Onko kukaan nähnyt ketään täältä kasvokkain tai edes luotettavista valokuvista?
Ketä?
Kysely palstalaisille
93
<50
Vastaukset
- uskotkovastauksiin
Luotatko saamiisi vastauksiin?
Jos esim. yksi ihminen käyttää täällä montaa eri nikkiä ja sanoo tavanneensa oman toisen nikkinsä, mikä on hyvin mahdollista.- eri.ihmiset
Luotan jos on pidempään seurannut, mistä ihmiset kirjoittavat ja miten.
- uskotkovastauksiin
eri.ihmiset kirjoitti:
Luotan jos on pidempään seurannut, mistä ihmiset kirjoittavat ja miten.
Voi silti olla yksi ja sama henkilö taustalla.
- Hänkatosi
Tapasin vuosia sitten täällä kirjoittaneen pimppiksen. Kiva ja normaali viehättävä neito. Joku muukin täältä oli hänet tavannut.
En kasvokkain just tältä palstalta tietääkseni/varsinaisesti ketään, mutta miehen logiikassa muutamat sekä kasvokkain että luotettavista kuvista.
Nimet ja kuvat täsmää annettuihin tietoihin. Eipä siitä sen enempää...kaikki ihmiset ei ole huijareita ja rottien kätyreitä...😃- PeteXZR
Meidän pärrämotukkareissut oli mahtavia :)
En ole.
- Mitäsitten
Kaksi olen tavannut. Misspönttöuunin ja silloisen exn-38;n eli mylmyrin. Nykyistä nikkiä hältä en muista.... saattoi olla joku nnnainen.
- Säälittävää
Ja kummaltakin sait oikein röyhkeät ja irvokkaat pakit. Silti kaveria jaksat esittää siinä toivossa että ehkä joskus....
😂😂😂 - Eimaksavaivaa
Säälittävää kirjoitti:
Ja kummaltakin sait oikein röyhkeät ja irvokkaat pakit. Silti kaveria jaksat esittää siinä toivossa että ehkä joskus....
😂😂😂No ihan ollaan väleissä yhä kummankin kanssa. Pönttiksen kanssa turistaan palstalla, mylmyrin kanssa mesessä joskus.
Ihan jees... ei valittamista. Kivoja tuttavuuksia ja hyvä sitä on ihmisiin tutustua. Voisin mä tavata periaatteessa useammankin palstalaisen, mutta etoo ajatus törmätä kaltaisiisi perskärpäsiin, jotka ajattelevat jalkapohjan kovettumilla. Eimaksavaivaa kirjoitti:
No ihan ollaan väleissä yhä kummankin kanssa. Pönttiksen kanssa turistaan palstalla, mylmyrin kanssa mesessä joskus.
Ihan jees... ei valittamista. Kivoja tuttavuuksia ja hyvä sitä on ihmisiin tutustua. Voisin mä tavata periaatteessa useammankin palstalaisen, mutta etoo ajatus törmätä kaltaisiisi perskärpäsiin, jotka ajattelevat jalkapohjan kovettumilla.Älä välitä. Taidan tietää kuka riekkuu taas kimpussa. Riittää kun asianosaiset tietävät omat juttunsa. Tapaamiset herättävät ihmeellistä kateutta ja näyttää pukkaavan pahaa verta.
Mulla ei ole Diutsista pahaa sanottavaa. Olen hyvissä väleissä, mikä oli palstarikkaus, että näin kävi. Tiedoksi puskaan.
Dissident on reenannu ja tutustuttanut mut palstalle. Se historia ei muutu vaikkei joku siitä pitäisikään, että silleen spesiaali tapauskin.Säälittävää kirjoitti:
😂😂😂Puhut puuta heinää.
- Säälittävää
Eimaksavaivaa kirjoitti:
No ihan ollaan väleissä yhä kummankin kanssa. Pönttiksen kanssa turistaan palstalla, mylmyrin kanssa mesessä joskus.
Ihan jees... ei valittamista. Kivoja tuttavuuksia ja hyvä sitä on ihmisiin tutustua. Voisin mä tavata periaatteessa useammankin palstalaisen, mutta etoo ajatus törmätä kaltaisiisi perskärpäsiin, jotka ajattelevat jalkapohjan kovettumilla.Meinaatko taas ajella pillun perässä halki maan? Ja ei kipinää 😂😂😂😂
Jotkut ne ei vaan ymmärrä lopettaa vaikka pellen titteli on jo hankittuna 😂 - Säälittävää
misspönttöuuni kirjoitti:
Puhut puuta heinää.
No sitten varmaan osaat kertoa miksi et lämmenny dissille vaikka selvästi olet kovin miehenkipeä 😂
Eikös ollut kipinää? 😂 Säälittävää kirjoitti:
No sitten varmaan osaat kertoa miksi et lämmenny dissille vaikka selvästi olet kovin miehenkipeä 😂
Eikös ollut kipinää? 😂Meidän yksityisasia.
Säälittävää kirjoitti:
Meinaatko taas ajella pillun perässä halki maan? Ja ei kipinää 😂😂😂😂
Jotkut ne ei vaan ymmärrä lopettaa vaikka pellen titteli on jo hankittuna 😂Tule vaan pois puskasta. Tiedetään jo kuka siellä solvaa...
Oletko Deelle noin kade..misspönttöuuni kirjoitti:
Tule vaan pois puskasta. Tiedetään jo kuka siellä solvaa...
Oletko Deelle noin kade..Pakko kysäistä, ajattelitko minun puskailevan?
- Moivaanpönttis
Älä välitä. Taidan tietää kuka riekkuu taas kimpussa. Riittää kun asianosaiset tietävät omat juttunsa. Tapaamiset herättävät ihmeellistä kateutta ja näyttää pukkaavan pahaa verta.
Mulla ei ole Diutsista pahaa sanottavaa. Olen hyvissä väleissä, mikä oli palstarikkaus, että näin kävi. Tiedoksi puskaan.
Dissident on reenannu ja tutustuttanut mut palstalle. Se historia ei muutu vaikkei joku siitä pitäisikään, että silleen spesiaali tapauskin.En mä välitäkkään. Noi tuollaiset tyypit pitää naisia vaan reikinä ja hyökkäilevät naurettavilla henkilöhyökkäyksillä, kun muuhun eivät pysty. 😂
Meillä täällä savossa niitä sanotaan tumputtajiks. Veivoovat kouraan elloksen postimyyntikatalogi kourassa ja mölyävät pubissa kovaäänisesti ”pillujuttuja”.
Siitä puhe mistä puute. 😁
Muuten... se yks persläpi, mihin viittaat, sanoi joskus keskusteluissa, ettei keskustele naisten kanssa, jos ei ole seksuaalisesti kiinnostunut. Eli naisten kanssa ei voi olla ystävä, jos ei seksuaalisesti haluaisi... selittää tuollasen junttimaisen lällätyksen...🤔 - Säälittävää
Meidän yksityisasia.
Ei kun kerrohan nyt suoraan miksei kunnolliselta vaikuttava dissi kelvannut? Kuitenkin olet niin miehenkipeä että roistomulkku kiusaajasi Pertti kelpaa.
Niin että mitä vikaa dississä? Miksi pitäisi olla kateellinen hänelle kun ei selvästikään kelpaa yhtään vitun kenellekään 😂 Säälittävää kirjoitti:
Ei kun kerrohan nyt suoraan miksei kunnolliselta vaikuttava dissi kelvannut? Kuitenkin olet niin miehenkipeä että roistomulkku kiusaajasi Pertti kelpaa.
Niin että mitä vikaa dississä? Miksi pitäisi olla kateellinen hänelle kun ei selvästikään kelpaa yhtään vitun kenellekään 😂Kun et tiedä mitään, olet vain utelias. Ja kärkäs.
Mutta kuten sanottu, asiat ovat meidän asioitamme. Ei palstan.- Eläsotkeennupönttis
Tule vaan pois puskasta. Tiedetään jo kuka siellä solvaa...
Oletko Deelle noin kade..Voi noita säälittäviä ruikuttajia olla useampikin. Joku asiallisestikin kirjautunut tai tunnistettu nikki voi puskailla ja alkaa kiukkuamaan kuin jalkahiestä ärsyyntynyt kääpiö. 😂
Mähän sanoin, että mua vainotaan palstalla ja siks olin varovainen. Näistä takapulpetin pojista ei ota selvää. Tää on mahdollista kirjoittaa ujoimmallekin hipheijarille tuolleen. 🤔 misspönttöuuni kirjoitti:
Kun et tiedä mitään, olet vain utelias. Ja kärkäs.
Mutta kuten sanottu, asiat ovat meidän asioitamme. Ei palstan.Unohdit mainita siitä ettei Pertsakaan kelvannut.
Eläsotkeennupönttis kirjoitti:
Voi noita säälittäviä ruikuttajia olla useampikin. Joku asiallisestikin kirjautunut tai tunnistettu nikki voi puskailla ja alkaa kiukkuamaan kuin jalkahiestä ärsyyntynyt kääpiö. 😂
Mähän sanoin, että mua vainotaan palstalla ja siks olin varovainen. Näistä takapulpetin pojista ei ota selvää. Tää on mahdollista kirjoittaa ujoimmallekin hipheijarille tuolleen. 🤔Joo, se voi olla puskassa nyt yllättävänkin kiva nimimerkki, olet oikeassa. Mutta olihan tämmöinen odotettavissa. En pidä noita huuhteluita minään. Enemmän se kaverista itsestään kertoo.
Kai se ärsyttää jos joku täällä on jotain saanut aikaan. Katellaan me vaan menoa ja hymyillään : )- Säälittävää
Kun et tiedä mitään, olet vain utelias. Ja kärkäs.
Mutta kuten sanottu, asiat ovat meidän asioitamme. Ei palstan.No, oli miten oli. Kuitenkin olet nolannut dissidentin koko palstan silmien edessä. Kaikki muut kelpaa mutta se mies ei :)
Nauretaanko hänelle yhdessä 😀 Säälittävää kirjoitti:
No, oli miten oli. Kuitenkin olet nolannut dissidentin koko palstan silmien edessä. Kaikki muut kelpaa mutta se mies ei :)
Nauretaanko hänelle yhdessä 😀Kuka niin sanoi ettei kelvannut? Vain sinä, kiukkuaja :D
Nauramme Diutsin kanssa sulle. :D BähhähSäälittävää kirjoitti:
No, oli miten oli. Kuitenkin olet nolannut dissidentin koko palstan silmien edessä. Kaikki muut kelpaa mutta se mies ei :)
Nauretaanko hänelle yhdessä 😀Plus mitkä ketkä muut kelpaa, enpä näe ukkelia tässä.
Olen wanhoista wanhin piika :D3.14 kirjoitti:
Unohdit mainita siitä ettei Pertsakaan kelvannut.
No me emme edes ehtineet tutustua :D
No me emme edes ehtineet tutustua :D
Kyllä me sen verran tutustuimme kun oli tarpeen johtopäätösten tekemiseen.
- Meidänhetkiolise
Joo, se voi olla puskassa nyt yllättävänkin kiva nimimerkki, olet oikeassa. Mutta olihan tämmöinen odotettavissa. En pidä noita huuhteluita minään. Enemmän se kaverista itsestään kertoo.
Kai se ärsyttää jos joku täällä on jotain saanut aikaan. Katellaan me vaan menoa ja hymyillään : )Niin. Täällä ei voi selittää tosielämässä tapahtuneita asioita täysin totena, aina jokin ajattelee sen omaan ajatusmaailmaan, mihin se ei sovi ja se käännetään päinvastoin.
Mähän oon puhellut tunnevastuun puolesta. Jokaisella on omat tunteet, ei niitäkään voi toiselle selittää niin, että se kokisi samoin. Tää on vähän sama juttu.
Mutta meidän tapaamista ei kukaan meiltä pois tule viemään. 😊
Ei vaikka kuinka kiukkuilis ja lällättäs kiukkuuksissaan. 😀 3.14 kirjoitti:
Kyllä me sen verran tutustuimme kun oli tarpeen johtopäätösten tekemiseen.
Emme tutustuneet.
- Monianimimerkkejä
Kyllä nnainenn sekä NainenRuudunTakaa yms vaihtelevilla puskanikeillä kirjoittelee.
Emme tutustuneet.
Lopeta inttäminen.
Edettiin niin pitkälle kun oli edellytyksiä.Meidänhetkiolise kirjoitti:
Niin. Täällä ei voi selittää tosielämässä tapahtuneita asioita täysin totena, aina jokin ajattelee sen omaan ajatusmaailmaan, mihin se ei sovi ja se käännetään päinvastoin.
Mähän oon puhellut tunnevastuun puolesta. Jokaisella on omat tunteet, ei niitäkään voi toiselle selittää niin, että se kokisi samoin. Tää on vähän sama juttu.
Mutta meidän tapaamista ei kukaan meiltä pois tule viemään. 😊
Ei vaikka kuinka kiukkuilis ja lällättäs kiukkuuksissaan. 😀Ei voikaan! Ei voi viedä meiltä pois, ei kukaan. Ja tiedätkö, minusta se on aika kaunis muisto. Tulleepi yhä joskus mieleen ku johonkin auton parkkeeraan :)
- Säälittävää
Kuka niin sanoi ettei kelvannut? Vain sinä, kiukkuaja :D
Nauramme Diutsin kanssa sulle. :D BähhähEi jää tulkinnan varaa. Dissi olisi kelpuuttanut sinut mutta sinä annoit pakit. Kuinka tämä asia pitäisi ottaa, kun miehen haku on sulla kuitenkin koko ajan käynnissä? Siis dississä on vikaa sinun silmissäsi.
Olet tekopyhä akka ja järkevämpi mies ottaisi tuollaisen teon loukkauksena. Kaappi on niin lapanen että ansaitsee kaiken paskan mitä kirjoitetaan 😀 - Hippelisheijahuhuuu
Kuka niin sanoi ettei kelvannut? Vain sinä, kiukkuaja :D
Nauramme Diutsin kanssa sulle. :D BähhähNo nää on kivasti pihalla kaikesta. Ja huvittavinta, että eivät tiedä paljoa muutakaan meistä.
On joskus kiva naureksia, kun jotkut kirjoittaa susta vaikka mitä totena. Sit sä vaan kirjoitat jotain pusupusu ja kurkur päälle. 😂
Wämmä oli tuossa hyvä. Se välillä sanoi omistavansa kissoja kämpällisen ja vaikka mitä. Wuppiskin vetää välillä kunnon roolia huumorilla.... mieskin on kuulemma vaan kun on kissa ja koira....😂 ja nää jotkut uskoo ja sillä on hurjan naisen maine...no onhan sillä bätmännnilokokin. 😃👍
Mut myö ollaankin wämmän ja wuppiksen kanssa vtun apinoita. 🐒💨 😂😂😂 misspönttöuuni kirjoitti:
Ei voikaan! Ei voi viedä meiltä pois, ei kukaan. Ja tiedätkö, minusta se on aika kaunis muisto. Tulleepi yhä joskus mieleen ku johonkin auton parkkeeraan :)
Jaha. Yllättävä herkistymiskohtaus iski
(pyyhkäisee silmäkulmaa..huh..)- Eiolemylmyri
Monianimimerkkejä kirjoitti:
Kyllä nnainenn sekä NainenRuudunTakaa yms vaihtelevilla puskanikeillä kirjoittelee.
Ei ole nrt kyllä mylmyri.... tunnistaisin. On aika erilainen katsomus elämään.
Hippelisheijahuhuuu kirjoitti:
No nää on kivasti pihalla kaikesta. Ja huvittavinta, että eivät tiedä paljoa muutakaan meistä.
On joskus kiva naureksia, kun jotkut kirjoittaa susta vaikka mitä totena. Sit sä vaan kirjoitat jotain pusupusu ja kurkur päälle. 😂
Wämmä oli tuossa hyvä. Se välillä sanoi omistavansa kissoja kämpällisen ja vaikka mitä. Wuppiskin vetää välillä kunnon roolia huumorilla.... mieskin on kuulemma vaan kun on kissa ja koira....😂 ja nää jotkut uskoo ja sillä on hurjan naisen maine...no onhan sillä bätmännnilokokin. 😃👍
Mut myö ollaankin wämmän ja wuppiksen kanssa vtun apinoita. 🐒💨 😂😂😂Hahah, no sie tiedät mut. Ja mie siut. Tiedän, että naurat burrille ja kurrrille :D
On sympaattista, että sulla on oikea tieto minusta. Oot mulle tärkeä ja arvokas, ainoa, josta olen varma kun kirjoitan. Kiva oli nytkin törmätä :)Hippelisheijahuhuuu kirjoitti:
No nää on kivasti pihalla kaikesta. Ja huvittavinta, että eivät tiedä paljoa muutakaan meistä.
Mut myö ollaankin wämmän ja wuppiksen kanssa vtun apinoita. 🐒💨 😂😂😂Muita miehiä korventaa kun naiset tykkää susta...: )
- Vieläkölöytyykotoa
Jaha. Yllättävä herkistymiskohtaus iski
(pyyhkäisee silmäkulmaa..huh..)No parkkeeramiseen vois olla kolme kohdetta. Alkupaikka. Sit missä syötiin ja sit tulee mieleen se urheilumestapaikka. 😊
Ja aikaahan meni muuten huikeesti. Varmaan 6 tuntia tai enempikin. Ja muistan tuliaiset. 😂 ei varmaan ole joka poika tuonut tuollasia lahjuksia rehveille? 😁 3.14 kirjoitti:
Lopeta inttäminen.
Edettiin niin pitkälle kun oli edellytyksiä.Älä komenna minua..
- Näinsemeneemuuten
Hahah, no sie tiedät mut. Ja mie siut. Tiedän, että naurat burrille ja kurrrille :D
On sympaattista, että sulla on oikea tieto minusta. Oot mulle tärkeä ja arvokas, ainoa, josta olen varma kun kirjoitan. Kiva oli nytkin törmätä :)No Ellukin huomaa susta burrit ja kurrit. Ja moni muukin. Kyllä täällä on mukaviakin tyyppejä. 😊
Se pihallatipu esmes. Joko tutustuit? Sillä on paljon samaa kuin sussa. 😊
Kyllä täällä kivat löytää kivoja. 😊 Vieläkölöytyykotoa kirjoitti:
No parkkeeramiseen vois olla kolme kohdetta. Alkupaikka. Sit missä syötiin ja sit tulee mieleen se urheilumestapaikka. 😊
Ja aikaahan meni muuten huikeesti. Varmaan 6 tuntia tai enempikin. Ja muistan tuliaiset. 😂 ei varmaan ole joka poika tuonut tuollasia lahjuksia rehveille? 😁No tarkkaan sinäkin vielä muistat. Joo, kai vois sanoa aika pitkiks treffeiks, käytännössä päivä :)
Näytit mulle sen urheilumestan uudesta vinkkelistä, meinattiin jos pulkalla olis kokeillu hahah :D ja sie kuuntelit miun murretta ja nauroit, siis hyvällä :D
Ruokailupaikka on tosi kaunis edelleen, joskus pysähdyn kesäisin siinäkin.
Tuliaiset oli kyllä niin spesiaalit ettei tuollaista voi yks kaks kukaan edes keksiä, nokkela mies! Olit kuunnellu minua, mulla on se vieläkin käytössä :D- Säälittävää
Vieläkölöytyykotoa kirjoitti:
No parkkeeramiseen vois olla kolme kohdetta. Alkupaikka. Sit missä syötiin ja sit tulee mieleen se urheilumestapaikka. 😊
Ja aikaahan meni muuten huikeesti. Varmaan 6 tuntia tai enempikin. Ja muistan tuliaiset. 😂 ei varmaan ole joka poika tuonut tuollasia lahjuksia rehveille? 😁Voi pikku kamupoikaa. Aina sinä jäät ilman ja lapanen kun olet niin kehut vielä kuinka mahtava ihminen pönttö on :D
Luultavasti teidän treffien jälkeen pönttö meni ja tuli otetuksi jonkun oikean miehen toimesta. Sinä se sitä vastoin ajelit yksin kotiisi ajattelemaan kauniita ajatuksia 😂 - Mitäliesetiäovat
Muita miehiä korventaa kun naiset tykkää susta...: )
Voi olla? En keksi itsekään muuta syytä. Sit mä oon niitten mielestä valkoritari, nössö, perseennuolija.... mitä milloinkin. 😜
Mulleppa on sama mitä mieltä noi on. Minusta on mukava olla mukava mukaville. Joillekin äkäpäillekin oon aikani mukava, mutta jotkut herättää mussa suoranaisesti v.ttuilijan. Sit annan palaa sielun kyllyydestä. 😁 - Säälittävää
Muita miehiä korventaa kun naiset tykkää susta...: )
Sinäkin tykkäsit ihan tosi kovasti.
Nyt nauretaan.
😂😂😂😂😂😂 Näinsemeneemuuten kirjoitti:
No Ellukin huomaa susta burrit ja kurrit. Ja moni muukin. Kyllä täällä on mukaviakin tyyppejä. 😊
Se pihallatipu esmes. Joko tutustuit? Sillä on paljon samaa kuin sussa. 😊
Kyllä täällä kivat löytää kivoja. 😊Mä yritän vielä tutustua Tipsuun, kyllä muistan, että ”suosittelit”.
Kunhan tulee sauma. Kun jäin miettimään kyllä kun sanoit, että ollaan jokseenkin samanlaisia. Toinen sen kai paremmin näkee? :)
Ja ellukkakettukellukka on kans ihana oikeustajuinen ihminen.
Pidä huolta itsestäsi ja kaikista ketä elämään liittyy. Minun tarinassa kuljet myös mukana, ei aika mitään muuttele :)Säälittävää kirjoitti:
Sinäkin tykkäsit ihan tosi kovasti.
Nyt nauretaan.
😂😂😂😂😂😂Onko sulla noin paha olla?
- Vaimitähäh
Säälittävää kirjoitti:
Voi pikku kamupoikaa. Aina sinä jäät ilman ja lapanen kun olet niin kehut vielä kuinka mahtava ihminen pönttö on :D
Luultavasti teidän treffien jälkeen pönttö meni ja tuli otetuksi jonkun oikean miehen toimesta. Sinä se sitä vastoin ajelit yksin kotiisi ajattelemaan kauniita ajatuksia 😂Enkä jäänyt muuten ilman! 😳
Sain namua kunnolla.... pönttis voi todistaa! 😂 Mitäliesetiäovat kirjoitti:
Voi olla? En keksi itsekään muuta syytä. Sit mä oon niitten mielestä valkoritari, nössö, perseennuolija.... mitä milloinkin. 😜
Mulleppa on sama mitä mieltä noi on. Minusta on mukava olla mukava mukaville. Joillekin äkäpäillekin oon aikani mukava, mutta jotkut herättää mussa suoranaisesti v.ttuilijan. Sit annan palaa sielun kyllyydestä. 😁No joskus on oikein hermostua. Ei tuollaista kakkendaalia tarvitse sietää. Jollain on neula ja joskus sitä joutuu neulatyynyksi.
Tänäkin iltana pikku puskaviipero purkaa meihin pahaa oloaan.Vaimitähäh kirjoitti:
Enkä jäänyt muuten ilman! 😳
Sain namua kunnolla.... pönttis voi todistaa! 😂Voin todistaa. Et jääny ilman. Nimenomaan, noilla sanoilla :D
(kikattaa)
Dissiei jääny ilman!Säälittävää kirjoitti:
Voi pikku kamupoikaa. Aina sinä jäät ilman ja lapanen kun olet niin kehut vielä kuinka mahtava ihminen pönttö on :D
Luultavasti teidän treffien jälkeen pönttö meni ja tuli otetuksi jonkun oikean miehen toimesta. Sinä se sitä vastoin ajelit yksin kotiisi ajattelemaan kauniita ajatuksia 😂Kontakti oli ihan läheinen :D
No niin.misspönttöuuni kirjoitti:
Älä komenna minua..
Kuhan kiusaan sinua kun olen huomannut sinun näkevän minut joka paikassa.
Ihan omalla nikilläni minä sulle kirjoittelen, en puskaile. Se sulle tiedoksi. Ja oikeasti, olisin halunnut tutustua sinuun, mutta ei siihen ollut edellytyksiä koska en minä tiedä mitä noiden hahmojesi takaa oikeasti paljastuu. Jos olet oikeasti nainen, ja haluat avata itsestäsi enemmän, niin vihjaa mulle asiasta niin voin aktivoida nikkini sähköpostin.
Tällä hetkellä olen aika kyllästynyt palstailuun ja aion vähän rajoittaa sitä. Varmaan tulee käytyä iltaisin palstalla, mutta täytyy pitää homma kurissa ettei tule palstailtua tuntikausia.- Lämpöälöytyyaina
Mä yritän vielä tutustua Tipsuun, kyllä muistan, että ”suosittelit”.
Kunhan tulee sauma. Kun jäin miettimään kyllä kun sanoit, että ollaan jokseenkin samanlaisia. Toinen sen kai paremmin näkee? :)
Ja ellukkakettukellukka on kans ihana oikeustajuinen ihminen.
Pidä huolta itsestäsi ja kaikista ketä elämään liittyy. Minun tarinassa kuljet myös mukana, ei aika mitään muuttele :)Joo. Tipuisella on oma maatilkku ja ihanat muistot. Musamaku varmaan eri, mut huikee huumori. Loistonainen. 😁👌
Elluinen ja muut huikeet ihmiset antaa voimaa uskoa hyvyyteen ja se on oikeesti totta. 😊
Meiltähän ei yhteinen tie häviä mihinkään. Se voi häipyä kaiken kiireen taakse, mutta löytyy aina kun sitä muistelee. 😊 - Naminaminami
Voin todistaa. Et jääny ilman. Nimenomaan, noilla sanoilla :D
(kikattaa)
Dissiei jääny ilman!Keksimpäs! 😂
Lämpöälöytyyaina kirjoitti:
Joo. Tipuisella on oma maatilkku ja ihanat muistot. Musamaku varmaan eri, mut huikee huumori. Loistonainen. 😁👌
Elluinen ja muut huikeet ihmiset antaa voimaa uskoa hyvyyteen ja se on oikeesti totta. 😊
Meiltähän ei yhteinen tie häviä mihinkään. Se voi häipyä kaiken kiireen taakse, mutta löytyy aina kun sitä muistelee. 😊Luotan sun ihmistuntijuuteen, olemme pitäneet samoista tyypeistä täälläkin :)
Kiitos iltanostalgiahetkestä. Vajosin jonnekin muistelusyövereihin. Totta kai, niin se menee, on näköjään helppoa aina jatkaa siitä, mihin jäi :)
Vastaan tuossa vielä yhden kommentin ja sitten pitää mennä petiin, kello soi 5.30. Hyvää yötä D.. :)- Tääonhintahyvästä
No joskus on oikein hermostua. Ei tuollaista kakkendaalia tarvitse sietää. Jollain on neula ja joskus sitä joutuu neulatyynyksi.
Tänäkin iltana pikku puskaviipero purkaa meihin pahaa oloaan.No noille voi viskoo vettä myllyyn, ignoorata, mutta ei kannata hermostua. Ei kukaan täällä ole tilivelvollinen kellekkään.
Mä joskus vähän ihmettelin, miten jotkut naiset oli tosi kaukaisia, no nyt on kyllä selvinnyt syy. Siks joku macy, wämmä, wuppis ja moni muu on niin uppiniskaisiakin, kun aina on joku kimpussa. Joo, ei ole oikein, mutta itse sitä joutuu vastaamaan täällä mitä uskoo, mitä ei.
Mutta täältä voi löytää paljon viisautta elämään. 😊 3.14 kirjoitti:
Kuhan kiusaan sinua kun olen huomannut sinun näkevän minut joka paikassa.
Ihan omalla nikilläni minä sulle kirjoittelen, en puskaile. Se sulle tiedoksi. Ja oikeasti, olisin halunnut tutustua sinuun, mutta ei siihen ollut edellytyksiä koska en minä tiedä mitä noiden hahmojesi takaa oikeasti paljastuu. Jos olet oikeasti nainen, ja haluat avata itsestäsi enemmän, niin vihjaa mulle asiasta niin voin aktivoida nikkini sähköpostin.
Tällä hetkellä olen aika kyllästynyt palstailuun ja aion vähän rajoittaa sitä. Varmaan tulee käytyä iltaisin palstalla, mutta täytyy pitää homma kurissa ettei tule palstailtua tuntikausia.Olet niin epäluuloinen.
Mutta nyt hyvää yötä sullekin. On tosiaan hirmu aikainen aamu.- Nukkumasalleterkkuja
Luotan sun ihmistuntijuuteen, olemme pitäneet samoista tyypeistä täälläkin :)
Kiitos iltanostalgiahetkestä. Vajosin jonnekin muistelusyövereihin. Totta kai, niin se menee, on näköjään helppoa aina jatkaa siitä, mihin jäi :)
Vastaan tuossa vielä yhden kommentin ja sitten pitää mennä petiin, kello soi 5.30. Hyvää yötä D.. :)Menehän tutumaan. Kerkeet käyttää pään tyynyssä ja kello soi! 😳
Hyvää yötä ja kivoja nostalgisia unia sinne. 😊 misspönttöuuni kirjoitti:
Olet niin epäluuloinen.
Mutta nyt hyvää yötä sullekin. On tosiaan hirmu aikainen aamu.Ei kyse ole epäluuloisuudesta, vaan tiedosta. Kyllä se on tietoa.
Öitä vaan sullekin.- Huomattu
Monianimimerkkejä kirjoitti:
Minäkin olen tunnistanut nainenruuduntakaa mylmyriksi.
- jokainennähnyt
No pujiksella, petellä ja similällä on profiileissaan omat naamakuvansa.....
- helmiä_sioille
En tiedä. Kukaan ei ole livessä esitellyt itseään palstalaiseksi... :D
Mut tosissaan. En ole Suomi24sen kautta tavannut ketään.- gentsun-muisti
Elä höpäjä. Seurustelit lyhyesti ainakin timanttian kanssa. Liskonkin taisit tavata.
- helmiä_sioille
gentsun-muisti kirjoitti:
Elä höpäjä. Seurustelit lyhyesti ainakin timanttian kanssa. Liskonkin taisit tavata.
Heh, tämä ei ikinä lakkaa huvittamasta minua. Aina joku muu kuin minä tietää paremmin minun elämästäni... :D
- gentsun-muisti
helmiä_sioille kirjoitti:
Heh, tämä ei ikinä lakkaa huvittamasta minua. Aina joku muu kuin minä tietää paremmin minun elämästäni... :D
Noh, ehkä sitä ei tosiaan seurusteluksi voi sanoa:)
- helmiä_sioille
gentsun-muisti kirjoitti:
Noh, ehkä sitä ei tosiaan seurusteluksi voi sanoa:)
Mä en edelleen tiedä mistä sä höpiset, mut ei mun kaikkea tarvikaan tietää.
Pertsakin muuten joskus ihmetteli, että miksi en ole oikaisemassa täällä minusta kerrottuja vääriä tietoja. Hänen mielestä se, että en tee niin, saa asian näyttämään automaattisesti paikkaansa pitävältä. Itse taas olen sitä mieltä, että moiseen ei ole mitään syytä. Jokainen saa luulla mitä haluaa, uskoa mihin haluaa. Se on ihan sama mulle. Ja mitä enemmän uskotaan kaikkeen virheelliseen tietoon minusta, sen parempi. Siinä paras syy olla selittelemättä ja oikaisematta eri spekulaatioita... :) - sopiinäinkin
Pertsakin muuten joskus ihmetteli, että miksi en ole oikaisemassa täällä minusta kerrottuja vääriä tietoja. Hänen mielestä se, että en tee niin, saa asian näyttämään automaattisesti paikkaansa pitävältä. Itse taas olen sitä mieltä, että moiseen ei ole mitään syytä. Jokainen saa luulla mitä haluaa, uskoa mihin haluaa. Se on ihan sama mulle. Ja mitä enemmän uskotaan kaikkeen virheelliseen tietoon minusta, sen parempi. Siinä paras syy olla selittelemättä ja oikaisematta eri spekulaatioita... :)Ymmärrän kyllä että sinulla on syysi esittää ettet ole gentsu.
- helmiä_sioille
sopiinäinkin kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että sinulla on syysi esittää ettet ole gentsu.
Huvittavaa sekin, että aika moni täällä väittää tuntevan minut ja minä en taas tunne ketään täältä.
Mut hulluilla halvat huvit... :D helmiä_sioille kirjoitti:
Pertsakin muuten joskus ihmetteli, että miksi en ole oikaisemassa täällä minusta kerrottuja vääriä tietoja. Hänen mielestä se, että en tee niin, saa asian näyttämään automaattisesti paikkaansa pitävältä. Itse taas olen sitä mieltä, että moiseen ei ole mitään syytä. Jokainen saa luulla mitä haluaa, uskoa mihin haluaa. Se on ihan sama mulle. Ja mitä enemmän uskotaan kaikkeen virheelliseen tietoon minusta, sen parempi. Siinä paras syy olla selittelemättä ja oikaisematta eri spekulaatioita... :)Myönnän tässä kohtaa piruilleeni sulle.
Ei paikkansa pitämättömien juorujen oikaisematta jättäminen ole sama kuin niiden juorujen tunnustaminen.
Yritin vain saada sinut aloittamaan turhahkon puolustautumisoperaation.- wanhapuskamuistelee
Huvittavaa sekin, että aika moni täällä väittää tuntevan minut ja minä en taas tunne ketään täältä.
Mut hulluilla halvat huvit... :DJos et olisi Genio.Mente, olisit joku todella fanaattinen gentsun fani, joka olisi saman musiikkimaun omaava, samat sitaatit ulkoa osaava, saman kirjallisuusmaun omistava, samaan tyyliin kirjoittava, saman näköinen (aijaa-kuvasi, jotka olivat myös facebook-tililläsi, ja jotka postasit gentsuna ja helmiä_sioille-nikillä), saman mazy/jazuli-vihan omaava, samaa vesimies-horoskooppimerkkiä, saman ammatin ja harrastuksen omaava, saman ikäisen lapsen isä, jne jne. henkilö. Maailma on hassuja sattumia täynnä.Kaikki jotka ovat miehen logiikalta tunnistivat sinut sitä paitsi heti ensi sanoista helmiä_sioille-nikistä.
- helmiä_sioille
wanhapuskamuistelee kirjoitti:
Jos et olisi Genio.Mente, olisit joku todella fanaattinen gentsun fani, joka olisi saman musiikkimaun omaava, samat sitaatit ulkoa osaava, saman kirjallisuusmaun omistava, samaan tyyliin kirjoittava, saman näköinen (aijaa-kuvasi, jotka olivat myös facebook-tililläsi, ja jotka postasit gentsuna ja helmiä_sioille-nikillä), saman mazy/jazuli-vihan omaava, samaa vesimies-horoskooppimerkkiä, saman ammatin ja harrastuksen omaava, saman ikäisen lapsen isä, jne jne. henkilö. Maailma on hassuja sattumia täynnä.Kaikki jotka ovat miehen logiikalta tunnistivat sinut sitä paitsi heti ensi sanoista helmiä_sioille-nikistä.
Heh... Jos katsot vaikka linkittämieni tuubilinkkien kuuntelukertoja niin siellä on vaan muutama sellainen. Kirjallisuus, mistä pidän on myös aika marginaalikamaa. Ja sitten ne kuvat ja face. Luuletko tosiaan, että samoja ja tunnistettavia kuvia käyttäisin täällä ja facessa? Kuin tyhmänä sä oikein minua pidät...? :D
Mut onhan se ihanaa kun joku tuntee minut paremmin kuin minä itse. Ja vielä näkemättä ja tuntematta minua livessä... :D
Niinku sanoin. Hulluilla halvat huvit. Kiva juttu, että sinunkin elämälläsi on jonkinlaista sisältöä... :D - wanhapuskamuistelee
Heh... Jos katsot vaikka linkittämieni tuubilinkkien kuuntelukertoja niin siellä on vaan muutama sellainen. Kirjallisuus, mistä pidän on myös aika marginaalikamaa. Ja sitten ne kuvat ja face. Luuletko tosiaan, että samoja ja tunnistettavia kuvia käyttäisin täällä ja facessa? Kuin tyhmänä sä oikein minua pidät...? :D
Mut onhan se ihanaa kun joku tuntee minut paremmin kuin minä itse. Ja vielä näkemättä ja tuntematta minua livessä... :D
Niinku sanoin. Hulluilla halvat huvit. Kiva juttu, että sinunkin elämälläsi on jonkinlaista sisältöä... :DTäällä ei ole yhtäkään kirjoittajaa Miehen Logiikasta jolle ei olisi täysin selvää, että olet Genio.Mente. Se, että kännissä laitat samoja aijaa-kuvia sekä geniona Miehen Logiikkaan, että helmiä-sioille nikillä sinkut-palstalle, onko tietysti pistettävä humalan piikkiin. Mutta ilman kuviakin asia on täysin selvä.
Jos kirja ja musiikkimaku on harvinainen(ja samanlainen) molemmilla, eikö sekin ole aika selvä merkki. - helmiä_sioille
Täällä ei ole yhtäkään kirjoittajaa Miehen Logiikasta jolle ei olisi täysin selvää, että olet Genio.Mente. Se, että kännissä laitat samoja aijaa-kuvia sekä geniona Miehen Logiikkaan, että helmiä-sioille nikillä sinkut-palstalle, onko tietysti pistettävä humalan piikkiin. Mutta ilman kuviakin asia on täysin selvä.
Jos kirja ja musiikkimaku on harvinainen(ja samanlainen) molemmilla, eikö sekin ole aika selvä merkki.Antakaa palaa. Tämä on melkein yhtä viihdyttävää kuin pertsan sekoilut.
Mut olen mä tavallaan imarreltu, että sinä ja jotkut muut niin kovasti haluaisivat tuntea minut. Ikäväksesi täytyy vaan todeta, ettei tunne ole molemminpuolinen. Minua ei kiinnosta tuntea ketään teistä palstamaailmaa enemmän. Eikä edes täälläkään niin paljon, että jaksaisin arvuutella kuka minkäkin nimimerkin takana on.
Sitä vaan vielä, että alkaa epäilyttämään sellainen et pertsa ei ole ainoa nolife harhainen arvuuttelija täällä. Teitä näyttäisi olevan enemmänkin... :D - wanhapuskamuistelee
Ei täällä kukaan halua sinua tuntea. Kyse on vain siitä, että et osaa kirjoittaa kuin yhdellä tunnistettavalla tyylillä ja sinulla on sen lisäksi erittäin huono muisti, mitä olet kirjoittanut ja minne. Kukaan sinua livenä tuskin haluaa tavata.
- niinpäsiinäkäy
Pilven polttelu haperruttaa aivosolut, vie muistin ja saa polttelijan tuntemaan itsensä voittamattomaksi ja viisaaksi guruksi.
- helmiä_sioille
Ei täällä kukaan halua sinua tuntea. Kyse on vain siitä, että et osaa kirjoittaa kuin yhdellä tunnistettavalla tyylillä ja sinulla on sen lisäksi erittäin huono muisti, mitä olet kirjoittanut ja minne. Kukaan sinua livenä tuskin haluaa tavata.
Hmmm... Kerrotko mulle yhden asian? Mikä saa sinut ja muut kiinnostumaan tästä nimenomaisesta aiheesta? Mikä saa jankkaamaan joka kerta, kun se mahdollista, tällä? Tunnetko itses jotenkin viisaaksi kun luulet mun olevan joku muu mitä olen? Mua ainakin nolottaisi. Jopa tunnistamattomana puskana... :D
Minusta aihe ei ole kiinnostava. Siis ihan yleiselläkin tasolla se, että arvuuttelee kuka minkäkin nimimerkin takana on. Sillä ei oikeastikaan ole mitään merkitystä, paitsi ehkä sinulle... :D
Mutta joo... Se elämä Suomi24sen ulkopuolella ei ole ollenkaan aliarvostettu juttu. Päinvastoin. Suosittelen sinullekin... :D - helmiä_sioille
niinpäsiinäkäy kirjoitti:
Pilven polttelu haperruttaa aivosolut, vie muistin ja saa polttelijan tuntemaan itsensä voittamattomaksi ja viisaaksi guruksi.
Sä et taida tietää pilvestä mitään... :D
- wanhapuskamuistelee
Hmmm... Kerrotko mulle yhden asian? Mikä saa sinut ja muut kiinnostumaan tästä nimenomaisesta aiheesta? Mikä saa jankkaamaan joka kerta, kun se mahdollista, tällä? Tunnetko itses jotenkin viisaaksi kun luulet mun olevan joku muu mitä olen? Mua ainakin nolottaisi. Jopa tunnistamattomana puskana... :D
Minusta aihe ei ole kiinnostava. Siis ihan yleiselläkin tasolla se, että arvuuttelee kuka minkäkin nimimerkin takana on. Sillä ei oikeastikaan ole mitään merkitystä, paitsi ehkä sinulle... :D
Mutta joo... Se elämä Suomi24sen ulkopuolella ei ole ollenkaan aliarvostettu juttu. Päinvastoin. Suosittelen sinullekin... :DSinuna jättäisin puolustamatta itseäsi ja jankkaamatta että et ole sama henkilö. Jankutus saa aikaan kysymyksiä, miksi sinulle on niin tärkeää pitää Genion nikki erillisenä ja sinuun liittymättömänä, vaikka sokeakin näkee, että olette sama henkilö.
- helmiä_sioille
Sinuna jättäisin puolustamatta itseäsi ja jankkaamatta että et ole sama henkilö. Jankutus saa aikaan kysymyksiä, miksi sinulle on niin tärkeää pitää Genion nikki erillisenä ja sinuun liittymättömänä, vaikka sokeakin näkee, että olette sama henkilö.
Tämä taitaa olla nyt ensimmäinen kerta kun otan vähän enemmän kantaa tähän aiheeseen. Sinä tässä näytät eniten aiheesta jankuttavan.
Minä en ole edes haulla jaksanut ottaa selvää kyseisestä nikistä. Enkä kyllä yhdestäkään muusta. Minua ei näet oikeastikaan kiinnosta. Mutta jostain syystä sinua näyttää kiinnostavan. Ja nyt minä kiinnostuin siitä, että miksi sinua kiinnostaa niin paljon? Jos on jokin muu syy kuin olematon elämä palstan ulkopuolella, olen utelias kuulemaan. Mutta todennäköisesti ei ole. Ja sille minä en voi mitään... :) - wanhapuskamuistelee
Tämä taitaa olla nyt ensimmäinen kerta kun otan vähän enemmän kantaa tähän aiheeseen. Sinä tässä näytät eniten aiheesta jankuttavan.
Minä en ole edes haulla jaksanut ottaa selvää kyseisestä nikistä. Enkä kyllä yhdestäkään muusta. Minua ei näet oikeastikaan kiinnosta. Mutta jostain syystä sinua näyttää kiinnostavan. Ja nyt minä kiinnostuin siitä, että miksi sinua kiinnostaa niin paljon? Jos on jokin muu syy kuin olematon elämä palstan ulkopuolella, olen utelias kuulemaan. Mutta todennäköisesti ei ole. Ja sille minä en voi mitään... :)Ei asia kiinnosta minua sen enempää kuin sade ulkona, kun näen ikkunasta, että sataa ja toinen vieressäni sanoo, että ei muuten sada.
- helmiä_sioille
Ei asia kiinnosta minua sen enempää kuin sade ulkona, kun näen ikkunasta, että sataa ja toinen vieressäni sanoo, että ei muuten sada.
Nojaa. Täältä päin katsottuna näyttää kyllä ihan joltain muulta.
Mutta kiitos, että annoit aiheen uudelle aloitukselle. :D - almanakkallakka
Minä en ole edes haulla jaksanut ottaa selvää kyseisestä nikistä. Enkä kyllä yhdestäkään muusta. Minua ei näet oikeastikaan kiinnosta. Mutta jostain syystä sinua näyttää kiinnostavan. Ja nyt minä kiinnostuin siitä, että miksi sinua kiinnostaa niin paljon? Jos on jokin muu syy kuin olematon elämä palstan ulkopuolella, olen utelias kuulemaan. Mutta todennäköisesti ei ole. Ja sille minä en voi mitään... :)Iivari Iivari
- Tämä-selvä
Ei kai kukaan halua nähdä rumaa ihmistä.
- olijees
Kyllä. Yhden olen tavannut.
- Kuinjäniksenseljässä
Tuskinpa. Lähes mielenvikaista ilmaan huitomista, nimittelyä ja mielenpurkua vain.
Olen valitettavasti nähnyt Teemu Milton kokovartalo alastonkuvan, jossa hän oli yksisilmäinen käärme tanassa. Sitä näkyä en unohda koskaan. Mieleni on vaurioitunut pysyvästi. Kaveri on muuten saman näköinen kummastakin päästä.
- pitkäänmiettinyt
Kuka vanha nikki oikein olet? Mikä oli edellinen nikkisi?
pitkäänmiettinyt kirjoitti:
Kuka vanha nikki oikein olet? Mikä oli edellinen nikkisi?
Kirjoittelen täällä ensimmäistä kertaa rekattuna. Mutta pitkään olen puskista menoa seurannut. Välillä ollut useamman vuoden taukoa. En ole käyttänyt aikaisemmin mitään tiettyä nimimerkkiä, vaan aiheen mukaan heittänyt hatusta jotain
- CAPISH
MAKE SENSE NOT WAR!
Yhen naisen oon nähnyt kasvokkain yli vuosi sitten eikä olisi mitään sitä vastaan että näkisin muitakin.
Viime vuoden elokuulla yritin tavata yhtä naista näiltä palstoilta, ei ollut sinkut palstalta vaan joltain muulta en nyt muista mikä mutta eihän siitä mitään tullut... Mä olen Nähnyt 110% VarmuuRella.. Vain Yhren.. ;P
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868