https://yle.fi/uutiset/3-10398374
"Kemi voi joutua maksamaan Mehiläiselle jopa 1,2 miljoonaa ylimääräistä – kunnat ja sairaanhoitopiiri eri kannoilla alv-kiistassa
Alueen kuntien mukaan riitaa ei ole. Sairaanhoitopiiri näkee toisin, eikä ole hyväksynyt miljardi-ulkoistuksen uutta alempaa sopimushintaa."
Noin siinä käy kun nenästävedettävät osallistuvat bisnesmiesten kanssa neuvotteluihin! Tässäkin tapauksessa kansa maksaa viulut, muita maksajia ei takuulla ole!
Late Lapista.
15 CENTININSINÖÖRIT TEKIVÄT MILJARDINEURON VAHINGON !
5
<50
Vastaukset 5
- kemiläinenekonomi
Missä se miljardi euroa on? Tiedätkö mitä on ALV ja miten se lasketaan?
- lateparka
Kyllä late tietää se on valmistunut Systempuulaakissa 5 äyrin insinööriksi
Oletteko räksyttäjät olleet tekemässä sopimuksia Mehiläisen kanssa, ja maksatteko tekemänne vahingot? TUSKIN !
Late Lapista.- kemiläinenekonomi
Late_Lapista1 kirjoitti:
Oletteko räksyttäjät olleet tekemässä sopimuksia Mehiläisen kanssa, ja maksatteko tekemänne vahingot? TUSKIN !
Late Lapista.Mistä lähtien asialliset kysymykset ovat räksytystä? Sinulta kysyttiin etkä vastannut.
Mitä sairaalan ulkoistukseen tulee, niin kehottaisin katsomaan Keskustapuolueeseen ja Kokoomukseen. Hehän ovat tämän pakkoliikkeen takana.
Eiköhän ole parrein Lete, että tulet omalle hiekkalaatikolle ( Tornio ja Haaparanta ) viisasteleen?
Samalla voisit osallistua Kiinalaisen horoskoopin vaihtumissuikkareihin Kivirannan suihkusalissa 5.2.2019 klo. 18:00. Jos sulla ei kyytiä tai et tiedä osoitetta, niin ilmestyppä "Terveet kädet aukiolle" 17:30. Sieltä pikku bussilla pääsee perille ja jos haluat alkaa VIP- jäseneksim niin sekin vain käy 100€ jäsenmaksulla.
Illalla sitten kunnon ilotulitteiset suikkarit. Lähtee jumit ja kolotukset. 🤤👄
TV Arvo
PS Toki muutkin kiinnostuneet tervetulleita. 🎉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494