...vai narraako hesburgein päällikkö?:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/56e310d9-ee6f-4eef-a859-481a2e1e4e13
"Santoksen mukaan Hesburgerin tekemän selvityksen perusteella näyttää vahvasti siltä, että neula on päätynyt tuotteeseen vasta myyntitapahtuman jälkeen. Santos sanoo, että ravintolassa tekemän selvityksen sekä asiakkaan kertomuksen perusteella asiassa ei ole syytä epäillä Hesburgerin henkilökuntaa. Viranomaiset tutkivat asiaa tästä eteenpäin."
Aika suoraan siinä Santos syyttää asiakasta.
Yrittikö perheenäiti rahastaa...
9
<50
Vastaukset 9
Niin ja se muuten vielä että vaikka ne ranskalaiset kulkisikin metallinpaljastimen läpi ranskalaistehtaalla niin kulkeehan ne kyllä varmaan senkin jälkeen vielä hyvän matkaa että on siinä varmaan vielä paikkoja piilottaa neuloja että siinä mielessä en nyt ihan varma olisi siitä mahdollisuudesta etteikö olisi voinut matkalla sujahtaa ranskalaisten sekaan jotain. Tosin voisi kyllä kuvitella että leviäisi sitten usemmalle kuin vain yhdelle perheelle ne neulat.
- ei.kivaa
En tiedä, mutta joku villitys nämä neulat nyt on.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b17a1310-6739-45e7-b7e2-69e815bc54a8 - Kaisanoasaa
ei firmaa voi mistään syyttää menee maine muuten. Asiakkaan pitää nyt nostaa syyte
Siinä on esimerkki jutusta, josta ei olisi pitänyt alunperinkään uutisoida.
Australiastahan se alkoi ja aina löytyy hulluja, jotka haluaa kopioida. Kuten on nähty.
Terrori-iskuistakin olen sitä mieltä että terrorijärjestön nimeä ei pitäisi mainita lainkaan, vaikka itse tapahtumasta voi tietysti uutisoida. Sitähän ne nimittäin haluaa.Niin mutta kun kun kaikki arvaisi kuitenkin että kaiken takana on islam niin mitäpä se hyödyttäisi?
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta kun kun kaikki arvaisi kuitenkin että kaiken takana on islam niin mitäpä se hyödyttäisi?
Kyllä sopii sanoa, että kyseessä on ääri-islamistinen terrorijärjestö, mutta tarkoitin ettei sen järjestön nimeä ole syytä mainostaa, eli Isistä.
Miksei Hese käskenyt viemään annosta suoraan poliisille. Nyt on enää mahdoton tutkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321863Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602