Ihana herätä tähän uuteen aamuun.

Minun.Paimeneni

Eikös olekin?
Saa katsoa peiliin ja sanoa! Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu!
Se on suuni tunnustus näin aamulla, ja odotus kun näin rukouskammioni ovesta käyn tähän uuteen aamuun, että mihin Herra tänään minut saa johtaa!

Herra on minun paimeneni. Saan todella sydämestäni sanoa sen ääneen.
Hän on minun "Sapatin Herrani"! ts. Luoja- Jumala! Saan sanoa, olen Sinun kättesi tekoa, elämäni on Sinun kädessäsi Herra!
ts. sydämeni riemuitsee - Elämäni on Hänen antamaa, ja sillä on iankaikkisen elämän armolahjan lupaus.
Hänellä on elämä itsessään, sen Hän on antanut Pojalle, siksi, että tuo todistus, minkä Poika antoi Isästä - on rakkaus ja rakkaus Pojassa - antaa elämän myös armosta minulle.

Näin saan puhua itselleni. -Tänä aamuna, aamun hetkinä, ennenkuin päivä sarastaa.
Rukouskammiossani - kun seurustelen näin Vapahtajani kanssa, Jumalan Henki on sen todistanut sydämelleni. Hän on antanut Valtakuntansa tahdon elämäksi sydämeeni, ja välimieheni on valmistamassa sijaa - että saan olla kerran Hänen kanssaan.

Hän jopa laittoi minulle tänne Puolustajan Pyhän Hengen, että kun rukouskammiostani olen saanut nousta tähän päivään - se on matkassa. Ihana aamu!

Voitko sinä puhua itsellesi näitä samoja sanoja. Se vie lopulta lopulliseen sapatinlepoon.
Kaikki on Jumalantyötä ja Hän siunaa.

14

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4LAKtiivinen

Kiitos aloittajalle. Harvoin tällä palstalla on näin hyvä kirjoitus. Koen juuri samaa mitä aloittaja, Ps 23. Myös monet muut Ps. olen elänyt todeksi: 112, 84,111, 34, 90, 46, 22, 100. Näin ulkomuistista. Todella siunattua, kovakuntoisena on herätä uuteen armon päivään.

• kamalaaaa

Adventisti taas aloitti meuhkan

• Elämäeikaikkiakiinnosta

Hyvä jos koet niin. Sillä on myös ihmisiä jotka eivät ole kiinnostuneet tästä elämästä.

Mitä jos kokee päivä päivältä että, tapahtuu asioita ettei halua jatkaa elämäänsä ja toivoo kuolevansa pois mitäs sitten? Yhteisvaikutus eu:n huonot päätökset, hallituksen omat kurjuutustoimet, muut omalle kohdalle osuvat asiat kuten vaikka kelan päätös jostain asiasta joka täysin erilainen kuin odotettu jne. Päivittäisessä elämässäkin vielä lisänä asioita jotka ei kannusta jatkamaan elämää. Kokee kirjaimellisesti että, elämä sellaisena kuin me sen käsitämme ja koemme ei ole oma juttunsa. Päälimmäisenä on tahto päästä pois mahdollisimman pian?

Mahdollisten hoitamatta pitkällä tähtäimellä vaarallisten sairauksien hoitamatta jättäminen ei ole ratkaisu koska kovia kipuja saattaa kärsiä mutta ei kuitenkaan tavoitteen mukaisesti kuole. Toki tämän haluun päästä pois ja se ettei ole kiinnostunut tästä elämän menosta johtaa siihen ettei myöskään ole niin turhan tarkka toimiiko kaikessa aina tämän maailman lakien ja sääntöjen mukaan koska tavoite on ihan muualla se on pois pääsy elämä nimisestä asiasta. Tavoitteena päämääränä pois pääsy mitäpä sanotte tähän.

• 4LAKtiivinen

Monille maanpäällinen elämä on yhtä tuskaa. On helppo syyttää hallitusta ja EU.ta. Useat väittävät, ettei helvettiä ole. Tosiasiassa elämä maanpäällä on monille jo yhtä helvettiä. No miksi? Siksi, ettei tunneta Jeesusta Kristustusta. Monet pilkkaavat Häntä näillä näillä palstoilla. Siitä ei päästä minnekään, että työtä on tehtävä.

• ValitettavastiOn

Kyllä sellaisia asioita valitettavasti tapahtuu uskovaisillekin jotka aiheuttaa tilanteita ettei elämän jatkamiselle löydy enää edellytyksiä. Vastauksesi on muuten ihan ok. Mutta siinä jää käsitys että, esimerkiksi itsemurhaan päätyisi vain ei uskovaiset. Helluntailaisilla on usein sellainen tyyli ettei mitenkään lähdetä kommentoimaan jos esimerkiksi joku seurakunnan jäsen on tehnyt itsarin. Helposti tietysti jäsenille asia selviää kenestä kyse etenkin jos on ollut jossain kohtaa aktiivinen jäsen. Eräskin nuori joka oli seurakunnan musiikkitoiminnassa mukana ja taisipa olla joku oma bändikin teki itsarin. Monet myös sitä ajattelee, että itsarin tekee vain syrjäytyneet keitä ei ole hyväksytty tiimeihin valitettavasti joku usein sellainen juontaja/kokouksen avaaja hahmokin sellaiseen voi päätyä. Myös syyt vaihtelee eikä jokaisen motiivi aina edes koskaan selviä. Jotenkin vaikuttaa siltä, että jos joku uhkaa tappaa jonkun toisen siitä tulee hyvin helposti iso juttu mutta jos haluaa päättää oman elämänsä niin ei kukaan apua tarjoa ja jos voimat tai ymmärrys ei riitä hakea apua niin yksin jäät ja voit kaikessa rauhassa toteuttaa suunnitelman.

• Tarkkuutta

Aloittajalle: Pyhä Henki on Hän.

• tunnehenget

Joka innoitti, ei ollutkaan ehkä Pyhä Henki, vaan harhaoppisuuden henki, joka liehakoivilla sanoilla osaa eksyttää ja haluaa eksyttää. Pyhä Henki haluaa aina johdattaa meidät pelastukseen Kristuksessa eikä uskomaan mihinkään harhaoppiseen asiaan johdattelemalla. Siksi kysytään Henkien erottamisen armolahjaa välttääkseen uskonnolliset karikot.

• TotuudenRenki

Näinä GPS:n aikoina ei kukaan eksy!

• anonyymi_tsm

Herra on minun paimeneni. Ja uskovaiset ovat lammaslaumana odottamassa lahtausta. Sitä odotellessa paimen panee parastaan: mää mää siellä ja mää mää täällä, siellä määä....

• ei muuten jokainen aamu ole..
      näinä maailman ja suomen aikoina, uskovaisten uskoa todella koetellaan.

• Samaatietä

Ei se joka aamu ole ihana herätä, mutta on ihana, kun tietää olevansa paremmissa käsissä kuin omissa. Suuri kiitosaihe 😊

• olen.homo

Voi, kuule! Jeesus on paras kaverini ja tietysti raamattu! On myös ihanaa kävellä kadulla ja katsella syntisiä, tai istua Herran huoneessa, jossa kaikki laulavat: ”Totuuden henki, johda sinä meitä!”
      Harhaan!

• Samaatietä

Ihan ihmisten oma itsensä kusetus se johtaa harhaan, eikä Jeesus.

• 4LAKtiivinen

Uskova ja itsemurha. On varmaan totta, että todella harvoin sellaista tapahtuu. Taustalla saattaa olla mielisairaus. Mutta uskova on tällaisessa tapauksessa joutunut kauasJumalan tahdosta, Jumalan lupauksista. Niin kauas kuin itä on lännestä. Raamattu sanoo, Kristus teissä, kirkkauden toivo jne,jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      934
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      888
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      798
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      718
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe