Älkää pilatko palstaa

Olisiko nyt ryhtiliikeen aika?

Mitä jos yritettäisiin välillä keskittyä asiakirjoitteluun?

Jos villiinnyttää, niin voisiko mennä vaikka Anoppi-palstalle rauhoittumaan, kiitos.

34

81

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mesominen jatkuu. Kukaan ei välitä, että pyörryn kohta pöydän alle :(

• tosi.iso

maistuiskos iso porilainen

• tosi.iso kirjoitti:

maistuiskos iso porilainen

*huokaus*

mitä tämä nyt on...

ei se heikotus sillä lähde.

:(

• on.se.iso
        misspönttöuuni kirjoitti:

*huokaus*

mitä tämä nyt on...

ei se heikotus sillä lähde.

:(

kyllä muutaman kun syö niin lähtee nälkä mutta taisit puhua muusta isosta jämerästä porilaisesta no sen jälkeen jaksaa taas hymyillä onnesta

• Väsyttääjo

Minäminäminäminustaminulleminuun.

• No asia ei sitä koskenut. Etkö osaa lukea. Palaa alkuun ja tavaa sieltä.

• Älkä v.ttu muuten tule siihen päätäsi aukomaan.

• Miehen logiikan kuolemakin alkoi siitä kun jengi alkoi epäilemään toisiaan trollailusta ja multinikkeilystä.

• Se on pääteasema jos ei ajoissa jarruta.

• Tän vuoden puolella pitäisi tulla uudistus, joka ehkä vähentäis sitä..

• Kannatetaan. Välillä on hyvä tuulettaa, se vaan parantaa ilmapiiriä. Mutta sitten on jo aika siirtyä eteenpäin.

• Ei tullut nyt hyvä.

• helmiä_sioille

Pidä taukoa. Ja pertsa kans.

• Joo. Jäähylle.

• helmiä_sioille

Joo. Jäähylle.

Ja tauon jälkeen yrität olla reagoimatta pertsaan ja muihin trolleihin. Jos et siihen pysty, sama meininki jatkuu tauonkin jälkeen. :)

• helmiä_sioille kirjoitti:

Ja tauon jälkeen yrität olla reagoimatta pertsaan ja muihin trolleihin. Jos et siihen pysty, sama meininki jatkuu tauonkin jälkeen. :)

Ketä tarkoitat primus moottoriksi? Niin ku meinaan, että kukakohan sen laukaisee aina?

• helmiä_sioille

Ketä tarkoitat primus moottoriksi? Niin ku meinaan, että kukakohan sen laukaisee aina?

Yhtä "syyllisiä" te kaikki olette. Ja jos pitää itseään fiksumpana, niin fiksumman pitäisi tietää paremmin... :)

• Menttoritäällämoi

No koitin katsoa sulle sopivia asia-aloituksia, mutta ei niitä kyllä juuri ole. 🙄

Pitäis kai petrata itsekin keksimällä jotain. Mutta huomasin, että ne jää näitten vastaavien jalkoihin....🙄

Sä oot muutens, palstaoppilaani aika vaikuttavassa roolissa tässä. Voisit fucusoida kaikesta sivuhärpätyksestä huolimatta itsekin vaan asiakommentteihin. Loikkaa vaikka puskaan, niinkuin olit ja anna tilanteen hiukan tasoittua. Palsta osaa rauhottua jo vaikka viikossa. Sit yks konsti on myös vaihtaa nikkiä. Sille voi luoda uuden palstaroolinkin. 😊👌

Sulla on avaimet käsissä arvon lady.

• Tee joku hyvä aloitus, onhan sulla ollu niitä. Niihin pääsee moni mukaan.

(Yritin jo, ei siitä tullut mitään.
        Tässä on ehkä aika siirtyä vaihtopenkille.).

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tee joku hyvä aloitus, onhan sulla ollu niitä. Niihin pääsee moni mukaan.

Älähän nyt vielä. Tomu laskeutuu.

• Tuohonkäteen

Tee joku hyvä aloitus, onhan sulla ollu niitä. Niihin pääsee moni mukaan.

No voin mä jotain miettiä, mutta sillä ehdolla, että pysyt itsekin asialinjalla. 😊

Voihan sitä jotain tottakai höpöillä, mutta tiedät mistä ketjuista kantsii pysyä erossa ja minkätyyppisiin viesteihin ei passaa vastata. 😊

Diili?

• Saapasnaama kirjoitti:

Palsta on todistanut ihmeellisesti monta asiaa. Minulla käy täällä samalla lailla kuin oikeassakin elämässä. Jos muita naisia on paikalla, toiset naiset eivät pidä minusta. Luin tuolla muutaman selvästikin naiskirjoittajan kommentin. Ei se tule uutena asiana, mutta se on hämmästyttävää, että sama ilmiö on/toistuu kuvattomalla anonyymipalstalla kuin liveseurassa. Että muut voivat olla ja rupatella, minun pitää lähteä. Miehille ei saa jutella tai sen jälkeen olen korppikotka vaikka olisin toisille naisille itse ystävällinen (ei tämä tietenkään kaikkia naispuolisia koske, mutta äkkiä osa leiriytyy vastaan). Jos miespuolinen erheytyy siihen lirkuttamaan, sen jälkeen muiden naisten silmissä olen lehmä.

• Saapasnaama kirjoitti:

Palsta on todistanut ihmeellisesti monta asiaa. Minulla käy täällä samalla lailla kuin oikeassakin elämässä. Jos muita naisia on paikalla, toiset naiset eivät pidä minusta. Luin tuolla muutaman selvästikin naiskirjoittajan kommentin. Ei se tule uutena asiana, mutta se on hämmästyttävää, että sama ilmiö on/toistuu kuvattomalla anonyymipalstalla kuin liveseurassa. Että muut voivat olla ja rupatella, minun pitää lähteä. Miehille ei saa jutella tai sen jälkeen olen korppikotka vaikka olisin toisille naisille itse ystävällinen (ei tämä tietenkään kaikkia naispuolisia koske, mutta äkkiä osa leiriytyy vastaan). Jos miespuolinen erheytyy siihen lirkuttamaan, sen jälkeen muiden naisten silmissä olen lehmä.

Mm. töissä olen joutunut vaikenemaan ja esittämään tylyä ja olemaan puhumatta miehille, että "siskot" hyväksyvät. Sitten mä taas olen kiva ja heidän mieleen. Kas niin. Elämää.

• Tuohonkäteen kirjoitti:

No voin mä jotain miettiä, mutta sillä ehdolla, että pysyt itsekin asialinjalla. 😊

Voihan sitä jotain tottakai höpöillä, mutta tiedät mistä ketjuista kantsii pysyä erossa ja minkätyyppisiin viesteihin ei passaa vastata. 😊

Diili?

No kokeile, niin katotaan. Taidan pysyä sohvalla selällään. Oikeasti ihme huippausta. Vois harkita hierojaa.

• Tuolanakinvielä

No ei kaikki naiset noin sua miellä. Oikeastaan ne, ketä mäkin tunnistan naisiksi täällä, vaikka Ellu, Mazy, Wuppis, Wämmä ja Pihallatipunen on tosi lämpimästi sua kohtaan. Luultavasti on muitakin.

Yks juttu täällä kuitenkin on. Se on rehellinen mielipide. Joku voi sanoa suoraankin mielipiteensä, niinkuin mä sulle joskus siitä pertsan lautasen viskausjutusta. Se kirpaisee välillä, mutta kun kirpaisee, pitäisi ymmärtää, että siinä kipupisteessä onkin joku juttu, mikä sun on selvitettävä itsestäs.

Mietippä vaikka Mazyä. Se on oikea viilipytty. Sillä onkin itsensä kanssa tehty asiat selviks. Samoin Ellu. Mutta nekin on kurkkinut sinne, missä sattui. Tää on oiva mesta siihen.

Olet ihan kuin minun kaveri. Se on niin avoin ihmisenä, että miehet kuvittelevat sen flirttailevan. Naisten välinen kateellisuus on jo sitten ihan oma lukunsa.

Tuon perusteella ymmärrän senkin, että reagoit niin voimakkaasti minun leikkimieliseen vinkkailuun. Oppinut katkaisemaan mahdollisilta huhuilta heti siivet.

• Tuolanakinvielä kirjoitti:

No ei kaikki naiset noin sua miellä. Oikeastaan ne, ketä mäkin tunnistan naisiksi täällä, vaikka Ellu, Mazy, Wuppis, Wämmä ja Pihallatipunen on tosi lämpimästi sua kohtaan. Luultavasti on muitakin.

Yks juttu täällä kuitenkin on. Se on rehellinen mielipide. Joku voi sanoa suoraankin mielipiteensä, niinkuin mä sulle joskus siitä pertsan lautasen viskausjutusta. Se kirpaisee välillä, mutta kun kirpaisee, pitäisi ymmärtää, että siinä kipupisteessä onkin joku juttu, mikä sun on selvitettävä itsestäs.

Mietippä vaikka Mazyä. Se on oikea viilipytty. Sillä onkin itsensä kanssa tehty asiat selviks. Samoin Ellu. Mutta nekin on kurkkinut sinne, missä sattui. Tää on oiva mesta siihen.

En mä selvittele itsestäni sellaisia juttuja, jotka on toisilta suoria v.ttuiluja. Sillon selvittää se sanoja kyllä omaa päänuppiaan, se on varma.

Juu, ja sanoinkin tuossa ettei se kaikkia koske (täällä(kin) on tolkun naisia ja minä olen sitä samaa heitä kohtaan), mutta sen verran olen elänyt, että tiedän, miten nainen naista puukottaa ja susiakin on seassa. Sen jälkeen annan itsekin kylmää kyytiä.

• Lyhytoppimäärä

En mä selvittele itsestäni sellaisia juttuja, jotka on toisilta suoria v.ttuiluja. Sillon selvittää se sanoja kyllä omaa päänuppiaan, se on varma.

Juu, ja sanoinkin tuossa ettei se kaikkia koske (täällä(kin) on tolkun naisia ja minä olen sitä samaa heitä kohtaan), mutta sen verran olen elänyt, että tiedän, miten nainen naista puukottaa ja susiakin on seassa. Sen jälkeen annan itsekin kylmää kyytiä.

No mietippäs sitä meidän välistä soppaa silloin... sanoinko niin, että halusin vain ja ainoastaan pahoittaa sun mieltä? En varmasti.

Mutta tää on keskustelusivusto, ei mikään kaveruuspalsta. Jotkut on erimieltä asioista ja heille on suotava se oikeus. Jos se mielipide ei tunnu sinusta oikealle, voit perustella, että miksi ei. Taas toinen voi perustella itse myös, mutta sun ei tarvitse enää sitä noteerata... silleen tää toimii.

• Lyhytoppimäärä kirjoitti:

No mietippäs sitä meidän välistä soppaa silloin... sanoinko niin, että halusin vain ja ainoastaan pahoittaa sun mieltä? En varmasti.

Mutta tää on keskustelusivusto, ei mikään kaveruuspalsta. Jotkut on erimieltä asioista ja heille on suotava se oikeus. Jos se mielipide ei tunnu sinusta oikealle, voit perustella, että miksi ei. Taas toinen voi perustella itse myös, mutta sun ei tarvitse enää sitä noteerata... silleen tää toimii.

Myös viihdesivusto.

• Totuuksia

Myös viihdesivusto.

No on täällä huuhaa-osastokin. Vitseile oma paikka jne. Jotkut ottaa viihteenä ja vitsinä, osa taas pysyy tiukasti asiassa. Itse olen löytänyt oman välimuodon.

Mutta kyllä mulle voi viskoo rapaakin niskaan. Itsepähän täällä olen, ei kukaan pakota. Ja taatusti olen osan ravasta itse aiheuttanut palstakäyttäytymiselläni. Jos joku haukkuu juopoksi, ei se hakoteillä ole, jos on lukenut mun kännikirjoituksia. Tai sanoo besservisseriks...sitähän mä tässä vähän nytkin teen. Mutta mä voin, koska olen keskustelusivulla.

• Mietihäntovivielä

No kokeile, niin katotaan. Taidan pysyä sohvalla selällään. Oikeasti ihme huippausta. Vois harkita hierojaa.

Noi huippailut voi olla ihan hermostumisesta johtuvaa verenpaineen heittelyäkin.

Oikeesti ei sun tarvitse pönttis muuttaa itseäsi, vaan ajattelutapaa. Mitä enemmn sä täällä siedät joitain kommentteja susta, poimit niistä hitusen miettimisen aihetta, sitä enemmän löydät sitä pönttistä, mikä haluis oikeesti elämään jotain tolkkua.

Joskus elämässä pitää osata nöyrtyä, ei nöyristellä. Oon kuules minäkin täällä saanut yhtä jos toista niskaani, ja tulen saamaan jatkossakin. Ja oikeastaan jopa toivon, että saisin enemmän. Ihan jonninjoutavat valuu kuin vesi hanhen selästä, ei tartu. Mutta jotkin kirjoittajat tarttuvat kärkkäästi asioihin ja osaavat haastaa. Jokin saattaa riipaista ja sen haluaa sanoittaa tänne. Flower on yksi hyvä täräyttelijä... sen kommentit osaa toimia peilinä mulle. Wämmä, entinen Lineri oli kanssa hyvä vääntökaveri. Joku nuuskis vois olla kanssa, jos se osais perustella asioitaan jotenkin fiksummin. Pertsa parempina aikoinaan oli hyvä vääntökaiffari, mutta Harmis jättää leikin kesken. Helmis vois olla hyvä vääntökaveri, mutta kompataan liikaa, korkeintaa musiikki ja politiikka kolisis, mutta ne ei niin mua kiinnosta.

Yhtä kaikki. Täällä on mahkut löytää itsensä, ajatukset pistää järjestykseen ja ennenkaikkea haastaa ne kaikki. 😊

• Littlestpet

Pikkasen tekopyhää sinulta. Itse menet tohon lätinään mukaan ;) eipä siinä, senkun jatkatte.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1317
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      70
      899
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      833
    4. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      181
      732
    5. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      292
      672
    6. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      46
      651
    7. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      92
      630
    8. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      38
      598
    9. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      546
    10. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      530
    Aihe