Synkempää perjantaita...

Fiilistätouhuun

44

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiolehyvää
    • lettiheiluu
    • Noppapöydästä
    • anonyymi_1s5
    • Hilpeyttäkehiin
    • Hynysjounivani
    • Mistä lähtien saatana on ollut kieltolistalla? En ole saatananpalvoja, vaan kristittynä minua kiehtoo kristinuskoon liittyvä lore.

    • Eisiinaleikkuri
      • Puristaakädennyrkkiin

    • pihallatipunen
      • Huhui

        Aika järkky musavideo...

        https://youtu.be/3Bk7EjFDsIY

        Mutta tykkään mokoman lisäks staminasta. Oliko putket jäässä mökillä kun viimeks kävit?


      • pihallatipunen
        Huhui kirjoitti:

        Aika järkky musavideo...

        https://youtu.be/3Bk7EjFDsIY

        Mutta tykkään mokoman lisäks staminasta. Oliko putket jäässä mökillä kun viimeks kävit?

        Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

        Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

        Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...


      • pihallatipunen
        pihallatipunen kirjoitti:

        Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

        Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

        Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...

        Tää video jotenkin ilmentää sen, miksi pidän Mokomasta niin kovasti..Musiikki voi olla rankkaa mutta silti soittajat voi hymyillä kuten tuo ihanainen kitaristikaksikko 😍


      • pihallatipunen
        pihallatipunen kirjoitti:

        Tää video jotenkin ilmentää sen, miksi pidän Mokomasta niin kovasti..Musiikki voi olla rankkaa mutta silti soittajat voi hymyillä kuten tuo ihanainen kitaristikaksikko 😍

        Niin se video...

        https://youtu.be/-R9CeKL3gOg


      • Sellastaväliin
        pihallatipunen kirjoitti:

        Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

        Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

        Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...

        Mä käyn huomenna putsaamassa sinakin pihaseudun lumesta maalta.

        Mä oon jättänyt musan vähän paitsioon... nyt taas maistuu. Kun sellainen pikkiriikkinen vituitusmieli...


    • Huipputää
    • pihallatipunen
      • Läpsytälätisemästä

    • läpsy.naamaan
    • Pyöriilihamylly
    • Tiähänkuulostaatutulle
    • Joku on yrittänyt järjestelmällisesti poistaa kaikki viestini. Reilukerho.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe