Synkempää perjantaita...

Fiilistätouhuun

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiolehyvää
    • lettiheiluu
    • Noppapöydästä
    • hullu_ukko
    • anonyymi_1s5
    • Hilpeyttäkehiin
    • Hynysjounivani

Pysytään kotimaassa teollisuudessa...

https://youtu.be/Ps0Juk_oTJ4

Hynysen ääni on niin heleä...

• Mistä lähtien saatana on ollut kieltolistalla? En ole saatananpalvoja, vaan kristittynä minua kiehtoo kristinuskoon liittyvä lore.

• Eisiinaleikkuri
    • pihallatipunen
      • Huhui

Aika järkky musavideo...

https://youtu.be/3Bk7EjFDsIY

Mutta tykkään mokoman lisäks staminasta. Oliko putket jäässä mökillä kun viimeks kävit?

• pihallatipunen
        Huhui kirjoitti:

Aika järkky musavideo...

https://youtu.be/3Bk7EjFDsIY

Mutta tykkään mokoman lisäks staminasta. Oliko putket jäässä mökillä kun viimeks kävit?

Se oli mun synkeämmän puolen makuun tuo video..

Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...

• pihallatipunen
        pihallatipunen kirjoitti:

Juu, Stam1nasta tykkään kanssa, varsinkin uusimmasta levystä. Se oli pakko ostaa. Ja on mulla se edellinenkin mutta vähemmälle kuuntelulle jäänyt..varsinkin ku on ceedeenä ja mulla on soitin rikki. Nykyään oon ostellut vinyylejä.

Kaks viikkoa sitten kävin viimeksi "mökillä" ja silloin ei ollut putket jäässä mutta huomenna kun menen, olen varautunut pahimpaan.. Olen myös varautunut tekemään lumihommia vähintään 3 päivää putkeen 😐. Onneksi mulla on ens viikko lomaa...

Tää video jotenkin ilmentää sen, miksi pidän Mokomasta niin kovasti..Musiikki voi olla rankkaa mutta silti soittajat voi hymyillä kuten tuo ihanainen kitaristikaksikko 😍

• pihallatipunen

Tää video jotenkin ilmentää sen, miksi pidän Mokomasta niin kovasti..Musiikki voi olla rankkaa mutta silti soittajat voi hymyillä kuten tuo ihanainen kitaristikaksikko 😍

Niin se video...

https://youtu.be/-R9CeKL3gOg

• Sellastaväliin

Mä käyn huomenna putsaamassa sinakin pihaseudun lumesta maalta.

Mä oon jättänyt musan vähän paitsioon... nyt taas maistuu. Kun sellainen pikkiriikkinen vituitusmieli...

• Huipputää
    • pihallatipunen
      • Läpsytälätisemästä

• läpsy.naamaan
    • Pyöriilihamylly
    • Tiähänkuulostaatutulle
    • Joku on yrittänyt järjestelmällisesti poistaa kaikki viestini. Reilukerho.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe