Eli kumpi on parempi ja mitä vikoja on ollut molemmissa ja missä kilometreissä?
Vito vs. transporter?
15
5026
Vastaukset
- Hoope
Niin, itse ambulansseina olen ajanut vain Transsia, mutta tiedän vitonkin olevan kalustettu ammattiautoksi. Käsitykseni mukaan Vito on kuitenkin mersun katraassa kupla. Ei oikein toimiva KUULEMMA!!! Transporter on puolestaan hyväksi todettu niin takseissa, poliisissa, ambulansseissa ja muutenkin... Ja hintansa kyllä säilyttää siinä missä mersukin. Kulutusosiahan menee joka autossa, mutta jos saman ikäiset/kilometriset/hintaiset autot ovat myynnissä ja vaihtoehdot ovat nämä kaksi, niin itse ottaisin ehdottomasti volkkarin!
- aaaaa
Se että autoa käytetään ambulanssina tai poliisiautona ei paljon kerro siitä kuinka luotettava se oikeasti on. Tarjoukset ja muut ominaisuudet ratkaisee, vanhaa vitoa ei saanut kuin lyhyenä ja matalana, eli se oli liian pieni ja muut pakut eivät ole niin mukavia ajettavia. Portterikaan ei kovin kestävän maineessa ole etupään niveliä menee vaihtoon liian usein ja tutulla laukesi 2.4 kone täysin hihnapyörän irrottua n.200 tkm kohdalla, kuulemma tyyppivika. Keltsissä näkee muuten usein noita konerikkoisia porttereita halvalla myynnissä, meinasin itse ostaa semmoisen pari vuotta sitten hintaa oli -97 mallilla vain 3-4 tuhatta euroa, ehjiä koneita ei vaan ole helppo löytää järkevään hintaan.
- badandsad
että kannattaa kysellä esim. bosniassa palvelleilta rt-miehiltä minkälaiset vitot heidän käytössään olivat! ei tietenkään kauttarannan, mutta olen kuullut että made in spain etc. vitot napsahtelivat sielläkin kun immenkalvot juhannuksena koivikossa... Miksi maksaa merkistä, kun voi saada koko auton?!
- sss
badandsad kirjoitti:
että kannattaa kysellä esim. bosniassa palvelleilta rt-miehiltä minkälaiset vitot heidän käytössään olivat! ei tietenkään kauttarannan, mutta olen kuullut että made in spain etc. vitot napsahtelivat sielläkin kun immenkalvot juhannuksena koivikossa... Miksi maksaa merkistä, kun voi saada koko auton?!
Samanlailla ne on paukkunut kaikki muut mersutkin, samanlaisia vikoja väyrysessäkin. On ihan sama kokooko auton turkkilaiset saksassa vai espanjassa osat tulee samoilta alihankkijoilta. Joskus ennen mersu oli laatuauto ,nyt on mitä on ja volkkari on vielä huonompi. Niinpä miksi maksaa merkistä, jos käytettyjä etsii vito ja portteri on molemmat ylihinnoteltuja.
- Nimetön
sss kirjoitti:
Samanlailla ne on paukkunut kaikki muut mersutkin, samanlaisia vikoja väyrysessäkin. On ihan sama kokooko auton turkkilaiset saksassa vai espanjassa osat tulee samoilta alihankkijoilta. Joskus ennen mersu oli laatuauto ,nyt on mitä on ja volkkari on vielä huonompi. Niinpä miksi maksaa merkistä, jos käytettyjä etsii vito ja portteri on molemmat ylihinnoteltuja.
ja voorttit ja viiatit on muten perseestä
- vooolsu
VW 72 tkm parkkilamppu, 106 tuhatta km takajarrupalat ja ajo jatkuu.
Eli eipä paljon huollettavaa ole ollut...
VW:ssä joutuuu n 500 tuhannen kohdalla venttiilit katsomaan , kone kestää miljoonan jolloin tulee konerempan vuoro - paku
Et kertonut kuinka uutta haet, uusista ottaisin T5 portterin on hiljaisempi ja muutenkin paremman tuntunen. Vanhemmista ottaisin Viton, on hiljaisempi ja parempi ajaa. Molemmissa noissa on omat vikansa ja vaikea sanoa kumpi on kestävämpi. Jos haluaa oikeasti luotettavan käytetyn pakun tyokaluksi on paras ottaa Hiace vaikka onkin meluisampi ja huonompi ajettava. kumpikin Portteri ja Vito on vähän huonossa maineessa kestävyyden suhteen.
- ,,,
Olit sitten ostamassa uutta tai vanhaa mallia niin transporter vetää pitemmän korren hinta/vastikkeessa(sisältäen esim. luotettavuuden)
- -a-
jos puhutaan uuden ostosta, niin itse sain mersuun vaihtaessa entisestä sotaratsusta lähes 8000€ (kahdeksantuhatta euroa!) enemmän kuin jos olisin vaihtanut samanhintaiseen Vokkeloon - sillä hintaerolla kärsii Mersuun jo joku pikkuvika tullakin.....ja takuuhan on 2v ilman kilometrirajoitusta, kolmannen vuoden kun ajaa 'pikkuriskillä' omaan piikkiin, niin auto onkin jo aika vaihtaa taas uuteen...
- eeeeee
Vito ehdottomasti ei räjähdä koneet niinku porttereissa.
- Nimetön
mulla on ollut kaksi vitoa ja ei ikinää enää yhtään vitoa tähän taloon. remppoihin on mennyt rahaa parin trp:n veran.
- voku
Vitoissa ruosteongelmia!!!! Auto tehty liian heppoisasti ei mikään erityisen hiljainen. Aikalailla humisee satkun vauhdissa voin sanoa 7 vitoa uutena hankittuja ja aivan P:stä. Nyt kolmas Porteri menossa Ja aiva mahtava auto ajettavuudeltaan ja tosi kestävä työjuhta.
- VitoPaskaa
Vitoa on ostaisi koskaan, hinta ei pysy yhtään, auto ruostuu käsiin yms yms ongelmaa, Kyllä Portteri on luja ja arvonsa säilyttävä laatupaku, katsokaa vaan niiden hintoja, vanhastakin 90-luvun autosta saa 1000e helposti vaikka ajettu yli 500tkm. Vito on täysin epäonnistunut raakiles, asia vaan on näin.
- Touota145
KANNATTAA HANKKIA HIACE KOSKA PORTTERIT JA VITOT ON IHAN SONTAA.
- Mutzibur
Kuka kaipaa mölytoosaa?.Kuulosuojaimia käytettävä.Afrikkaan kannatta myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En usko et meistä tulee jotain
Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel102910- 1152155
Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"
Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei431574- 2601398
- 711033
Olen J-mies
Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.47911Ei sitten, ei olla enää
Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na77890- 55884
- 44795
Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä
Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to93736