paskin ja masentavin päivä vähään aikaan.... :-(
Tänään on ollut
15
50
Vastaukset
Huominen on aina parempi. Mutta harkitse sitä avun hakemista. Voit vaikka varata ajan tk:sta tai soittaa kriisikeskukseen tms.
- jalkasienionvaarallinen
Minulla huominen on aina paskempi.
No, voi kurja. Sattuuhan näitä välillä jokaiselle. Toivotaan parempaa huomista. Tsemppiä! )
Itsellä on ollut ihan mukava päivä. Kävin kuntosalilla, pesin koneellisen pyykkiä, luin netti-iltikset ja nyt palstailen. Tuossa välillä annoin vähän ohjeistusta perheelle ja istahdin peiton alle sohvannurkkaan. Täältä on hyvä ihmetellä maailman menoa. :)- jalkasienionvaarallinen
Kiitoksia vaan....
Ei ole kyllä pelkoa paremmasta huomisesta... jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Kiitoksia vaan....
Ei ole kyllä pelkoa paremmasta huomisesta...Mikä masentaa? Onko harmitus yleismailmallista, vai jotain yksityiskohtaisempaa? Ei tietysti tarvitse kertoa, jos et halua. Muuten vaan kyselen.
Oletko ulkoillut tänään? Happihyppely voisi vähän "tuulettaa" mieltä.- jalkasienionvaarallinen
Yksinäisyys masentaa....
Eipä tule oikein ulkoiltua viikonloppuisin kun ei ole pakko. jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Yksinäisyys masentaa....
Eipä tule oikein ulkoiltua viikonloppuisin kun ei ole pakko.Ei saa jäädä neljän seinän sisälle nyhjöttämään, vaan ylös, ulos ja lenkille. Pieni kävelylenkki piristää mieltä ja saat ajatuksen kulkemaan vähän kirkkaammin. Kokeile edes.
- hyvää.päivää
Lihamurekepäivä, joten ei mikään paskapäivä. Lihamureketta, keitettyjä perunoita ja ruskea kastike. Nam.
Ruuan päällä naida napsautan vaimoa ja lähden iltaoluelle. - Kaisanoasaa
Oli kyllä kun piti mennä keskustaan hakemaan olutta niin pyörätiellä 20 cm lunta eikä mihinkään päässyt. Piti sitten soittaa taxi ja sillä hakea kaljaa. Kaljat makso tänää 44 euroa koppa kun taxilla menin.
En nyt sanoisi että itselläni olisi huono päivä ollut, mutta ei niitä paraimpiakaan.
Flunssa ja kuume ko nosti päätään tänään.- jalkasienionvaarallinen
Haluan kainalooni ihanan thaityttösen... 🤗
- aitoriitta
Niin minullakin on ollut huono päivä. Tunnen tekeväni kaiken väärin. Pitäisikö mennä nukkumaan.
- Netti
hyvä että on ollut paska ja masentava päivä.
- mies--
Oli kyllä masentavaa nähdä autoni lumikasan alla.
- huoli.pois
Älä huoli, huomenna se on aurattu etukuormaajalla pois. Et näe sitä enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483