Matti nykänen

Viinamies

Tunnettiin siitä että se joi paljon viinaa ja kävi yökerhoissa. Mies oli 6 kertaa naimisissa ja oli paljon naisten kanssa koska joi viinaa ja tutustui naisiin helposti viinan juomisen takia.
Vain viinaa juomalla tutustuu naisiin.

30

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinatonmies

      Viinaa juomalla voi myös juhlittu sankari päätyä koko kansan narriksi ja päästä ennenaikaiseen hautaan.

      • Miks-muka-erityinen

        En minäkään tiedä Matti Nykästä muusta. Paljon avioliittoja, paljon viinaa ja väkivaltaa, murhan yritys josta joutui vankilaan tapon yrityksestä ja se kävi humalassa ravintoloissa sekä juomassa että laulamassa. Tekikö se töitä koskaan? Mikä sen ammatti oli?


      • matti.oli.uhri
        Miks-muka-erityinen kirjoitti:

        En minäkään tiedä Matti Nykästä muusta. Paljon avioliittoja, paljon viinaa ja väkivaltaa, murhan yritys josta joutui vankilaan tapon yrityksestä ja se kävi humalassa ravintoloissa sekä juomassa että laulamassa. Tekikö se töitä koskaan? Mikä sen ammatti oli?

        Olihan Matti nuorena menestynyt urheilija, ja teki todella paljon töitä uransa eteen. Eivät ne mitalit muropaketissa tulleet. Matti voisi olla vieläkin esim. hyvätuloinen ja erittäin arvostettu mäkivalmentaja (ja ennen kaikkea terve ja elossa), jos ei olisi ajautunut vääriin porukoihin.

        Hyväuskoisella ja sinisilmäisellä nuorella, jolla on äkkiä paljon rahaa ja jonka tietävät kaikki, on pian myös paljon "ystäviä". Valitettavan monelta nuorelta menestyjältä puuttuu kyky tunnistaa ystävä ja "ystävä". Vastuunsa olisi pitänyt kantaa urheilupomojenkin ja katsoa hieman suojattinsa perään, mutta jokainen halusi vain siivunsa Matista. Ja saivatkin, kaikki muut paitsi Matti itse. Kohta tulee takuulla elämäkerta. Ja taas tekee joku rahaa Matilla.


      • nsystävät
        matti.oli.uhri kirjoitti:

        Olihan Matti nuorena menestynyt urheilija, ja teki todella paljon töitä uransa eteen. Eivät ne mitalit muropaketissa tulleet. Matti voisi olla vieläkin esim. hyvätuloinen ja erittäin arvostettu mäkivalmentaja (ja ennen kaikkea terve ja elossa), jos ei olisi ajautunut vääriin porukoihin.

        Hyväuskoisella ja sinisilmäisellä nuorella, jolla on äkkiä paljon rahaa ja jonka tietävät kaikki, on pian myös paljon "ystäviä". Valitettavan monelta nuorelta menestyjältä puuttuu kyky tunnistaa ystävä ja "ystävä". Vastuunsa olisi pitänyt kantaa urheilupomojenkin ja katsoa hieman suojattinsa perään, mutta jokainen halusi vain siivunsa Matista. Ja saivatkin, kaikki muut paitsi Matti itse. Kohta tulee takuulla elämäkerta. Ja taas tekee joku rahaa Matilla.

        Totta. Ei minullakaan koskaan ole ollut kuin kaksi tosi ystävää jos ihan lähi perhepiiri jätetään pois. Kun aloin menestymään sijoituksilla ja se alkoi näkymään elämässäni niin yhtäkkiä niitä "kavereita" alkoikin ilmestymään menneisyydestä ja entiset kiusaajat ja selkään puukottajat alkoi esiintymään kuin olisivat aina olleet parhaita ystäviäni. No saivat jäädä näytelmäkerhoineen.
        Kyllä se vaan raadollista on että sitten kun ihmisellä on massia niin "ystäviäkin" alkaa ilmestymään.
        Tosi ystävät löytää vain silloin kun olet ahdingossa tai et mitenkään menestynyt. Sen jälkeen tulevat vain haaskalinnut.


      • töölönvesa

        Näin on. Viina vei Matin ennenaikaiseen tuonelaan. Viina "kurppaannuttaa" elimistön jonka jälkeen ei ole paluuta oikealle tielle.

        Ei olisi Matti kuollut noin nuorena, jos olisi kieltäytynyt wiinaksien ja muiden väkijuomisen lotraamiselta. Viinamies taas yrittää huijjata nuorisoa juomaan wiinaa.

        Suomen nuoriso alkää juoko wiinaa taikka huumeita käyttäkö. Elimistö ei kestä moista kemiallista kuormitusta.


      • töölönvesa kirjoitti:

        Näin on. Viina vei Matin ennenaikaiseen tuonelaan. Viina "kurppaannuttaa" elimistön jonka jälkeen ei ole paluuta oikealle tielle.

        Ei olisi Matti kuollut noin nuorena, jos olisi kieltäytynyt wiinaksien ja muiden väkijuomisen lotraamiselta. Viinamies taas yrittää huijjata nuorisoa juomaan wiinaa.

        Suomen nuoriso alkää juoko wiinaa taikka huumeita käyttäkö. Elimistö ei kestä moista kemiallista kuormitusta.

        .. Näin O.. Kohtuus KaikeSa.. Varsinkin EsMes, Just ViinakSissa.. ;P


      • Ätmelsson
        matti.oli.uhri kirjoitti:

        Olihan Matti nuorena menestynyt urheilija, ja teki todella paljon töitä uransa eteen. Eivät ne mitalit muropaketissa tulleet. Matti voisi olla vieläkin esim. hyvätuloinen ja erittäin arvostettu mäkivalmentaja (ja ennen kaikkea terve ja elossa), jos ei olisi ajautunut vääriin porukoihin.

        Hyväuskoisella ja sinisilmäisellä nuorella, jolla on äkkiä paljon rahaa ja jonka tietävät kaikki, on pian myös paljon "ystäviä". Valitettavan monelta nuorelta menestyjältä puuttuu kyky tunnistaa ystävä ja "ystävä". Vastuunsa olisi pitänyt kantaa urheilupomojenkin ja katsoa hieman suojattinsa perään, mutta jokainen halusi vain siivunsa Matista. Ja saivatkin, kaikki muut paitsi Matti itse. Kohta tulee takuulla elämäkerta. Ja taas tekee joku rahaa Matilla.

        Eikös Matilla viime vuosina ollut reilusti yli 100ke vuosiansiot. Eli isommat kun palstan haaveilijoilla tulee yhteensä ikinä olemaan


      • 0maKänny

        Parempi nopea elämän, kuin raittiin miehen tylsä elämä jossa ei tapahdu mitään.
        Raittiin luuserin ainut ilonaihe on kun joku kuolee, pelkuri on itse syntynyt kuolleena.

        Naiset tunnistavat pelkurin, tuntomerkit: hermostunut ja vapiseva olemus "anteeksi että olen olemassa"
        Ei kavereita, ei tulevaisuutta. Ennenaikainen kuolema oman käden kautta. Kukaan ei jää kaipaamaan turhaketta.


      • eituomioita
        töölönvesa kirjoitti:

        Näin on. Viina vei Matin ennenaikaiseen tuonelaan. Viina "kurppaannuttaa" elimistön jonka jälkeen ei ole paluuta oikealle tielle.

        Ei olisi Matti kuollut noin nuorena, jos olisi kieltäytynyt wiinaksien ja muiden väkijuomisen lotraamiselta. Viinamies taas yrittää huijjata nuorisoa juomaan wiinaa.

        Suomen nuoriso alkää juoko wiinaa taikka huumeita käyttäkö. Elimistö ei kestä moista kemiallista kuormitusta.

        Jumala sen päättää mihin ihminen menee,en uskaltaisi tuollaista lausua kenestäkään,mistä sinä voit tietää menikö tuonelaan,pidä ennenkaikkea muuta huolta mihin itse olet menossa kuoleman jälkeen!!


      • töölönvesa
        eituomioita kirjoitti:

        Jumala sen päättää mihin ihminen menee,en uskaltaisi tuollaista lausua kenestäkään,mistä sinä voit tietää menikö tuonelaan,pidä ennenkaikkea muuta huolta mihin itse olet menossa kuoleman jälkeen!!

        Jaa. Ainakin nämä hurskaat protestanttiset Jumalan-miehet ovat kautta vuosisatojen saarnastuolissa perkeleitä ja saatanoita kiroillen tuominneet kuolevaiset suoraan helvettiin jos juovat wäkijuomia.

        Miten olet saanut päähäsi, jotta minä tietäisin mihin kukin menee kuolemansa jälkeen ? Edelleen jatkaen, miksi minun pitäisi kantaa huolta mihin menen kuolemani jälkeen. En välitä hevonvittua siitä mihin menen kuolemani jälkeen. Tiedän pääseväni takaisin Isäni tykö. Se on vapahtajamme Jeesuksen synninsovitukseen sisältyvä lupaus.


    • Viinamies--

      Raitis mies elää yksin koko elämänsä. Viinaa juova mies pääsee naimisiin ja elää hyvää elämää.

    • ViinaOnJumala

      Viina ja diabetes pelastivat Matin Esperiltä.

    • Kaisanoasaa

      Nykänen oli väkivaltainen jännämies joka puukotti ihmisiä ja sen takia sillä oli 6 vaimoa ja paljon naisia.

      • maailmanmatkaaja

        Itse asiassa vaimoja oli viisi, koska oli naimisissa kahdesti saman naisen kanssa.


    • kymmeniä_kertoja

      Nykänen sai eläissään pillua enemmän kuin tämän palstan ätmit yhteensä

      • KurppaN

        Ei vakuuta. Jokainen joka on saanu edes kerran pillua on saanu enemmän pillua kuin tän palstan ätmit yhteensä.


      • Ätmelsson

        myös palstan "ytmit" mukaanluettuna


    • R.I.P Matti.
      Kirjoituksesi on suorastaan irvokas, koska Matilla oli diabetes. Alkoholin liikakäyttö ja diabetes on tappava yhdistelmä. Ei tarvita kuin yksi kerta, että unohtuu mitata verensokerit tai jää muuten laittamatta insuliinia korkeisiin verensokereihin tai ottamatta sokeria liian mataliin arvoihin ja sitten on henki pois. En tiedä, oliko se hänen kuolinsyynsä, mutta alkoholilla oli takuulla osuutta asiaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ainakin perjantaina oli vielä keitto maistunut:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/matti-nykaselta-kuultiin-koko-yleison-yllattanyt-viimeinen-elamanohje-keikallaan-kaksi-paivaa-ennen-kuolemaansa-han-oli-normaalissa-matti-kunnossa/7268782
        '
        Matti ei varmaan ihan uskonut lääkärien höpinöitä dokaamisen vaarallisuudesta diapetes-potillaalle. Mutta joo, onhan tämäö tavallaan yhden aikakauden loppu kun on totuttu matista aina lukemaan kohu-uutisia ja nyt on poissa.

        Luin jostain Frederikin ihmetelleen, että eikö Matti mittaile verensokereitaan ollenkaan, vaikka on diabetes. Kuulemma "tunsi" jos oli matalat tai korkeat.. Juu, olen kuullut, että ne voi tunteakin, mutta ei tuossa kunnossa, kuin Matti esim. tuossa videossa oli. Sitten vielä kun muisti heittää, että milloin tein mitäkin, ja kuinka paljon laitoin, mittasin ja koska.. :( Vaimo oli koettanut elvyttää, mutta ei voi vaimon syyksi laittaa. Ei tuon ikäistä väkisin hoideta. Tosin, en tietenkään edelleenkään tiedä, oliko diabetes pääsyy sairaskohtaukseen.

        Juu, aikakausi on päättynyt. Muistan ajan, kun hän oli Suosikissa julisteena.. Olisko ollut edes täysi-ikäinen silloin. Masa-hiiri oli lempinimi muistaakseni:)


    • AsianVierestä

      Mattihan eli ihan hyvän elämän jos vertaa esimerkiksi suurten ikäluokkien elämään.
      Suuret ikäluokat olivat vuoden 1980 väestölaskennan aikoihin 30–34-vuotiaita. Ikäluokasta oli kadonnut jo yli 80 000 henkeä, joista osa oli kuollut ja osa muuttanut maasta. 500 000 syntyneestä oli poistunut kirjoilta 80 000 ennen 34-ikävuotta.
      Suomessa taitaa kuolla 20 % syntyneistä ennen 50-ikävuotta? Masa oli siten ihan onnekas, onnekkaampi mitä moni aikaisemmin menehtynyt.

      • niin-tai-näin

        Hakkasi useampaa vaimoaan sairaalakuntoon, yhden melkein tappoi, ja joutui väkivaltaisuutensa takia vankilaan. Voi kai sitäkin tietysti sanooa ihan hyväksi elämäksi. Vaimoilla elämä taisi muuttua paremmaksi, kun erosivat Matista.



      • niin-tai-näin

    • Pääsipä sekin ukko vielä kerran lööppeihin.

    • Viinamies40

      Matti joi viinaa ja paneskeli naisia. Vain sillä on merkitystä. Mitäs te olette saavuttaneet elämässä, ette edes pillua ole saaneet.

      • ValdoDeLaMartinVänä

        Röyhkis yrjö (burb).

        Olen juonut viinaa nyt kolme kuukautta putkeen, koska viinamies kirjoittaaapi sillätapa toimien saavan naisia enemmän kuin jaksaa jäbiä.

        Ei ole vielä tullut (neitsyt)- naisia tarjoamaan sitä pilluansa. Johtuisiko se tuosta viinaoksennuksesta, jonka päälle sammun joka ikinen ilta, vai kenties jotten ole vielä juonut tarpeeksi paljon viinaa ja ollen täten aivan liian "raitis"-mies.

        Noh, olen joka tapaukssa saavuttanut elämässäni seuraavaa, olen juonut paljon viinaa ja oksennusyrjössa yöni nukkuen tietoinen viinanjuonnistani (koska vain sillä on merkitystä).


    • RIPMasa

      Mua harmittaa kun ihmistä aletaan arvostamaan julkisuudessa poikkeuksetta aina vasta silloin kun hän kuolee.
      Kyllähän matille onneksi tuotiin monasti ilmi että hän oli lajinsa paras mutta silti sai aina kuulla sitä ikävää jolla lähinnä mässäiltiin hänen ongelmillaan.
      Ihmistä pitää arvostaa silloin kun hän elää ja tuoda se ilmi.
      Olen ollut monissa sukulaisteni ja tuttavien hautajaisissa joissa on ollut aina läsnä näitä menehtyneen henkilön vihaajia ja ainaisia haukkujia. Sitten kuin korjatakseen kaiken ovat puhuvinaan kauniisti henkilöstä jota parjasivat tämän ollessa hengissä. Sellaiset ihmiset heittäisin niskaperse otteella hautajaisista ulos.
      Olen läheisilleni joskus sanonut että jos jostainsyystä kupsahdan ennen aikojani niin tiettyjä ihmisiä hautajaisiini ei kutsuta eikä heillä tule olemaan sinne mitään asiaa vaikka sukua olisivatkin.
      Rip Matti!

    • Viinamies

      Matti oli viinamies. Matti sai naisia koska joi paljon viinaa. Te olette yksin ja sinkkuja koska ette juo viinaa.

    • Kaakonmies

      Matti oli ja on edelleen maailman paras mäkihyppääjä. Ei ole kukaan toinen samaan pystynyt. Toki elämässä sattùi ja tapahtui, mutta liiän aikaisin poistui keskuudestämme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe