Millainen lauluääni

anonyymi_fc2

sulla on? Osaatko laulaa?

46

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikalailla sopraano ja joidenkin mielestä osaan....koitin miettiä kenenkä ääni voisi liipata läheltä mun loilotusääntä ja tuli mieleen Päivi...

      Lepistön Päivi!

      https://youtu.be/DbcDZ6tZMXY

      Kyllä se ton sorttinen on...toisaalta lapin tangon kun loilottaa ääneen tulee lisää ulottuvuutta. 🤣

      Korisevaa pari prosenttia...

      • no-jopas

        Heh, jos jonkun suomalaisen naislaulajan ääntä inhoan yli kaiken, niin hänen :-D


    • vaak

      variksen:-)

    • .. Entäs Sulla?.. =)

      • Sulla on varmaan Barry White?😉



      • mazy kirjoitti:

        Sulla on varmaan Barry White?😉

        .. ÄpÄpÄpPää.. Tierän Mitä Yrität.. Eipäs Yhtään taas OnKita Siellä.. Senkin.. Kettu.. ;D

        .. En Mä nyt (Enää.. ;D), niin VietäVissä Ole.. ;D

        .. Noh.. Ok.. Sen verran Paljastelen (Se on Khyl tullut aiemminkin Paljastettua.. Joten.. SamaSe..), ettei Mun KaikuKoppa ole Samaa Mallia.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ÄpÄpÄpPää.. Tierän Mitä Yrität.. Eipäs Yhtään taas OnKita Siellä.. Senkin.. Kettu.. ;D

        .. En Mä nyt (Enää.. ;D), niin VietäVissä Ole.. ;D

        .. Noh.. Ok.. Sen verran Paljastelen (Se on Khyl tullut aiemminkin Paljastettua.. Joten.. SamaSe..), ettei Mun KaikuKoppa ole Samaa Mallia.. ;D

        Vaaaaan, sun kaikukoppa on mallia mitä??😇

        Anna vihje ees....


      • mazy kirjoitti:

        Vaaaaan, sun kaikukoppa on mallia mitä??😇

        Anna vihje ees....

        .. Mä.. Niiiiiiiiiin Arvasin.. Hjyvä Mä.. ;D

        .. Jesh.. *Tuulettaa Villinä*.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mä.. Niiiiiiiiiin Arvasin.. Hjyvä Mä.. ;D

        .. Jesh.. *Tuulettaa Villinä*.. ;D

        .. KiltteysKin Saatu sen Verran Kuriin.. Että.. Turha Yrittää Sitäkään Korttia.. Tiedä Sä(kin) Se.. ;P

        .. Osaan jo Paremmin Sanoa Sillekin PikkuVeijaRille, että.. "Äläs yhtään Yritä.. Kolkuttaa Mua Tollasesta Asiasta.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se..".. ;D


      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. KiltteysKin Saatu sen Verran Kuriin.. Että.. Turha Yrittää Sitäkään Korttia.. Tiedä Sä(kin) Se.. ;P

        .. Osaan jo Paremmin Sanoa Sillekin PikkuVeijaRille, että.. "Äläs yhtään Yritä.. Kolkuttaa Mua Tollasesta Asiasta.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se..".. ;D

        Tässä luuskamulkkune... :D

        https://www.youtube.com/watch?v=YuBeBjqKSGQ


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. KiltteysKin Saatu sen Verran Kuriin.. Että.. Turha Yrittää Sitäkään Korttia.. Tiedä Sä(kin) Se.. ;P

        .. Osaan jo Paremmin Sanoa Sillekin PikkuVeijaRille, että.. "Äläs yhtään Yritä.. Kolkuttaa Mua Tollasesta Asiasta.. Että Tierä Sä(kin) Vuan Se..".. ;D

        Nyt tartten tehhä wuhwelit ja https://vocaroo.com/i/s1LCm9PfO0Hr...bow...laula!! :D





      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mikä Jutska Toi on?.. Ei Avautunut muuten Linkki.. ;P

        No se on se wuhwelin käyttämä ZÄDÄM!! :D


      • palstalla.on.nainen

      • palstalla.on.nainen kirjoitti:

        Nainen¡!!!¡!!!!!!!

        Juu nii o.😛

        Ihan oikee naisolento, yymm.


      • päivänpertti

      • mazyout

      • helmiä_sioille
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Onks Sun Hjyvä Olla?.. Kerro vain Huoles&Murhees.. Se vois Auttaa.. Mul olis nyt Hetki aikaa.. Ja Energiaa.. =)

        Sun kirjoituksesta tuli tässä yhteydessä heti mieleen Yön Kuningattaren aaria... :D

        Mut älä ny loukkaannu, mestariteoshan se Taikahuilu on. Ja se aariakin on hieno... :)


    • helmiä_sioille

      Heh, paska. En osaa... :(


      • helmiä_sioille

      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ole. Ihan oma on. :)

        Enkä ole basisti... :D

        Höh, no oma tyyli ja ääni mutta samankaltainen?😃

        Hahaa, kukaan ei halua olla basisti...


      • helmiä_sioille
        mazy kirjoitti:

        Höh, no oma tyyli ja ääni mutta samankaltainen?😃

        Hahaa, kukaan ei halua olla basisti...

        Ei ole ikinä verrattu keneenkään. Sanottu, että ihan itseltä kuulostan. Ja, että valitsemani biisitkin kuulostaa näköiseltäni.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ole ikinä verrattu keneenkään. Sanottu, että ihan itseltä kuulostan. Ja, että valitsemani biisitkin kuulostaa näköiseltäni.

        Ooolrait, pääsiskö mistään kuuntelemaan?😀


      • helmiä_sioille
        mazy kirjoitti:

        Ooolrait, pääsiskö mistään kuuntelemaan?😀

        Nöyp. Jäin eläkkeelle niistä hommista. :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Nöyp. Jäin eläkkeelle niistä hommista. :D

        Eikä, kai nyt jossakin on vielä joku ääniraita kuultavissa?😐

        Juksaatko?😃


      • helmiä_sioille
        mazy kirjoitti:

        Eikä, kai nyt jossakin on vielä joku ääniraita kuultavissa?😐

        Juksaatko?😃

        En. Se on nuorempien vuoro nyt... :)


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        En. Se on nuorempien vuoro nyt... :)

        Mut kai sä omaks lystiks vielä veät?😃


      • helmiä_sioille
        mazy kirjoitti:

        Mut kai sä omaks lystiks vielä veät?😃

        Juu, emmä treenikämpältä ole mihinkään poistumassa. Ja kun välillä tulee yksityisbiletarjouksia, en niistäkään kieltäydy. Ne on yleensä olleet aina kivoja paikkoja soittaa.

        Stadissa on nykyisin ihan vitusti kaikenmaailman jameja, open miceja sun muita pitkin poikin, ettei minulla ole enää erityisemmin mielenkiintoa siihen baarikeikkailuun. Se on toki jos hinnasta sovitaan eri homma, mutta aika vähän niistä artisteille maksetaan. Olen nykyisin mieluummin yleisön joukossa kuin stagella. :)


    • jalkasienionvaarallinen

      Sitä kukaan ei halua kuulla...

      • Kokeile...ties vaikka korjaat potin!😃


    • Avunhuudosta seuraava; eikä siis sinne musiikillisempaan suuntaan.
      En osaa yhtään laulaa ja musiikkinumero 7 tuli siitä kun tunnistin nuotteja.

      • Mullapas olikin vitonen!

        Ja syy oli se, etten suostunut enää menemään musiikkitunneille, koska en saanut sitä iänikuista seiskaa nostettua ylöspäin, vaikka teoriakokeesta sain kympin.. 😤


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mullapas olikin vitonen!

        Ja syy oli se, etten suostunut enää menemään musiikkitunneille, koska en saanut sitä iänikuista seiskaa nostettua ylöspäin, vaikka teoriakokeesta sain kympin.. 😤

        No onpa tympeetä, jotenkin kouluissa onnistutaan lopettamaan tuo innostus; oli sitten kyse musiikista tai liikunnasta. Kuvaamataitoa sai sentään vedellä kykyjensä mukaan. En ollut kyllä jonossa kun niitäkin lahjoja jaettiin.


      • M184 kirjoitti:

        No onpa tympeetä, jotenkin kouluissa onnistutaan lopettamaan tuo innostus; oli sitten kyse musiikista tai liikunnasta. Kuvaamataitoa sai sentään vedellä kykyjensä mukaan. En ollut kyllä jonossa kun niitäkin lahjoja jaettiin.

        Kuviksessa mulla oli sentäs ysi, mutta mua niin hitsas toi seiska mille en voinu mitään.. 🤣

        Mua nyt niin naurattaa se, että sitten vaan jääräpäänä jättäydyin pois jokaiselta mustunnilta, ne kun oli aina aamuisin..Koska se oli epistä!


    • Itse ääni on oikein kaunis, kirkas, heleä ja monimuotoinen..se ei vaan oikein tahdo pysy tahdissa, eikä sävelen mukana...omia polkujaan menee..


      Mä NäiTÄ POOlkUJa tAllAaN kai ViimEisEen asti Kun SÄ rrrRaGGain sEisOT mUn vIeRellÄin..

      • Tarkemmin ajatellen minähän laulan aina oikein ...ei ole mun vika jos sävel on väärä.

        Et.


    • aitoriitta

      En osaa laulaa ollenkaan, vaikka haluaisin osata. Rakastan musiikkia. En osaa soittaa mitään instrumenttia. Osaatko sinä laulaa?

    • Äsken antaumuksella laulelin J.Karjalaisen jotain biisiä, sen ainoan oikean sävelmän mukaan, jonka vain minä itse osaan..

      Ukko vetäisi hiljaa oven kiinni.

      🙄

      • Kissakin katosi jonnekin..

        *ittu! Kaikki on niin kriitikoita, niin kriitikoita että.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe