bioveliss tabs kokemuksia

Lukas5

Onko kenelläkään kokemuksia tästä?

5

<50

Vastaukset

• Eip. Ainesosia en onnistunut löytämään joka on erittäin epäilyttävää. Lain mukaan ainesosat pitäisi ilmoittaa.

• Melkoisella varmuudella huijausta , niinkuin muutkin laihdutus mössöt , kuoleman sairas ihminen voi laihtua tuollaisia lukemia ..
      Kemisti

• Huomasin mainoksen fb:ssa ja lueskelin sivuja. Huijaukselta tuntuu, kun tekstitkin ovat niin "kökkö suomea", vaikka kehittelijänkin pitäisi olla suomalainen. Myös ihmisten kokemukset olivat minusta liian markkinoivasti kirjoitettuja ollakseen aitoja. Ja 14 kg kuukaudessa! Sehän olisi jo aika vaarallinen laihtumisvauhti...

• Ei ole vielä kun olen jo viikkoja odotellut tilausta. Esittelivät jo uuden tuotteen ennenkuin entistäkään ei ole tullut .Kuullostaa humpuukilta.

• Noup! Eikä tule. Täyttä 💩:aa yrittävät myydä. Eikä niistä tahdo päästä eroon millään. Tänään tullut jo 2 sähköpostia, ei pysty lähettämään takaisin, ilmoittamansa sp-osoite on väärä. Samoin puhelimessa rekisteröidään numero ja sen perusteella lähetetään muka uusi satsi. Kyllä kyrsii 🤬

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      204
      9026
    2. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      292
      7242
    3. Matkustaja ilmoitti omasta koronavirusepäilystään

VR tehosiivosi junavaunuja. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2da2794-58ae-4dbe-807c-83622f985a4c
      Maailman menoa
      135
      6058
    4. Putous-Martina

Eikö kukaan huomannut viime lauantaina sketsiä Putoksessa jossa Malla Malmivaaran esittämän Martinan olisi pitänyt antaa selkään Shirley Karviselle. H
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      686