Sellanen vanha kasipätkä-Volvo ajoi edelläni kun ajettiin Tampereen suunnalta Turun keskustan suuntaan, ja se poistui motarilta lentoaseman rampista. Oli varmaan joku lentokenttäkyyti tiedossa. En tiedä olisinko muuten noteerannut, mutta auton takalasissa oli jälkiasennettu punainen lisäjarruvalo, joka oli ihan miehen vehkeen muotoinen. Aika jännä näky 🤭
Näin Jyystaksin äsken 9-tiellä
11
<50
Vastaukset
Ai katos vaan. Joku on nähnyt Jyystaxin Turun liepeillä, onkohan siinä ollut itse omistaja ratissa vai kenties Paksuniska-Make tai Näädän Markku:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kyllähän se takaikkunassa oleva vehkeen mallinen lisäjarruvalo varmasti sen huomion väkisinkin kiinnittää:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Saa nähdä, että onkohan kyseiselle firmalle tulossa lähiaikoina uusia autoja vai riittävätkö nykyiset autot heidän tämän hetken ajoihin. Mutta varmasti tollaisen Kasipätkän Volvon hankinta oli ihan hyvä idea, kun saivat siinä hyvän auton edullisesti ja kun kerran asiakkaitakin riittää, niin mikäs siinä on Volvolla ajaessa:))))))))))))))))))))))No juu minähän se olin Volvon ratissa ja päivällä oli tosiaan pari lentokenttäkeikkaa. Tulin lähinnä Liedon suunnalta, sillä kävin ostamassa käytetyn ABS-anturin Rauhakylästä. Auto nimittäin alkoi herjaamaan ABS-jarrujen merkkivaloa. Tossa just hetki sitten vaihdettiin se anturi eikä mittaristo loista kuin joulukuusi.
Tosiaan Näädän Markku eli SUOMI-Make on eläkepäivillään ajankulukseen valmistanut noita peniksenmuotoisia lisäjarruvaloja juottamalla sarjaan punaisia ledejä läpinäkyvää pleksiä vasten :)))))))))))) Kieltämättä ihan hyvä tuntomerkki JyystaXin autoille :))))))))))))))))))))))))))))- anonyymi_W4v
Sönkön sönkkö, sönkötä lisää kuspiä, ei kiinnosta sinun trollaukset ;-)
Taas on sensuroitu näin paljon kirjoituksia tästäkin keskustelusta. On se ihmeellistä, kun tällä palstalla ei ikinä saisi keskustella asiallisesti tästä kyseisestä turkulaisesta taksifirmasta, sen kuljettajista, autoista ja muista siihen liittyvistä asioista.
- anonyymi_hFB
Täällä Suolessa on ihan oma taksi-palsta, että jospa nuo taksiasiat sopisivat paremmin sinne
https://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/liikenne/taksit - vampyreIIa
Ei mielenterveysongelmaisen peris-ätmin trollijutut kuten jyystaksi tai liljalaaksolaiset kuulu tänne, vaan ongelmajätelaitokseen. Periksen pitäisi kertoa enemmän psykoottisista oireistaan ja paniikkikohtauksistaan, ne ovat hauskaa luettavaa :)
Enpä mä liity tähän viestiketjuun yhtään mitenkään, paitsi että tunnen Maken kun ollaan tutustuttu tän palstan kautta ja toisinaan satuttu kahville tai syömään samaan paikkaan.
Hän on varmaan käynyt ostamassa sen ABS-anturin 9-tien varrella olevasta isohkosta purkaamosta missä on varmaan paljon Volvo 850:n osia. Joskus itsekin ostin Mersun osia sieltä, mutta sain jotenkin tylyä asiakaspalvelua eli en ihan varauksetta voi suositella.
Psykoottisista oireista tai paniikkikohtauksista ei ole erityisemmin kerrottavaa, sillä Lyrica, Rivatril ja Temesta ovat keksitty :)- Renfors.sekoilee.taas
No nyt olet Antti selvästi jättänyt nuo lääkkeet ottamatta.
Renfors.sekoilee.taas kirjoitti:
No nyt olet Antti selvästi jättänyt nuo lääkkeet ottamatta.
Ihan ohjeiden mukaisesti olen ottanut ja näin ollen voin henkisesti ihan hyvin.
Ja eikö se olis reilua ja tasapuolista että kirjoittaisit omalla nimelläsi, kun tykkäät muiden ihmisten identiteettiä tolleen levitellä 🤔- paskahousuja
peris234 kirjoitti:
Ja eikö se olis reilua ja tasapuolista että kirjoittaisit omalla nimelläsi, kun tykkäät muiden ihmisten identiteettiä tolleen levitellä 🤔"Ja eikö se olis reilua ja tasapuolista että kirjoittaisit omalla nimelläsi, kun tykkäät muiden ihmisten identiteettiä tolleen levitellä "
Liikaa vaadittu. Ei ne uskalla. peris234 kirjoitti:
Ja eikö se olis reilua ja tasapuolista että kirjoittaisit omalla nimelläsi, kun tykkäät muiden ihmisten identiteettiä tolleen levitellä 🤔Ootko katsonut koskaan kanava kutoselta TV-sarjaa "Brian Johnsonin kaarat"?
Siinä AC/DC:n laulaja Brian tutustuu autojen historiaan ja käy koeajamassa eri autoja jaksojen aikana. Oon itse joskus katsonut, jos oon vaan muistanut, kun tota kanava Kutosta ei tule muuten hirveästi seurattua. Just tämän päivän jaksossa testaavat klassikkoauto Jaguar E-Typeä.
Varmaan myös Bicky ja Penetrators MC:n miehet voisivat tykätä tosta ohjelmasta, kun siinä olisi varmasti myös mielenkiintoisia autoja myös heille.
On tosiaan vähän hienompia autoja tossa ohjelmassa, kun mitä joku 90-luvun Toyota Carina:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850