Miksi te ootte kaikki niin vitun tyhmiä?

Rakastakaatoisianne

Miksi te ette voi lähteä bailaan ja viettään hauskaa? Sanokaa sille misulle, että sulla on kotimaa, eikä sun tarvi koskaan pelätä minua, se on tärkeää. Älkää pettäkö heitä, vaan olkaa heidän kanssaan. Rakkauteen tarvitaan vain me, kaksi.

9

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yötä

Ei vain kiinnosta bailata ja juosta baareissa enää tässä iässä, muutakin hauskuutta tässä elämässä on kuin krapulan poteminen.

• baariteikiinnosta

Samaa mieltä.

• sori_en_käynyt_täällä_2v

Sitten kiinnostaa kun alkaa saamaan kanapitsaa baareista

• Ohineajat

Ei kiinnosta bailaaminen ja juopottelu.

• EiBailaa

Eikö sua väsytä?
      Syökää sikaa.

• Myhverö

Tuleva vaimoni tuskin käy bailaamassa. En itsekään koskaan sisäistänyt mitä hauskaa siinä on. Se on meluisaa ja ahdistavaa. Ihmiset metelöivät ja luopuvat kaikesta itsehillinnästä alkoholin avulla. Ajallaan voi tehdä jotain muutakin, vaikka jotain sellaista, että viisastuisi.

• ämmmä

Mitä sä oikein selität? Eihän tuossa ole päätä eikä häntää.
      Mä voin sanoa asiaan sen kummemmin liittymättä, että mun dealbreaker jopa työkaveruudelle on kyllä kidutus. Siis että annetaan olla siinä luulossa, että on harhoja, ja hommataan jopa harhaisuusdiagnoosi.
      Noin neljä ja puoli vuotta sitten tutustuin töissä yhteen mieheen, ja sen jälkeen elämäni on ollut rakkaudella vainoamista. Mulla on ilmeisesti joku doppelgänger ja keksitty mies jossain internetin syövereissä. Enm tiedä, onko kys mies kaiken takana, mutta hankala tätä ihan sattumanakaan on pitää. Sitä paitsi, näin hänestä jo silloin tarpeeksi voidakseni päättää, etten halua olla tekemisissä. Mies järjesti esim meidän läksiäisiin tilaisuuden, jossa hän oli tahallaan pahoittanut mieleni ja värvännyt kaikki työkaverit katsomaan, että miten mä oikein reagoin. Syntini oli ollut se, että olin erehtynyt käyttämään hänen musanteko-ohjelmaansa, jota hän itse mulle esitteli. Luuleeko jengi oikeasti, että hakisin uudestaan sellaiseen työpaikkaan?
      Loppukaneettina vielä, että kokoomuys ja perussuomalaiset ovat viimeiset puolueet, joita koskaan äänestäisin, enkä Fendin laukkua ole nähnytkään (en oikeasti ole, paitsi lehdessä).

• Ämmmä

Enpä muuten äänestäisi sinisiäkään, mutta sehän on niin mitätön puolue, että tuppaa unohtumaan.

• Ei enää jaksa baareissa juosta ja rahojaan tuhlata, on muutakin tekemistä nykyään!

Eikä siinä mitään väärää tai huonoa oo, ketkä sitä baareissa pörräämistä harrastaa, huvinsa kullakin, hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe