Näin sut tänään,Sul oli mummovatsa ja mummotakki
Hei nainen
13
64
Vastaukset
- Aikameneenopeasti
Kohta sitte kaksikymppisinä, nyt olette kahdeksankymppisiä.
- muistanypyttäänysääs
On mulla kuitenkin ikiomat hampaat suussa, sullahan ei ole, sössötät hampaattomana meneen, niin että räkä roiskuu sössätessäs.
en ole, kun ei ole niitä lapsenlapsiakaan, eikä lapsia.
ulkoiluvaatteethan mulla, yleensäkin.
mutta, eikös mummon oo mukavia ja lepposii =) =)
arvostelijat vois aina ensin tsiigaa sinne kuvastimeen, ja arvioida kriittisesti ennen kuin muita alkaa mollata, antaa jokaisen olla tyyliltään sellainen kuin on!- Memyselfandso
So? What's your problem?
- Eimulle
Ah se tunne kun oot elänyt tosi terveellisesti ja ero muihin alkaa näkymään vasta kolmen-neljän kympin jälkeen. Virkeää loppuelämää odottaessa.
- Laiharinta
Aijaa, spiidillä eläminen terveellistä?!! Nark-Kari pysyy tietty laihana, kuha peittää käsivartensa aina pitkillä hihoilla ja hommaa tekarit. Kyä se siitä... Paitsi et sydän vähän heikkenee ku ei nukukaan. Noh, kuolema kuittaa univelat.🧛🏻♂️💉☠️
- eialkoholia
Laiharinta kirjoitti:
Aijaa, spiidillä eläminen terveellistä?!! Nark-Kari pysyy tietty laihana, kuha peittää käsivartensa aina pitkillä hihoilla ja hommaa tekarit. Kyä se siitä... Paitsi et sydän vähän heikkenee ku ei nukukaan. Noh, kuolema kuittaa univelat.🧛🏻♂️💉☠️
antioksidantit ja puhdas ravinto käytössä liikunta lapsesta lähtien. ei sokeria, vehnää tai maitotuotteita. laadukasta proteiinia ja hiilihydraatin lähteitä. öljyjä ja rasvaa. paljon vihreää ja värikkäitä kasviksia. tätä kun työntää sisäänsä niin solut kiittää. tulokset näkyy vuosien saatossa.
- Huhheijaa
Mummelitkin voi olla raskaana jos isoa vatsaa tarkoitit. Tai suolenmutkat täysi😝🤰
- Hei_Mies
Et sinä ainakaan älyllä loista 😁
- aika.noloo
Harrastus tämäkin. Kirjoittaa paskaa naisista suoli palstalla. Jos olet olevinasi parempi niin luulisi muutakin tekemistä olevan. Mutta ei!
- Thaitai
...tai liikaa suklaata tai siideriä tai liikkumattomuus tai hormonitoiminta hiipuu tai vaatetus tekee lihavaksi tai aineenvaihduntasairaus tai maksakirroosi tai lapamatoa montametrii tai proteiininvaje tai tyynytakin alla tai silmäsi valehtelee tai olet katsonut monen naisen vatsoja vertaillen niitä tai voisit katsastaa omaan masuusi🤭
- MummoTenassa
En kyllä tiedä millainen on mummotakki tai mummovatsa? Minulla ainakin oli takki ja housut lainassa kaverilta kun pissin Tenan läpi hosuuni. Olen sitäpaitsi raskaana, voi sitä tehdä lapsen vielä viisikymppisenäkin kun on kunnollinen mies eikä internetissä takkeja ja vatsoja arvosteleva tyhjäkatse.
- Perusmummo
Minua on sanottu mummoksi jo nuoruudessa. Eräs poika ei oikein pitänyt siitä, että leikkasin pitkät paksut hiukseni poikatukaksi. Kun mummuni kuoli, niin perin lähes kaikki hänen vaatteensa. Silloin pukeutumistyylistänikin tuli perusmummo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109752- 58751
- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla204540- 40516
- 22496
- 70496
- 50494
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82463Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36450