Vahvistaako Piimax hiuksia ja kynsiä? Riittääkö kaksi tablettia päivässä, jos suositus on kolme? Tavoitteena olisi siis saada vahvat ja pitkät hiukset!
Mihin Piimax auttaa?
3
77
Vastaukset
- TästEdesVainLuomua
Se sisältää piimaata, jota saa myös Suomen luonnosta, esim. peltokortteesta. Peltokorteteetä voi ostaa luontaiskaupoista, jos ei itse halua poimia peltokortetta, myös nokkosen ns. poltinkarvoissa, sitä on runsaasti.
- Kysyjä
Kiitos
- Keira
Itse syön Piimax C Biotiini-valmistetta sen kolme/pvä. Olen syönyt jo pidempään, ja kyllä ainakin kynnet ovat vahvistuneet selvästi. Kiva kun kesällä voi lakata kynsiä, jotka eivät ole aivan nysät.
Joten uskon sen myös hiuksiin tehoavan.
Toki kannattaa muistaa myös joku monivitamiini-valmiste ottaa lisäksi. Hiusten kasvatus vaatii ravinteita, ja harva meistä niin täydellisesti päivittäin ruokailee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442