Mitä joudut tekemään saadaksesi naista samaan sänkyyn?
Kuinka kauan siihen menisi, että saat naisen?
Mitä joudut tekemään, että saisit toisen tai kolmannen naisen? Paljonko siihen menisi aikaa ja vaivaa?
Mitä joudut tekemään saadaksesi naista?
19
<50
Vastaukset
Varmaankin joutuisin yrittämään. Yrittäminen onkin yksi harvoista asioista, mitä en ole tehnyt naisen saamiseksi.
- nuorempia.tutkaan
Nyt kuukauden sisällä 3 naista oon saanut sänkyyn, 49-56v ikäisiä. Ainakin tuossa ikäluokassa se on suhteellisen helppoa, hyvät käytöstavat riittää ja hieman rohkeutta kehiin.
Oliko vain huonoa onnea näiden valinnassa, koska ei voi kehua näiden seksitaitoja.- nuorempia.kehiin
Netin deittipalstoilta haettu nämä naiset. Ei ole väliä mitä hakevat ja ovatko miten uskovaisia, seksi on kaikilla mielessä.
- ennenkuinmyöhäistä
misspönttöuuni kirjoitti:
Yököttävää just tämä miesten panohistoria.
En koskisi pitkällä tikullakaan.Panohistoriaa et näe päällepäin.
- Kiltti_atm
En koskisi pitkällä tikullakaan.Yököttävää panohistoria vai panohistorian julkituominen?
Kiltti_atm kirjoitti:
Yököttävää panohistoria vai panohistorian julkituominen?
Historia tietenkin. Ja kyllä se tieto ulos riivitään.
- 12121212121212
En koskisi pitkällä tikullakaan.Enemmän panohistoriaa =
itsevarmuus
määrätietoisuus
aloitteentekokyky
taito lukea naista
seksitaidot
kylläinen mies vs needy/puutteessa
Kuten olen sanonut, panohistoria nostaa miehen mutta laskee naisen tasoa. Ei siksi että naiset arvostaisivat panohistoriaa sinänsä, vaan niitä ominaisuuksia jotka kertyvät panohistorian myötä.
Siinä vaiheessa kun nainen on ihastunut, kaikki annetaan anteeksi.
- 31miess
Tinderissä puoli päivää ja treffit seuraavalle päivälle ja seksiä saisin 2 päivässä.
- Naisasialooser11
Tinderistä helpon seksin saanti alaa olemaan jo aikansa elänyt myytti. Tietty jos olet top5% mies niin saat Tinderistä koska saat kaikkialta muualtakin.
- 09876543211
Helpostihan jonkun naisen saisi, mutta eri juttu sellaisen kenet haluaisi pitää.
- Viinamies
Miehen pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa usein jotta saa naisia. Se on kovaa työtä naisen saaminen ja pitää kärsiä krapulasta.
- JossainMuualla
Pitää saada sikamaisuuskohtaus, anteeksi, siis olla itsevarma ja aloitteellinen mies.
Aikaa menee sellaiset tunti tai pari tai sitten 15 vuotta. - Unelmamies-
Minä joudun panemaan rumiakin naisia välillä. Yleensä panen kauniita mutta joskus panettaa niin paljon että pitää kelpuuttaa hätäväraksi tavis nainen.
- AsianVierestä
Ihmetyttää miten joku fyysisesti helppo suoritus saa kauhean suuren otsikon ihmisen elämässä.
Se on käytännössä aivan sama onko pannut 200 naista vai ainoastaan kymmentä...tai viittä...tai kolmea.
Jos otetaan hepit pöydälle ja terveystiedot ruudulle ei kukaan voisi arvioida sitä mikä heppi olisi saanut 200 tussua ja mikä vain kolme. - viinamies
Viinaa pitää juoda ja yökerhossa bailata jos naisia haluaa tavata.
Raittiit jäävät yksin. - helmiä_sioille
Puhumaan naiselle :)
Ei paljoakaan tarvii tehdä.
Vien paikallisen Prisman ilmoitustaululle ilmoituksen, hullu_ukko etsii vetävää naista. Rumat ja tylsät alkää vaivautuko.
Sitten se vain puhelin ja ovikello pirisee.Rakastumaan.
No jos ensisuudelmaan menee tuollaiset kuusi treffiä niin siitä voi karkeasti päätellä. Toki sehän on kahden ihmisen yhteisnäkemys eli jos nainen rupeaa repimään minulta vaatteita päältä nopeammin ei sitä ehkä herrasmiehenä kuitenkaan kehtaa vastustaa.
Viimeiseen en osaa vastata sillä aina pakkien jälkeen olen lähtenyt etsimään sitä ensimmäistä, oikeaa ja viimeistä naista; nämä eivät siis ole kolme erillistä naista vaan kaikki yhdellä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440