Mitä joudut tekemään saadaksesi naista?

Galluppiapukkaa

Mitä joudut tekemään saadaksesi naista samaan sänkyyn?

Kuinka kauan siihen menisi, että saat naisen?

Mitä joudut tekemään, että saisit toisen tai kolmannen naisen? Paljonko siihen menisi aikaa ja vaivaa?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin joutuisin yrittämään. Yrittäminen onkin yksi harvoista asioista, mitä en ole tehnyt naisen saamiseksi.

• nuorempia.tutkaan

Nyt kuukauden sisällä 3 naista oon saanut sänkyyn, 49-56v ikäisiä. Ainakin tuossa ikäluokassa se on suhteellisen helppoa, hyvät käytöstavat riittää ja hieman rohkeutta kehiin.
      Oliko vain huonoa onnea näiden valinnassa, koska ei voi kehua näiden seksitaitoja.

• nuorempia.kehiin

Netin deittipalstoilta haettu nämä naiset. Ei ole väliä mitä hakevat ja ovatko miten uskovaisia, seksi on kaikilla mielessä.

• Yököttävää just tämä miesten panohistoria.

En koskisi pitkällä tikullakaan.

• ennenkuinmyöhäistä
        misspönttöuuni kirjoitti:

Yököttävää just tämä miesten panohistoria.

Panohistoriaa et näe päällepäin.

• Kiltti_atm

Yököttävää panohistoria vai panohistorian julkituominen?

• Kiltti_atm kirjoitti:

Yököttävää panohistoria vai panohistorian julkituominen?

Historia tietenkin. Ja kyllä se tieto ulos riivitään.

• 12121212121212

Enemmän panohistoriaa =
        itsevarmuus
        määrätietoisuus
        aloitteentekokyky
        taito lukea naista
        seksitaidot
        kylläinen mies vs needy/puutteessa

Kuten olen sanonut, panohistoria nostaa miehen mutta laskee naisen tasoa. Ei siksi että naiset arvostaisivat panohistoriaa sinänsä, vaan niitä ominaisuuksia jotka kertyvät panohistorian myötä.

Siinä vaiheessa kun nainen on ihastunut, kaikki annetaan anteeksi.

• 31miess

Tinderissä puoli päivää ja treffit seuraavalle päivälle ja seksiä saisin 2 päivässä.

• Naisasialooser11

Tinderistä helpon seksin saanti alaa olemaan jo aikansa elänyt myytti. Tietty jos olet top5% mies niin saat Tinderistä koska saat kaikkialta muualtakin.

• 09876543211

Helpostihan jonkun naisen saisi, mutta eri juttu sellaisen kenet haluaisi pitää.

• Viinamies

Miehen pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa usein jotta saa naisia. Se on kovaa työtä naisen saaminen ja pitää kärsiä krapulasta.

• JossainMuualla

Pitää saada sikamaisuuskohtaus, anteeksi, siis olla itsevarma ja aloitteellinen mies.

Aikaa menee sellaiset tunti tai pari tai sitten 15 vuotta.

• Unelmamies-

Minä joudun panemaan rumiakin naisia välillä. Yleensä panen kauniita mutta joskus panettaa niin paljon että pitää kelpuuttaa hätäväraksi tavis nainen.

• AsianVierestä

Ihmetyttää miten joku fyysisesti helppo suoritus saa kauhean suuren otsikon ihmisen elämässä.
      Se on käytännössä aivan sama onko pannut 200 naista vai ainoastaan kymmentä...tai viittä...tai kolmea.
      Jos otetaan hepit pöydälle ja terveystiedot ruudulle ei kukaan voisi arvioida sitä mikä heppi olisi saanut 200 tussua ja mikä vain kolme.

• viinamies

Viinaa pitää juoda ja yökerhossa bailata jos naisia haluaa tavata.

Raittiit jäävät yksin.

• helmiä_sioille

Puhumaan naiselle :)

• Ei paljoakaan tarvii tehdä.

Vien paikallisen Prisman ilmoitustaululle ilmoituksen, hullu_ukko etsii vetävää naista. Rumat ja tylsät alkää vaivautuko.

Sitten se vain puhelin ja ovikello pirisee.

• Rakastumaan.

No jos ensisuudelmaan menee tuollaiset kuusi treffiä niin siitä voi karkeasti päätellä. Toki sehän on kahden ihmisen yhteisnäkemys eli jos nainen rupeaa repimään minulta vaatteita päältä nopeammin ei sitä ehkä herrasmiehenä kuitenkaan kehtaa vastustaa.

Viimeiseen en osaa vastata sillä aina pakkien jälkeen olen lähtenyt etsimään sitä ensimmäistä, oikeaa ja viimeistä naista; nämä eivät siis ole kolme erillistä naista vaan kaikki yhdellä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8328
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3192
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2807
    Aihe