Suomen Luontaistuote Oy:n huijaus

En_unohda

En vastusta puhelinmyyntiä, vaikka en itse olekaan kohderyhmää yhdellekkään puhelinmyyjälle. Bisnes on bisnestä ja jos asiakaskuntaa löytyy niin mikäs siinä. Itse osaan sanoa EI.

Mutta valehtelua en siedä!
Haluan nyt varoittaa ihmisiä SUOMEN LUONTAISTUOTE OY:n huijauksesta.

Noin puolen vuoden välein saan heiltä puhelun, jossa on aina sama kaava:
"Olen noin vuosi sitten osallistunut heidän tutkimukseensa, joko puhelinhaastatteluna tai ostoskeskuksessa täyttämälläni lomakkeella. Nyt tutkimus on viimein valmistunut ja he haluavat palkita minut vuoden magneesium tableteilla, vitamiineilla yms."

En periaatteestakaan ikinä osallistu tällaisiin kyselyihin / tutkimuksiin, joten tarina on täyttä soopaa. Varsinkin kun näitä puheluita siis tulee puolen vuoden välein ja nyt on tullut jo ainakin 5 kertaa.
Minun olisi siis pitänyt vastata kyselyyn ainakin 5 kertaa, puolenvuoden välein. En usko että olisi jäänyt itseltäni huomaamatta. Ja koska kaikki "tutkimukset" ovat juuri valmistuneita, niin yhdestä ja samasta "tutkimuksesta" ei voi olla kyse.

Vuosi on sopiva aika unohtaa. Mutta uskokaa minua, TE ETTE OLE UNOHTANEET.
Mitään tutkimusta ei ole koskaan ollutkaan, ettekä ole sellaiseen osallistuneet.
Mikään ei ole ilmaista ja te ette ole etukäteen "maksaneet" heille yhtään mitään osallistumalla yhtään mininkään.

Myytävien tuotteiden verhoaminen "palkinnoksi" on harhaanjohtavaa markkinointia. Älkää sortuko tällaiseen huijaukseen.

73

12029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävää_vanhuksille

      En muista, mitkä firmat oli kyseessä (kotimaiset kuitenkin), mutta olen joutunut kaksi kertaa näkemään paljon vaivaa, jotta olen saanut peruttua iäkkäille vanhemmilleni tulevat kestotilausvitamiinit. Kumpikaan heistä ei ollut tilannut mitään!! Puhelinmarkkinointi pitää saada loppumaan, se pitää kieltää.

      • Anonyymi

        olen taistellut tilauksen peruutuksen kanssa eivät vastaa puheluita keskustele heidän kassaan en vaan tiedä miten


      • Anonyymi

        Suomen luontaistuote Oy:llä on myyntimies Akex, joka tekee tilauksen, vaikka iäkäs asiakas ei ole tehnyt tilausta. Vahtikaa iäkkäitä omaisianne tällaisesta pakkomyynnistä
        Omkohtainen komemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen luontaistuote Oy:llä on myyntimies Akex, joka tekee tilauksen, vaikka iäkäs asiakas ei ole tehnyt tilausta. Vahtikaa iäkkäitä omaisianne tällaisesta pakkomyynnistä
        Omkohtainen komemus.

        Normaali käytäntö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali käytäntö

        Ja akex ei kuuulosta oikealta nimeltä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali käytäntö

        Lähettäkää tuotteet takaisin kirjattuina vastaanottajan "piikkiin", niin silloin jää todiste palautuksesta.


    • huijatuntytär

      Saman SUOMEN LUONTAISTUOTTEEN kanssa olen kiistellyt tässä viime aikoina. Iäkkäälle sukulaiselleni on jotenkin lähetetty ensin yksi tuote ja vähän ajan kuluttua toinen tuote "lahjaksi". Tästä on ollut seurauksena se, että hänelle on pakkomyyty kaksi eri tuotetta joiden tilaus jatkuu ikuisuuksiin kun hän ei ole ymmärtänyt palauttaa ensimmäistä saamaansa tuotetta määräajassa. Pistää vihaksi kun vanhoja ja ymmärtämättömiä ihmisiä huijataan tällä tavalla. Näköjään tällainen toiminta on ihan laillista Suomessa. Hän ei omien sanojensa mukaan ole tilannut mitään, mutta jos joku puhelimessa juttelee mukavia ja lupaa "ilmaisen lahjan" ja sitten hölmöyksissään ottaa sen vastaan, niin tilaus tulikin tehtyä tällä tavalla. Jos joku "normaali" ihminen lankeaa tällaiseen niin jotenkin vielä ymmärrän asian, mutta kun vanhoja ihmisiä kusetetaan näin törkeästi, niin pidän toimintaa aika moraalittomana. Onneksi huomasin asian nyt kun tuotteita on tullut vasta noin puolen vuoden ajan. Siellä on pillerit syömättä pöydällä ja suuri summa rahaa mennyt aivan turhuuteen. En toivo mitään hyvää SUOMEN LUONTAISTUOTTEELLE, toivottavasti muut ovat viisaampia eivätkä lankea heidän myyjiensä ansaan. Jos oikeasti on tarvetta heidän myymilleen lisäravinteille, niin niitä saa huomattavasti paljon halvemmalla ihan lähikaupasta tai apteekista. Varokaa siis näitä huijarifirmoja jotka lupaavat ilmaisia lahjoja tai näytteitä, se on vain alku ikuisuuksiin jatkuvalle tilaukselle. Aion laittaa nyt puhelinmarkkinointikiellon ja toivon että minkäänlaiset huijarit eivät sen jälkeen soittele.

      • Anonyymi

        Tämä vitun paskafirma on soitellut minulle 2kk välein viimeiset 3 vuotta. Olen laittanut puhelinmarkkinointikielloon, verbaalisesti sanonut nätisti/huutanut/käskenyt, että eivät enää soita. Sanonut puhelimessa, että ovat markkinointikiellossa. Huutanut vittua ja saatanaa puhelimeen. Mikään ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vitun paskafirma on soitellut minulle 2kk välein viimeiset 3 vuotta. Olen laittanut puhelinmarkkinointikielloon, verbaalisesti sanonut nätisti/huutanut/käskenyt, että eivät enää soita. Sanonut puhelimessa, että ovat markkinointikiellossa. Huutanut vittua ja saatanaa puhelimeen. Mikään ei auta.

        Ilmeisesti joka kerralla on ollut eri myyjä langan päässä, eikä he raportoi kiellosta firmalle. Kun erään toisen firman puhelinmyyjä tyrkytti vitamiineja, kovistelin soittajaa että mistä oli saanut puhelinnumeroni. Puhelinmyyjä vaan tuumasi että hän saa numerot firmasta mihin pitää soittaa. Myyjä ei tiedä yhtään mitään kielloista tms. joten olen ottanut nykyään käytännöksi katkaista puhelun välittömästi ilman sen kummempia selittelyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti joka kerralla on ollut eri myyjä langan päässä, eikä he raportoi kiellosta firmalle. Kun erään toisen firman puhelinmyyjä tyrkytti vitamiineja, kovistelin soittajaa että mistä oli saanut puhelinnumeroni. Puhelinmyyjä vaan tuumasi että hän saa numerot firmasta mihin pitää soittaa. Myyjä ei tiedä yhtään mitään kielloista tms. joten olen ottanut nykyään käytännöksi katkaista puhelun välittömästi ilman sen kummempia selittelyjä.

        Täällä myös taistellaan vitamiineista...sähköpostia huolletaan,asiakaspalvelu löi luuria korvaan.


      • Anonyymi

        Täysin normaali käytäntö kuulostat hinttarilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin normaali käytäntö kuulostat hinttarilta

        mmmitä vittua.. :DDDDDDDDDDD


      • Anonyymi

        Nyt on Vilhelmi asialla, samoin härskin toiminnan kanssa! Laitonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vitun paskafirma on soitellut minulle 2kk välein viimeiset 3 vuotta. Olen laittanut puhelinmarkkinointikielloon, verbaalisesti sanonut nätisti/huutanut/käskenyt, että eivät enää soita. Sanonut puhelimessa, että ovat markkinointikiellossa. Huutanut vittua ja saatanaa puhelimeen. Mikään ei auta.

        miksi vitun ja saatanan huutaminen auttaisi? Ihan mielenkiinosta kysyn.


    • Anonyymi

      Suomen Luontaistuotteen puhelinmyyjä taivutteli iäkkään äitini tilaamaan nivelkapseleita, yllätys oli että postiluukusta tipahti toinen kapselipaketti kolmen kuukauden päästä ensimmäisen jälkeen jossa toimittajaksi oli merkitty Suomen Luontaistuote oy joka oli äidilleni yllätys koska hän ei ollut jatkolähetyksiä ollut tilannut. Vein paketin kaksi päivää saapumisesta avaamattomana postiin ja siitä tehtiin tuotepalautus lähettäjälle Suomen Luontaistuote Oy:lle, mutta yllätys, yllätys postin kuitissa oli vastaanottaja (yritys) SuomiVita Oy, samana iltana teimme yhdessä ilmoituksen äitini kanssa sähköpostissa ilmoituksen Suomen Luontaistuote Oy:lle ilmoituksen jatkotilausten lopettamisesta ja postin kuitin tuotepalautuksesta kopiona, itse olin vielä puhelin yhteydessä Suomen Luontaistuotteen asiakaspalveluun seuraavana päivänä asiakaspalvelija leikki tietämätöntä että hän ei tunne firmaa SuomiVita Oy mutta sitten hän sanoi että he lähettävät paketin takaisin ja lasku pitää maksaa heille. Mielenkiintoista, seuraamme tilannetta ja palaan taas palstalle kun uutta kuuluu.

      • Anonyymi

        Samanlaista pakettishow'ta olen joutunut hoitamaan äitini ja Suomen Terveysravinto-nimisen firman kanssa. Kaikki tuollaiset ikäihmisiä kiusaavat puhelinmyyntifirmat pitäisi kieltää laissa.


      • Anonyymi

        Suomenluontaistuotteet myyvät pakettejaan jatkuvana tilauksena. Yrityksen tarkoitus on välttää pätkittäis tilauksia ja he yrittävät saada asiakaskuntaa. Varmasti sanonut että tilaus on jatkuva, mutta tämä äitisi ei varmaan tajunnut että jtluva tilaus on tässä tapauksessa automaattisesti jatkuva.


    • Anonyymi

      Minäkin sain tuollaisen puhelun juuri tänään. Latelee sen tekstin niin hienosti, että tulee jotakin kalsiumvalmistetta ja sitten magnesiumia, josta maksetaan "vain" 2,90 viikossa. Kun kysyin, että montako viikkoa se on sitten yhteensä, niin tulee pitkä ja typerän kuuloinen jorina, että hyvä kysymys, ei siinä joka viikko tarvitse erikseen maksaa tuota paria euroa, että se on kolmen kuukauden annos, joka tekee sitä ja tätä, ja kokonaishinta 35,90 tai jotain eli sekin oli vähän enemmän kuin 12 X 2,90. OLen varma siitä, että nämä vitamiinit ja lisäravinteet, joita tämä huijausfirma harhaan johtamalla myy, eivät sisällä mitään vaikuttavaa ainetta. Lopetin puhelun siihen ja muistan kyllä että Suomen luontaistuote on firma, jolta jatkossa en tasan varmasti osta yhtään mitään. T

    • Anonyymi

      Minulle tuli juuri samanlainen puhelu. Luvattiin ilmaiseksi mutta loppupelissä maksu on tuo 35,90. Sanoinuseaan kertaan EI mutta ei mennyt perille. Pyysin soittajan eismoehen numeroa, hän lähti sitä etsimään ja ylläri pylläri puhelu katkesi siihen. Tietenkin arvasin tämän etukäteen, että näin kävisi. Niin kovaa kusetusta nämä luontaistuotteidwn kaupustelijat pitävät, että ikinä en mitään heiltä ostaisi.

      • Anonyymi

        Kyllä Minä myös onneton tilasin tältä virmaltaMangesiun ja Dvitamiini maksoi 44,90.Olen yrittänyt lähetää sähköpostia ei mene perille. Millähän tuon sais katkiimaan kun jos palautat laskussa sanotaan ei katkia vaikka palauttaa. Mielestäni puh numero on myös maksullinen saat kuunnella maksusta musiikkia vaikka kuinkakauan. Mitä pitäs tehdä, eiköhän tästä jotain opi.


    • Anonyymi

      Näin on huijausta.vanhoja eläkeläisiä käytetään hyväksi muitakin kuin minua.laittannu kaikki takasin ja laskuja tippuu vaan, vaikka palautukseen laittannu en halua lisää et loppu. Vaan karhuma kirjeitä tulee vaikka tuotteet palautettu, näin sielä toimitaa . Tällein he pyydystää , kun tavara ei mee muuten kaupaksi.uskon et jotka haluaa ostaa niin apteekista saa varmaa tavaraa ja ei tipu laskuja perässä. Pitäis loppu tulla tälläselle touhulle

      • Anonyymi

        Mikä firma kyseessä?

        Ota seuraavasta lähetyksestä ylös asiakasnumerosi, soita firman asiakaspalveluun (puh.nro löytyy varmasti netistä) ja sano, ettet ole mitään tilausta tehnyt. Muuten ne eivät lopeta ikinä ja saat aina palautella noita lähetyksiä!


      • Anonyymi

        Sinun pitää katkaista tilaus. Pyydä siihen selvät ohjeet. Suomenluontaistuotteet tekevät tilauksiaan jatkuvana, jonka takia se on keskeytettävä jos ei enään halua maksaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä firma kyseessä?

        Ota seuraavasta lähetyksestä ylös asiakasnumerosi, soita firman asiakaspalveluun (puh.nro löytyy varmasti netistä) ja sano, ettet ole mitään tilausta tehnyt. Muuten ne eivät lopeta ikinä ja saat aina palautella noita lähetyksiä!

        Ei onnistu. Kaksi kertaa asiakaspalvelijan kanssa riidelty, kun tulee bumerangina paketti takaisin, ja lasku pitäisi maksaa vaikka ei ole tilattu. Sama näyttää jatkuvan kuluttaja-asiamiehen kanssa. Pitäisi reklamoida vielä sähköpostilla myyjälle. Ei näy riittävän kaksi puhelinsoittoa, ja viikon selvittelyaika. Mistä ne saa tiedot sairaista, ja vanhuksista. Mitä haittaa heille, jos paketit on avaamattomana palautettu! Miksi kuluttaja asialautakunta antaa tämän jatkua! 1...Sopimuksen vahvistaminen kirjallisesti tai sähköisesti. 2...14 pv. Palautusoikeus, jolloin sopimus purkaantuu... Purkaantuuhan autokauppakin, jos ei maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä firma kyseessä?

        Ota seuraavasta lähetyksestä ylös asiakasnumerosi, soita firman asiakaspalveluun (puh.nro löytyy varmasti netistä) ja sano, ettet ole mitään tilausta tehnyt. Muuten ne eivät lopeta ikinä ja saat aina palautella noita lähetyksiä!

        Ei auta edes e-Mail eikä soitto, isälleni 94 v tuli paketteja, jotka palautin, mutta silti tuli karhukirje palautetuista mömmöistä, isäni ei edes tiennyt mitä oli tilannut.
        Suomen luontaistuote on täydellinen vanhusten huijaukseen kehitetty firma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä firma kyseessä?

        Ota seuraavasta lähetyksestä ylös asiakasnumerosi, soita firman asiakaspalveluun (puh.nro löytyy varmasti netistä) ja sano, ettet ole mitään tilausta tehnyt. Muuten ne eivät lopeta ikinä ja saat aina palautella noita lähetyksiä!

        Asiakasnumeroon ei vastata , vaikka on yritetty monta kertaa . Myöskään sähköpostiin ei vastata , vaikka luvataan vastata 1-10 päivän sisällä . Yli 2 vkoa sitten lähetetty sähköpostia , ja peruttu kaikki jatkotilaukset , samana päivänä kun tuli lähetys . Ei mitään reagointia .
        Tässähän kannattaisi varmaan tehdä joukkokanne kuluttajansuojaan . Ottakaa yhteyttä kuluttajansuojaan , niin saadaan tämä aikaiseksi !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu. Kaksi kertaa asiakaspalvelijan kanssa riidelty, kun tulee bumerangina paketti takaisin, ja lasku pitäisi maksaa vaikka ei ole tilattu. Sama näyttää jatkuvan kuluttaja-asiamiehen kanssa. Pitäisi reklamoida vielä sähköpostilla myyjälle. Ei näy riittävän kaksi puhelinsoittoa, ja viikon selvittelyaika. Mistä ne saa tiedot sairaista, ja vanhuksista. Mitä haittaa heille, jos paketit on avaamattomana palautettu! Miksi kuluttaja asialautakunta antaa tämän jatkua! 1...Sopimuksen vahvistaminen kirjallisesti tai sähköisesti. 2...14 pv. Palautusoikeus, jolloin sopimus purkaantuu... Purkaantuuhan autokauppakin, jos ei maksa.

        Tee rikosilmoitus äläkä tällä valita ja itke, hyvänen aika aikuinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakasnumeroon ei vastata , vaikka on yritetty monta kertaa . Myöskään sähköpostiin ei vastata , vaikka luvataan vastata 1-10 päivän sisällä . Yli 2 vkoa sitten lähetetty sähköpostia , ja peruttu kaikki jatkotilaukset , samana päivänä kun tuli lähetys . Ei mitään reagointia .
        Tässähän kannattaisi varmaan tehdä joukkokanne kuluttajansuojaan . Ottakaa yhteyttä kuluttajansuojaan , niin saadaan tämä aikaiseksi !!

        Itselläni oli sama juttu. Ei saanut yhteyttä firmaan kun soittoihin ja sähköpostiin ei vastattu. Sitten soitin toisesta numerosta eli kaverini puhelimella. Siihen vastattiin ja sanoin että tilaus poikki heti ja minun nimeni pois teidän listoilta. Meni kaks vuotta mutta nyt soitettiin sieltä jälleen. Annoin samanlaiset kiellot, saapa nähdä tepsiikö nyt vai pitääkö vaihtaa puh.numero.


    • Anonyymi

      Tähän Suomen Luontaistuotteen myyntihujaukseen liittyy vielä toinen tosi kiusallinen piirre. Vaikka vahvistivat sähköpostitse että tilaus on peruttu ja laskua ei tarvitse maksaa niin silti tuli perintätoimisto KTC :ltä perintäkirje. Kun heille lähetettiin vastaus, keskeyttivät perinnän mutta kuinka ollakaan, kolmen kuukauden päästä tuli viime viikolla uusi perintäkirje. Ovat huijarit keksineet ikiliikkujan ja ehkä joku on taas epää huomiossa maksanut jos ei ole säästänyt vanhoja sähköposteja ja kirjeitä, olkaa varovaisia ja tarkkoja !

    • Anonyymi

      Lähetin palautuksen edes avaamatta pakettia . No tänään tuli uusi lähetys laskuineen. Yritin soittaa koko päivän useita kertoja kukaan ei vastaa,. Paitsi automaatti meillä on nyt ruuhkaa. Vartin päästä kehotetaan ottamaan yhteyttä sähköpostitse. Onneksi minulla on kuitti postista. Lisäksi lähetyksessä sanotaan että puhelu on maksuton. Automaatti ilmoittaa että se on maksullinen. Mihin toimiin pitäisi ryhtyä? Kuluttaja,-asiamiehelle soitto maksaa aika paljon. Taidan jättää laskun kylmästi unholaan ja palauta sen paketin kanssa. Huijausta kaikki. Miten Tämä firma saadaan hävitettyä kartalta. Paketti tuli nyt Ahvenanmaalta

    • Anonyymi

      Samoin kävi miehelleni. Puhelin ei vastaa, on ruuhkaa. Laskussa lukee että pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ennen palautusta. Laitoimme sähköpostia lopetuksesta. Heti sen jälkeen tuli uusi paketti jonka palautamme. Eka lähetyksen laskussa luki ,tilauksesi on tehty 4.7.2019 ja toimitus väli on 4 kuukautta (NELJÄ KUUKAUTTA!!!) Tietääkseni olemme nyt elokuussa eikä marraskuussa johon olisi neljä kuukautta. Mieheni on iäkäs ja lankesi myyjän vakutteluihin. Pitäisikö ilmoittaa poliisille.

    • Anonyymi

      Noista piruista ei taida päästä erilleen millään. Lähetin saamani paketin avaamattomana takaisin kera postilta saamani palautus ilmoituksen kanssa ja sain pian perintätoimistolta maksu kehotuksen. Soitin nyt yritykseen ja pitkän odotuksen jälkeen sieltä vastattiin ja kehotettiin vaan maksamaan lasku.

      HUIJAUSTA!!!!

    • Anonyymi

      Itse kävin näillä haastattelussa, tai pikemminkin työharjoittelun tapaisessa kesäkuun alussa. Klo 10-14 aikana meille selostettiin spiikin läpi käymistä ja kerrottiin tuotteista ja niiden sivuvaikutuksista, mutta esimerkiksi magnesiumvalmisteen yhteensopimattomuudesta verenohennuslääkkeiden kanssa ei olisi saanut mainita asiakkaille. Mielestäni niin tekeminen on ihmisen vaarantamista? Muutenkin meitä neuvottiin puhumaan ja suostuttelemaan niin pitkään, että soitettu ihminen sanoisi lopulta kyllä. Palkka olisi ollut provisiopohjainen ja tuntipalkka euron, vaikka heidän tekemissään työilmoituksissa luvataan varmaa 12 tai 14 euroa tunnilta. Lisäksi työsopimuksesta tai työstä yleisesti ei olisi saanut puhua lainkaan ulkopuolisille, ja peruuntuneet tilaukset menisivät myyjän jo muutenkin olemattomasta palkasta. Mitään tutkimusta he eivät koskaan kuulemma ole tehneet, he vain käyvät jotain keräämäänsä listaa läpi ja toivovat parasta.

      • Anonyymi

        Jos tuo pitää paikkansa niin on kyllä härskiä toimintaa.


    • Anonyymi

      Onko kenellekään sanottu ettei ensinmäisen paketin palautus peru tilausta ja toista ei voi perua.Melkoista pakkomyyntiä.Lasku tuli välittömästi perintä toimistosta ei siis "karhuttu" ensin.Että tämmöinen tapaus.

    • Anonyymi

      Olen nyt kaksi päivää yrittäny soittaa kyseiseen firmaan juurikiiäkkään äitini takia,en saa yhteyttä kun aina varattu ja kahdesti olen lähettäny sähköpostia toisen viestin kolmesti ja pyysin vastaamaan viestiini ,ei vieläkään ole mitään vastattu . Perkeleen huijarit ku fuskaavat sairaita vanhuksiaja myydän muka heän vitamiinejaan ja vaikka ihmisellä on muukin lääkitys . Ja kun ei ole tietoakaan minkämaalaista paskaa kauppaavat .

    • Anonyymi

      Mistä rekisteristä nuo firmat saavat ihmisten tiedot, kun nämä luontaistuotepakkotilaukset keskittyvät juuri tietynikäisiin eli vanhuksiin?

      Varmaan moni yksinäinen vanhus maksaa laskut kiltisti vuosikausia, kun ei osaa perua tilausta.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti puhelinnumerot poimitaan vaikkapa jostain kilpailuvastauksista, joita palkinnon toivossa täytellään vaikkapa kauppareissulla.

        En vastaile mihinkään kilpailuihin tai kyselyihin ja jos vastaan johonkin järkevään kyselyyn, en laita puhelinnumeroani. Joskus noissa kyselykaavakkeissa on maininta ettei voi osallistua ellei anna puhelinnumeroa.


    • Anonyymi

      Varokaa älkääkä tilatko mitään !!! Asiakaspalveluun ei vastata eikä s posteihin !! Paikanpäällä käymällä sai tilauksen peruuttua! Osoite on väärä joka netissä on siellä ei ole ketään !

      • Anonyymi

        Samoin kävi täälläkin.Kirjoitin äsken myös asiasta tänne.


    • Anonyymi

      Iäkkäälle äidilleni myös myytiin puhelimessa b vitamiinit ja magnesiumit. Paketti ja lasku tuli ennätysajassa. Palautin avaamattomana postiin,mutta ei otettu vastaan koska ei löytynyt sopimustunnusta. Postityttö kehoitti ottamaan yhteyttä firmaan. Olemme soittaneet yli 20 kertaa ns.asiakaspalveluun ja laitettu sähköpostia.Kukaan ei vastaa mihinkään. Tänään 11.11.-19 marssin heijän osoitteesénsa Turussa. Lopulta sain mokomat jätettyä sinne ja tilauksen peruttua. Hankalaa oli.Sanottiin,että pitää otta yhteys asiakaspalveluun. Kerroin ottanemme useasti. Kaveri kertoi,että on ollut ongelmia netin kanssa. Pyh.Sanoin kaverille,että toivottovasti ei enään tavata. Hän oli samaa mieltä. Raivostuttavaa toimintaa. No,tulipa omin silmin nähtyä miten tätä puhelinmyyntiä tehdään.Rivissä istuvat kuulokkeet korvilla..yksi luki samalla tekstiä paperista,toinen puhui ja kutoi samalla sukkaa..

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Tänään sain ihan samanlaisen puhelun. Hintahuijauksella yrittävät saada ostamaan. Eli mitään kuluja ei muka synny paitsi 2,90 postikulut. Sitten viimeisessä lauseessa nopeasti että maksuhan hoituu sitten yhdellä laskulla 36 euroa. Siinä kohtaa paloi päre. Sanoin että en todellakaan ole kiinnostunut! Kukahan on tuollaisen huijaukseen perustuvan myyntipuheen takana?

      • Anonyymi

        Tarkka kannattanee olla myös päiväysten kanssa. Tänään tuli 5 kuukauden kuuri magnesiumia. Purkissa viimeinen käyttöpäivä maaliskuun lopussa. Yritettiin soittaa asiakaspalveluun. 15 minuutin jälkeen puhelu katkesi itsestään. Pysykää erossa tästä koijarifirmasta.


    • Anonyymi

      Minä olen kanssa tapellut tämän firman kanssa. olen sähköpostilla ilmoittanut että en halua enää lisää tuotteita, niin jo taas tänään soittivat sieltä ja kovasti olivat jatkopakettia lähettämässä. ei tuntunut kieltävää vastausta uskovan,lateli vaan että käytä tuotetta säännöllisesti,huomaat terveysvaikutukset yms.. laitoin tänään äkäistä palautetta taas sähköpostilla. joskus kokeilin soittaa, ei tunnu puhelu yhdistyvän mihinkään

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta koko firma! Kun koitat peruuttaa ei onnistu! Oma isoäitini tilasi näiltä kusipäiltä luvattiin yksi paketti mutta paketteja tulee ja tulee.
      Eikö näiden myyjillä ole mitään moraalia

      • Anonyymi

        Sama homma; Suomen Luontaistuote Oy:n suupaltti puhelinmyyjä sai 90v ikäihmisen hyväksymään vitamiini-kestotilauksen. Tämä henkilö ei edes tajunnut mihin oli suostunut. Kun ensimmäinen erä ja lasku saapui, odottamaton tilaus peruttiin heti.
        Sen jälkeen firman puhelinmyyjät ovat soitelleet tasaisesti, jopa useana päivänä peräkkäin yrittäen tavoitella ikäihmistä.
        Onneksi toinen terävämpi henkilö on ollut vastaamassa ja yrittänyt kieltää kaikki jatkotilaukset. Mutta nämä agressiiviset puhelinmyyjät eivät hyväksy kieltoja, vaan inttävät esim. miksi tilaus peruttiin, miksi tuotteet eivät kelpaa, miksi ikäihminen ei pääse puhelimeen jne.

        Varokaa suuresti tätä firmaa, käyttävät säälimättömästi hyväksi vanhoja "höperöitä" ihmisiä.


    • Anonyymi

      Lähettivät "lahjan, vaikka kielsin lähettämästä

    • Anonyymi

      Puhelinmyynnistä ja verkostomarkkinoinnista ei kannata ostaa vitamiineja.

    • Anonyymi

      Minä lopetin kyseisen firman tuotteiden käytön jo reilu vuosi sitten. Tässä n 2 viikkoa sitten sain kuitenkin lähetykset B- ja D-vitamiinia vaikka en varmasti ole niitä tilannut.
      Yritin soittaa asiakaspalveluun, 5 minuuttia odotettuani käskettiin painaa 1, jos haluan, että he ottavat minuun yhteyttä. Niinpä painoin 1, mutta ainakaan vielä ei ole puhelua tullut. Kirjoitin myös sähköpostiviestin, johon tuli kuittaus, että vastaavat 1-10 arkipäivän kuluessa. NYT alkaa olla 10 päivää kulunut, eikä vastausta ole tullut. Soitin perjantaina uudestaan ja sain kuin sainkin kiinni asiakaspalvelijan. Kerroin, että saavat tulla hakemaan vitamiinit, jos haluavat ne takaisin. En niitä ala lähettelemään enkä maksamaan, kun en niitä ole tilannut. Asiakaspalvelija sanoi tarkistavansa puhelun, jonka mukaan muka olen antanut luvan lähettää vitamiinit. Lupasi soittaa takaisin, kun on tarkistanut puhelun. Tämä oli perjantaina aamupäivällä, eikä soittoa ole kuulunut! Täysin roistofirma!!

    • Anonyymi

      Taitaa olla kovat katteet noissa tuotteissa?

    • Anonyymi

      Myös meille todella törkeää toimintaa!! Tuotteita tulee vaikka mitään ei ole puhelimitse tilattu! Tuotteet palautettu postin kautta ja silti maksumuistutuksia Uuva Oy:n kautta tulee.
      Asia etenee kuluttajaviranomaiselle nyt ja myös Poliisille.

      • Anonyymi

        Miksi haet paketit postista, vai tuovatko ovelle? Jos niitä ei nouda, Posti palauttaa ne lähettäjälle. Aiheettomia laskuja ei tarvitse maksaa.


    • Anonyymi

      Välttäkää Suomen Luontaistuotetta. Eivät vastaa mihinkään puheluun, takaisinsoittopyyntöön eikä sähköpostiin. Vanhalle isälleni alkoi paketteja tulemaan ilman tilauksia ja kun niitä on palautettu (ja tilauskin saatu lopulta kauhean taistelun jälkeen peruttua )tulee nyt maksumuistutuksia Uuvalta. ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO MITÄÄN SUOMEN LUONTAISTUOTTEELTA!!!!!!

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta!


    • Anonyymi

      Olen yrittänyt perua Suomen luontaistuotteen tilausta.Aivan toivotonta.Asiakaspalvelu ei vastaa puheluihin eikä sähköpostiin.
      Teenkö ilmoituksen poliisille vai kuinka toimin.
      Eija

    • Anonyymi

      Juuri niin. Rikostoiminnasta vastaa rikospoliisi.

    • Anonyymi

      Kun markkinoilla on jo olemassa laatuvitamiineja kuten Solgar ja Skip niin miksi pitää ostaa puhelinmyynnistä jotain todennäköisesti huonompilaatuista?

    • Anonyymi

      Vitamiinit ovat todella tärkeitä vanhuksille jos niitä laitetaan kestotilauksena todenäköisesti on vaan huolenpitoa

    • Anonyymi

      Minulle myös tuli kyseiseltä firmalta lähetys jonka maksoin . Ylitin lopettaa tilaukset asiakapalvelun kautta. Sieltä ei vastattu. Soitin useamman kerran . Sama juttu.
      Seuraavaksi otin yhteyttä suoraan laskuttajalle, eli perintä toimistoon joka laskussa oli. Sieltä vastattiin heti. Selitin asian ja he pyysivät minua sähköpostitse laittamaan heille asiakastiedot. Lupasivat hoitaa asian ja olla yhteydessä Suomen Luontaistuotteeseen. Tilaukseni katkaistiin heti. Kehotan kaikkia toimimaan samalla tavalla. Kannattaa.

      • Anonyymi

        Eihän perintäfirman kanssa toimita ennen muin on jättänyt laskuja maksamatta ja niitä on peritty. Ei kai mikään firma laskuta heti perintäfirman kautta.


    • Anonyymi

      Häirikkö soittajat. Miten vitamiinin kauppiaat saa kuriin jatkuvasti sotellaan ja ei uskota sanaa ei halua tuotetta.

      • Anonyymi

        Vaihda puhelinnumeroa ja laita uusi salaiseksi. Et osallistu koskaan mihinkään kyselyihin tai kilpailuihin joissa kysytään yhteystietoja. Et anna puhelinnumeroa kenellekään tuntemattomalle, eikä esimerkiksi sometileille. Itse olen saanut olla kohtuullisen rauhassa myyntipuheluista, vain joskus harvoin numeroni on lipsahtanut jostain puhelinmyyntiin (epäilen puhelimen palveluntarjoajaa).


    • Anonyymi

      Tänään soitti minulle myyjä joka kertoi voittaneeni ilmaiset D-vitamiinit. Lisäksi tulisi magnesiumia. kulu olisi olleet jotain reilu 30€. Kieltäydyin tilauksesta.
      vähän myöhemmin tuli tekstivesti jossa kiitettiin asiakkuudesta ja tilauksesta?
      Soitin asiakaspalveluun ja kerroin etten ole tilannut mitään. Luvattiin tarkastaa myyjältä asia... saa nähdä mitä tuosta vielä kuuluu...?

      • Anonyymi

        Vai että ilmaiset vitamiinit, eikä kuluja kuin kolmekymppiä. Jo alkaa mennä hurjaksi.


      • Anonyymi

        Mulle tehtiin samalla tavalla 😅


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä että eläkeläiset ovat kohderyhmänä ,huijaksille' kun eivät osaa käyttää 'älyverkostoa,! Olen lähättänyt takaisin tuotteet ja perunut 'pakkohan 'olis uskoa etten maksa kun lähätetään jatkuvasti uutta!? Hyvää jatkoa roskapostille!

    • Anonyymi

      Kehoitan kaikkia ko. firmojen "asiakkaita " jotka eivät ole oikeasti tilanneet mitään tekemään rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Minulle ovat kaksi kertaa lähettäneet tuotteen vaikka en ole mitään tilannut. Ja vaativat laskun maksua. Aion tehdä rikosilmoituksen.

    • Anonyymi

      Äiti sanoi tilatessaan, että ottaa yhden paketin, ei muuta. Ja nyt niitä tulee vähän väliä, eika niitä saa peruttua ja palautus on tehty tosi vaikeaksi. Ja lopetus ilmeisesti mahdottomaksi.

      TEHKÄÄ RIKOSIMOITUS, EI TÄSTÄMUUTEN IRTI PÄÄSE. MINÄ AINAKIN TEEN.

      • Anonyymi

        Omistajan tiedot löytyvät julkisista rekistereistä, ottakaa oikeat miehet mukaan, niin loppuvat kusetukset, puheisiin ei kannata uskoa!


      • Anonyymi

        Eihän tuollainen toimi näillä myyjillä. Joko tehdään jatkuva tilaus tai ei mitään. Ei voida tilata vain yhtä pakkausta tai tuotetta, tilaus jatkuu siihen saakka kun se lopetetaan.


    • Anonyymi

      Soitin firmaan. Sieltä luvattin laittaa sukulaisen numero puhelinmarkkinointi-kieltolistalle. Ans kattoo ny. Täytyy hommata numeroon markkinointikielto, kuten itselläni on.

      Vastedes pitää palauttaa kaikki tilaamattonat lähetykset kirjattuna, että on todiste. Sekin maksaa, mutta vähemmän kuin tilaamattomat vitamiinit.

    • Anonyymi

      Lehtimyyjät käyttävät samaa taktiikkaa sekä kaikki muutkin vitamiinien myyjät

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe