Päivän uutisia, kymmeniä uutisia.
Ryttyisiä lehtipinoja. Painomustetta sikin sokin.
Kirjaimia tippunut toimittajan kynästä kuin omenia puista
bretagnelaisissa kylissä.
Olen kadonnut rivien väliin. Hävinnyt hätävalheisiin.
Kadottanut silmälasini, joiden sanka on päästä puhkipurtu, ja joiden nenätyynyt ovat kirkkaimmat päivänsä nähneet.
Mutta ilman niitä ryttyinen paperi on vain kuvakirjaa, jossa vanhus polttelee piippuaan
tuhruisen pääotsikon alla. Viereisessä kollaasissa meren keskeltä kohoaa tappi ollen majakka tai
öljynporauslautta.
Lasit on saatava sillä viimeisellä sivulla voi olla irtonaisia mainintoja; raskain materiaali painuu aina pohjalle kuin umpimielinen kotilo.
Ohitettu ingressi
12
<50
Vastaukset 12
Onko sulla rillit? Mulla ei vielä ole
Kuolinilmoitukset ovat usein viimeisillä sivuilla, ne täytyy aina paikallislehdestä katsoamisspönttöuuni kirjoitti:
Tarinan henkilöllä on.
Ajokortin vaatimassa tarkastuksessa kun kävin, niin läpäisin aika niukasti
pujotteIija kirjoitti:
Ajokortin vaatimassa tarkastuksessa kun kävin, niin läpäisin aika niukasti
Olis kiva saada sellaiset punamustakehyksiset statement-lasit "näön" vuoksi.
Vois olla aika särmät.
Eiköhän hommata.misspönttöuuni kirjoitti:
Olis kiva saada sellaiset punamustakehyksiset statement-lasit "näön" vuoksi.
Vois olla aika särmät.
Eiköhän hommata.Sulle vois sopia, mulle ehkä paremminkin huomaamattoman harmaat
pujotteIija kirjoitti:
Sulle vois sopia, mulle ehkä paremminkin huomaamattoman harmaat
Heh, elähän nyt heti alkuun emmi. Tuollaset vois tuoda auktoriteettia, kattelisit kuin Kekkonen konsanaan :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Heh, elähän nyt heti alkuun emmi. Tuollaset vois tuoda auktoriteettia, kattelisit kuin Kekkonen konsanaan :)
Elton Johnilta vois tietysti kattoo vihjeitä
pujotteIija kirjoitti:
Elton Johnilta vois tietysti kattoo vihjeitä
Ei muuten hullumpi vastaus :D
Ja miten ois Mikko Alatalo & siniset lasit?
Uotinenkin osaa; mikä lasiarsenaali.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei muuten hullumpi vastaus :D
Ja miten ois Mikko Alatalo & siniset lasit?
Uotinenkin osaa; mikä lasiarsenaali.Se on kyllä hyvä se Alitalon mä maalaispoika oon
pujotteIija kirjoitti:
Se on kyllä hyvä se Alitalon mä maalaispoika oon
Rillitkin
https://www.youtube.com/watch?v=0V-bSV4-qlc
näkyypujotteIija kirjoitti:
Rillitkin
https://www.youtube.com/watch?v=0V-bSV4-qlc
näkyyHauska :D En tiedä kummasta hänet loppupelilöissä tunnetaan paremmin, lauluistaan vai laseistaan. Siniset lasit ovat varmaan imago-juttu :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Hauska :D En tiedä kummasta hänet loppupelilöissä tunnetaan paremmin, lauluistaan vai laseistaan. Siniset lasit ovat varmaan imago-juttu :)
Alatalo pärjäsi syksyn sävel kilpailussa usein aika hyvin, varmaan lasien ansiosta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901756
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39912- 81906
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38546Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36541- 21527