Löytyisikö 25 vuotiaalle miehelle 35-50v naista vällyjen väliin? Alueena Pohjois-Suomi. Plussaa kookas rintavarustus :)
Priima Naista
21
229
Vastaukset
- Etelä-savo
Löytyy, jos olet kuosissa ja suht hyvännäköinen.
- T1ss1m1es
Oletko etsimäni nainen? Olen kyllä kunnossa ja hyvän näköinen sekä omaan hyvät käytöstavat.
- Eteläsavo
Haluatko villiä seksiä ja opetella jotain uutta? Ei mitään parin minuutin juttua, mitä papoilla on.
- T1ss1m1es
Uuttahan voi oppia aina varsinkin jos on hyvä opettaja. Tämän ikäinen mieshän pystyy vaikka kellon ympäri mikäli tarve vaatii ja vastapuoli on puoleensa vetävä. Mitenköhän tämä asia järjestettäisiin? Etelä-Savoon on kuitenkin matkaa.
- Etelä
No ei tuosta mikään kauheen pitkä matka ole, jos saa priimaa...
- T1ss1m1es
Ensin pitäis todeta että on priimaa. Mitenköhän se saatais onnistumaan?
- Eteläsavo
T1ss1m1es kirjoitti:
Ensin pitäis todeta että on priimaa. Mitenköhän se saatais onnistumaan?
Lähettämällä kuvan tietty..
- T1ss1mies
Eteläsavo kirjoitti:
Lähettämällä kuvan tietty..
Silleenhän se selviäis
- rintava
Olisipa mahtava saada välillä nuorempaa miestä ikäisteni sijaan. Harmikseni asut noin kaukana
- T1ss1m1es
Kaukana asuminen riippuu siitä missä itse asut :)
- 80D
Täällä olisi varattu nainen p-savosta.
- T1ss1m1es
Varatun naisen tapaamiseen tarvitsisin miehen luvan. Muuten alkaa omatunto soimata.
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Varatun naisen tapaamiseen tarvitsisin miehen luvan. Muuten alkaa omatunto soimata.
On siltä lupa.
- T1ss1m1es
Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?
Mitenkähän se onnistuisi...
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?
S-posti?
- T1ss1m1es
Tein outlook.com tilin jonka alkuosa on käyttäjänimeni tässä keskustelussa. Sähköpostitse voisi olla helpointa. Jatketaanko juttua siellä?
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Tein outlook.com tilin jonka alkuosa on käyttäjänimeni tässä keskustelussa. Sähköpostitse voisi olla helpointa. Jatketaanko juttua siellä?
Sopii.
- myyyy
olen varattu, joten unohda koko juttu joku typerä vain tyhjää kirjoittelee.....
- T1ss1mies
Sen verran täytyy rajoittaa että varatut ovat luvan kanssa liikkellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402