Priima Naista

T1ss1m1es

Löytyisikö 25 vuotiaalle miehelle 35-50v naista vällyjen väliin? Alueena Pohjois-Suomi. Plussaa kookas rintavarustus :)

21

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etelä-savo

      Löytyy, jos olet kuosissa ja suht hyvännäköinen.

      • T1ss1m1es

        Oletko etsimäni nainen? Olen kyllä kunnossa ja hyvän näköinen sekä omaan hyvät käytöstavat.


      • Eteläsavo

        Haluatko villiä seksiä ja opetella jotain uutta? Ei mitään parin minuutin juttua, mitä papoilla on.


      • T1ss1m1es

        Uuttahan voi oppia aina varsinkin jos on hyvä opettaja. Tämän ikäinen mieshän pystyy vaikka kellon ympäri mikäli tarve vaatii ja vastapuoli on puoleensa vetävä. Mitenköhän tämä asia järjestettäisiin? Etelä-Savoon on kuitenkin matkaa.


      • Etelä

        No ei tuosta mikään kauheen pitkä matka ole, jos saa priimaa...


      • T1ss1m1es

        Ensin pitäis todeta että on priimaa. Mitenköhän se saatais onnistumaan?


      • lääh puuh 🐽


      • Eteläsavo
        T1ss1m1es kirjoitti:

        Ensin pitäis todeta että on priimaa. Mitenköhän se saatais onnistumaan?

        Lähettämällä kuvan tietty..


      • T1ss1mies
        Eteläsavo kirjoitti:

        Lähettämällä kuvan tietty..

        Silleenhän se selviäis


    • rintava

      Olisipa mahtava saada välillä nuorempaa miestä ikäisteni sijaan. Harmikseni asut noin kaukana

      • T1ss1m1es

        Kaukana asuminen riippuu siitä missä itse asut :)


    • 80D

      Täällä olisi varattu nainen p-savosta.

      • T1ss1m1es

        Varatun naisen tapaamiseen tarvitsisin miehen luvan. Muuten alkaa omatunto soimata.


      • 80D
        T1ss1m1es kirjoitti:

        Varatun naisen tapaamiseen tarvitsisin miehen luvan. Muuten alkaa omatunto soimata.

        On siltä lupa.


      • T1ss1m1es

        Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?


      • 80D
        T1ss1m1es kirjoitti:

        Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?

        Mitenkähän se onnistuisi...


      • 80D
        T1ss1m1es kirjoitti:

        Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?

        S-posti?


      • T1ss1m1es

        Tein outlook.com tilin jonka alkuosa on käyttäjänimeni tässä keskustelussa. Sähköpostitse voisi olla helpointa. Jatketaanko juttua siellä?


      • 80D
        T1ss1m1es kirjoitti:

        Tein outlook.com tilin jonka alkuosa on käyttäjänimeni tässä keskustelussa. Sähköpostitse voisi olla helpointa. Jatketaanko juttua siellä?

        Sopii.


    • myyyy

      olen varattu, joten unohda koko juttu joku typerä vain tyhjää kirjoittelee.....

      • T1ss1mies

        Sen verran täytyy rajoittaa että varatut ovat luvan kanssa liikkellä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe