Löytyisikö 25 vuotiaalle miehelle 35-50v naista vällyjen väliin? Alueena Pohjois-Suomi. Plussaa kookas rintavarustus :)
Priima Naista
21
163
Vastaukset
- Etelä-savo
Löytyy, jos olet kuosissa ja suht hyvännäköinen.
- T1ss1m1es
Oletko etsimäni nainen? Olen kyllä kunnossa ja hyvän näköinen sekä omaan hyvät käytöstavat.
- Eteläsavo
Haluatko villiä seksiä ja opetella jotain uutta? Ei mitään parin minuutin juttua, mitä papoilla on.
- T1ss1m1es
Uuttahan voi oppia aina varsinkin jos on hyvä opettaja. Tämän ikäinen mieshän pystyy vaikka kellon ympäri mikäli tarve vaatii ja vastapuoli on puoleensa vetävä. Mitenköhän tämä asia järjestettäisiin? Etelä-Savoon on kuitenkin matkaa.
- Etelä
No ei tuosta mikään kauheen pitkä matka ole, jos saa priimaa...
- T1ss1m1es
Ensin pitäis todeta että on priimaa. Mitenköhän se saatais onnistumaan?
- Eteläsavo
T1ss1m1es kirjoitti:
Ensin pitäis todeta että on priimaa. Mitenköhän se saatais onnistumaan?
Lähettämällä kuvan tietty..
- T1ss1mies
Eteläsavo kirjoitti:
Lähettämällä kuvan tietty..
Silleenhän se selviäis
- rintava
Olisipa mahtava saada välillä nuorempaa miestä ikäisteni sijaan. Harmikseni asut noin kaukana
- T1ss1m1es
Kaukana asuminen riippuu siitä missä itse asut :)
- 80D
Täällä olisi varattu nainen p-savosta.
- T1ss1m1es
Varatun naisen tapaamiseen tarvitsisin miehen luvan. Muuten alkaa omatunto soimata.
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Varatun naisen tapaamiseen tarvitsisin miehen luvan. Muuten alkaa omatunto soimata.
On siltä lupa.
- T1ss1m1es
Tämähän alkaisi kuulostamaan hyvältä. Miten voisimme tutustua hiukan?
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Mitenkähän se onnistuisi...
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
S-posti?
- T1ss1m1es
Tein outlook.com tilin jonka alkuosa on käyttäjänimeni tässä keskustelussa. Sähköpostitse voisi olla helpointa. Jatketaanko juttua siellä?
- 80D
T1ss1m1es kirjoitti:
Tein outlook.com tilin jonka alkuosa on käyttäjänimeni tässä keskustelussa. Sähköpostitse voisi olla helpointa. Jatketaanko juttua siellä?
Sopii.
- myyyy
olen varattu, joten unohda koko juttu joku typerä vain tyhjää kirjoittelee.....
- T1ss1mies
Sen verran täytyy rajoittaa että varatut ovat luvan kanssa liikkellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673