Sinkkuus on tuhlattua elämää

Viinamies

Sinkkuus on häpeä.

43

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuustulee

Viinamies nimimerkki on häpeällistä.

• Äläotaenää

Peräsuolen viattomuus ei.

• JättiMätkyt

Sinkku ei ole löytänyt vielä sopivaa, hän saattaa löytyä viikonlopun yökerhon tanssilattialta.
      Itse suosittelen pyytämään tanssiin kaikkein isorintaisimpia naisia, heillä paras itseluottamus.

Raittiin miehen viikonloppusuunnitelma, yksin kotona. Odottelee maanantaita että pääsee auttamaan yhteiskuntaa, edes joku merkitys hänen elämällään. Verojen maksu, nopea kuolema eläkeiässä.
      Raitis työtön mies miettii heittäytymistä avantoon.

• JeppePåBerget
    • Viinamiehen-vaimo

Kannattaa harkita itseänsä poistamista päiviltä kun olette kuitenkin ikuisesti sinkkuja. Te olette vain kuluerä yhteiskunnalle joten olisi parempi jos teitä ei olisi.

• ottaakokupoliinpahasti

Kaikkien alku ja loppu on suurta kuluerää, ihan sama miten sen väliajan sitten elääkin. Kaikki tuottavat jätettä ja saastetta, toiset enemmän ja toiset vähän vähemmän.

Ikisinkkuna elän kiusaksesi ja harmikseksi eikä ole aikomustakaan poistua. Varo ettet itse kuole vitutukseesi, ylpeyteen voi kompastua.

Mistä johtuu ettei kukaan osaa olla onnellinen vaan pitää olla aina joku hampaissa. Onko meitä ihmisiä jo liikaa täällä. Ennemmin sinkku kuin katkera ja paska elämä!

• Wahrheit

Nimenomaan, siinä teille vastaus viunamies- ja akka, en olisi voinut paremmin sanoa. Näkee, että teillä toi viina on tehnyt pahan kuluerän onnellisuuteen.

• tuhlaajaonhyödyllisempi

Sinkuilla on hauskempaa eikä mene elämä hukkaan.

Pääasia ettei tarvitse perseaukisena murehtia ja jokainenhan voi itse valita mitenkä tuhlaa sen lyhyen elämänsä.

Onhan se laskettu minkälainen ihminen on tuottoisin valtiolle. Lapseton, koko ikänsä työtä tehnyt ja kuolee ennen kuin eläkettä ehtii nostaa. Tuhlaa kaikki rahansa alkoon, tupakkaan ja kotimaahan työllistäen. Ei tämä yhteskunta pelkillä perheellisillä pyöri pitkään vaikka niin kuvittelet tyhmyydessäsi.

• Kari-Runkkari

Sinkut on runkkareita kaikki.

• päättäjänlapio

Kesätoreilla taas sinkkujen mestausta ja kansa hurraa.

• olen erimieltä, mieluummin yksin yksikseen vaikka sitten vanhanapiikana kuin huonossa parisuhteessa, tai parisuhteessa jossa ei kiinnosta olla =/.

Lopulta elämässä pitkälti kyse valinnoista, uskaltaako tehdä niitä tai jättääkö tekemättä.

• zdcvxcvx

Se on niin ja näin, kun toisaalta parisuhde on aina yhtä helvettiä ja sitä ei kovin kauaa jaksa.

Parempi olisi vaan harrastaa huoria. Tulee pitemmän päälle halvemmaksi ja ei tarvi kärsiä parisuhdehelvettiä.

• Wanha.totuus

Avioliitto muistuttaa piiritettyä linnoitusta: ulkona olevat haluavat sisälle ja sisällä olevat haluavat ulos.

• Normaalinainen-

Yli kolmekymppinen mies kun tunnustaa ettei ole koskaan seurustellut niin annan kyllä pakit heti. Kyllä se olisi häpeä ja eikö kukaan ihmettele kun ette seurustele. Eikö vanhempanne tai sukulaiset ihmettele?

• Naisasialooser11

Olet siis kaavamainen ja ennalta-arvattava nainen!? Ja se ei ole häpeä yhtään sen enempää kuin kaltaisesi vanhapiikakaan

• SoliterniuM1977

Sinkkuus ja selibaatti on viisautta nykyaikana. Maailmassa on liikaa ihmisiä muutenkin. Suomen lapsien syntyvyyden lasku on hyvä juttu. Saadaan harvennettua omalta osaltamme maailman populaatiota. Lapsia ei ikinä kannata tehdä tähän likaiseen, kieroutuneeseen ja saastuneeseen maailmaan.

Yksinäisyys on äärimmäistä neroutta. Saa olla omassa rauhassa ja ajatella asioita. Kehittää itseään henkisesti ja fyysisestikkin. Kukaan ei ole määräilemässä eikä tarvitse pettyä. Eikä sukupuolitauditkaan vaivaa, kun on selibaatissa.

Yksinäisyys, sinkkuus ja lapsettomuus, kolme kovaa älykkyyden ja nerouden ilmentymää nykyajan maailmassa.

Projekti "hautaan asti yksin" etenee lupaavasti.

• Unohdapa projektisi.

Tarvisisit vain Justiinan. Olet selvästi sitä miestyyppiä.

• Olen seurannut, että olet ihan liian kiintynyt projektiin.

Sitten alat höpsimään joutavia.

• SoliterniuM1977
        misspönttöuuni kirjoitti:

Unohdapa projektisi.

Tarvisisit vain Justiinan. Olet selvästi sitä miestyyppiä.

En tarvitse mitään määräileviä ylipainoisia akkoja elämääni. Hoikan ja lapsettoman, hellän ja ihanan naisen toki voisin haluta. Mutta sellaisia ei ole olemassa minulle. Mielummin ja ilolla yksin.

Kun tunnen ja tiedän itseni, lopullinen toivo kumppanin löytymisestä on jo mennyt.

Projektini siis jatkuu, ellei tuollainen kuvailemani nainen tule koputtamaan oveni taakse.

• SoliterniuM1977 kirjoitti:

En tarvitse mitään määräileviä ylipainoisia akkoja elämääni. Hoikan ja lapsettoman, hellän ja ihanan naisen toki voisin haluta. Mutta sellaisia ei ole olemassa minulle. Mielummin ja ilolla yksin.

Kun tunnen ja tiedän itseni, lopullinen toivo kumppanin löytymisestä on jo mennyt.

Projektini siis jatkuu, ellei tuollainen kuvailemani nainen tule koputtamaan oveni taakse.

On saattanut jo koputtaa, mutta olet pitänyt sitä vain nurkkaa nakuttavana talitiaisena.

Kummallinen mies, kenties palstan kummallisin projektipäällikkö.

• JokaKuuseenKurkottaa

Eipä tuo ole ainut. Minäkin samanlainen. Ja tosiaan yksi ihastuttava nainen kauan sitten "koputti", mutta en osannut ottaa kiinni, mistä kiitos sosiaaliselle osaamattomuudelleni mistä kiitos L-positiiviselle kasvatukselleni lapsena.
        Nyt olen salaa ihastunut yhteen, mutta valitettavasti se ihastus on yksipuolista. Hänellä on rima aivan liian korkealla: vain paras kelpaa. On etsinyt aktiivisesti jo ainakin puolitoista vuotta ja aina vain parempi pitäisi löytää.

• Raha-on-kemia

Ihmiset on niin köyhiä nykyään ettei seurustelu kannata.

• Hfhhjk

Vai ei kannata..

Kun kaks ihmistä pistää esim 20€ yhteiseen pottiin ni molemmat saa enemmän jtn, verraten yksin.. siinä vaik syö laadukkaammin yhdessä!
        Myös arkeen asumiskulujen puolitus tuo molemmille enemmän pelivaraa, niihin yksilöllisiin omiin mielenkiinnon kohteisiin. Tottakai eniten yhteisiin kivoihin juttuihin.

Sitten se yhteinen lämpö, läheisyys ja hyvä seksi! Ne ovat ilmaisia. Välillä tiukempinakin aikoina olisi ne hyvät edut. :) Oletus toki ettei idioottina hakeudu vääränlaisen puolison kans yksiin.. jotta "kunhan on joku".

Omat parisuhteet olivat hyviä aikansa. Toisen tunteista ei voi vain silti päättää. Koska osa päätyy pariutumaan väärin perustein. Vaan on niitä, jotka ennemmin ovat yksin kuin huonossa suhteessa. Eikä taloudellisten etujen vuoksi ainoastaan, mikä on monen "kanssasisareni" synti nykyaikanakin.. kuten osalla miehistäkin. :(

Mielummin sitä olisi hyvän ja sopivan puolison kanssa mutta se vie aikaa törmätä siihen "oikeaan", jolle myös olisi itse lähes täydellinen.

Köyhyys ei niissä kemioiden sopivuuksissa merkkaa yhtään mitään mikäli kummatkin ovat samalla tasolla.

• Parisuhde toimii oikeasti vain sellaisen ihmisen kanssa kenen kanssa ei tarvitse tehdä juurikaan kompromisseja. Jokainen kompromissi nimittäin on pois sinulta itseltäsi = Jokainen hetki minkä teet elämästäsi sellaisia asioita mistä et nauti/ mistä et ole kiinostunut = sun elämän tuhlaamista.
      Väittäisin näin, että parisuhteissa ihmiset tuhlaavat vuosia elämästään vääränlaisien asioiden tekemiseen.
      esim. Jos on joku netflix sarja.. Katsot jotain mikä kiinostaa naista, mutta ei sinua = Kun samalla ajalla sinkkuna olisit voinut katsoa sitä sarjaa mikä kiinosti sinua itseäsi. Jos ajatellaan, että jokatoinen kerta teet kompromissin tuossa asiassa naisen mieliksi = Hukkaat 50% tv- katseluaikaa täysin vääränlaisiin sarjoihin.
      Ja tämä vain yksi esimerkki...

= Pitää kysyä onko parisuhde lopulta tuhlattua elämää?
      ---> Vääränlaisen ihmisen kanssa: -Kyllä!

• ilahduttaminen

Etkö saa mitään siitä että ilahdutat toista? JOs se haluaa katsoa sun kanssa sarjaa josta et niin pidä. Teet toisen iloiseks.

• ilahduttaminen kirjoitti:

Etkö saa mitään siitä että ilahdutat toista? JOs se haluaa katsoa sun kanssa sarjaa josta et niin pidä. Teet toisen iloiseks.

Eiväthän asiat koskaan täysin mustavalkoisia ole..Vääränlaisen kumppanin kanssakin saatat saada sitten tilalle jotain mikä kompensoi, mutta pidemmissä suhteissa ne mitkä asiat olivat silloin alussa pieniä ja vähäpätöisiä, niin alkavat aikaa myöden kyrpiä enemmänkin...

Esim. Just oli tutkimus juurikin tuosta netflixin sarjojen katselusta ja todettiin, että jopa 7% parisuhteista päättyy eroon koska maku ei kohtaa :)

• AsianVierestä
        CamelBoots kirjoitti:

Eiväthän asiat koskaan täysin mustavalkoisia ole..Vääränlaisen kumppanin kanssakin saatat saada sitten tilalle jotain mikä kompensoi, mutta pidemmissä suhteissa ne mitkä asiat olivat silloin alussa pieniä ja vähäpätöisiä, niin alkavat aikaa myöden kyrpiä enemmänkin...

Esim. Just oli tutkimus juurikin tuosta netflixin sarjojen katselusta ja todettiin, että jopa 7% parisuhteista päättyy eroon koska maku ei kohtaa :)

Nollatutkimus, itse en katso ollenkaan Netflixiä vaikka telkkarissa olisi mahdollisuus se ottaa käyttöön. Sinkkujen tulee etsiä hyviä syitä olla menemättä parisuhteeseen. Muutenhan voisi tulla paha mieli siitä ettei ole parisuhteessa.
        Yksin on helppoa elää mutta ei voi jakaa mitään kokemuksia joten hyvän ystäväpiirin se sinkkuna oleminen ainakin vaatii. Sinkkuna olemista voisi luonnehtia lomareissulla matkustamiseen, yksin ei ole niin mukava matkustella mutta menee se joskus sekin.

• Tuli viimeksi justiinsa tänään lenkillä mietittyä, että tavallaan koko elämä on muutenkin ihan turhaa - olit sitten sinkku tai et. Kun nyt miettii, että jokainen meistä on täällä vain määrätyn ajan, ja yleensä maksimissaan 100-120 vuotta (maailman vanhin ihminen taisi lähteä jotain apauttiarallaa 120 ikävuoden tienoilla). Niin sen jälkeen kun olet vainaa, ei teoillasi eikä koko elämälläsi ole paskan vertaa merkitystä kellekään (no ehkä korkeintaan mahdolliselle jälkikasvulle). Olit sitten ollut koko elämäsi neitsyt tai vaikka 1000 naisen kaatanut pelimanni.

Tavallaan siis meistä jokikinen syntyy tänne ihan turhaan, kun jonain päivänä kuollaan kuitenkin joka iikka. Itse laskeskelin sen samaisen lenkin aikana että 2 x nykyinen ikäni olen jo vanha, ja 3 x nykyinen ikäni olen joko kuollut tai ainakin kuoleman partaalla. Mistään kun ei lisävuosiakaan voi repiä.

• Näin on..Elämällä ei ole tarkoitusta...Tämän kun tajusin aikoinaan, niin luovuin esim. perheen perustamis aikeista. -Kysyin itseltäni, että miksi jatkaa samaa oravanpyörää seuraavassa sukupolvessa kun jossain vaiheessa se elämä maapallolla päättyy jokatapauksessa tavalla tai toisella.
        Toisaalta kun on itse elänyt elämänsä, niin miksi koettaa elää sama uudelleen lapsen kautta..
        -Hei mähän oon jo nähny tän setin..

Toisaalta sitä osaa myöskin ottaa rennommin kun on tämän älynnyt. Ymmärtää, että ei ole tarvetta esim. koettaa ylentyä työelämässä, ei ole tarvetta yrittää haalia omaisuutta ylenmäärin. Sitä voi lopettaa työelämässä jo 50vuotiaana... Sitä tekee elämästään mahdollisimman helpon ja rennon.
        -Elämä on ikäänkuin elämän pieniä iloja mitä pitäisi osata arvostaa:)

• AsianVierestä
        CamelBoots kirjoitti:

Näin on..Elämällä ei ole tarkoitusta...Tämän kun tajusin aikoinaan, niin luovuin esim. perheen perustamis aikeista. -Kysyin itseltäni, että miksi jatkaa samaa oravanpyörää seuraavassa sukupolvessa kun jossain vaiheessa se elämä maapallolla päättyy jokatapauksessa tavalla tai toisella.
        Toisaalta kun on itse elänyt elämänsä, niin miksi koettaa elää sama uudelleen lapsen kautta..
        -Hei mähän oon jo nähny tän setin..

Toisaalta sitä osaa myöskin ottaa rennommin kun on tämän älynnyt. Ymmärtää, että ei ole tarvetta esim. koettaa ylentyä työelämässä, ei ole tarvetta yrittää haalia omaisuutta ylenmäärin. Sitä voi lopettaa työelämässä jo 50vuotiaana... Sitä tekee elämästään mahdollisimman helpon ja rennon.
        -Elämä on ikäänkuin elämän pieniä iloja mitä pitäisi osata arvostaa:)

Jokainen taaplaa tavallaan mutta 50 vuotiaana on turha sitten herätä ajatukseen missä haluaisi lapsen ja avioliiton. Ohi menneitä junia kun ei saa juoksemalla kiinni.

• viisvee

olen kuulut sanottavan että jokainen sukupolvi on aina erinla inen, jos vanhenpi sukupolvi eli elämänsä parisuhteessa, niin nuodenpi polvi on yksilö keskeisempi jolle valinnan vapaus vapautta jolle parisuhde on yksi elämän kokemus muiden joukossa eikä mikään elämän tarkoitus,

• 45rmp

Sinkut on tosi työläitä kuunnella, yhden piisin jälkeen joutuu kääntää puolen.

• kilttimies21

parisuhteessa ei ole muuta hauskaa kuin ämmän hakkaaminen.

• Nyrkkikyllikkisi

Onkohan se Virpi Butt vielä sinkku, kannattas etsiä tinderistä. Teillä voisi olla paljon yhteisiä harrastuksia.

• KuonaYhteiskunnalle

Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
      että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
      Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.

• Avioliitto

Sinkkkuna kannattaa käydä yökerhoissa joka viikonloppu, niin löytää sen parisuhteen

• Eikunniaa

Se on lujaa menoa maailmassa.

• KuappiMieskö

Minun työkaverini on sinkku, hän istuu iltaa yksin pullon kanssa.
      Töissä kaikki naureskelevat hänelle selän takana, jotkut epäilevät homoksi koska ei käy missään.

• viinamies

Pelkkä viinan juonti ei riitä, pitää lähteä myös yökerhoon.
        Mutta se että juo kotona yksin on jo hyvä alku. Kun osaa juoda jo pohjat, on siitä helppo sitten suunistaa yökerhoon.

• elin_tasoloikka

Kotona kunnon pohjien jälkeen rupeaa ramasemaan ja on parempi mennä nukkumaan, niin jaksaa olla tuottava kansalainen sitten taas seuraavalla viikolla.

• Kokemusta_on

Voi se pössytelläkkin kotona, pössy passivoi eikä maailmanmeno enää paljo kiinnosta.

• macynhaamu

Se on siitä kii miten suhtautuu sinkkuuteen. Sen ei tarvitte olla häpeällistä...eikä vaikeaa. Asenne vaikuttaa kaikessa..miten voit tehdä asioista mukavempia?😃

• Kaisanoasaa

Palstalaiset lihavat naiset varmaan joutuvat jonkun väkivaltaisen miehen panoksi, ei käy sääliksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10272
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6863
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      4964
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4567
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4296
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3873
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36