Niin, mitä se semmonen meinaa?
Aina pitää olla palstaukkojenkin jäkättämässä jäk jäk.
Mistä kenkä puristaa?
Miksi miehillä on tarve komennella?
71
115
Vastaukset
Seuraavan kerran kun lähdette soitellen sotaan, muistakaa, että naisella on vahva tahto.
Yleensä nainen katselee horisonttia kun mies alkaa urputtamaan.Nainen on hyvä joukkojen komentaja.
- AsianVierestä
Mikäs tarve päivä se tämä Perjantai on?
Tietysti miehen tulee olla mies ja nainen tekee juuri kuten mies hänelle sanoo:)Perjantaina voi olla monenlaisia tarpeita, mutta komentelu on yksi niistä jutuista, mikä siihen ei kuulu.
Ainoa, missä mies voi (ihan vähän) komentaa, on sängyssä (hyvin harkitussa kohdassa), muualla se ei vaan sitten enää käy.
Nainen ei ole lammas vaikka mies olisi pässi.- AsianVierestä
misspönttöuuni kirjoitti:
Perjantaina voi olla monenlaisia tarpeita, mutta komentelu on yksi niistä jutuista, mikä siihen ei kuulu.
Ainoa, missä mies voi (ihan vähän) komentaa, on sängyssä (hyvin harkitussa kohdassa), muualla se ei vaan sitten enää käy.
Nainen ei ole lammas vaikka mies olisi pässi.En komenna naistani, teen vain kuten itse haluan ja hän tekee mitä itse kykenee haluineen.
Helppo elämä ilman kenenkään stressiä:) AsianVierestä kirjoitti:
En komenna naistani, teen vain kuten itse haluan ja hän tekee mitä itse kykenee haluineen.
Helppo elämä ilman kenenkään stressiä:)Epämääräistä hattivatteilua. Et sinä suhteessa saa tehdä mitä haluat. Naisella on sanasensa siihen.
Meepäs kysymään.
Jos siis on epäselvää.
Meillä laitettiin hevonen kesäksi koulutukseen kun sekin ajatteli, että "teen vain kuten itse haluan",
tuli kurssilta muuttuneena.- 12121212121212
Perjantaina voi olla monenlaisia tarpeita, mutta komentelu on yksi niistä jutuista, mikä siihen ei kuulu.
Nainen ei ole lammas vaikka mies olisi pässi.Haluat alistua miehelle seksuaalisesti (kuten 99% naisista).
Ihan turhaa on selitellä mistään vahvoista naisista. Haluat miehen ottavan paikkansa sinun yläpuolellasi, kun sinä olet "vain nainen". 12121212121212 kirjoitti:
Haluat alistua miehelle seksuaalisesti (kuten 99% naisista).
Ihan turhaa on selitellä mistään vahvoista naisista. Haluat miehen ottavan paikkansa sinun yläpuolellasi, kun sinä olet "vain nainen".Taasko se alkaa.
Ihmettelinkin jo, missä viuhdot
(naurua)
Noh, komennapas vähän jos osaat.- 12121212121212
Taasko se alkaa.
Ihmettelinkin jo, missä viuhdot
(naurua)
Noh, komennapas vähän jos osaat.Käy kolaamassa loskat pois talon etuovelta ja hiekota kulkuväylä samalla. Ärsyttää kävellä siitä kun kengät kastuvat ja on liukasta.
Katsotaan muita asioita sen jälkeen.
- Aisantuntia
Ne on varmaan komennusmiehiä.
Kokeilkaapa ensiviikko olla komentelematta.
- AsianVierestä
Minusta tuntuu että pönttöuunilla on alkamassa ihan hyvä ja opettavainen suhde jos kysyy jo nyt miksi miehet komentelevat. Ei miehet komentele kuin siitä osasta elämää mikä kuulee heille, älä siis astu varpaallasi miesten tontille, kiitos siitä ja se uusi ihastus kiittää:)
Mies ei tarvitse naista moneenkaan asiaan, ja miksi me hyväksyisimme naisten huseeramisen asioissa joista on meille vain harmia koska he eivät niitä asioita hallitse. Pimppa ja tissit, ehkä tekevät myös ne aivot ajattelumaailmoineen joskus loogisen epäloogisiksi ja onneksi me miehet ymmärrämme naisten vajavaisuuden:)
Saa hakata alla, kiitos:)No on kai se varalta hyvä kysyä. Teitä on niin monenlaista maakaria täälläkin.
Kylläpäs tarvitsee mies naista aika moneen; moni mies ei esim. uskalla käyttää pyykkikonetta itse. Tai astianpesukonetta.
Moni mies ei hallitse puhelinliittymiään vaan nainen määrää niistä.
Moni mies ei osaa pakata ostoskassia järjestyksessä eikä matkalaukkua eikä tilata piirinuohoojaa.
Moni mies ei tiedä, miten lattiakaivo puhdistetaan tai pulsaattorikahvinkeitin kootaan.
Elämässä on hiton tärkeitä asioita, joissa olla tälleen tukena. Kunhan saamari ei aleta komentelemaan.
Tämä on luultavimmin ensimmäinen esityslistan kohta. Lapaluussa on noin muuten sellainen kutina.
Isiltännekö te peritte sen pässimäisyyden ettekä anna osallistua.
Mainitsemallasi kahdella seikalle ei ole osaa eikä arpaa tähän.- AsianVierestä
No on kai se varalta hyvä kysyä. Teitä on niin monenlaista maakaria täälläkin.
Kylläpäs tarvitsee mies naista aika moneen; moni mies ei esim. uskalla käyttää pyykkikonetta itse. Tai astianpesukonetta.
Moni mies ei osaa pakata ostoskassia järjestyksessä eikä matkalaukkua eikä tilata piirinuohoojaa.
Moni mies ei tiedä, miten lattiakaivo puhdistetaan tai pulsaattorikahvinkeitin kootaan.
Elämässä on hiton tärkeitä asioita, joissa olla tälleen tukena. Kunhan saamari ei aleta komentelemaan.
Tämä on luultavimmin ensimmäinen esityslistan kohta. Lapaluussa on noin muuten sellainen kutina.
Mainitsemallasi kahdella seikalle ei ole osaa eikä arpaa tähän.Siis mitä wittua?
Millaisiin miehiin olet törmännyt?
Nyt kyllä hävettää jo oman sukupuolen puolesta jos miehet tarvitsevat naista asunnon siivoamiseen, pyykkäämiseen, ruoan laittamiseen tai elämässä tarvittavan rahan ansaitsemiseen.
Anteeksi, kaikkien miesten puolesta jotka eivät ole jostain syystä kykeneviä hoitamaan perustarpeita ihan itse ja ovat vielä hieman lapsen tasolla. AsianVierestä kirjoitti:
Siis mitä wittua?
Nyt kyllä hävettää jo oman sukupuolen puolesta jos miehet tarvitsevat naista asunnon siivoamiseen, pyykkäämiseen, ruoan laittamiseen tai elämässä tarvittavan rahan ansaitsemiseen.
Anteeksi, kaikkien miesten puolesta jotka eivät ole jostain syystä kykeneviä hoitamaan perustarpeita ihan itse ja ovat vielä hieman lapsen tasolla.No johan minä sanoin, että teitä on monenlaista maakaria.
AsianVierestä kirjoitti:
Siis mitä wittua?
Anteeksi, kaikkien miesten puolesta jotka eivät ole jostain syystä kykeneviä hoitamaan perustarpeita ihan itse ja ovat vielä hieman lapsen tasolla.Jos mies osoittaa vähäistäkin epävarmuutta, on naisen tehtävä ottaa nopeasti ohjat.
- AsianVierestä
No johan minä sanoin, että teitä on monenlaista maakaria.
Itse tunnen olevani mies vasta sen jälkeen kun nainen tarvitsee minua johonkin perustarpeiden ulkopuoliseen elämäänsä seksin lisäksi. Miksi ryhtyisin mieheksi naiselle joka ei katso tarvitsevansa minua? Itse kun en tarvitse naista muuhun kuin älylliseen olemiseen johon kuuluu ajoittain seksuaalisia vivahteita mutta nekin ovat tyyliin 25 x vuodessa eli harvinaisia herkutteluhetkiä.
AsianVierestä kirjoitti:
Itse tunnen olevani mies vasta sen jälkeen kun nainen tarvitsee minua johonkin perustarpeiden ulkopuoliseen elämäänsä seksin lisäksi. Miksi ryhtyisin mieheksi naiselle joka ei katso tarvitsevansa minua? Itse kun en tarvitse naista muuhun kuin älylliseen olemiseen johon kuuluu ajoittain seksuaalisia vivahteita mutta nekin ovat tyyliin 25 x vuodessa eli harvinaisia herkutteluhetkiä.
Miesten kanssa on mukava järjestää väittelytilanteita ja voittaa ne aina.
(Kur)
Auto on kyllä sellainen perustarve, joka tarvitsee miestä, että yhteiselo sitten naisen kanssa sujuu. Niin kuin kuka nainen nyt itse uskaltaa viedä auton katsastukseen tai muuhun rapluuseen, noh, tyhmä kysymys, ei kukaan! Rasvaiset konehallit ovat miesten hommia, saavat pullistella siellä ja tunteilla itsensä miehiksi.
Suosittelen teille pariskuntaviikonloppuja viimeisen lauseesi perusteella.AsianVierestä kirjoitti:
Siis missä naisen tulee tarvita sinua?
- AsianVierestä
Miesten kanssa on mukava järjestää väittelytilanteita ja voittaa ne aina.
(Kur)
Auto on kyllä sellainen perustarve, joka tarvitsee miestä, että yhteiselo sitten naisen kanssa sujuu. Niin kuin kuka nainen nyt itse uskaltaa viedä auton katsastukseen tai muuhun rapluuseen, noh, tyhmä kysymys, ei kukaan! Rasvaiset konehallit ovat miesten hommia, saavat pullistella siellä ja tunteilla itsensä miehiksi.
Suosittelen teille pariskuntaviikonloppuja viimeisen lauseesi perusteella.Miksi ihmeessä. Moni tietää kaviaarin olevan kallista herkkua maistamatta sitä itse. Oma seksuaalisuuteni on jo tasolla missä en tarvitse naista "liian usein", olen toki sitä tehnyt ja havainnut sen aika tuhoavaksi tieksi. Parempi jos seksuaalisuus olisi kuin kaviaaria ja sitä odottaisi, siihen panostaisi ja sen takia myös sitä arvostaisi enemmän mitä nyt arvostamme. Elämän herkkuhetki, ei aamun kaurapuuroa.
AsianVierestä kirjoitti:
Miksi ihmeessä. Moni tietää kaviaarin olevan kallista herkkua maistamatta sitä itse. Oma seksuaalisuuteni on jo tasolla missä en tarvitse naista "liian usein", olen toki sitä tehnyt ja havainnut sen aika tuhoavaksi tieksi. Parempi jos seksuaalisuus olisi kuin kaviaaria ja sitä odottaisi, siihen panostaisi ja sen takia myös sitä arvostaisi enemmän mitä nyt arvostamme. Elämän herkkuhetki, ei aamun kaurapuuroa.
Onko se sitten jo vanhainkoti-taso ja marketin mainoslehti kesän mekoista?
Yrittäisit nyt vähän enemmän. Naisesi lähtee pian kävelemään kun rupeat kaviaareista höpsimään.
Lohta pöytään!- AsianVierestä
Onko se sitten jo vanhainkoti-taso ja marketin mainoslehti kesän mekoista?
Yrittäisit nyt vähän enemmän. Naisesi lähtee pian kävelemään kun rupeat kaviaareista höpsimään.
Lohta pöytään!Höpö höpö.
Naiset eivät halua oikeasti seksiä purkautumiseen kovinkaan usein. He tarvitsevat hellyyttä ja läheisyyttä, niitä ihan jokainen päivä.
Miehenä tiedän jo mikä on se taso jota miehen tulisi tavoitella mutta kiitos "naisellisista" vinkeistäsi:) AsianVierestä kirjoitti:
Höpö höpö.
Naiset eivät halua oikeasti seksiä purkautumiseen kovinkaan usein. He tarvitsevat hellyyttä ja läheisyyttä, niitä ihan jokainen päivä.
Miehenä tiedän jo mikä on se taso jota miehen tulisi tavoitella mutta kiitos "naisellisista" vinkeistäsi:)No riippuu vähän onko marras vai toukokuu. Älä rupea naistenlääkäriksi. Säkään et ehkä täysin sitä puumaasi tunne (vaikka luulet). Kysysit joskus onko hän tyytyväinen etkä olettais...unohda tuo "miehenä tiedän"-liirumlaarumi.
Lupaan kyllä, että vinkit eivät ehdy. Koputat vain runsaudensarven kylkeen.- AsianVierestä
No riippuu vähän onko marras vai toukokuu. Älä rupea naistenlääkäriksi. Säkään et ehkä täysin sitä puumaasi tunne (vaikka luulet). Kysysit joskus onko hän tyytyväinen etkä olettais...unohda tuo "miehenä tiedän"-liirumlaarumi.
Lupaan kyllä, että vinkit eivät ehdy. Koputat vain runsaudensarven kylkeen.No, puuma voi sormettaa jos siltä tuntuu. Laitan sopivaa taustamusiikkia soimaan että olisi hyvä olo laueta:)
Voi teitä ja meitä, ja niitä ja noita:)
Ehkä se nainen tulee sitten kehräämään taas viereen kuin kissa jos haluaisi enemmän mitä on tarjolla tai sitten pitää hänen etsiä se täydempi sheba med kuppi jos ei irtoaisi:)
Kai sitä nälkäänsä voisi jotain syödä! AsianVierestä kirjoitti:
No, puuma voi sormettaa jos siltä tuntuu. Laitan sopivaa taustamusiikkia soimaan että olisi hyvä olo laueta:)
Voi teitä ja meitä, ja niitä ja noita:)
Ehkä se nainen tulee sitten kehräämään taas viereen kuin kissa jos haluaisi enemmän mitä on tarjolla tai sitten pitää hänen etsiä se täydempi sheba med kuppi jos ei irtoaisi:)
Kai sitä nälkäänsä voisi jotain syödä!Suomeksi sanottuna pihtaat.
- 43333
No on kai se varalta hyvä kysyä. Teitä on niin monenlaista maakaria täälläkin.
Mainitsemallasi kahdella seikalle ei ole osaa eikä arpaa tähän.Mulla on just tuollainen mies. Ei ole vuodessa oppinut edes ottamaan kahvikuppia kaapista. Kaikki on mun vastuulla, tai mitään ei tapahdu. Aluksi tuo oli raskasta, mutta nyt olen tottunut. En viitsi puuttua asiaan. Miehellä on sitäpaitsi paljon raskaampi työ kuin minulla. Ihana luonne on tärkeintä.
- hiuksetmyös
AsianVierestä kirjoitti:
Höpö höpö.
Miehenä tiedän jo mikä on se taso jota miehen tulisi tavoitella mutta kiitos "naisellisista" vinkeistäsi:)Jokin aika sitten olit pertin kanssa sitä mieltä että pönttis ei ole nainen, nyt kiität naisellisista vinkeistä. Oletko jo kauan ollut eläkkeellä, aivot harmaantuneet.
- jännäsaamaton
43333 kirjoitti:
Mulla on just tuollainen mies. Ei ole vuodessa oppinut edes ottamaan kahvikuppia kaapista. Kaikki on mun vastuulla, tai mitään ei tapahdu. Aluksi tuo oli raskasta, mutta nyt olen tottunut. En viitsi puuttua asiaan. Miehellä on sitäpaitsi paljon raskaampi työ kuin minulla. Ihana luonne on tärkeintä.
onko jännämies?
43333 kirjoitti:
Mulla on just tuollainen mies. Ei ole vuodessa oppinut edes ottamaan kahvikuppia kaapista. Kaikki on mun vastuulla, tai mitään ei tapahdu. Aluksi tuo oli raskasta, mutta nyt olen tottunut. En viitsi puuttua asiaan. Miehellä on sitäpaitsi paljon raskaampi työ kuin minulla. Ihana luonne on tärkeintä.
No niin!
43333 kirjoitti:
Niillä on just näitä onnettomia salaisuuksia, mitä ne miehekkäästi piilottelevat...
Sitten tulee nainen elämään ja BUMMM!
- Voeelama
Kummia miehiä tunnet/tiedät sitten..
Ok, jos joku tuntematon kuulostaa komentelevalta niin voipi olla omas päässä se komentelu tai sitten ei..
Lähinnä ne pyytää varovasti tai ehdottaa, noin mitä tuttuja tai exiä muistelen. :)
Mutta komentelevia naisia taas tunnenkin aivan liikaa.. hohhoijaa. Lähinnä se on naissukupuolen tapa, jota jo lapsuudessa ihmettelin.. kun äitini isääni oli sättimässä, vahtimassa ettei hetkekskää levähtää ehtisi. Heti oli komentamas tekee jotain. :/Tämä johtui siitä, että täällä alettiin tänään heti komentamaan kun sain vain helmat lattialle laskettua.
Ihme päsmäröintiä.- AsianVierestä
Tämä johtui siitä, että täällä alettiin tänään heti komentamaan kun sain vain helmat lattialle laskettua.
Ihme päsmäröintiä.Ota housut pois jalasta ja mene kontallesi että voidaan yhtyä. Lopeta se turhan puhuminen:)
AsianVierestä kirjoitti:
Ota housut pois jalasta ja mene kontallesi että voidaan yhtyä. Lopeta se turhan puhuminen:)
Ja sinä teet taas jotain sellaista tuossa tekstissäsi, mistä se sun nainen ei pitäisi.
Vai uskaltaisitko näyttää hänelle, mitä minulle kirjoitit.
NIIN.- AsianVierestä
Ja sinä teet taas jotain sellaista tuossa tekstissäsi, mistä se sun nainen ei pitäisi.
Vai uskaltaisitko näyttää hänelle, mitä minulle kirjoitit.
NIIN.Hmm...kyllä hän on mennyt kontalleen aina kun olen sitä halunnut joten en ole varma epäilystäsi. Pitää kysyä kun seuraavan kerran hänet näen. Silti läpsäisen pakaralle kevyen leikkisästi ennen sitä.
Elämässä on ns. perustarpeet ja haluaisin nyt ajatella niiden olevan jokaisen miehen ja naisen hallussa. Tuon lisäksi me katselemme puolisoa joka toisi jotain lisää omaan elämäämme, en nyt ainakaan itse haluaisi joksikin "lastenvahdiksi joka opettaa ja selittelee".
Huh, kyllä elämässä pitää olla runkkua.
https://www.youtube.com/watch?v=RUpH247fpnQ AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...kyllä hän on mennyt kontalleen aina kun olen sitä halunnut joten en ole varma epäilystäsi. Pitää kysyä kun seuraavan kerran hänet näen. Silti läpsäisen pakaralle kevyen leikkisästi ennen sitä.
Elämässä on ns. perustarpeet ja haluaisin nyt ajatella niiden olevan jokaisen miehen ja naisen hallussa. Tuon lisäksi me katselemme puolisoa joka toisi jotain lisää omaan elämäämme, en nyt ainakaan itse haluaisi joksikin "lastenvahdiksi joka opettaa ja selittelee".
https://www.youtube.com/watch?v=RUpH247fpnQJaa, että tuolta pohjalta.
Ukkometso.AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...kyllä hän on mennyt kontalleen aina kun olen sitä halunnut joten en ole varma epäilystäsi. Pitää kysyä kun seuraavan kerran hänet näen. Silti läpsäisen pakaralle kevyen leikkisästi ennen sitä.
https://www.youtube.com/watch?v=RUpH247fpnQMikä on se elämän "lisä"?
- AsianVierestä
Mikä on se elämän "lisä"?
Se lisä on se puuttuva palanen itsellesi jota sinulta ei jostain syystä löydy. Nykyisen naisen kanssa se lisä on jotain outoa. En tykkää hänen ruoastaan, en pidä hänen tarjoamaa seksiä mitenkään hyvänä mutta silti tykkään hänestä enemmän kuin mistään muusta...se on kyllä outo juttu se:)
AsianVierestä kirjoitti:
Se lisä on se puuttuva palanen itsellesi jota sinulta ei jostain syystä löydy. Nykyisen naisen kanssa se lisä on jotain outoa. En tykkää hänen ruoastaan, en pidä hänen tarjoamaa seksiä mitenkään hyvänä mutta silti tykkään hänestä enemmän kuin mistään muusta...se on kyllä outo juttu se:)
No se on outo se (mietteliästä muminaa)
Mulla täyttyy nyt kaikki muut kohdat paitsi tuo ruoka.
Kaikesta muusta pidän.
Toisaalta pidä toi, sehän kertoo lupautumisesta :)
Se juttu mikä risoo, sitä voi rakastaakin.- AsianVierestä
No se on outo se (mietteliästä muminaa)
Mulla täyttyy nyt kaikki muut kohdat paitsi tuo ruoka.
Kaikesta muusta pidän.
Toisaalta pidä toi, sehän kertoo lupautumisesta :)
Se juttu mikä risoo, sitä voi rakastaakin.No joskus suhde voi mennä niin syvälle tasolle että olisin hänen kanssaan varmasti myös sen jälkeen vaikka tussu ommeltaisiin kiinni...hmm...vai olisiko se sittenkään ihan järkevää...no ehkä se olisi, ja höpö höpö:)
AsianVierestä kirjoitti:
No joskus suhde voi mennä niin syvälle tasolle että olisin hänen kanssaan varmasti myös sen jälkeen vaikka tussu ommeltaisiin kiinni...hmm...vai olisiko se sittenkään ihan järkevää...no ehkä se olisi, ja höpö höpö:)
Filosohvi on hyvä vaan ja höpöttää :)
- Tämä-selvä
Naiset on jännämiesten kanssa ja ne komentaa.
Joku yritti sitten palstallakin leikkiä iltapäivällä jännämiestä.
Vaan eihän se onnistunut.- AsianVierestä
Joku yritti sitten palstallakin leikkiä iltapäivällä jännämiestä.
Vaan eihän se onnistunut.En kyllä halua enää olla sellainen kun se alkaa jossain vaiheessa väsyttämään.
Siis tulisiko miehen olla joku jännämies kostean vaon vuoksi? Kyllä se on miehille markkinoitu liian suuren hallinnan saanut viihdyke koko värkki:) AsianVierestä kirjoitti:
En kyllä halua enää olla sellainen kun se alkaa jossain vaiheessa väsyttämään.
Siis tulisiko miehen olla joku jännämies kostean vaon vuoksi? Kyllä se on miehille markkinoitu liian suuren hallinnan saanut viihdyke koko värkki:)No se on miehille vähän kuin joku Pomppulandia...
Teille ei riitä päiväranneke vaan pitää olla koko elämän sisäänpääsyoikeus.
Suomessakin on oikeastaan olemassa kaksi tuotetta, mitä ei tarvitse markkinoida (jännille tai ei niin-jännille).AsianVierestä kirjoitti:
En kyllä halua enää olla sellainen kun se alkaa jossain vaiheessa väsyttämään.
Siis tulisiko miehen olla joku jännämies kostean vaon vuoksi? Kyllä se on miehille markkinoitu liian suuren hallinnan saanut viihdyke koko värkki:)No se on miehille vähän kuin joku Pomppulandia...
Suomessakin on oikeastaan olemassa kaksi tuotetta, mitä ei tarvitse markkinoida (jännille tai ei niin-jännille).misspönttöuuni kirjoitti:
No se on miehille vähän kuin joku Pomppulandia...
Suomessakin on oikeastaan olemassa kaksi tuotetta, mitä ei tarvitse markkinoida (jännille tai ei niin-jännille).Aforismi x kaksi.
- AsianVierestä
Aforismi x kaksi.
Niin näkyy mutta onhan tuossa aiheessa jopa kahdeksi...
Koita nyt saada se mies "koulutettua" sellaiseksi mitä ajattelet...tai no perkele, jos ajattelet että hän tarvitsee muutosta anna heti kenkää...ei tuo onnistu! AsianVierestä kirjoitti:
Niin näkyy mutta onhan tuossa aiheessa jopa kahdeksi...
Koita nyt saada se mies "koulutettua" sellaiseksi mitä ajattelet...tai no perkele, jos ajattelet että hän tarvitsee muutosta anna heti kenkää...ei tuo onnistu!Minuun on varastoitunut niin paljon hellyyttä, että pelkään jo sillä liiskaavani koko luttanan. Rakkausvarasto on overloaded.
Siinä se sulaa kun laitan koko arsenaalin käyttöön...
Hänelläkin on vahva luonne, mutta ei kai muullainen tässä pärjäisikään.- AsianVierestä
Minuun on varastoitunut niin paljon hellyyttä, että pelkään jo sillä liiskaavani koko luttanan. Rakkausvarasto on overloaded.
Siinä se sulaa kun laitan koko arsenaalin käyttöön...
Hänelläkin on vahva luonne, mutta ei kai muullainen tässä pärjäisikään.Teistä tulee sitten yhtä "uuden vuoden tinavalua".
Sekoittakaahan niitä nesteitänne ensin kunnolla ja arvioidaan sitten tilanne uudelleen:) - AsianVierestä
Hmm...no sitten ymmärrän kiintymyksen. Se on osittain pääsi sisällä tapahtuvaa kuvaa, ei todellisuutta. Joskus se todellisuus on parempaa ja usein huonompaa mitä itse on kuvitellut!
Vasta sen jälkeen kun olette omineet kaiken yhteisen voit kontrolloida sitä mitä yhteiselämästä tulisi. Tuossa vaiheessa tunteet muuttuvat satanolla. Myös tuon jälkeen jo vuodessa tunteet muuttuvat satanolla. Olet siis aika alussa mutta onnea kuitenkin:) AsianVierestä kirjoitti:
Hmm...no sitten ymmärrän kiintymyksen. Se on osittain pääsi sisällä tapahtuvaa kuvaa, ei todellisuutta. Joskus se todellisuus on parempaa ja usein huonompaa mitä itse on kuvitellut!
Vasta sen jälkeen kun olette omineet kaiken yhteisen voit kontrolloida sitä mitä yhteiselämästä tulisi. Tuossa vaiheessa tunteet muuttuvat satanolla. Myös tuon jälkeen jo vuodessa tunteet muuttuvat satanolla. Olet siis aika alussa mutta onnea kuitenkin:)Ei kenenkään kimppuun loikata noin vain.
- AsianVierestä
Ei kenenkään kimppuun loikata noin vain.
Ei niin, mutta jos haluat tehdä niin sanot samalla hyvästit sille minällesi jota nyt edustat:)
Tiedän että pidät itsestäsi mutta voit pitää siitä uudesta minästäsi vielä enemmän tai sitten et. Sinä muutut jos menet yhteen jonkun kollin kanssa. Ehkä tarvitset sitä. Ehkä et mutta et voi saada mitään uutta jos et anna uudelle tilaa joten... AsianVierestä kirjoitti:
Ei niin, mutta jos haluat tehdä niin sanot samalla hyvästit sille minällesi jota nyt edustat:)
Tiedän että pidät itsestäsi mutta voit pitää siitä uudesta minästäsi vielä enemmän tai sitten et. Sinä muutut jos menet yhteen jonkun kollin kanssa. Ehkä tarvitset sitä. Ehkä et mutta et voi saada mitään uutta jos et anna uudelle tilaa joten...Meinaatko, että olen omahyväinen kakkiainen? :D
AsianVierestä kirjoitti:
Tiedän että pidät itsestäsi mutta voit pitää siitä uudesta minästäsi vielä enemmän tai sitten et. Sinä muutut jos menet yhteen jonkun kollin kanssa. Ehkä tarvitset sitä. Ehkä et mutta et voi saada mitään uutta jos et anna uudelle tilaa joten...Mies voi alkaa jyrätä jos lepsuilee. Ja toisaalta jos en ole tällainen, piilotan aika isoa puolta itsestäni.
Olisiko se reilua?- AsianVierestä
Mies voi alkaa jyrätä jos lepsuilee. Ja toisaalta jos en ole tällainen, piilotan aika isoa puolta itsestäni.
Olisiko se reilua?Sinun pitää ja sinun täytyy olla se jota olet, ei saa teeskennellä. Älä teeskentele seksuaalisuudessa tai muussakaan yhtä "vähäpätöisellä alueella". Helvettiäkö sitä kiillottelemaan todellisuutta joka tulisi joka tapauksessa kohta käsiin? Älä anna siimaa, ole mitä olet ollut jo "muutamia vuosia".
Mies tykkää sinusta sinuna tai sitten ei, et voi hävitä. AsianVierestä kirjoitti:
Sinun pitää ja sinun täytyy olla se jota olet, ei saa teeskennellä. Älä teeskentele seksuaalisuudessa tai muussakaan yhtä "vähäpätöisellä alueella". Helvettiäkö sitä kiillottelemaan todellisuutta joka tulisi joka tapauksessa kohta käsiin? Älä anna siimaa, ole mitä olet ollut jo "muutamia vuosia".
Mies tykkää sinusta sinuna tai sitten ei, et voi hävitä.Kiitos neuvoista. Aion olla oma itseni, eli ihan tavallinen harakka. Otti tahi ei :D
- Tämä-selvä
Joka neljäs nainen seurustelee jännämiehen kanssa ja jännämiehet käskee ja nainen tottelee tai nainen saa muuten turpaan jännämieheltä. Niin se vaan on, parisuhdeväkivalta on yleistä ja naiset haluaa sellaista elämää elää.
Myös miehiä kiinnostavat jännänaiset.
Jännänainen pieksää miehen, josta tämä vain innostuu ja pian pörröinen peppu nousee ja laskee sensuroidussa kohdassa viikonlopun ajan.
Minulle on opetettu, että näin kuuluu sanoa.
Helpottaa elämää..
:D
Nainenkin sipsuttaa nopsasti autoon kun ollaan lähössä... Ei mene kahta tuntia valmistautua. :DSiekii oot vähän semmonen on/off-tyyppi.
Laitat sen näyttämään simppeliltä, mutta onko se noin.
Sun kanssas joutuu käyttämään kaukolaseja.misspönttöuuni kirjoitti:
Siekii oot vähän semmonen on/off-tyyppi.
Laitat sen näyttämään simppeliltä, mutta onko se noin.
Sun kanssas joutuu käyttämään kaukolaseja.Sopivasti vieraannuttaa sen naisen ettei se luule voivansa hillua ihan miten sattuu..
Nainen pyrkii olemaan miellyttävä ja tottelee käskyjä. :DKonnaKettu kirjoitti:
Sopivasti vieraannuttaa sen naisen ettei se luule voivansa hillua ihan miten sattuu..
Nainen pyrkii olemaan miellyttävä ja tottelee käskyjä. :DIn your Dreams, et usko nyt itekään,
liian paksua laivaköyttä :D
Komentaminen on stressaavaa, rupeaa huimaamaan ja heikottaa. Nainen pyrkii ambulanssiin ja lisähappeen.KonnaKettu kirjoitti:
Sopivasti vieraannuttaa sen naisen ettei se luule voivansa hillua ihan miten sattuu..
Nainen pyrkii olemaan miellyttävä ja tottelee käskyjä. :DMiksi sie haluat luoda kovin miehisen palstakuvan?
Miksi sie haluat luoda kovin miehisen palstakuvan?
Se tulee ihan vahingossa..
En oikein osaa käyttäytyä mitenkään muuten..
Sanotaanko niin että mulla sylettää ootella naista niinkuin tomppeli.. :D
Eikä semmonen ole ihmisten hommaa että pistetään oottelemaan.KonnaKettu kirjoitti:
Se tulee ihan vahingossa..
En oikein osaa käyttäytyä mitenkään muuten..
Sanotaanko niin että mulla sylettää ootella naista niinkuin tomppeli.. :D
Eikä semmonen ole ihmisten hommaa että pistetään oottelemaan.Kokeilepa välillä erilaista lähestymistaktiikkaa. Kyllä sinussakin täytyy joku feminiininen puoli olla..
Kokeilepa välillä erilaista lähestymistaktiikkaa. Kyllä sinussakin täytyy joku feminiininen puoli olla..
Tosimies antaa naisen värjätä kulmansa, jos tämän on pakko harjoitella.
Ainahan ei kyseessä ole mikään tarve korostaa miehisyyttä vaan tilannetta. Kerran oltiin kolaripaikalla jossa kuski oli ajanut autolla metsään. Meitä oli tilanteessa useampi henkilö ja siinä ihan selkärangasta aloin kertomaan jokaiselle miten heidän tuli toimia. Jaoin tehtävät ja jäätiin odottamaan apujoukkoja. Tässä oli onnellinen loppu sillä kyseessä oli harjoitusrasti.
Toinen paikka jossa on tarve komennella tulee ajalta jolloin olet vajaan vuoden pienellä päivärahalla uhraamassa itsesi isänmaalle. Siellä tarve komenteluun tulee käskystä. Siinä vaiheessa kun on esim. telaketjuja kaulassa ja sulla on lupa komentaa niin siinä sitten joutuu puntaroimaan miten sen komentelun tekee jotta uskottavuus johtajana säilyy.
Eli tuosta kun luontevasti siirrytään meinaamiseen niin ensimmäisessä tapauksessa olisi mennyt pelastusaikaa hukkaan jos oltaisiin ensin neuvoteltu kuka johtaa vai keskustellaanko ensin. Toisessa kohtaa se komentelu meinaa myös sitä että jos sulla on komentelu päällä niin samalla se kertoo myös niille toisille että olet myös valmis ottamaan niistä vastuun ja huolehtimaan niistä.
Viime viikolla jouduin paria naista komentamaan kun meinasivat yhtä rullaa nostaa. Ei mikään hirveän painava mutta kun molemmat meinasivat nostaa suorin jaloin niin pitihän siitä komentaa tilanne seis. Tietysti jos olisi katsellut heitä naisina niin olisihan tuollainen suorin jaloin maastaveto aika eroottissävyinen mutta kun ei osaa katsoa kuin työkavereina niin en antanut edes yrittää. Nostin itse jaloilla toisesta päästä suoraan trukin piikeille ja sieltä paikalleen.
Toinen kerta oli keskiviikko. En tiedä johtuuko siitä että olen osaston ainoa mies vai siitä että keitän parhaat kahvit mutta kyllä sivulauseissa on käynyt selväksi että minun paikkani kahvimajurina olisi enemmän kuin suotavaa. No silloin, kuten usein muulloinkin, katselin että ruuat oli syöty ja hain kahvipannun josta sitten olen kaadellut naisväelle suoraan kuppeihin jottei kaikkien tarvi nousta. Silloin oli Novitan uudet neulemallit niin keskiössä etteivät minua huomanneet. Piti oikein rykäistä kunnolla ja todeta että alkaa kohta jähtyä jos ei kuppeja ilmesty. Aika kiltisti sitten kupit ilmestyivät.
En tiedä vastasiko mihinkään kohtaan mutta ei se komentelu ainakaan tuolla keskustelupalstojen ulkopuolella ole aina pelkästään pahantahtoista. Tietysti komentelu/valta ja vastuu täytyy kulkea sitten tasapainossa.
Kenkä nyt yleensä puristaa reunoilta jos ei ole kotimainen malli jossa leveämpi lesti.Oot kyllä aina varsin suloinen kaveri :D
Vastasi. Kyllä vastasi, oli hyvä näkökulma.
Täällä tarvitaan positiivisuus sekaan,ja jos jokin asia pitää ilmaista tämän suhteen, niin se tehdään just noin eikä sovinistikortilla :D
- Kurppa-nainen
Miehen itsetunto ei kestä fiksua naista joten mies haluaa hallita naista. Sellaiselle miehelle annan pakit oitis. Miehen pitää ymmärtää naista myös eikä mies saa määräillä naista. Parisuhteessa on kuitenkin sääntöjä joita miehen ja naisen tulee noudattaa ja jos mies ei niitä pysty noudatamaan niin pakit tulee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846