Kukaan ei vittu ota yli viiskymppistä töihin vaikka työkkärin ämmä kuvittelisi mitä.
Hakee töitä ja jne. Naurettaviksi ne luulevat kun kuvittelevat että yli viiskuýmppistä viedään töihin kirkuen.
Jokatyöpaikassa on työnharjoittelijoita
4
139
Vastaukset 4
- Jeppe2
Vankilavirkailijaksi varmaan pääsisit, mutta pitää olla karski luonne.
- ByroB
Ei se TE-muija välttämättä kuvittele 50v saavan töitä, mutt sen pitää viran puolesta puhua siihen malliin. Ei ole itse löytänyt rehellisiä töitä!
Mulle soitti silloin joskus tytteli sieltä ja voi ... sitä juttua. Sanoi kyllä sitten, että sunnon vaikea saada töitä, kun edellisestä työssä olosta on jo niin monta vuotta. Teki mieli sanoa, että "hyvä kun sanoit, ei tuota olisi muuten tiennytkään!" - työtönmies-43
Työkkärissä sanoivat että helposti pääsee töihin kun hakee, ja antoivat lappuja että hae tonne ja sinne töihin pääsee kyllä varmana. Ei ole tullut kutsua haastatteluun edes. Tänä vuonna työkkäri lähettänyt jo 30 paperia missä työpaikat ja hakea pitää, jokaiseen olen hakenut.
- niinjuuri
Joo, TE-toimistosta tuli työtarjous josta ei voi kieltäytyä. No, lopputulos; hakijaa ei hyväksytä. Saattaa liittyä siihen, että ikä lähenee kuuttakymmentä. Kukaan ei enää maksa kokemuksesta, vaan tessillä otetaan osaamattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531383Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1241111Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593