Miksi en saa mielestäni erästä naista?

lumouduinsilmistäsi

Miksi ajatukseni harhailee sinussa vaikka ei olla nähty melkein kuukauteen ja todennäköisyys että jatkossa näkisimme on puhdas 0.
Olithan kauneinta mitä koskaan olen nähnyt ja ihastuttava nainen muutenkin. Naurusi ja puheäänesi olivat musiikkia korvilleni silloin joskus kun niistä sain nauttia. Taisit viedä minulta jotakin koska en saa sinua mielestäni!

22

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talven_Lapsi

Olet tainnut tavata nyt jonku ainutlaatusen henkilön ja olet ihastunut. Onko sinun välttämättä unohdettava hänet? Jos sulla on hänen yhteystiedot, niin ota ihmeessä yhteyttä aluksi ihan vaan vaikka kuulumisia kysymällä.

Jos haluat välttämättä unohtaa hänet, onnistuu se vain ajan kanssa. Se kauan siihen aikaa tarvitset, riippuu ihan ihastuksen voimakkuudesta...

• Asianeteen

Tee jotain.

• kaunista kun ihminen kaipaa toista ihmistä, JOTEN toimi! ota häneen yhteyttä, esim. sosiaalisen median kautta, tai onhan niitä muitakin tapoja, jos päättää niin.

• viikonloppuko

Mikä päivä viimeksi näit?

• Latekertooajatukseni

Mun ajatukset edelleen hänessä joka sai mut hehkumaan. Muistan ne pitkät katseet, välillä jopa kuumatkin. Eihän niitä voi unohtaa! Ikävä kyllä siitä on jo kauan kun viimeksi hänet näin. Haluaisin kuitenkin kokea sen kaiken vielä uudelleen.

https://youtu.be/0xbwfzI3pII

• EräälleKpäälle

Ehkä hän ei ollut susta kiinnostunut...

• asddf

Millä kirjaimella alkaa naisen nimi?

• Eijärjenhiventä

Mä olisin voinut kirjoittaa tän yhdelle miehelle. Ne silmät.

• Miksieijärjenhiventä

Millä kirjaimella miehen nimi alkaa?

• eijärjenhiventä

M kirjain

• eijärjenhiventä

Oho, mistä tiesit?

t. oikea eijärjenhiventä ja järkeä ei ole ihastua päätäpahkaa muutaman kerran nähtyihin silmiin, vaan järki tästä just puuttuu

• minnemies

Kuin myös mutta sitten hävisit

• Qwdf

Milloin hän hävisi?

• minnemies

Hmm viimeksi taidoin nähdä risteyksessä..🤔 Mutta voi olla harhaakin🤔

• vaikeaonsaada

Penniä ajatuksista. :-( Ehkä sitten kun aikaa tarpeeksi kuluu, mutta nyt tuntuu vaikealta..

• Aikaakyllä

Onko tässä vihje? Jos, niin toivoisin tapaamista erittäin paljon.

• jokainentartteeniitä

Kerrotuo sille naiselle, kauniita sanoja on aina kiva kuulla.

• lumouduinsilmistäsi

Kertoisin kyllä jos saisin siihen mahdollisuuden. Ilman yhteyksiä aika hankalaa.

• Fyysistäeiole
        lumouduinsilmistäsi kirjoitti:

Kertoisin kyllä jos saisin siihen mahdollisuuden. Ilman yhteyksiä aika hankalaa.

Onhan meillä yhteys. Tärkeä sellainen. Meinaan telepatiaa.

• Ihastuinsunmurteeseesi

Minäkään en saa mielestä yhtä miestä. Kohta kuukausi kun nähtiin, kovasti oon yrittänyt unohtaa, mutta vaikeeta on. Se ei ollu minun päätös, että ennää ei nähä, enkä minä voi tehdä aloitetta. Jäi semmoinen olo, että toinenkin tahtoisi vielä nähdä, mutta ei voi tietää....

• Pystyyköunohtamaan

Sama juttu minulla.. Tapasin kuun vaihteessa erään upean miehen. Kaksi iltaa vietettiin yhdessä tanssien ja jutellen.. Kotiin palatessani tajusin, etten ollut kysynyt mieheltä kuin etunimen, en pyytänyt yhteystietoja, en mitään. Ja nyt tämä mies on ollut kaksi viikkoa ajatuksissani joka hetki. Pääsenkö hän koskaan yli?

• Anonyymi

Oletteko päässeet yli? Itse haikailen 10 vuotta sitten tapaamani miehen perään. En tiedä kuin etunimen. Kamalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      814
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      216
      614
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      536
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe