Nainen oli töissä Attendon hoivakodissa. Äityslomalta palattuaan hän huomasi työvuorolistoista olleensa töissä koko äitiysloman ajan. Voiko vuorolistojen perusteella vaatia palkkaa? Miten vaatimuksen käräjillä kävisi?
Palkan vaatiminen äitiysloman ajalta.
2
173
Vastaukset
- WtfTaas
Siis mitä vittua tää nyt on :D Työtä maksetaan tehdystä työstä ja vain työstä, ei lomailemisesta eikä siitä että jonkun nimi on vahingossa jäänyt johonkin paperiin! Huomaa nykyajan moraalirappeuman kun tällaisia edes kysellään. Itseäni hävettäisi aika vitusti: "Hei pomo, öö, voiksä maksaa mulle kun olin lomalla ja kun mun nimi olis tos paperis..."
- Tuomari-Viemäri
Sillä samalla paperilla huijaamalla Attendo kuittaa sopimuksen mukaisen korvauksen ja siirtää voitot veroparatiisiin vaikka vanhukset ovat maanneet nälissään paskansa seassa kun ei ole ollut henkilökuntaa.
Pohjaton ahneus on perinteisesti katsottu olevan pomolle hyve. Miksi ei sitten duunarillekin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224