olenkin ruma

f3232f3-23f23

pidin aina itseäni keskivertoa suomalaismiestä komeampana. itsetuntoa buustasi kun kaveripiirissäni oli kaunis tyttö lapsena josta erosin.

huomasin kuitenkin että sisälläni oleva viha teki minusta ajoittain jotenkin todella ruman näköisen.
itse kuitenkin aina jaksoin uskoa itseeni kun näin jotenkin itseni aina yksin ollessa peiliin katsoessa hyvän näköisenä.

pitkän ajan jälkeen olen huomannut että suurin syy ainaiseen sinkkuuten on selkeästi rumuuteni.

on pirullista jos on itse säälinyt itseä rumempia miehiä ja antanut heille ns siimaa. monessa tilanteessa olisin voinut olla itsekkäämpi mutta ajattelin aina että minulla on varaa koska olen heitä komeapi.

nyt olen tajunnut ettei se pitänyt paikkaansa vaan olen muiden silmissä kaamean ruma. en keksi muutakaan syytä ainaisille pakeille tässä ulkonäkökeskeisessä helvetin ajassa missä olemme vuosikymmeniä eläneet.

olen jo lausunut kiroukset kostoksi menneisyydestäni enkä voi tehdä asialle enempää koska en saa menetettyä aikaani takaisin.

hirveä pettymys.

26

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä se pettymys oli?

    • Pillujen--asiantuntija

      Suurin osa miehistä on rumia. Suomessa on puoli miljoonaa sinkkumiestä jotka ei saa naista koskaan .

      • toivoryynänen

        Tämän havainnon seurauksena kaikki naisasialooseriätmit ja Laasaset meuhkaavat naisten markkina-arvosta.

        Rumat miehet pitävät itseänsä kiltteinä ja kunnollisina, josta seuraa heidän oikeutensa saada nuori neitsytnainen kuten matumiehillä on oikeus "saada" raiskauksen kautta neitsyt nainen. Naisasialooseri on kirjoittava esimerkki tästä saamisen puutteesta ja sen seurauksena hänen omassa mielessään on kehkeytynyt ajatus naisten keittämisestä öljypadassa. Naisasialooserin mielestä nainen kuuluu "korkkaajalleen" ja on tähän sitoutettu.

        Ätmimiehet vertailevat itseänsä toisiin miehiin ( ilman homoerotiikkaa ) tämän jälkeen päättllen jotteivat he ole sen Örkimpiä kuin muutkaan miehet. Yllätys on sitten suuri kun havaitsevatkin olevansa rumia ja kaikki heidän komeinamiehinä olettamansa markkina-arvonsa huippuvuosia viinapäissään horisevat siilitukkaiset ja möhömahaiset miehet ovat myös rumia ja vastenmielisiä. Hyi olkoon. Naisten pitäisi kuitenkin olla kiitollisia jos tuollainen Jumalan lahja osoittaisi seksuaalisen viettinsä juuri heitä kohtaan, jonka seurauksena he rohkaistuen lähettävät kikkelikortin tai -kuvan heille.


      • 6555433gf

        mitä ihmettä horiset tuota liirun laarumia ketjuuni?

        juuri kerroin etten pitänyt koskaan muita miehiä järin komeina, vaan itseäni komeampana, minkä seurauksena annoin heille sääliä ja luvan viedä joissain tapauksissa naisen johon olisi ollut pientä kiinnostusta.

        en oo myöskään sanonut olevani ätmi koska en ymmärrä mitä se tarkoittaa, tarkoittaa ätmiys alistumista? koska en ole alistunut muille miehille.

        Myöskin tuo veikkaus että ruma mies lähettää kikkeli kuvia on törkeä ja virheellinen. en ole lähettänyt naisille koskaan kulli kuvaa.


      • toivoryynänen
        6555433gf kirjoitti:

        mitä ihmettä horiset tuota liirun laarumia ketjuuni?

        juuri kerroin etten pitänyt koskaan muita miehiä järin komeina, vaan itseäni komeampana, minkä seurauksena annoin heille sääliä ja luvan viedä joissain tapauksissa naisen johon olisi ollut pientä kiinnostusta.

        en oo myöskään sanonut olevani ätmi koska en ymmärrä mitä se tarkoittaa, tarkoittaa ätmiys alistumista? koska en ole alistunut muille miehille.

        Myöskin tuo veikkaus että ruma mies lähettää kikkeli kuvia on törkeä ja virheellinen. en ole lähettänyt naisille koskaan kulli kuvaa.

        En horise mitään.

        Tuota samaa paskaa miesten rumuudesta ( josta ilmeisesti kirjoitit ) on kirjoiteltu tällä palstalla hyvinkin paljon. Kirjoitukseni oli tiivistetty tiivistelmä siitä miten rumat miehet ovat jne... , jne... . Naiset puolestansa eivät ole taikka ovat jne... , jne... .

        Eiväthän "palstamiehetkään" pidä miehiä komeina. Vai pitävätkö ? Silti naisten pitäisi olla juuri heistä kiinnostuneita. Siis näistä ätmeistä, joka tarkoittaa juuri kaltaistasi rumaa miestä. Tiivistinkö lauserakennetta liikaa ?


    • 30sekkaaIdiotismiä

      Harvemmin kumminkaan ulkonäkö on syynä vaan, tyhmyys.
      Asia helppo selvittää. Kun viimeksi juttelit tuntemattoman naisen kanssa, miten meni ensimmäiset ratkaisevat 30 sekuntia. Sanoit jotain typerää ja nainen huomasi olevansa tyhmän kanssa tekemisissä.
      Miten menee seuraavan kerran, samalla tavalla. Pysyt sinkkuna. Turha edes yrittää.

      • JossainMuualla

        Jos uskot tuohon, niin todennäköisesti uskot myös ihmisoikeuksien loukkaamattomuuteen, vihertävään energiaikiliikkujaan sekä siihen, että voit nostaa itsesi ilmaan omalla kädellä omasta kauluksestasi.

        Tyypillisesti alkutervehdyksen jälkeen nainen on aivan #MeToo.

        Onhan se nyt aivan hävytöntä ahdistelua ja oksettavaa, kun ei-ihana mies erehtyy puhumaan jumalattarelle.

        Ehkäpä pitäisi todellakin muuttaa lähestymistapaa ja tervehtimisen tilalla aloittaa reippaasti lausahtamalla: "Huorrra, seljälles!".


      • NainenRuudunTakaa

        Aloittaja ei ole sosiaalisesti kovin kartalla, jos ei näe pariutumisessa muita muuttujia kuin ulkonäön.

        Todennäköisiä karkoittavia asioita myös esim.:
        - sosiaalinen jäykkyys / muut sosiaaliseseti väärät toimintatavat, ei osaa lukea tilanteita ja sopeuttaa omaa käytöstään
        - ikävä asenne muita ihmisiä kohtaan, ylimielinen, torjuva tms.


      • siinäykskanssa
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Aloittaja ei ole sosiaalisesti kovin kartalla, jos ei näe pariutumisessa muita muuttujia kuin ulkonäön.

        Todennäköisiä karkoittavia asioita myös esim.:
        - sosiaalinen jäykkyys / muut sosiaaliseseti väärät toimintatavat, ei osaa lukea tilanteita ja sopeuttaa omaa käytöstään
        - ikävä asenne muita ihmisiä kohtaan, ylimielinen, torjuva tms.

        "- ikävä asenne muita ihmisiä kohtaan, ylimielinen, torjuva tms."
        Opetat muita, mutta toimit itse oppiesi vastaisesti :D


      • NainenRuudunTakaa
        siinäykskanssa kirjoitti:

        "- ikävä asenne muita ihmisiä kohtaan, ylimielinen, torjuva tms."
        Opetat muita, mutta toimit itse oppiesi vastaisesti :D

        En oo täältä seuraa hakemassa. Tykkään tästä palstasta juuri siksi, että kun tuolla livemaailmassa ja somessa omalla nimellä naisilta odotetaan mukavaa ja miellyttävää käytöstä, niin täällä voi kunnolla päästellä. Sanoa suoraan ja vittuilla takaisin, jos siltä tuntuu.

        Tosin livemaailmassakin naiset on yleensä torjuvia tuntemattomia miehiä kohtaan, kun koskaan ei tiedä millä mielellä toinen on liikkeellä ja osaako esim. ottaa pakit vastaan vai tuleeko jotain ragedraamaa takaisin.


      • rthrh
        siinäykskanssa kirjoitti:

        "- ikävä asenne muita ihmisiä kohtaan, ylimielinen, torjuva tms."
        Opetat muita, mutta toimit itse oppiesi vastaisesti :D

        Kiusaamisfetissiäänhän tuo täällä tyydyttää, kun ei ilmeisesti peruskoulun jälkeen ole enää status riittänyt muiden alistamiseen tuolla livessä. Täällä on sitten kiva päteä, kun löytyy meitä vielä surkeampia tapauksia.


      • JossainMuualla
        rthrh kirjoitti:

        Kiusaamisfetissiäänhän tuo täällä tyydyttää, kun ei ilmeisesti peruskoulun jälkeen ole enää status riittänyt muiden alistamiseen tuolla livessä. Täällä on sitten kiva päteä, kun löytyy meitä vielä surkeampia tapauksia.

        Apukoulun priimuksena on sitten kivaa.


      • Ätmelsson
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Aloittaja ei ole sosiaalisesti kovin kartalla, jos ei näe pariutumisessa muita muuttujia kuin ulkonäön.

        Todennäköisiä karkoittavia asioita myös esim.:
        - sosiaalinen jäykkyys / muut sosiaaliseseti väärät toimintatavat, ei osaa lukea tilanteita ja sopeuttaa omaa käytöstään
        - ikävä asenne muita ihmisiä kohtaan, ylimielinen, torjuva tms.

        Et naisena vaan tajua tätä hommaa. Älä vähättelee ulkonäön merkitystä. Se on kaikkein tärkein


    • pihallatipunen

      Mitä tämä lause tarkoittaa:

      " itsetuntoa buustasi kun kaveripiirissäni oli kaunis tyttö lapsena josta erosin."

      Ei jymmärrä.

      • Siinä on kaksi eri lausetta, jossa ekassa kerrotaan, että tyttö buustasi ja jälkimmäisessä että aloittaja on eronnut tuosta tytöstä. Sisälukutauti haloo!!!


      • pihallatipunen
        minkkilaukku kirjoitti:

        Siinä on kaksi eri lausetta, jossa ekassa kerrotaan, että tyttö buustasi ja jälkimmäisessä että aloittaja on eronnut tuosta tytöstä. Sisälukutauti haloo!!!

        Mulla on vielä sisälukutauti sairastamatta, kuten sikotautikin. Tuhka-, vihuri- ja vesirokon olen sairastanut.


    • Rumaakka

      Olen nainen ja minä olen jo tottunut tähän rumaan naamaani. Joten voin lohduttaa ja sanoa, että kaikkeen sopeutuu ajan kanssa.

    • keisarinuudetvaatteet

      Onko monella Janni Hussin pillukarvoja?

      • kysymystäkaksi

        Väärin, väärin. Kysymys pitäisi kirjoittaa muodossa: "Kuinka usealla on Janni Hussin pillunkarvoja ? "

        Kompakysymykseen vastaus on, jotta ainoastaan yhdellä. Nimittäin Janni Hussilla. Muuten niin, kuka tämä Janni Hussi on. Onko hän jokin Temtation Island-julkku ? Vai kenties Euroviisulaulaja. Vaiko pillunkarvamyyjä, jos on niin myöntääkö hän paljousalennusta.


    • Pillujen--asiantuntija

      Rumuus on syy miksi mies ei saa naista. Monet komeat miehet vaihtaa kumppania viikon välein mutta ruma mies ei saa sitä ensimmäistä naista edes. Rumakin mies voi saada naista jos on rahaa paljon.

      • Te viljelette niin paljon kvantiokoimattomia lauseita, että eihän tässä ole mitään järkeä .D:D:D:


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Te viljelette niin paljon kvantiokoimattomia lauseita, että eihän tässä ole mitään järkeä .D:D:D:

        *kvantifiokoimattomia


      • minkkilaukku kirjoitti:

        *kvantifiokoimattomia

        Hah. Pidä kieli poskessa niin ei mene kieli solmuun!


    • sasad

      hohhoijaa...taas tätä palstaitkua. Ätmit: vaihtakaa sukupuolta,niin saatte pillua jokapäivä ;)

    • itsekinolenruma

      So what? Enemmistö ihmisistä on rumia.

    • Ätmelsson

      No nyt kun olet tuon hoksannut niin alat säästää rahaa. Enää et tarvitse muodikkaita vaatteita, kun ei ne rumasta komeaa tee. Enää ei tarvitse mennä yökerhoon sillä ne on vain kauniille ja rohkeille. Voit myös perua kuntosali jäsenyytesi. Ei sixpack rumanaamaisesta komeaa tee.

      Kuvailisitko hieman ulkonäköäsi. Hiukset, leuka yms

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2761
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      484
      2507
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1877
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1651
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      46
      1309
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1307
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      88
      1230
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe