Kiinnostaako Moto GP-sarja

Palstalaisia? On ollut usein täällä puhetta mm. Nascar-sarjasta ja formuloista, niin kiinnostaako ketään täällä moottoripyörien kilpasarja Moto GP?

Ei ole tullut itselläni tota sarjaa seurattua, vaikka Viasat näkyykin. Sen verran kuitenkin teidän sarjasta, että Italian Valentino Rossi on sarjan parhaita kuskeja ja peräti yhdeksänkertainen maailmanmestari. Kuten myös Espanjan Marc Marquez ja Jorge Lorenzo ovat kovia nimiä tossa sarjassa.

Muistan joku vuosi sitten kuulleeni kovan tornihuhun, jonka mukaan Valentino Rossi olisi ollut tuolloin todennäköinen F1-kuski Ferrari-talliin.

Mutta suomalaisia ei taida sarjassa olla muita kun Mika Kallio.

5

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos Make puhui siinä aika-ajoista, kun kyllä kai nyt kisaan osallistuvat luulisivat sen tietävän tarkasti, että milloin ja mihin kellon aikaan kyseinen kisa ajetaan, vaikka se olisi missä päin maailmaa tahansa.

• Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut jo nuoruusvuosina sun tukkasi kaljuuntua.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti. Eikä nyt aleta heti Peristä haukkumaan, kun hän ei ole tähän vielä mitään edes vastannut. Antaa nyt miehen itsensä ensin vastata, jos hän niin haluaa.

Mutta eipä nyt vaan ole tullut tähän aiheeseen yhtäkään Moto GP:hen liittyvää vastausta, että kiinnostaako ketään ylipäätään täällä kyseinen Moto GP-sarja.

• Rumpelo

Tietystihän siellä vanhempien luona viasat näkyy, että syö sinä vaa sitä finaa kaljuusi.

• mazynhaamu

Kyllä sitä aina joskus on tullut katseltua, muttei nyt hetkeen...sattuneesta syystä. On ollut muuta puuhaa, niin ettei ole malttanut katsella pärräämistä. Mies katselee kyllä säännöllisesti, joten olen kuulolla usein vaikken itse ruutua katsoisikaan. :)

• Noista moottorisarjoista juuri tuo motogp olisi se jota mieluiten katselisin. Siinä mennään niin pienillä marginaaleilla ja sijoitukset vaihtuvat melko nopeasti.

Ei vaan ole sellaista maksutv pakettia että näkyisi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4446
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2501
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1472
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1171
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1099
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1036
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      100
      1036
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      977
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      107
      957
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      865
    Aihe