Ihan turha kuvitellla, että moinen olisi vain maahanmuuttajien puuhaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8bd9c38-1fb7-4dda-92d4-b9078a849ec1
Setämiehet metsästävät alaikäisiä teinityttöjä somessa
37
120
Vastaukset
- Setämies86
No kun yli kolkyt vuotiaat naiset on niin ällöttäviä. Rupsahtanut vartalo, ryppyjä kasvoissa ja kattava seksuaalinen historia.
- Manolito29
Olen vähän eri mieltä asiasta. Moni 30v nainen vielä hyvässä kuosissa ja monet miehetkin jo rupsahtaneet tuossa iässä.. Mitä tulee seksuaali historiaan niin 20v siitä jo kokemusta. Olet tainnut saada niiltä 30v naisilta pakit??
- setämiestäahdistaa
Tytön ja naisen kehoa ei omista nainen itse vaan yhteiskunta/mies, ja tyttö kuuluu korkkaajaalleen. Näitä kommentteja sedät tälläkin palstalla huutelevat.
Äänekkäimmin mamujen poistoa suomesta vaativat samat teinityttöjen perään kuolaavat setämiehet.
Ahdistanee, kun arabi syö kuormasta?
Korkeata moraalista tuskin sentään on kyse. - missämeneerajat
"Lapsen seksuaalisen hyväksikäytön suojaikäraja on 16 vuotta. Vaikka alaikäinen itse ehdottelisi ja suostuisi seksuaaliseen tekoon, aikuinen on vastuussa siitä, mitä tapahtuu. Hänen velvollisuutensa on myös ottaa selvää lapsen iästä."
Hyvä, nyt voin täysin hyvällä omalla tunnolla kysyä nuoren ikää hyvissä ajoin, koska se on jopa velvollisuus. Naiset eivät aina pidä siitä, että ikää kysytään, mutta kannattais miettiä sitä, kumpi on todellakin pienempi paha.
"Rikoksen tunnusmerkistö voi täyttyä silloinkin, jos aikuinen lähettää lapselle seksuaalissävytteisiä kuvia, pyytää niitä tai esimerkiksi kehuu lapsen rintoja. "
Eikös rintojen kehuminen ole rikos, vaikka tyttö olisi vähintään 18? On tullut syytöksiä pelkästä verbaalisestakin "ahdistelusta", vaikka rikoslaissa edellytetäänkin nimenomaan kosketusta.
Kehumisesta vaan sen verran, että eikö naista enää saa ollenkaan kehua? Jos kehumisen suhteen mennään liian hysteeriseksi, kyllä tutustuminen vaikeutuu ihan kohtuuttomasti. Toki rintojen ja takapuolen kehuminen nyt on aika selkee kielletty.- 34rwefqwerdfqwe
Kyllä se pitkälti riippuu miten sanoo, jos on limanuljaska niin kaikki "kehut" ovat loukkaavia.
On aivan eri asia alkaa puhumaan ohikulkijalle tisseistä ja perseestä kuin vaikkapa kuppilassa keskustellessaan heittää tissit tarjottimelle laittaneelle että hyvät munkit, tai persettään näyttävälle hyvä peba. - missämeneerajat
34rwefqwerdfqwe kirjoitti:
Kyllä se pitkälti riippuu miten sanoo, jos on limanuljaska niin kaikki "kehut" ovat loukkaavia.
On aivan eri asia alkaa puhumaan ohikulkijalle tisseistä ja perseestä kuin vaikkapa kuppilassa keskustellessaan heittää tissit tarjottimelle laittaneelle että hyvät munkit, tai persettään näyttävälle hyvä peba.Tuo on aivan totta. Täytyy osata vähän miettiä sitä, miten sanoo. Tuo vaan, että rajan veto voi joissain tapauksissa käydä hankalaksi. Luulisin, että netissä kannattaa olla varovaisempi sen suhteen, kehuako esim rintoja tai persettä, koska pelkän tekstin perusteella on lähes mahdotonta huomioida eri tilannetekijöitä. Tosin netissä voidaan selvittää hyvinkin perusteellisesti, onko ennen "kiellettyjä aiheita" ottanut tytön iän selville. Nyrkkisääntö voisi varmaankin olla tämä: jos tyttö on alle 18, silloin ehdoton ei "kielletylle aiheille".
- 34rwefqwerdfqwe
missämeneerajat kirjoitti:
Tuo on aivan totta. Täytyy osata vähän miettiä sitä, miten sanoo. Tuo vaan, että rajan veto voi joissain tapauksissa käydä hankalaksi. Luulisin, että netissä kannattaa olla varovaisempi sen suhteen, kehuako esim rintoja tai persettä, koska pelkän tekstin perusteella on lähes mahdotonta huomioida eri tilannetekijöitä. Tosin netissä voidaan selvittää hyvinkin perusteellisesti, onko ennen "kiellettyjä aiheita" ottanut tytön iän selville. Nyrkkisääntö voisi varmaankin olla tämä: jos tyttö on alle 18, silloin ehdoton ei "kielletylle aiheille".
No netissä olisi meille miehille hyvä pelisääntö se ettei sano mitään seksuaalista ensimmäisenä, eikä aikuisen kyllä tarvitse heittää mitään läppää alaikäisille.
- missämeneerajat
34rwefqwerdfqwe kirjoitti:
No netissä olisi meille miehille hyvä pelisääntö se ettei sano mitään seksuaalista ensimmäisenä, eikä aikuisen kyllä tarvitse heittää mitään läppää alaikäisille.
Jep, tällä tavalla varmistut, ettet ainakaan ahdistele ketään, oli kyseessä sitten täysikäinen tai alaikäinen. Eiköhän tuo verbaalinenkin häirintä tule vielä rikoslakiin, joten silloin ei auta, vaikka nainen olis 18, jos heität seksuaalissävytteistä läppää netissä. Asia on tietysti aina vakavampi, jos kyseessä on alaikäinen.
Voi j.lauta en paremmin sano.
Ihminen on elukka.Tarvitaan setämiespiippari. Eli ilmoitin. Kuka kehittäisi sellaisen?
misspönttöuuni kirjoitti:
Olipa aika tuhmaa, miksi tuo sallitaan :(
Vain pari kiloa ylimääräistä, ei se tee minusta vielä postirullakkoa vai mitä tarkoitit...tshiuh..
- media-on-mätä
Luulenpa että median edustajissa on näitä metsästäjiä enemmänkin. Osa on jäänyt kiinni ja suuri osa jatkaa rikoksiaan. Tuomiot?
Tämäkin uutisjuttu meni tutkimuksen piiriin, vaikka taitavat nauttia tekemisistään. - Oletteko.huomioineet
Kuinkahan moni teinityttö esiintyy Suomessa todellisuudessa alaikäisenä? Olen saanut sellaisen käsityksen, että väittävät olevansa usein täysikäisiä. Näinhän se on ollut lähes aina. Nuoret haluavat olla vanhempia, mitä todellisuudessa ovat.
- botilletöitä
Kun on olemassa chattibotteja niin miksei kukaan kehitä pedojen nappaamiseen sellaista, sitten kaikki keskustelut vain julkiseksi.
- Näinvaaon
Olen huolissani teinien kasvatuksesta ja kotioloista jos sortuu johonkin setämiehelle. Tämä yhteiskunta menee ihan hulluksi. Samanikäiset olkoot kavereita keskenään se on normaalia.
- välittäminenonavainsana
Yleensähän ne teinit, joiden vanhemmat eivät lapsistaan välitä, ovat niitä, jotka saalistajien kynsiin joutuvat.
On hyvin poikkeuksellista, että sellaista teiniä saisivat mukaansa houkutelluksi, jolla on lämpimät suhteet vanhempiinsa.
- suvakkifeministi
No mutta kyllähän suomalaisetkin miehet.....
- Kiittämättömyyson
Kyllä naiset ovat kiittämättömiä.
Mikäli miehille sataisi samalla lailla seksiehdotuksia, he olisivat ikionnellisia.
Miksi naiset ei tajua että heidän pitäisi olla onnellisia ja kiitollisia kun saisivat seksiä.- tuskin
Koska he ovat naisia, eivätkä miehiä.
En kyllä oikeasti usko, 13-15 vuotiaat pojatkaan olisivat ”ikionnellisia” saadessaan seksiehdotuksia 40-60 vuotiailta kurpilta. - masentaisivaan
Enemmän se masentaisi jos rumat vanhat akat ehdottelisivat.
- Tosion28
Rumille ja vanhoille papoille kukaan ehdottele mitään.
- täysikäisetkauniimpia
tuskin kirjoitti:
Koska he ovat naisia, eivätkä miehiä.
En kyllä oikeasti usko, 13-15 vuotiaat pojatkaan olisivat ”ikionnellisia” saadessaan seksiehdotuksia 40-60 vuotiailta kurpilta.Tosiasia on, että nuorta poikaa saattaa kiinnostaa niemnomaan vähän itseä vanhempi tyttö, koska näyttävät naisellisemmilta eivätkä pikkulikoilta. Tämä on kyllä totta, että 40-60 v kurppien ehdottelut olisivat kammotus.
- oikeutta.sedille
Setämiesten ihmisarvo on taas päässyt hukkumaan jonnekin. Sedilläkin on oikeutensa....
- kerrohan
Minkälaisia oikeuksia tarkoitat?
- Paljastus
Setämiehet ovat psyykkisesti sairaita. Normaali mies ei käyttäydy noin. Ehkä huono lapsuus takana, rikkinäinen menneisyys, ei ole nähnyt vanhempiensa keskinäistä rakkautta vaan muodostanut sairaan pakkomielteen itselleen.
- dsfds
Kouluun meno on lapsen sosiaalinen syntymä. Sielä sitä seuraavien vuosikymmenien aikana ne tärkeimmät kokemukset saadaan omanikäisistä vastakkaisen sukupuolen edustajista joka sen naiskuvan muokkaa. Jos ne kokemukset koostuvat syrjinnästä ja yksinäisyydestä niin tuloksena on naisviha ja pakkomielle nuoruuteen jota ei itse saanut kokea.
Yrität vain syyllistää syrjäytyneitä suomalaisia miehiä asioista joille he eivät itse voi mitään. - Paljastus
Kannattaisi mennä terapiaan ja psykologille jotta sairaille mielikuville voi tehdä jotain.
- Tuhmalle
Minkäsikäisten haaroja tämä setämies täällä haluaisi aukoa? 🤔
- setämies87
Alta 16 ei kelpaa ennen kuin suojaikärajaa lasketaan.
- SvensktalandeBättreFolk
Jos osaat ruotsia, kannattaa harkita Ruotsiin muuttoa.
Fiksumpi varmaan osaa itse selvittää netistä, miksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760