Denny Hemlin Daytona500 voittoon

SUOMI_Kake

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sitä Varissuolta sitten löytyy niitä Nascar-sarjan ystäviä, jos kerran noin pitää juhlistaa jonkun Dennyn voittoa.

    • En tiedä mitä höpö höpö juttua tuokin Amerikkalainen vale media suoltaa mutta ainakin yhdessä asiassa näyttävät olevan oikeassa että voittoon ajetttiin Toyotalla.

      Mullakin on meinaan ollut vallan Toyotia ennen tätä Volvoa eikä ole koskaan jättänyt pulaan. Nyt Jere pääsee nauttimaan autoilun iloista opiskelia budjetilla kun hänellä on käytössään mun vanha Carina E jonka mittarilukema huitelee jossain yli 460tkm paikkeilla.

      • Onko muuten se Volvo ollut yhtä luotettava, kun mitä se Carina ja muut Toyotat? Oliko Volvolla minkä verran nyt kilometrejä takana?

        Kyllähän se Toyota Camry on varmasti hyvin luotettava auto, niin se sopii varsin hyvin mukaan noihin autokisoihin.


      • DarkFear kirjoitti:

        Onko muuten se Volvo ollut yhtä luotettava, kun mitä se Carina ja muut Toyotat? Oliko Volvolla minkä verran nyt kilometrejä takana?

        Kyllähän se Toyota Camry on varmasti hyvin luotettava auto, niin se sopii varsin hyvin mukaan noihin autokisoihin.

        Ei Volvon ja Toyotan luotettavuudesta voida puhua samassa lauseessa. On meinaan ollut kaikenlaista käynti häiriötä, vika valoja sun muuta kiusaa. Mutta kyllä tämä tarjoaa meinaan herraskaista kyytiä... On meinaan voittaja fiilis kun istuu Volvon puoli nahka penkeillä ja kuuntelee viitos koneen hyrinää.

        Tosiaan tohon on pitänyt vaihtaa nokkaakselin asento tunnistin ja kaasu läpän asento tunnistin mutta onneksi lähistöltä löytyi edullisesti osia niin pystyy tällaisen perus duunarin palkalla yllä pitämään noinkin mukavaa autoa.

        Volvon mittari lukema on tällä hetkellä 299tkm eli kohta pyörähtää tasaluku tauluun.


      • pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

        Ei Volvon ja Toyotan luotettavuudesta voida puhua samassa lauseessa. On meinaan ollut kaikenlaista käynti häiriötä, vika valoja sun muuta kiusaa. Mutta kyllä tämä tarjoaa meinaan herraskaista kyytiä... On meinaan voittaja fiilis kun istuu Volvon puoli nahka penkeillä ja kuuntelee viitos koneen hyrinää.

        Tosiaan tohon on pitänyt vaihtaa nokkaakselin asento tunnistin ja kaasu läpän asento tunnistin mutta onneksi lähistöltä löytyi edullisesti osia niin pystyy tällaisen perus duunarin palkalla yllä pitämään noinkin mukavaa autoa.

        Volvon mittari lukema on tällä hetkellä 299tkm eli kohta pyörähtää tasaluku tauluun.

        Niin onhan se Volvo varmasti laadukkaampi auto, kun mitä joku Toyota Carina. Vaikka tosin luotettavuudessa sille Carinalle tuskin löytyy voittajaa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onhan sitä varmasti tollaiset nahkapenkit, sähköikkunat, ilmastoinnit ym. lisävarusteet mukavia juttuja, joita varmaan ei Carinassa ollutkaan.

        Vielä on sulla sitten n. 160 tkm matkaa siihen Carinan lukemiin. Meinaatko muuten ylittää puolen miljoonan kilometrin rajan sun Volvolla?? Oikein jos pitkään meinaisit sillä ajella, niin olisit vasta ikään kuin auton puolivälissä tai jopa sen alle.


      • Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

        Niin onhan se Volvo varmasti laadukkaampi auto, kun mitä joku Toyota Carina. Vaikka tosin luotettavuudessa sille Carinalle tuskin löytyy voittajaa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onhan sitä varmasti tollaiset nahkapenkit, sähköikkunat, ilmastoinnit ym. lisävarusteet mukavia juttuja, joita varmaan ei Carinassa ollutkaan.

        Vielä on sulla sitten n. 160 tkm matkaa siihen Carinan lukemiin. Meinaatko muuten ylittää puolen miljoonan kilometrin rajan sun Volvolla?? Oikein jos pitkään meinaisit sillä ajella, niin olisit vasta ikään kuin auton puolivälissä tai jopa sen alle.

        Peris-jorma ajaa ikälopulla Viton reuhkalla.


    • kovajätkä-

      Oli Hamlinin toinen voitto jo.

    • Mitkähän renkaat Denny Hamlin autossa oli alla, olis kiva tietää kun on itselläkin uusien kesärenkaiden osto edessä. On tuo Fed ex muutenkin varma paketin maaliin tuoja. itse pyrin aina käyttämään kyseistä huollitsijaa.

    • Varis_itse

      Vanhassa Variksessa jatkuvat Hamlinin Daytona500 voitonjuhlat jo keskiviikkona. Tervetuloa.

      • Minna_Arve

        Perikselle saa antaa kaljan vain, jos sillä on äidin lupalappu matkassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe