Miltä tuntuu vanheta nainen?

vuodetvierii

Kysymys on suunnattu keski-ikäisille, eli yli 30-vuotiaille naisille. Miltä tuntuu kun et enää kuulu siihen miesten eniten himoitsemaan ikäryhmään eli 20-29-vuotiaisiin? Miltä tuntuu kun joka kerta kun katsot peiliin on taas uusia ryppyjä naamassa? Miltä tuntuu kun painovoima on kaltaisellesi kurpalle ongelma ja rinnat ja perse eivät ole enää yhtä hyvässä kunnossa kuin nuorempana?

101

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämänkokemuksella

      Loistavalta. Nuo hetket syntymästä kuolemaan, mun silmäluomiin heijastuu, saa toiset uskomaan kai jumalaan ja toiset saatanaan tai mihin vaan, muttei kuitenkaan tähän maailmaan. Eiks tossa oo sopivasti elämänkokemusta.

    • kolkytplus

      Miltä tuntuu olla elämään katkeroitunut rumanaamainen ja lihava ätmi? Ja vielä vajaaälyinen sellainen? Huh, aikamoinen cocktail.

      • Naisasialooser11

        Tunnistit ilmeisesti itsesi aloittajan kuvauksesta ja olet katkera 30 täti. Voin vastata aloittajan puolesta, että AT-miehellä ei ollut mitään mentettävää, mutta sinä menetit kaiken ja häpeärangaistuksena tipuit samaan veneeseen niiden miesten kanssa joita lyhyen kauneushuippusi ajan syrjit.


      • äö98lkl
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tunnistit ilmeisesti itsesi aloittajan kuvauksesta ja olet katkera 30 täti. Voin vastata aloittajan puolesta, että AT-miehellä ei ollut mitään mentettävää, mutta sinä menetit kaiken ja häpeärangaistuksena tipuit samaan veneeseen niiden miesten kanssa joita lyhyen kauneushuippusi ajan syrjit.

        Mitäs se homo taas siel huutelee???? Mene seksuaalivähemmistöjen palstalle.


      • Anonyymi
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Tunnistit ilmeisesti itsesi aloittajan kuvauksesta ja olet katkera 30 täti. Voin vastata aloittajan puolesta, että AT-miehellä ei ollut mitään mentettävää, mutta sinä menetit kaiken ja häpeärangaistuksena tipuit samaan veneeseen niiden miesten kanssa joita lyhyen kauneushuippusi ajan syrjit.

        Ilkeys voi johtua monesta syystä... ainakin aloittajaa kiinnostaa vanhenevan naisen elämä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeys voi johtua monesta syystä... ainakin aloittajaa kiinnostaa vanhenevan naisen elämä 😉

        Ei lihavan kurpan elämä lopu koskaan, aina löytyy epätoivoinen mammanpoika kenelle kelpaa. Joku nössykkä, peräkammarinpoika. Työtön juoppo.

        Narumyyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeys voi johtua monesta syystä... ainakin aloittajaa kiinnostaa vanhenevan naisen elämä 😉

        Näin miehenä täytyy ihmetellä toisten ajatuksen juoksua? Onko kenties katkeruutta jostain, ilmeisesti pettynyt, kun ei ole kohdannut mieleistään? Itsekin olen sinkku, mutten alntuisi tällaiseen viestittelyyn. Jos olisin nainen, ajattelisin varmaan, et jos miehet noin ajattelisivat niin parempi pysyä sinkkuna vaan.


    • Vain yksi arvokas ryppy silmäkulmassa ;)

      Se tuli yhtenä kesäyönä, muuta ei ole tai sitten istun sen päällä :D

    • Sori, mutta keski-ikä on 45-55 v.

    • Sopivasti.Onnellinen

      Hm. Elämä tuntuu loistavalta. Kiitos kysymästä. En ole koskaan ajatellut että minun elämäni tarkoitus olisi saada joku, tai siis sanojasi käyttäen miehet himoitsemaan minua. Ei niissä yhden yön suhteissa ja hetken himoissa ollut mitään erikoista, ei taikaa eikä syvyyttä, vaikka niitä on tullut harrastettua vielä viime aikoihin asti. Ei nuorena pelkästään. Joskus ihan läheisyyden kaipuusta, sitähän se ihmisen elämä, ihon kaipuuta, kosketuksen kaipuuta. Hyväksytyksi tulemisen tarvetta. Pelkkä orgasmi ei ole kauhean tavoiteltava, tyydyttää itseään toisen keholla.

      Minusta on pääasia että tuntee olonsa hyväksi. Se ja hyvässä kondiksessa oleminen tuo kivasti itsevarmuutta jopa niin että tuntuu kovin olevan vientiä, ihan riittävästi. Nyt keskityn tosin rakkaussuhteeseen. Sitähän kaikki tavoittelee. Pysyvää suhdetta missä minut hyväksytään tällaisena. Olen 57. Näytän hyvältä ja minulla on terveet elintavat.

      Olisitpa sinäkin jonain päivänä näin onnellinen. 😊 Kaikkea hyvää.

    • 87656875

      Kauhealle. Laitettiin just uudet rinnat, toipumiseen menee vielä pari viikkoa. Silmänaluset kaipaisivat kipeästi täyteaineita, mutta siihen ei ole just nyt varaa. Kompensoin laittautumalla muuten. Liikkuessani yksin ihmisten ilmoilla en halua herättää minkäännäköistä huomiota. Ikäluokkani miehet eivät saa parikymppisiä.

    • Kiitos kysymästä. Nykyään tunnen olevani enemmän sinut itseni kanssa, kuin koskaan ennen. Olen tasapainoisempi, viisaampi ja rauhallisempi. Kohtaan haasteet aivan uudesta näkökulmasta. En suhtaudu äkkipikaisesti kaikkiin ärsytyksiin (paitsi töissä, niille tumpeloille ei vaan voi mitään), vaan suhtaudun harkitsevasi ja vetäydyn mielelläni hetkeksi omiin oloihini.
      En tunnee tarvetta päteä mitenkään. Haluan suhtautua järkiperäisesti uusiin tilanteisiin.
      Kun oma elämänhallinta on kunnossa ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, voi suhtautua tyynen rennosti ja jopa huumorilla uusiin, yllättäviin tilanteisiin.
      Läheisten rakkaus ja tuki on ensiarvoisen tärkeää. Jokainen meistä tarvitsee rohkaisua ja kannustusta aina silloin tällöin.
      Ikääntyminen ei ole ongelma, vaan se on voimaannuttava ja selkeyttävä jatkumo kaikelle muulle, elämässä tapahtuvalle, muutokselle.

      Summa summarun, vastaus ap:n kysymykseen: Vaikka perse pysyy kuntosalikäyntien ansiosta kiinteänä, onneksi älli toimii sitäkin paremmin. :))

      • Anonyymi

        Komppaan ja voisin lisätä tuohon, että näin jälkikäteen ajateltuna hormonihöyryinen nuoruus oli yhtä painajaista. Vain täysin retardi tai jonkun sofian tyyppinen voi ajatella, että täyspäisen naisen elämä ja mieli on riippuvainen miesten huomiosta ja mielenkiinnosta.


    • macynhaamu

      Hassulle, hassua nähdä peilistä itsensä ja huomata vanhenevan. Nuori, pinkeä ja niin raikas heleä hymysyy ja tähtisilmä on muuttunut pulleammaksi, löysäluomiseksi ja hassusti mittasuhteiltaan muuttuvaksi ikääntyväksi naiseksi.

      En suinkaan kaunistu ikääntyessäni, enkä ikäänny kauniisti mutta suhtaudun kauniimmin ikääntymiseen...itseeni. Täti joka peilistä katsoo, katsoo naista joka on kulkenut suht pitkän ja kivisen taipaleen halki tähän saakka...ei ole turha täti. Se olen minä...minä olen selvinnyt kaikesta siitä mistä en aina meinannut uskoa selviäväni ja voimieni riittävän läpi käydä...


      Loppujen loouksi uskoin ja olisi perin hassua, jos kaiken sen kokeman jälkeen joku vanhettuva ulkonäkö veisi huomioni oleellisemmilta seikoilta...pöh. Edelleen voin olla hymysuu ja kyllä ne tähtisilmätkin tuikkii, vaikka luomet niiden yllä hiukan eteen pyrkiikin...😊

      Sama minä, hyvä minä. Matka jatkuu.

      • macynhaamu

        Niin ja tuo himoittuna oleminen ei kuulunut mun nuoruuteeni millään tavoin, mun arvoihini ja arvomaailmaani...

        Eikä se kuulu edelleenkään...joten ei se ole koskaan haitannut, jos minua ei himoita. Kunhan kunnioitetaan sen verran, että saan kulkea rauhassa ja elää elämääni omalla tavallani...


    • VoiHyväLuojaTaas

      Niin, no ihan hyvältähän se tuntuu, tuntuu taas tulevan noita miehiä "ovista ja ikkunoista" ei oikeen meinaa ehtiä ihan jokaiselle vastaamaan, paremmin nyt kelpaa ku alle 30v ;)
      Mites sulla? Miltä tuntuu olla naisille ikinä kelpaamaton katkera ätmi?

      • fsdfsdfds

        "Miksi ylipäätään olet sinkku kolmekymppisenä? Eikös silloin kuuluisi olla jo lapset ja perhe hankittu? "

        Hirveetä olisi elää noin että kaikki pitäs tehdä samassa aikataulussa kuin "kuuluu" tai "kaikki muutkin". Varmaan aikamoiset paineet tuolla ajattelutavalla. Vaadit varmaan itseltäsi aika paljon?


      • fdlkjsk
        fsdfsdfds kirjoitti:

        "Miksi ylipäätään olet sinkku kolmekymppisenä? Eikös silloin kuuluisi olla jo lapset ja perhe hankittu? "

        Hirveetä olisi elää noin että kaikki pitäs tehdä samassa aikataulussa kuin "kuuluu" tai "kaikki muutkin". Varmaan aikamoiset paineet tuolla ajattelutavalla. Vaadit varmaan itseltäsi aika paljon?

        No naisen haluttavuus miesten silmissä laskee koko ajan ikääntymisen myötä joten pitäisi oppia tyytymään huonompaan mieheen jos odottaa. Toki sama pätee miehiinkin, vaikka itse ei olisikaan vielä liian vanha niin ne oman ikäiset haaskat on ja niitä nuoria naisia on tunnetusti vaikeaa saada kun kaikki niitä haluavat. Suomessahan miehistä noin kolmannes miehistä jää lapsettomiksi niin siinähän sitten koitamme keksiä harrastuksia seuraaviksi vuosikymmeniksi, mikä duunaribudjetilla voi olla vähän hankalaa.

        Jännää muuten kuinka joku poistatti täysin asiallisen viestini. Kurpat ei kestä totuutta, mutta ei meidän miesten kannata heidän itsepetostaan tukea.


      • yksikokemus
        fdlkjsk kirjoitti:

        No naisen haluttavuus miesten silmissä laskee koko ajan ikääntymisen myötä joten pitäisi oppia tyytymään huonompaan mieheen jos odottaa. Toki sama pätee miehiinkin, vaikka itse ei olisikaan vielä liian vanha niin ne oman ikäiset haaskat on ja niitä nuoria naisia on tunnetusti vaikeaa saada kun kaikki niitä haluavat. Suomessahan miehistä noin kolmannes miehistä jää lapsettomiksi niin siinähän sitten koitamme keksiä harrastuksia seuraaviksi vuosikymmeniksi, mikä duunaribudjetilla voi olla vähän hankalaa.

        Jännää muuten kuinka joku poistatti täysin asiallisen viestini. Kurpat ei kestä totuutta, mutta ei meidän miesten kannata heidän itsepetostaan tukea.

        No minä tyydyin nuorena hetkeksi mieheen, joka ei miellyttänyt millään tasolla, ei ulkoisesti eikä sisäisesti. En suosittele tyytymistä, siinä ei tule onnelliseksi kumpikaan osapuoli. Sanomattakin selvää ettei sellainen suhde sitten kestänytkään.


      • NamiSkuukkelia
        fdlkjsk kirjoitti:

        No naisen haluttavuus miesten silmissä laskee koko ajan ikääntymisen myötä joten pitäisi oppia tyytymään huonompaan mieheen jos odottaa. Toki sama pätee miehiinkin, vaikka itse ei olisikaan vielä liian vanha niin ne oman ikäiset haaskat on ja niitä nuoria naisia on tunnetusti vaikeaa saada kun kaikki niitä haluavat. Suomessahan miehistä noin kolmannes miehistä jää lapsettomiksi niin siinähän sitten koitamme keksiä harrastuksia seuraaviksi vuosikymmeniksi, mikä duunaribudjetilla voi olla vähän hankalaa.

        Jännää muuten kuinka joku poistatti täysin asiallisen viestini. Kurpat ei kestä totuutta, mutta ei meidän miesten kannata heidän itsepetostaan tukea.

        "No naisen haluttavuus miesten silmissä laskee koko ajan ikääntymisen myötä joten pitäisi oppia tyytymään huonompaan mieheen jos odottaa. "

        Naisilla on niin paljon vientiä, ettei tarvi tyytyä "huonompaan" mieheen. Jos tarkoitat siis sillä itseäsi. :))) Täällä kohta kuuskymppinen entinen aktiivi- ja nykyinen kuntourheilija.


      • Anonyymi
        fdlkjsk kirjoitti:

        No naisen haluttavuus miesten silmissä laskee koko ajan ikääntymisen myötä joten pitäisi oppia tyytymään huonompaan mieheen jos odottaa. Toki sama pätee miehiinkin, vaikka itse ei olisikaan vielä liian vanha niin ne oman ikäiset haaskat on ja niitä nuoria naisia on tunnetusti vaikeaa saada kun kaikki niitä haluavat. Suomessahan miehistä noin kolmannes miehistä jää lapsettomiksi niin siinähän sitten koitamme keksiä harrastuksia seuraaviksi vuosikymmeniksi, mikä duunaribudjetilla voi olla vähän hankalaa.

        Jännää muuten kuinka joku poistatti täysin asiallisen viestini. Kurpat ei kestä totuutta, mutta ei meidän miesten kannata heidän itsepetostaan tukea.

        Mee säkin lurppa niiden harrastustesi pariin ja jätä ne vanhenevatkin naiset rauhaan. Hekään tuskin kaipaavat seuraasi.


      • Anonyymi
        fdlkjsk kirjoitti:

        No naisen haluttavuus miesten silmissä laskee koko ajan ikääntymisen myötä joten pitäisi oppia tyytymään huonompaan mieheen jos odottaa. Toki sama pätee miehiinkin, vaikka itse ei olisikaan vielä liian vanha niin ne oman ikäiset haaskat on ja niitä nuoria naisia on tunnetusti vaikeaa saada kun kaikki niitä haluavat. Suomessahan miehistä noin kolmannes miehistä jää lapsettomiksi niin siinähän sitten koitamme keksiä harrastuksia seuraaviksi vuosikymmeniksi, mikä duunaribudjetilla voi olla vähän hankalaa.

        Jännää muuten kuinka joku poistatti täysin asiallisen viestini. Kurpat ei kestä totuutta, mutta ei meidän miesten kannata heidän itsepetostaan tukea.

        Minusta se että nuoria naisia haluavat kaikki on pelkkää stereotypiaa, sillä oon kuullu että miesten naismaku muuttuu iän myötä tarkoittaen kai, että ihmiset haluavat mahollisimman oman ikäisensä kumppanin. Mummoni jäi kuulemma leskeksi yli kuusikymppisenä, ja heti oli pari miestä ovella, otti sitten toisen heistä. Lisäksi, jos vanha seurustelisi nuoren kanssa, suhde jäisi varmaan lyhyeen, koska heillä ei olisi oikein mitään yhteistä, eri maailmoista kun ovat. Ulkokuori voi olla miellyttävä, mutta vanhemmalla naisella on ikäiselleen miehelle paljon enemmän sydämessään jotain, mitä jakaa


    • Naisasialooser11

      Muuten täyttä aisiaa, paitsi että miesten himoitsema ikäryhmä on 17-24v. 29v on jo iäkäs täti.

      30 naisesta tuntuu, että hän oli 20v silmänräpäys sitten ja tuolloin hän luuli, että kolmeen kymppiin kestää ikuisuus.

    • HeiSunHeiluville

      Ainoa keino estää ikääntyminen ja vanheneminen on kuolla nuorena. Katsoin eilen Yleltä dokumentin islantilaisesta 22v tytöstä joka sairastui syöpään ja hänelle luvattiin korkeintaan vuosi elinaikaa. Kiitollinen olen itse että saan kokea myös tämän puolen elämästä, mitä nuorena menehtyneet ei ehdi kokea vaikka haluaisivat. Perhe ja rakkaus jää kokematta. Nuoruus on yksi eletty vaihe, eipä sitä kaipaa kun saa elää näin hyvissä voimissa ja terveenä. Ja virtaa riittää, samoin miehiä. Itsellä hormonikorvaushoito joten ihan sokeri sulaa suussa edelleen. 😉Miehetkin vanhenee. Terveisin 50v hempukka.

    • 26566

      Aloittaja mitä näet peilissä?? Painovoima ja aika vaikuttaa kuitenkin miehiinkin, vai kuinka? 😀

      Uskoisin että miehille on kovempaa ikääntyminen jos on laskenut kaiken ulkomuodon varaan. Kun tukka ohenee ja rantapallo kasvaa kasvamistaan, ja naama alkaa levitä niin voi olla kova paikka kun naiset katsoo ohi, ihan kuin sinua ei olis olemassakaan.

      Hienoa on jos on saanut lämpimän ja rakastavan suhteen, joka kestää muutokset ja jossa hyväksytään molempien ikääntyminen.

    • Vanhanainen10

      Oma vanheneminen on aivan normaalia, mutta tuo yli viisikymppinen mies, hohhoijaa.

      • sohvaperuna.hajuhaitta

        Viisikymppinen setämies on karsee ilmestys.


    • Tyytyväinen

      "rinnat ja perse eivät ole enää yhtä hyvässä kunnossa kuin nuorempana?"

      Kuka määrittelee itsensä persiin ja rintojen perusteella...? Saati toisen? Miltä miehestä tuntuu kun ei ota enää eteen ja giguli on löysä ja roikkuu siellä roikkuvan mahan alla? Ja on pitänyt pihdellä tähänkin asti kaivaa esiin sieltä? Jos nää on tärkeimpiä kriteerejä määrittää toisen ihmisyys? Persiitä ja tissejä voi korjailla. Itsellä nyt 53v vuotiaana paremmat kuin 25 v. Silloin oli roikkuvat. Gigulin elvyttämisen kans voi olla hankalampaa?

      Mä olen muuten miettinyt sitä joskus, että onkohan jotkut miehet kateellisia naisille kun nainen voi nauttia seksistä niin paljon monipuolisemmin. Fysiologian vuoksi. Katsokaapa jotain poonopätkää niin tiedätte mitä tarkoitan. Kimppaa en olis uskaltanu kokeilla nuorena mut nyt kyllä. Parin kolmen miehen kanssa. 😇

      Aloittaja olet erehtyny. Naisille ei riitä himon kohteena oleminen vaan kyl me ollaan aktiivisia toimijoita itse.

      • ewkölhg

        Miksi ikäisesi kanttura roikkuu tällä palstalla? Kai se kaltaisesi luuskan on pakko olla aktiivinen kun edes suurinta osaa oman ikäisistäsi miehistä ei muumiot kiinnosta.


      • Tyytyväinen
        ewkölhg kirjoitti:

        Miksi ikäisesi kanttura roikkuu tällä palstalla? Kai se kaltaisesi luuskan on pakko olla aktiivinen kun edes suurinta osaa oman ikäisistäsi miehistä ei muumiot kiinnosta.

        Nimimerkille ewkölhg.

        Tämä keskustelu näkyi suomi24.fi etusivulla, missä on uusimmat keskustelut. Siitä löysin tänne. Olin lukemassa aivan muuta keskustelua. Etkö kysynyt yli 30v naisilta aloituksessa, että miltä tuntuu vanheta? :) Nyt sait vastauksia, eikä sekään ole hyvä. Kylläpä ollaan niin negatiivisia. Se ei tiedä hyvä terveydelle ja eliniän odotukselle.

        *nauraa* Tuntuu että toisten vanheneminen on ongelma ainoastaan sulle, kun lukee näitä vastauksia. :))))


      • Voi.toista
        ewkölhg kirjoitti:

        Miksi ikäisesi kanttura roikkuu tällä palstalla? Kai se kaltaisesi luuskan on pakko olla aktiivinen kun edes suurinta osaa oman ikäisistäsi miehistä ei muumiot kiinnosta.

        Menikö vähän tunteisiin? 😀


      • Anonyymi
        Voi.toista kirjoitti:

        Menikö vähän tunteisiin? 😀

        Kurppa suuttuu totuudesta. Miksi.


    • Yli45

      "Miltä tuntuu kun et enää kuulu siihen miesten eniten himoitsemaan ikäryhmään eli 20-29-vuotiaisiin? "

      Hassua. En olis tiennyt tai miettinyt tuon ikäisenä sitäkään, miltä minusta tuntuu KUULUA miesten himoitsemaan ikäryhmään. :) Jos joku olis kysynyt moista. Eipä tuollainen kenenkään päätä vaivannut silloin nuorten miesten päätä, eli oletko itse keski-ikäinen ja hieman katkeroitunut jostain? Tuntuu kummalliselta että joku edes kysyy tuollaista. Oletko itse rannelle jätetty? Ei kai naisille riitä se, että miehet himoitsee ja haluaa. Haluaa ja himoitsee naiset itsekin, ja harrastaa kaikkea mukavaa, mistä ei kaikille kerrota. ;)

      Jotkut vaan elää elämäänsä täysillä, ja nauttii siitä mitä on. :D Ihmettelen vaan että jollakin on noin kapea näkökulma elämään, että näkee haluttavuuden jossain ulokkeissa, kun se pikemminkin on kokonaisuus mikä ratkaisee. Jos on takamus kunnossa, eikä silmissä ole älyn valoa, pilkettä ja huumoria, niin ei takapuoli paljon kiinnosta. Miehessäkään. Joku ns. ruma saattaa olla erittäin puoleensavetävä. Itse en ole ollut koskaan kaunis, mutta miehet on sanoneet aina, nuorenakin, että minussa on jotain salaperäistä vetovoimaa. Eräs mies kerran sanoi, että olen noitunut hänet. :)))

      Miehessäkään ei tärkeintä ole sen erään paksuus ja pituus jos ei ole edes käytöstapoja, älyä ja lämpöä.

      Olen vastarakastunut. Ihanaan mieheen, minua nuorempaan. En ole ollut nuorempanakaan näin onnellinen ja innoissani, tässä terveessä ja hyvinvoivassa kropassa. Miespuolisia ikäkavereita vaan kaatuu ja kuolee jatkuvasti ympäriltä. Tunteet ei vanhene, eikä kyky rakastaa. Kroppakin pysyy hyvänä kun vaan elää terveesti ja liikkuu paljon. Olen nyt tyytyväisempi itseeni ja kroppaani kuin ikinä alle 30-vuotiaana. Pylly on kunnossa kun treenaa pakaralihaksia, rintoihin auttaa kirurgin veitsi. Rinnat menee jo lapsen saamisen yhteydessä ns. pilalle. Mutta toivoa on sen jälkeen. :)

    • HyväMeNaiset

      Mies joka kutsuu naisia kurpaksi ja kantturaksi on todennäköisesti joku naistenvihaaja peräkammarin poika. Tuomittu yksineläjäksi kunnes kuolema korjaa poloisen. Asennemuutos voisi auttaa, mutta minkäs teet, väkisin ei voi toista muuttaa. :)

    • Mulla on kolme miesystävää, välillä mulla on kimppakivaa jne. En ole ehtiny miettimään että miltä tuntuu kun miehet ei himoitse. En ole nääs huomannu että ne olis lakannu missään kohtaa himoitsemastakaan. Pitää kysyä niiltä, että miltä niistä tuntuu, kun jossain puuhailun lomassa muistaa. Naisilla tuntuu olevan vientiä minkä ikäisenä vaan.

      Mäkin vedän vaan miehiä puoleeni enkä voi sille mitään. Joskus haluis olla vaan rauhassa. Ehkä sitten joskus kun ei enää viitti ja alkaa tehdä mieli muutakin.

    • Kurppa-nainen

      Muistakaa ettei yli kolmekymppinen kurppa nainen huoli edes ätmiä poikaystäväksi. Miltä se tuntuu ätmit harrastaa seksiä oman kätenne kanssa koko elämänne ajan?

    • Miehet taitavat "pikkasen" yliarvioida omaa tärkeyttään naisille.

      • RiittääRiittää

        "Miehet taitavat "pikkasen" yliarvioida omaa tärkeyttään naisille."

        Niin taitaa olla. Kun tulee avioerokin, niin naiset on tyytyväisempiä eronneena ja sinkkuna kuin aviossa. Se johtuu ehkä tosiaan siitä, kun jotkut miehet ei tiedä, ettei naisten oikeesti tarvi olla puutteessa koskaan. Niin se ei ole tärkeää, mitä muutenkin on koko ajan saatavissa. Seksi tai seksinpuute ei täytä ajatuksia eikä mieltä, kun sitä on tarjolla. Laitoin kerran seksitreffeille ilmoituksen. Voi luoja sitä miesten määrää ja tunkua. Ja olen yli 50. Voi valita ne parhaat päältä, kivat ja hyväkäytöksiset, täyspäiset. Naisvihaajat karsiutuu jo heti eka lauseen perusteella. Ihan mahtavaa on huomata että kelpaa. Aloittajalla ei taida olla asiat ihan niin hyvin?


      • Luonnonlakejavoisoveltaa
        RiittääRiittää kirjoitti:

        "Miehet taitavat "pikkasen" yliarvioida omaa tärkeyttään naisille."

        Niin taitaa olla. Kun tulee avioerokin, niin naiset on tyytyväisempiä eronneena ja sinkkuna kuin aviossa. Se johtuu ehkä tosiaan siitä, kun jotkut miehet ei tiedä, ettei naisten oikeesti tarvi olla puutteessa koskaan. Niin se ei ole tärkeää, mitä muutenkin on koko ajan saatavissa. Seksi tai seksinpuute ei täytä ajatuksia eikä mieltä, kun sitä on tarjolla. Laitoin kerran seksitreffeille ilmoituksen. Voi luoja sitä miesten määrää ja tunkua. Ja olen yli 50. Voi valita ne parhaat päältä, kivat ja hyväkäytöksiset, täyspäiset. Naisvihaajat karsiutuu jo heti eka lauseen perusteella. Ihan mahtavaa on huomata että kelpaa. Aloittajalla ei taida olla asiat ihan niin hyvin?

        Naisilla seksi ei ole sama luontainen ”tarve” kuin miehillä. Katsele luontodokkareita ja ihmettele mitä joku myskihärkä on valmis maksamaan ”pill.sta”.

        Ihmisen ei tarvitse käyttäytyä enää noin.


      • hohhohoooooooo
        Luonnonlakejavoisoveltaa kirjoitti:

        Naisilla seksi ei ole sama luontainen ”tarve” kuin miehillä. Katsele luontodokkareita ja ihmettele mitä joku myskihärkä on valmis maksamaan ”pill.sta”.

        Ihmisen ei tarvitse käyttäytyä enää noin.

        "Naisilla seksi ei ole sama luontainen ”tarve” kuin miehillä."

        Mikähän 1800-luvulta peräisin oleva myytti tuokin on? :D Ettei naisella ole muka luontaista seksintarvetta. Jonkun impotentin miehen toiveajattelua? Just luin tällasen:

        www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jarisyttavia-orgasmeja-antava-seksivaline-villitsi-myos-suomalaisnaiset-tahan-toiminta-perustuu-ominaisuus-tuntuu-olevan-erittain-nautinnollinen-ja-tehokas/7284414

        ://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201805012200914268

        "Nyt puhuvat pelkkää seksiä haluavat naiset: ”Moni sanoo itsekkääksi kerman latkijaksi, mutta miksi valita kurjuus hyvän elämän sijasta?”

        Miehet luulee ettei naiset tarvi seksiä? Itsellä seksihalut on vaan kasvaneet sitten kun täytti 40v.


      • Elukka
        Luonnonlakejavoisoveltaa kirjoitti:

        Naisilla seksi ei ole sama luontainen ”tarve” kuin miehillä. Katsele luontodokkareita ja ihmettele mitä joku myskihärkä on valmis maksamaan ”pill.sta”.

        Ihmisen ei tarvitse käyttäytyä enää noin.

        "Naisilla seksi ei ole sama luontainen ”tarve” kuin miehillä. Katsele luontodokkareita"

        Ei ihme ettet mitään naisista tai ihmisistä yleensä ymmärrä, jos otat oppis jostain luontodokkarista. Mutta jos ei kerran mitään muutakaan oppimateriaalia ole, eikä naista joka kertois asioista niin ymmärtäähän sen sitten.

        Oli mullakin yks nörtti poikaystävä, joka luuli ennen kuin sitä opetin, että naisilla on kiima-aika kuten eläimillä. Hänkin oli kattonu luontodokkaria ennen ku pääsi minun kanssa vällyjen väliin. Oppi siinä että mulla on vähän joka päivä se kiima-aika. Jos naiset toimis kuten eläimet, niin kiima loppuisi siihen, kun lapset on tehty ja lisääntymiskyky loppu. Mutta kun elinikä on pidentyny ja hormonihoidot ja kaikki lelut tarjolla hyvään seksielämään niin ontuu vähän toi sinun eläinvertaus. Monet ei välitä seksistä nuorenakaan, mutta sitten on meitä joilla se ei tunnu loppuvan ja laantuvan ollenkaan. Miehiä onneksi riittää.


      • Anonyymi

        Ei riitä. älä valehtele itsellesi. Vanhalle huoralle ei ole tarjolla enää edes puliukkoa.


    • Kaisanoasaa

      Naisille tulee ikää lisää ja ryyppyjä lisää ja sitten naiset käyttää pakkelia paljon enemmän naamassa että kehtaavat ulos lähteä

      • 35353454t

        "Naisille tulee ikää lisää ja ryyppyjä lisää ja sitten naiset käyttää pakkelia paljon enemmän naamassa että kehtaavat ulos lähteä"

        Miehillä ei valitettavasti ole tätäkään mahdollisuutta. On joskus kyllä tullut vastaan miehiä, joilla pakkelit naamassa mutta olivat transuja.


      • Anonyymi

        Oletko idiootti? Tottakai miehillä on se mahdollisuus, mutta rypyt lisäävät miehen karismaa, naisen ulkonäön ne tuhoavat. Samalla tavalla kuin arpi kasvoissa lisää miehen haluttavuutta ja tuhoaa naisen.

        Kumpikin sukupuoli miehistyy vanhetessaan.


    • Hävettääteidänpuolesta

      En tiedä? Mutta näyttää siltä, että naisia keskimäärin ei vanheneminen haittaa, toisin kuin meitä miehiä näköjään.

      On oikeastaan v.tukseen noloa huomata tämä täällä palstalla. Ihan kakaramaista itkemistä tosiasioita kohtaan. Tuntuu, että miespuolisilla kolleegoilla on ihan leikkikoululaisten tavat yhä. ”Minäpä näytän vielä nuorelta ja hoikalta!!! Lällällää! Ja mitä on saanut elämässä aikaiseksi? Ollut SC-pelissä yli puoli tuntia elossa!!!! Tapuv.tuntapu sentään!!! Oisko aika aikuistua ja tipahtaa elämään tätä elämää?

    • kylläkuulun

      "Miltä tuntuu kun et enää kuulu siihen miesten eniten himoitsemaan ikäryhmään eli 20-29-vuotiaisiin? "

      Kuulun miesten himoitsemaan ikäryhmään kyllä. Minulle ei ole väliä sillä, himoitaanko minua eniten tai vähiten, kunhan sitä tapahtuu riittävästi. Jos jotakuta toista himoitaan enemmän kuin minua, niin hyvä homma. Hälle onnittelut. Toivottavasti ne himoitsijat on laadukkaita, eikä mitään peräkammaritumputtajia. Niiden seuraa ei kukaan muutenkaan halua joten he jää himoitsemaan sinne peräkammarin sohvalle saavuttamattomia naisia.

      • kylläkuulun

        Ja unohtu mainita että miesten himoitsema ikäryhmä mihin kuulun on 45-55. 😝

        Miehiä riittää kaikille halukkaille naisille.


      • vgcxb
        kylläkuulun kirjoitti:

        Ja unohtu mainita että miesten himoitsema ikäryhmä mihin kuulun on 45-55. 😝

        Miehiä riittää kaikille halukkaille naisille.

        Joutuvat raukat tyytymään kurppaan kun eivät nuorta saa. Varmaan ajattelevat kuitenkin nättejä tyttöjä kun ovat kanssasi.


      • Anonyymi
        vgcxb kirjoitti:

        Joutuvat raukat tyytymään kurppaan kun eivät nuorta saa. Varmaan ajattelevat kuitenkin nättejä tyttöjä kun ovat kanssasi.

        Jos joutuu jörnii kurppaa, kannattaa ajatella hoikkaa filipoa tai thaikkua.
        Ettei lerpahda kesken kaiken.


    • Hehhehheh

      Aloittajalta kysyisin että oliko sulla tarkoitus olla vahingoniloinen siitä kun et sinä saa niin ei naisetkaan saa? Olet kyllä niin hakoteillä kuin olla voit. Toivottavasti opit tänään jotain?

    • VoiVattuMitäSaaLukea

      Aloittajalle.

      En vaihtaisi nykyistä ihanaa suhdetta, rakkauttani ja miestäni mihinkään noupadien himotukseen. Mitä väliä jollain tuntemattomilla ja niiden himotuksella mulle on? Höh. Ei mitään. Miks pitäis edes miettiä sitä? Se on sun ongelma. Minä huolehdin vain omista asioistani. Jokainen kuitenkin etsii oikeaa rakkautta, sitä ihmistä joka rakastaa niitä kaljamahoja, kaljuja ja ryppyjäkin.

    • Kurppa28

      Kyllä on miehet katkeria kun eivät saa edes tavallisia naisia. Yrittäkää parantaa itseänne ja ulkonäköänne. Laihduttakaa ensin 20 kg sillä olen varma että olette kaikki lihavia ja siitä syystä ette naisia saa. Ostakaa uusia vaatteita ja yrittäkää näyttää edes siisteiltä sillä olen aika varma että näytätte kodittomalta tai puliukolta. Pari asiaa parantaisi teitä niin että naiset voisi kiinnostua teistä. Yrittäkää myös oppia puhumaan niin ettette vaikuta idiooteilta katkerilta miehiltä. Sekin jo auttaa teitä naisia lähemmäksi. Muuten olette kyllä kaukana siitä että saisitte naisen kiinnostumaan.

      • Harppu26

        Aivan totta!!! Lisäksi vielä annan yhden ohjeen: peskää miehet prkl hampaanne ja käykää hammaslääkärissä korjauttamassa leegonne. Siinä menee mielenkiinto kun kuvitellaan että joku auto ja pippeli ja raha on se mitä naiset haluaa ja tullaan yrittään pusua pesemättömillä hampailla tai jopa rikkinäisillä! Siisteys, hyvät käytöstavat on tärkeimmät. Pankaa rahanne hammaslääkärin eikä bemariin.


    • Kaisanoasaa

      Naiset ei kovin paljon vanhene jännämiehen kanssa. Aika monet kuoleet alle 30 vuotiaana viime vuonnakin. Parempi siis varmaan kuolla kun seurustelee jännämiehen kanssa kuin vanheta oikeesti.

      • Minä olen hellämies ja naiset tykkää. Minulta saa jokainen vain rakkautta. Niin paljon kuin tahtoo. Ikään ja ulkonäköön katsomatta.
        Miettikää sitä.


      • rumat.nikillä.koreilee
        kyrvänkastaja kirjoitti:

        Minä olen hellämies ja naiset tykkää. Minulta saa jokainen vain rakkautta. Niin paljon kuin tahtoo. Ikään ja ulkonäköön katsomatta.
        Miettikää sitä.

        Sulla on härski nikki.

        :D


    • Paljastus

      Aloittajalle: kiellät itseltäsi tosiasian vääjäämättä vanhenet, ehkä peloissasi kohdistat muihin vanhenemisen. Huomaat jo tuijottavasi ikänumeroasi, etsit kehostasi merkkejä jotka viittaa ikääntymiseesi. Onko hiusrajasi alkanut karkaamaan vai onko päälaella jo kaljun alku? Syynää seuraavaksi kasvosi, onko naurunryppyjä vai onko ne jääneet pysyvästi ? Kurtistuuko otsasi tietyissä tilanteissa , jäädäkseen siihen lopulta. Seisotko ryhdissä vai täytyykö sinun keskittyä pitämään itsesi ryhdikkäänä? Saatko jo muutaman lisäkilon huomaamatta keskivartaloon ja niistä on vaikea päästä eroon? Onko krapulastasi tullut vaikeampi kuin ennen? Onko erektiovaikeuksia? Onhan noita vanhemisen merkkejä vaikka kuinka paljon, mutta ne kuuluu elämään. Vaikuttaa siltä, että sinulta on itse elämä hukassa.

    • Äöäöäö

      Ap taitaa olla jotenkin katkera sekä nuorille että keski-ikäisille naisille. Onko äitisuhteesi ollut jotenkin ongelmallinen? Ekö ole saanut vastakaikua nuorilla naisilta? Tai naisilta ylipäänsä. Se ei ole ihme, jos arvotat naisis pelkästään ulkonäön mukaan - katseen kohteena etkä henkilönä.

      Toivottavasti et ole setämies, joka vonkaa nuoria tyttöjä ja naisia - ymmärtämättä, että se on tyttöjen ja nuorten naisten mielestä erittäin epämiellyttävää.

      Ilmeisesti kirjoittelet tänne tarkoituksena aiheuttaa pahaa mieltä. Se kertoo enemmän sinusta ihmisenä kuin yhtään mitään minkään ikäisistä naisista.
      Sinua käy sääliksi. Opettelepa kunnioittamaan naisia -kaiken ikäisiä- niin ehkäpä joku joskus rakastaa sinuakin. Kaikkea hyvää, pikkureppana.

      • Äöäöäö

        Ap taitaa olla jotenkin katkera sekä nuorille että keski-ikäisille naisille. Onko äitisuhteesi ollut jotenkin ongelmallinen? Etkö ole saanut vastakaikua nuorilla naisilta? Tai naisilta ylipäänsä. Se ei ole ihme, jos arvotat naisia pelkästään ulkonäön mukaan - katseen kohteena etkä henkilönä.

        Toivottavasti et ole setämies, joka vonkaa nuoria tyttöjä ja naisia - ymmärtämättä, että se on tyttöjen ja nuorten naisten mielestä erittäin epämiellyttävää.

        Ilmeisesti kirjoittelet tänne tarkoituksena aiheuttaa pahaa mieltä. Se kertoo enemmän sinusta ihmisenä kuin yhtään mitään minkään ikäisistä naisista.

        Sinua käy sääliksi. Opettelepa kunnioittamaan naisia -kaiken ikäisiä- niin ehkäpä joku joskus rakastaa sinuakin. Kaikkea hyvää, pikkureppana


    • Itelläki alkaa tuo 30v jo lähestyä.. Kuumottaa.. :D

      Olis parempi jos me ei tiedettäis omaa ikää.

    • neitinäppärä1

      joo, ois, mutta "pimppiä" kannattaa-antaa, jokaiällä, niin pyssyy nuorena,,, hi, hei ja ratatikullii,,,, hih, hei ja kulli pilluunn, hihe ja rata,,,,, joko kyllästyitte? hii, hei ja ratatatiitii relluu, kuuset on pillun allah,,,

    • pihallatipunen

      Tänään tuli taas vuosi lisää...ja "aika" pal jo yli 30 vuotta...

      Vähä väsyttää. Rankka kevät tulossa erinäisten (asumiseen liittuvien) asioiden takia.

    • pottukukko

      Oon sammoo mieltä, ikää täällä, jo 64v, ja "kalu" eekun "pelittää" ei len, sain , 32v, naista tänään 71v,,,, ja eikun seisoooooo, toes on näin,,,,,

    • Anonyymi

      Ei siin mittää onkelmaa ol.
      Joka päivä tullee ikkää lissää.
      Mut se o karmeet ko alkaa mummotauti oireita olla.

    • Anonyymi

      Vanhetessaan viini paranee.
      Oon 40 . Ei oo mitään ongelmaa oman itseni suhteen. Päinvastoin.
      Tunnen itseni paremmin kuin nuorena ja olen tyytyväinen kun katson peilistä. Ei roiku perse eikä tissit eikä mikään muukaan siltä väliltä. Niihin kun voi itsekin vähän vaikuttaa ilman kauneusleikkauksia.
      Mulla on sua enemmän elämänkokemusta ja tietoa, ja jos seksistä puhutaan niin olen paljon nuorempiani kokeneempi ja miehet tietää sen.
      En oikein saa selvää oletko todella nuori mies tai nuori tyttönen, jolla noussut se pissi päähän?
      Lapseni ovat isoja joten en ole heissä enää kiinni samalla tavalla kuin nuorempana olin. Pääsen menemään ja tulemaan lähes miten haluan.
      Nuorilla naisilla se kaikki on vielä edessä, mikäli ne pissikset edes nykyisin mitään lapsia edes tekee, kun menee kynsi poikki tai perse alkaa roikkua tai voih ne ei jaksa yms.
      Samalla lailla miehet vanhenee kuin naisetkin. Ja ne nuoret. Ei sitä kukaan voi estää. Sinäkin vanhenet. Että odottele kaikessa rauhassa, kyllä se sieltä sullekin se vanhentuminen tulee eteen.
      Miten tuolla asenteellas meinaat kestää se vanheneminen? Asenneongelma jo nyt vanhenemista kohtaan, vai kohdistuuko se vaan sulla naisiin?
      Veikö vanhempi nainen nyt voiton kuitenkin...
      Että luulen että enemmän vanhemmuuden tullen miehillä on niitä ulkonäkö ongelmia eikä ne kelpaa... Mahat röllöttää ja posket pullottaa, kalju kiiltää kauniisti. Suurimmalla osalla. Varsinkin jos joillakin tää asenne näin surkea. En kyllä ole henk.koht ulkonäön perusteella ihmisiä elämääni ottanutkaan, ihan eri syistä. Mutta sä et varmaan sitä sellaista ymmärrä.
      Samaa gallupia vois miehillekin tehdä että miltä tuntuu... Luulen että nauraisivat. Jokainen vanhenee, sitä ei voi estää.
      Tuskin edes henkisesti terve alle 30v nainen ottaisi kovin paljon itseään vanhempaa miestä.
      Olet ihan hakoteillä.
      Kurppa.
      Luulet olevas muita ylempänä tyhmine arvoines ja kuvittelet asioita, liekö harhoja...
      Miltäköhän tämä aloittaja itse näyttää?
      Voin kertoa sulle rehellisesti että kyllä mulla vientiä vielä on. Nuoret pojatkin vonkaa toisinaan, ei edes niillä ikä yllä tuohon sun kuvailemaasi ikähaarukkaan.
      Tälläkin hetkellä on minuun 3 miespuolista ihastujaa. En tiedä kenet ottaisin vai otanko ketään... Plus nuo nuoret sakkolihat. Eikä meillä kellään ole ulkonäkö paineita eikä ikä kysymyksiä. Ikäkin vain numeroita.
      Jotkut arvostaa vanhoja huonekaluja ja vaikka vanhoja autoja kun niissä juuri se elämä näkyy ja ovat siten arvookkampia. Vertaus, jos et ymmärtänyt.
      Olet tainnut aikaisemminkin täällä heittää tätä legendaasi vanhoista naisista ja kehuskellut kuinka saat nuorta ja tiukkaa, ja maksat vielä niistä. Reppana. Tämä ongelma ulkonäöstä on sulla. Ei mulla.
      Äitisi oli kurppa kun sut teki. Kasvatuksessa vissii vähän vikaa...

      • Anonyymi

        Tottakai miehet tietävät, että vanha rupsu on paljon käytetympi kuin nuori nainen ja sekin on yksi syy miksi mies suosii nuormpaa. 40v naisella on jo menopaussi päällä ja sen ikäisen naisen panot on pantu. Mies pitää omasta ikästään huolimatta kauniimpana noin 20v naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai miehet tietävät, että vanha rupsu on paljon käytetympi kuin nuori nainen ja sekin on yksi syy miksi mies suosii nuormpaa. 40v naisella on jo menopaussi päällä ja sen ikäisen naisen panot on pantu. Mies pitää omasta ikästään huolimatta kauniimpana noin 20v naista.

        Taidat asua pappa navetan takana. Tänä päivänä paljon käytetympiä on nuoremmat. Naisen on seksuaalisesti parhaimmillaan 30-45v,mutta 40v mies näyttää jo saattohoitopotilaalta ja ei nouse ei. Röllömahan alta kaivettava, se pieni nakki. Totuus on, että nainen saa aina, mutta 40-50v joutuu jo maksun puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai miehet tietävät, että vanha rupsu on paljon käytetympi kuin nuori nainen ja sekin on yksi syy miksi mies suosii nuormpaa. 40v naisella on jo menopaussi päällä ja sen ikäisen naisen panot on pantu. Mies pitää omasta ikästään huolimatta kauniimpana noin 20v naista.

        Toi menopaussi juttu on vanhoja peruja ja last season.. Keksikää papat jtn uutta. Miehilläkin testosteronit laskee ja siniset käyttöön. Menopaussi vaikuta seksielämään millään tavalla, päinvastoin kun halut lisääntyy ja jos naista ei haluta niin johtuu väljähtyneestä parisuhteesta.. Kun nuori kolli tulee eteen niin lotina vaan käy.. Lots lots, sitä loisketta.


      • Anonyymi

        Käytetympi... 😂Älä puhu sontaa.
        Nuori tytönhempukka ees osaa tehdä temppuja sängyssä ... Se on teidän sairaassa päässä se ajatus. "tiukempaa ja muuta", höpöhöpö.
        Ei kyllä muakaan naisena sitten mikään vanhan sedän lörppsähtäny gulli kiinnosta.. Se niin "paljon käytetty", pitää käyttää tätä seuraavalla kerralla... 😅... Kuolen nauruun.


    • "Miltä tuntuu kun et enää kuulu siihen miesten eniten himoitsemaan ikäryhmään eli 20-29-vuotiaisiin?"
      -err, miks mun pitäs olla miesten eniten himoitsema? niinku monikossa? mitä mää niillä kaikilla tekisin?

      "Miltä tuntuu kun joka kerta kun katsot peiliin on taas uusia ryppyjä naamassa?"
      -sehän riippuu kuinka usiasti sinne peiliin kattoo.. ite ruukaan irvistellä ja tirsotella peilin edessä että kaikki rypyt ja juonteet oikeen korostuu,

      "Miltä tuntuu kun painovoima on kaltaisellesi kurpalle ongelma ja rinnat ja perse eivät ole enää yhtä hyvässä kunnossa kuin nuorempana?"
      -suunnilleen sammoilla kohilla nuo on edelleenkin, tosin perse on kasvanu ja tissit kutistunu..

      "Miltä tuntuu vanheta nainen?"
      -mää oon ottanu samanlaisen asenteen ku Pirkka-Pekka Petelius, et mitä vanhemmaksi mää tulen, nii sitä vähemmän jaksan enää välittää mistään sovinnaisuuksista ja kaikesta..

      Kahvia, pullaa ja persettä!

    • Anonyymi

      Vetäisin ranteet auki, jos joku aamu heräisin parikymppisenä!

      Ihanaa olla vanha, ja paranee vaan!

      xLiner

      • Anonyymi

        xLiner vanhenee kuin maito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        xLiner vanhenee kuin maito.

        Eipä noi miehetkään kummoisesti, hiusraja vetäytyy ja keskivartalolla kasvaa tynnyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        xLiner vanhenee kuin maito.

        Ehkä kannattaa oma elämä laittaa kuntoon ennen kuin muita nälvii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        xLiner vanhenee kuin maito.

        Ehkä, vaan kun kaltaistesi mielipide ei vaikuta mun hyvään elämääni millään tavalla :) Vanheneminen tuo mukanaan niin paljon hyviä asioita, etten vaihtaisi tätä nykyistä mihinkään.

        xLiner


    • Anonyymi

      Mahtavalta! Elän elämäni parasta aikaa ehdottomasti 👌
      En halaisi palata aikaan edes, kun olin alle 30-vuotias, en itseasiassa edes aikaan, kun olin alle 40-vuotias

      Ja outo juttu, mut mulla ei edes kummemmin ole ryppyjä yhtään missään edelleenkään ja ne muutamatkin, jotka hymyillessä/nauraessa näkyy, on tullut vasta

      Pidän myös vartalostani enemmän kuin ikinä=toisinsanoen olen sinut sen virheiden kanssa, en ikinä haluaisi palata aikaan, kun oli paha syömishäiriö ja kontrolloin aivan kaiken syömisen ja treenasin jatkuvasti, en tosiaankaan silloin ollut koskaan tyytyväinen vartalooni, no onnellisuudesta sitten puhumattakaan

      • Anonyymi

        Peukku kirjoituksestasi. Mä treenaan, mutta en ulkonäön vuoksi vaan liikunnan tuoman hyvän olon vuoksi.

        xL


    • Anonyymi

      Olen tyytyväinen ja onnellinen nyt vasta vanhenpana. En kaipaa, sitä nuoruuden häröilyä ja epävarmuutta. Nyt olen itsevarma, seksikäs ja upea nainen ja löytänyt oman tyylini. Ja, mikä parasta seuraakin löytyy, mutten ota siitä paineita,niinkuin nuorenpana. 💪👌

      • Anonyymi

        "Nyt olen itsevarma, seksikäs ja upea nainen"

        Et miesten mielestä ole. Ehkä omassa päässäsi ja kurppakavereiden puheissa.


      • Anonyymi

        Pieleen meni katkera pappa.. Oman miesystäväni mielestä, joka on 10v nuorenpi ja komea olen upea nainen ja kuningatar. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni katkera pappa.. Oman miesystäväni mielestä, joka on 10v nuorenpi ja komea olen upea nainen ja kuningatar. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa😀

        Betamies joka seurustelee kurpan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Betamies joka seurustelee kurpan kanssa.

        Kukaan ei seurustele ylijäämä papan kanssa, seksistä puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Ei ole vielä ryppyjä, ja rinnat ja perse on paremmassa kunnossa kuin nuorempana, kiitos liikunnan. Olen varmasti paremmassa kunnossa kuin yksikään palstan mies. Tosin täällä saattaa tynnyrivatsaiset miehet valehdella olevansa hyväkroppaisia.

      • Anonyymi

        Varmasti pysytkin hyvässä kunnossa sillä tuollaisella asenteella ei saa miestä vierelleen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti pysytkin hyvässä kunnossa sillä tuollaisella asenteella ei saa miestä vierelleen.

        AsianVierestä

        Luuletko että tällaisia juttelen livenä? Ja sanoin vain totuuden, niin se on. Muuten, omatkin juttusi on toisinaan aika kammottavia palstalla, että pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että tällaisia juttelen livenä? Ja sanoin vain totuuden, niin se on. Muuten, omatkin juttusi on toisinaan aika kammottavia palstalla, että pata kattilaa soimaa.

        Esim. joskus haukuit naisia... Mutta ai niin,täällähän ei saanut nainen sanoa mitään suoraan, niin se oli. Mene muualle siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti pysytkin hyvässä kunnossa sillä tuollaisella asenteella ei saa miestä vierelleen.

        AsianVierestä

        Ja vielä se, että minusta on muutamakin mies tällä hetkellä kiinnostunut, että ei sen suhteen ole koskaan ollut ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti pysytkin hyvässä kunnossa sillä tuollaisella asenteella ei saa miestä vierelleen.

        AsianVierestä

        Äläkä edes vaivaudu vastaamaan enää tähän, en ole kiinnostunut kanssasi keskustelusta, en pidä sinusta kirjoittajana.


    • Anonyymi

      Miksi ihmisten tulisi olla huolissaan rypyistä tai vanhenemisesta?
      Jos jokin hyvä syy huolestumiseen olisi niin se liittyisi kyllä jälkikasvun elämän turvaamiseen, ei ihon rypyttömyyteen. Näin ainakin toivon naistenkin ajattelevan.
      Joku 45 vuotias nainen voi olla kiihottavampi mitä joku parikymppinen. Itse jopa pidän 30 vuotiasta naista parhaana vaihtoehtona jos jokin ikä tulisi valita.
      Jos taas ajatellaan tuollaisten asioiden nousevan liian tärkeiksi niin ihminen tekee sillä elämänsä hyvin hankalaksi. Totuuden nimissä jokainen meistä huomaa joku päivä peiliin katsoessaan niiden parhaiden päivien olevan jo ohi, jos tuoreutta ja säilyvyyttä arvioidaan.

      Miksi stressata?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Naurunryppyni vain lisääntyvät katkerien ätmien ja papparaisten mollauksia lukiessa. Hyvää oloa sitä ei vaan voi estää. Vielä kun saisi tuon nuoremman kiimakollin häädettyä kintereiltä..

    • Anonyymi

      Pitää tarttua hetkeen sillä aika kuluu kaikille niin se vaan kuulkaa on.

    • Anonyymi

      Ei tunnu miltään, ei ainakaan pahalta.
      En vaihtaisi mistään hinnasta ikääni alle 25 v. Ihan totta ;)

      Alan nimittäin pikku hiljaa löytää itseni...…..
      -ikäihminen- ;)

    • Anonyymi

      Olen yli 40, mutta eivät ole kyllä rinnat ja perse alkaneet roikkua, enkä mitään ryppyjäkään peilistä katsoessa huomaa. Joten ei kai sitten tunnu miltään. Ja mitä tulee siihen, kuuluuko miesten eniten himoitsemaan ikäryhmään, niin ei kai sillä mitään merktiystä silloin ole, jos itsellä ei ole vaikeuksia löytää seuraa.

    • Anonyymi

      No keltähän tämäkin viesti on? Ei tässä auringonpaistwassa oo nyt valittamista vaikka ois minniin näkönen ... teatterissa ei ikkee kysytä...,,!!??

    • Anonyymi

      Vaukkakaan mikään noista harhakuvitelmistasi ei pidä paikkaansa niin ikääntyminen itsessään tuntuu vapauttavalta. Elämänkokemus ja kohonnut itsetunto tekevät elämästä paljon mukavampaa.

      • Anonyymi

        Ja siis nykyään ne himoitsevat miehet ovat lähes 100%:sti sellaisia, jotka itseäkin kiinnostavat. Parikymppisenä ne taas olivat valtaosaltaan sellaisia, jotka lähinnä oksettivat. Siinäkin mielessä on siis menty rutkasti parempaan päin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jokaisella oma elämänkaari

        Vuodet vähän hirvittävät

        Pääasia kondis kuiteskii


    • Anonyymi

      Vanha elostelia, nainen parhaassaiässä.

    • Ihminen muuttuu ja muutos on normaalia elämä kun on jatkuvaa muutosliikettä. Eihän ihmisellä tapahtuisi mitään kasvamista ja niin sanottua viisastumistakaan koskaan, jos mikään ei ikinä muuttuisi.

      Ryppyjä tulee enemmän tai vähemmän halusi tai ei ja niin se on miehilläkin. Niin kuin laulussa sanotaan "väliaikaista kaikki on vaan" eli lapsuus ja nuoruus ei ole ikuista, keki-ikä ei ole ikuista ja ihmisen makukin asioiden suhteen voi vuosien saatossa muuttua enemmän tai vähemmän. Liikaa ei kannata etukäteen ajatella muutosta. Elämä on tässä ja nyt, hetkissä ja minuuteissa ja tunneissa ja päivissä tai ainakin olisi hyvä olla. Jos liikaa murehtii ei koe elämän pieniä asioita ja hetkiä, Itsekin välillä murehdin asioita, mutta sitten aina muistutan itseäni siitä, että on hyvä mennä monissa asioissa hetki ja päivä kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe