Se on kuuminta miesten muotia nyt
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2fe9cca3-a319-421b-a72d-f44182ca556b
Palstamies, aiotko hankkia käsilaukun?
25
<50
Vastaukset
Terry Crews kertoo omia kokemuksiaan aiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=2x8_Zn8hGX4- PäivänPertti
Mulla on jo.
- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
(huokaus)
Vai tämmöisiä kirjoitellaan minun nimissäni.
Alan epäilemään että tämä "huokailija" kirjoittelee itse kommentteja minun nimissäni jotta pääsisi keskustelemaan kanssani.
Ehkä keskityt jatkossa omaan miesystävääsi ettei tarvitse yrittää epätoivoisesti kehitellä kuvioita joiden ainoa päämäärä on päästä harrastamaan kanssani seksiä. PäivänPertti kirjoitti:
Alan epäilemään että tämä "huokailija" kirjoittelee itse kommentteja minun nimissäni jotta pääsisi keskustelemaan kanssani.
Ehkä keskityt jatkossa omaan miesystävääsi ettei tarvitse yrittää epätoivoisesti kehitellä kuvioita joiden ainoa päämäärä on päästä harrastamaan kanssani seksiä.Sillä lailla. Ei sulta tuota itseluottamusta puutu :D
- Näinon_
PäivänPertti kirjoitti:
Ehkä keskityt jatkossa omaan miesystävääsi ettei tarvitse yrittää epätoivoisesti kehitellä kuvioita joiden ainoa päämäärä on päästä harrastamaan kanssani seksiä.Pertti on aina Pertti :D
- kunhan.mietin
PäivänPertti kirjoitti:
Ehkä keskityt jatkossa omaan miesystävääsi ettei tarvitse yrittää epätoivoisesti kehitellä kuvioita joiden ainoa päämäärä on päästä harrastamaan kanssani seksiä.Pönttö pitää sut reservissä. Ei sen ukko kauaa tuollaista flirttailijaa katso. Huomasitko, että kerrottuasi ihastuksestasi, pönttö oli parin päivän päästä parisuhteessa. Jos se mies tuli hautajaisiinkin, niin ei se ollut mikään tuore juttu. Ei hautajaisiin ventovieraita viedä. Noita riittää, joilla pitää olla ovi vähintään raollaan muihinkin suuntiin parisuhteesta huolimatta. Samaa sarjaa harmiksen kaipailu, vaikka kaikki toki verhotaan "ystävyydeksi".
- PäivänPertti
kunhan.mietin kirjoitti:
Pönttö pitää sut reservissä. Ei sen ukko kauaa tuollaista flirttailijaa katso. Huomasitko, että kerrottuasi ihastuksestasi, pönttö oli parin päivän päästä parisuhteessa. Jos se mies tuli hautajaisiinkin, niin ei se ollut mikään tuore juttu. Ei hautajaisiin ventovieraita viedä. Noita riittää, joilla pitää olla ovi vähintään raollaan muihinkin suuntiin parisuhteesta huolimatta. Samaa sarjaa harmiksen kaipailu, vaikka kaikki toki verhotaan "ystävyydeksi".
Harmis riittäköön Pönttiksen "varareserviksi", mulla on elämä elettävänä.
- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
Sillä lailla. Ei sulta tuota itseluottamusta puutu :D
Kirjoititko tuon kommentin nimissäni?
kunhan.mietin kirjoitti:
Pönttö pitää sut reservissä. Ei sen ukko kauaa tuollaista flirttailijaa katso. Huomasitko, että kerrottuasi ihastuksestasi, pönttö oli parin päivän päästä parisuhteessa. Jos se mies tuli hautajaisiinkin, niin ei se ollut mikään tuore juttu. Ei hautajaisiin ventovieraita viedä. Noita riittää, joilla pitää olla ovi vähintään raollaan muihinkin suuntiin parisuhteesta huolimatta. Samaa sarjaa harmiksen kaipailu, vaikka kaikki toki verhotaan "ystävyydeksi".
Ei minusta tässä ole mitään epäselvää.
Kyllä minulla suhde on. Mutta ei se tosissaan ystäviä saa viedä.
Miksi nyt tuollainen maukuminen?
En aio. Mun meikkipaletti ja pensselit ei mahdu tommoseen.
- no.en
Ei pidä muodikkuuden nimissä mennä mukaan kaiken maailman homohömpötyksiin.
- hajosin
Ei vitsi noita kuvia. 😂
Ahahah. Eikä...
Kävelisin kadun toista puolta.
Mikä kapsäkki tuo on olevinaan, juu ei tuu kesää tuolla *pärsk* :Dpossu kirjoitti:
miks uppailet tätä etusivulle? 🐽
Vastasin vaan tuohon aiempaan iltapäivän huvituksissani : )
- hyisaatana_
Homoja!
- H-pussukat
Entivanhaset vyölaukut kehiin äijille niin tulee kaikille hyvä mieli :)
- sasad
Perus reppu on parempi, mahtuu enemmän ja vauhdissa kulkee mukana ihan eritavalla :)
käytin parikymppisenä opiskeluaikana olkalaukkua,mut osoittautu tosi huonoksi kuljettaa fillarilla tai juostessa- joten siirryin reppuun takaisin. Sama juttu intin lomakassin kanssa, ihan perseestä! nykyään noilla on reput.
Lapsena 90-luvulla mulla oli vyölaukku, siellä ruuvimeisseliä, narua, tulentekovälineet, linkkaria,puukkoa nauloja yms.. mitä nyt pojjat tarvii :D tommoset tarvikkeet kulkee edelleen mukana- taskussa.
Käsilaukku :D oon huomannu et käytännölliset naisetkaan ei käytä semmoista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194