Ujo ja arka nainen. Mitä mieltä?

Ujojaarkasinkku

Niin siinähän se kysymys jo tulikin.

50

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihuolta

      Jokainen ujo ja arka nainen saa ehdotuksia kymmeniltä pelimiehiltä kuukaudessa, ja lopulta nainen lähtee jonkun heistä matkaan.

    • Aptaas

      Niitä ootellessa. Mietin että missäköhän ne kymmenet ehdotukset on?

      • niimpä.niin

        Tuo "ei huolta" tietenkin paremmin tietää, mitä sulle ehdotellaan, kuin sinä itse.
        Niinhän tämä ätmisakki täällä on aina tietävinään paremmin mitä naisten elämässä tapahtuu, kuin naiset itse. Huvittavinta tässä on tietysti se, etteivät nämä ole minkäänlaisissa tekemisissä yhdenkään naisen kanssa.


      • Aptaas
        niimpä.niin kirjoitti:

        Tuo "ei huolta" tietenkin paremmin tietää, mitä sulle ehdotellaan, kuin sinä itse.
        Niinhän tämä ätmisakki täällä on aina tietävinään paremmin mitä naisten elämässä tapahtuu, kuin naiset itse. Huvittavinta tässä on tietysti se, etteivät nämä ole minkäänlaisissa tekemisissä yhdenkään naisen kanssa.

        Niin kai juu. Mä noista ätmeistä mitään tiiä.


      • niimpä.niin kirjoitti:

        Tuo "ei huolta" tietenkin paremmin tietää, mitä sulle ehdotellaan, kuin sinä itse.
        Niinhän tämä ätmisakki täällä on aina tietävinään paremmin mitä naisten elämässä tapahtuu, kuin naiset itse. Huvittavinta tässä on tietysti se, etteivät nämä ole minkäänlaisissa tekemisissä yhdenkään naisen kanssa.

        Niinhän ne ätmit aina just kuvittelevat tietävänsä kaiken naisten elämästä, vaikka he eivät itse uskalla naisia koskaan edes missään lähestyä Ätmit ovat aina tunnettuja siitä omasta huonosta itsetunnostaan.


    • Tämä-selvä

      Sulle ei varmaan kelpaa ujo atka ätmi vaan komea pelimies joka pannut kymmeniä naisia ja sinutkin se saa ja silloin ujous unohtuu kun komea mies tulee ja vähän kehuu sinua niin olet heti valmis seksiin.

      • Ällötyksiä

        Inhottaa nuo monia naisia panneet miehet. Noiltahan voi tulla vaikka mitä sukupuolitauteja ja lopulta syöpä!🤮🤒


      • Tämä-selvä
        Ällötyksiä kirjoitti:

        Inhottaa nuo monia naisia panneet miehet. Noiltahan voi tulla vaikka mitä sukupuolitauteja ja lopulta syöpä!🤮🤒

        no ei sa naisia ole ennenkään haitannut kun ne panee muutenkin jännämiehiä. Naiset panee sitä joka on parhaimman näköinen.


    • Aptaas

      En mä ole tyhmä ja sinisilmäisyys karissut jo aikaa sitten. seksin vonkujia kyl riittää, ei muita.

    • Aptaas

      Sori mut mikä on atka ätmi? Mä en tunne noita lyhenteitä.

      • olehyvä

        Alemman tason mies. Ytm ylemmän. Mitä nää nyt sit tarkoittaakaan :D


    • kyl.se.siit

      Kai se ujous ja arkuus katoaa iän myötä vai minkä ikäinen olet jo?
      Mua ei haittaisi ujous ja arkuus, kyllä se siitä karisee kun on päässyt ensiaskeleista eteenpäin.
      jos tarkoitit sitä että kelpaisko miehille?

    • Aptaas

      No mä meen halailemaan tyynyä. Ni jaksaa huomenna töissä.

      • Ehkäkiinostaisi

        Kerrotko itsestäsi enemmän. Ikäsi, parisuhdetaustaa, millaisista asioista olet kiinostunut elämässä ja millaista miestä etsit?


      • Yksinparwmpi
        Ehkäkiinostaisi kirjoitti:

        Kerrotko itsestäsi enemmän. Ikäsi, parisuhdetaustaa, millaisista asioista olet kiinostunut elämässä ja millaista miestä etsit?

        Kuka hullu nyt tänne omia tietojaan kertoo.
        Juu ja sit haluut varmaan kans osoitteen et voit tulla ovikelloa soittaan. Hah hah.
        Mua ei löydä mistään, en ole tinderissä, enkä missään muuallakaan senssi/ treffi jutussa.
        Miksikö? Siksi että en kelpaa kellekkään, se on koettu ja nähty. Paljon parempi mieli itsellä kun ei edes kuvittele saavansa miestä elämäänsä. Koska ikäiseni miehet haluaa nuorempaa, alle 30 v. Meikattuja, tällättyjä pimatauja. . Ainoo minkä saisin on oman isän ikäinen papparainen, eli 20v. Itseäni vanhempia. Juu ei kiitos.


    • muillaeimahkuja

      Vain komein, suulain ja röyhkein pelimies voi saada sellaisen yksisarvisen.

    • Kaikysyäsaa--

      Oletko neitsyt?

    • Niin kyllähän se on vaikeaa, koska ne kiltit ja kunnolliset miehet ovat itsekin usein vähän ujoja. Melko vaikeaa siis parisuhteen syntyä, jos kumpikaan ei tee aloitetta tai keksi mitään sanottavaa.

      Lisäksi jos et ole missään tavoitettavissa, menee asia vielä vikeammaksi.

      • Pärjäänyksinkin

        Niin. En niistä kunnollisista ja kilteistä miehistä tiiä, noita pelimehiä kyl tullu vastaan senkin edestä. Ei niitä kunnollisisa täällä netissä ole, tai ainakaan ei ole tullut vastaan.
        Kun ei ole enää nuori ja nätti, niin mahdollisuudet netin maailmassa aika olemattomat.
        Kyllä olen ollut saatavilla, esillä jne. Ihan tarpeeksi. Ottanut kolhuja, haukkuja jne. Ottanut vastaan ja niellyt ne ja yrittänyt vaan uudelleen ja uudelleen, saaden mitä? paskaa niskaan!
        Joku raja se on ihmisellä, noissa haukkumisissakin.
        Ehkä joskus tulee olo et haluaa taas kokeilla, mutta ei nyt vähään aikaan. Tulee vastaan elämässä ja livessä jossain, jos tulee.


      • Liika.vanha.ätmi
        Pärjäänyksinkin kirjoitti:

        Niin. En niistä kunnollisista ja kilteistä miehistä tiiä, noita pelimehiä kyl tullu vastaan senkin edestä. Ei niitä kunnollisisa täällä netissä ole, tai ainakaan ei ole tullut vastaan.
        Kun ei ole enää nuori ja nätti, niin mahdollisuudet netin maailmassa aika olemattomat.
        Kyllä olen ollut saatavilla, esillä jne. Ihan tarpeeksi. Ottanut kolhuja, haukkuja jne. Ottanut vastaan ja niellyt ne ja yrittänyt vaan uudelleen ja uudelleen, saaden mitä? paskaa niskaan!
        Joku raja se on ihmisellä, noissa haukkumisissakin.
        Ehkä joskus tulee olo et haluaa taas kokeilla, mutta ei nyt vähään aikaan. Tulee vastaan elämässä ja livessä jossain, jos tulee.

        Tunnustat siis ottaneesi vastaan noita pelimiehiä ja saaneesi heiltä yhtä sun toista. Jospa se maine on kiirinyt niitten ujojen ätmien korviin, että siinä se on se kylän polkupyörä ja jakorasia. Ei sellaiseen ujo ja arka ätmi uskalla sekaantua ollenkaan. Olisit silloin aikanaan valinnut toisin niin asiasi olisi toisin nytkin. Vaan kun ne pelimiehet oli niiin iihania!


      • Pärjäänyksinkin kirjoitti:

        Niin. En niistä kunnollisista ja kilteistä miehistä tiiä, noita pelimehiä kyl tullu vastaan senkin edestä. Ei niitä kunnollisisa täällä netissä ole, tai ainakaan ei ole tullut vastaan.
        Kun ei ole enää nuori ja nätti, niin mahdollisuudet netin maailmassa aika olemattomat.
        Kyllä olen ollut saatavilla, esillä jne. Ihan tarpeeksi. Ottanut kolhuja, haukkuja jne. Ottanut vastaan ja niellyt ne ja yrittänyt vaan uudelleen ja uudelleen, saaden mitä? paskaa niskaan!
        Joku raja se on ihmisellä, noissa haukkumisissakin.
        Ehkä joskus tulee olo et haluaa taas kokeilla, mutta ei nyt vähään aikaan. Tulee vastaan elämässä ja livessä jossain, jos tulee.

        No ehkä asia sitten on niin, että sinä olet suomen viimeinen neitsyt. Ei kaikille vaan ole paria. Totta kai aran ja ujon on vaikeaa löytää suhdetta ja vielä vaikeampaa jos on vielä ruma, arka ja ujo.

        Kirjoituksesi kuitenkin todistaa, että sinua ovat miehet kuitenkin lähestyneet. Ns normi miehelle naisten yhteydenotot ovat todella harvinaista herkkua.

        Ovatko nuo miehet, jotka ovat sinua lähestyneet, lähestyneet sinua vaan haukkuakseen ja kolhiakseen.?Tämä on vaikea uskoa,. Ei ainakaan itselleni juolahtaisi mieleenkään, että kun näen ruman naisen, niin menempä juttelemaan, voidakseni haukkua häntä rumaksi.


      • Huhhuhtaas
        Liika.vanha.ätmi kirjoitti:

        Tunnustat siis ottaneesi vastaan noita pelimiehiä ja saaneesi heiltä yhtä sun toista. Jospa se maine on kiirinyt niitten ujojen ätmien korviin, että siinä se on se kylän polkupyörä ja jakorasia. Ei sellaiseen ujo ja arka ätmi uskalla sekaantua ollenkaan. Olisit silloin aikanaan valinnut toisin niin asiasi olisi toisin nytkin. Vaan kun ne pelimiehet oli niiin iihania!

        "Et usko että miehet haukkuu,"niin ei se olekkaan mikään uskon asia. Mutta niin vaan monesti käynyt. Ainakin heti kun saavat tietää ettei seksiä tipu heti ekoilla treffeillä, eikä tokillakaan.
        En ole ollut joka vonkaajan lakanoissa, vaan sanoin että on tullut vastaan, siis netissä. Vaihdettu pari jutustelua ja jo siinä esille tulee seksi ja arvostelu ja mitä hakevat. Joku viel naimisissakin onnettomasti, pitäiskö sääliä heitä, siis antaa säälistä?
        En ole mikään joka miehen lakanoihin hyppäävää sorttia, hoituu se pikaseksi itekseenkin ja paljon paremmin kuin jonkun jännämiehen kanssa äheltäessä.


      • Pöhköpää
        Yogamies kirjoitti:

        No ehkä asia sitten on niin, että sinä olet suomen viimeinen neitsyt. Ei kaikille vaan ole paria. Totta kai aran ja ujon on vaikeaa löytää suhdetta ja vielä vaikeampaa jos on vielä ruma, arka ja ujo.

        Kirjoituksesi kuitenkin todistaa, että sinua ovat miehet kuitenkin lähestyneet. Ns normi miehelle naisten yhteydenotot ovat todella harvinaista herkkua.

        Ovatko nuo miehet, jotka ovat sinua lähestyneet, lähestyneet sinua vaan haukkuakseen ja kolhiakseen.?Tämä on vaikea uskoa,. Ei ainakaan itselleni juolahtaisi mieleenkään, että kun näen ruman naisen, niin menempä juttelemaan, voidakseni haukkua häntä rumaksi.

        Kuka sanoi että olen neitsyt?


      • Huhhuhtaas kirjoitti:

        "Et usko että miehet haukkuu,"niin ei se olekkaan mikään uskon asia. Mutta niin vaan monesti käynyt. Ainakin heti kun saavat tietää ettei seksiä tipu heti ekoilla treffeillä, eikä tokillakaan.
        En ole ollut joka vonkaajan lakanoissa, vaan sanoin että on tullut vastaan, siis netissä. Vaihdettu pari jutustelua ja jo siinä esille tulee seksi ja arvostelu ja mitä hakevat. Joku viel naimisissakin onnettomasti, pitäiskö sääliä heitä, siis antaa säälistä?
        En ole mikään joka miehen lakanoihin hyppäävää sorttia, hoituu se pikaseksi itekseenkin ja paljon paremmin kuin jonkun jännämiehen kanssa äheltäessä.

        No nyt ikäänkuinpäästiin asian ytimeen. Eli sinua kohtaan on ollut lähestymisyrityksiä .

        Eli ongelma tässä ei ole ollut se, että et saisi miehiä halutessasi, vaan miehet eivät ole olleet oikeanlaisia.

        Meidän miesten on vaikea pitää tuollaista ongelmaa oikeana ongelmana, koska melko komeakin mies saa kyllä olla nettitreffeillä ihan ilman aloitteita kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

        Tästä taas huomataan, että naisen ujous ja arkuus eikä edes rumuus sinänsä ole miehille ongelma. Sama joskin hyvin suppea kokemus on tuttavapiirissäni. Pari hyvin arkaa naista on kyllä löytäneet miehet.


    • Tämä-selvä

      Nainen haluaa pelimiehen jännämiehen vaikka nainen itse on ujo. Nainen odottaa että komea mies tulee iskemään ja ei kestä kovin kauaa kun ujo nainen antaa pillua.
      Alottaja naiselle ei kelpaa normaali kiltti mies joka olisi ehkä itsekkin hiukan ujo mutta sen verran sosiaalinen että vie juttua eteenpäin.

      • Huhhahheijaa

        Kyllä mulle kelpaa ujokin mies, kunhan hoitaa hygieniansa ja on muutenkin kunnolline, ettei ole mikään alkkis ja elätettävä.
        Ei ole tullu vastaan, ujoja mieheiä,.
        toi asenne että heti arvostellaan nainen/ naiset, kyrsii. Sellaiset miehet ei kiinnosta.
        Haluan miehen joka ei leveile kuinka paljon naisia hällä on ollut, tai paneskele joka muijaa kylillä. Sekä että tulee toimeen omillaan, maksaa laskunsa jne. En hae rikasta, itsekkään ole.
        Pesulla vois käydä ja pukeutua ehjiin puhtaisiin vaatteisiin.
        Ja käytöstavatkin ois kiva olla.
        Ja jos ekat kysymykset on kuppikoko tai saanko pillua, pakenen,


    • Rujo_ja_parka

      Kyllä kelpaa sinänsä ujo ja arka, mutta kun sitä on nais-asioissa itsekin niin voi olla liian vaikea lähestyä. Voi saada käsityksen ettei ole halukas tutustumiseen. Pitäisi jomman kumman olla reipas ja suoraviivainen eikä vihjaileva ja toiveita elättelevä ilman käytännön tekoja. En toisaalta osaa lähestyä liian itsevarmojakaan kun niissä tapauksissa rima on liian korkealla minulle. Vähiin jää siis vaihtoehdot ja yksinäisyytenä se näkyy minun elämässä.

      • Herkkätuttö

        Kerro vähän mikä on liian itsevarma nainen? Oletatko vain että niillä on rima korkealla, vai ovatko sanoneet suoraan vaatimuksia?
        Itse voin vaikuttaa itsevarmarmalta, peitellessäni ujoutta. Tai esitän " kovaa" ettei mikään tunnu missään, vaikka todellisuudessa korpeaisi sydänalasta tai itkettäisi.


      • Rujo_ja_parka

        Ainakin semmoiset missi-tasoiset on aika kova tavoite kun niillä on valtava määrä vientiä eivätkä tiedä mitään siitä millaista on yli 10 vuoden yksinäisyysjaksot ja mitä parisuhde miehelle merkitsee. Sellaiset eivät siedä pienintäkään virhettä ja inhimillisyyttä miehessä eikä ehkä riitä vaikka tämä laittaisi peliin kaiken mitä hänellä on. Vaatimukset käy ilmi jo ensimmäisistä riveistä jos lukee nettideitti-ilmoituksia.

        En ole varma kannattaako esittää muuta kuin on. Olen sitä toki tehnyt itsekin mutta valheilla on tapana sortua ja vieläpä käy niin että omiin rakennelmiinsa uhriutuu itse ainakin niin että elämästä tulee suorittamista ja näytelmää ja kulissin ylläpitäminen alkaa jännittää vielä enemmän kuin luonnollinen ujous alun perin jännittäisi. Tilapäisesti korkeintaan voi vähän boostata ja näyttää että kyllä minusta tarvittaessa on johonkin vaikka en sitä yleensä näytäkään. Mutta jos yksittäinen näytös epäonnistuu niin onkohan se liian traaginen näky? Paras myöntää heti alkuun olevansa ujo ja jos se ominaisuus ei kelpaa niin voi olla hyvä että juttu kaatuu heti alkuunsa tai jos ei niin asian kanssa tullaan paremmin toimeen. Ja erilaisia kommunikoinnin tapoja voi etsiä. Facebook, muu kirjoittelu ja elekieli ja fyysinen lähestyminen jos ei puhuminen niinkään onnistu, ja treffejä voi koittaa sopia jonkun harrastuksen ympärille eikä kahvipöytään.


      • syytä.itseäsi
        Rujo_ja_parka kirjoitti:

        Ainakin semmoiset missi-tasoiset on aika kova tavoite kun niillä on valtava määrä vientiä eivätkä tiedä mitään siitä millaista on yli 10 vuoden yksinäisyysjaksot ja mitä parisuhde miehelle merkitsee. Sellaiset eivät siedä pienintäkään virhettä ja inhimillisyyttä miehessä eikä ehkä riitä vaikka tämä laittaisi peliin kaiken mitä hänellä on. Vaatimukset käy ilmi jo ensimmäisistä riveistä jos lukee nettideitti-ilmoituksia.

        En ole varma kannattaako esittää muuta kuin on. Olen sitä toki tehnyt itsekin mutta valheilla on tapana sortua ja vieläpä käy niin että omiin rakennelmiinsa uhriutuu itse ainakin niin että elämästä tulee suorittamista ja näytelmää ja kulissin ylläpitäminen alkaa jännittää vielä enemmän kuin luonnollinen ujous alun perin jännittäisi. Tilapäisesti korkeintaan voi vähän boostata ja näyttää että kyllä minusta tarvittaessa on johonkin vaikka en sitä yleensä näytäkään. Mutta jos yksittäinen näytös epäonnistuu niin onkohan se liian traaginen näky? Paras myöntää heti alkuun olevansa ujo ja jos se ominaisuus ei kelpaa niin voi olla hyvä että juttu kaatuu heti alkuunsa tai jos ei niin asian kanssa tullaan paremmin toimeen. Ja erilaisia kommunikoinnin tapoja voi etsiä. Facebook, muu kirjoittelu ja elekieli ja fyysinen lähestyminen jos ei puhuminen niinkään onnistu, ja treffejä voi koittaa sopia jonkun harrastuksen ympärille eikä kahvipöytään.

        Missi-tasoinenko pitää olla ujolle pojalle. Vähempi ei kelpaa.


      • syytä.itseäsi kirjoitti:

        Missi-tasoinenko pitää olla ujolle pojalle. Vähempi ei kelpaa.

        Niinkö hän mielestäsi sanoi?


      • Rujo_ja_parka
        Yogamies kirjoitti:

        Niinkö hän mielestäsi sanoi?

        Kiitos kun puolustit. Väsyttää korjailla itse näitä kun aina jostain ilmestyy joku joka vääntää vääntää sanomiseni kieroon. Kiinnostun erilaisista piirteistä naisessa. Se on usein ulkonäkö kun siitä pystyn hahmottelemaan millainen ihminen hän on, mutta ei se sitä tarkoita että ulkonäön tarvitsisi olla missityyppisesti kaunis. Jos on kiinnostava jollain tavalla niin se riittää.

        Minä sitä paitsi olen äskettäin ollut treffailemassa missi-tasoisen naisen kanssa joka vieläpä oli harvinainen maanläheinen eikä niin vaativa, ja kyllä pitää minua varteenotettavana vaihtoehtona vaikka ihan kaikki asiat ei sovi yhteen mitä itsekin ajattelen hänestä. En nyt joutunut liikaa ujoilemaan koska tunnen hänet ennestään. Ei edes ollut ensimmäinenkään missi. Mutta tosiaan semmoisilla on liikaa vientiä mistä on erilaisia haittoja.


      • Rujo_ja_parka kirjoitti:

        Kiitos kun puolustit. Väsyttää korjailla itse näitä kun aina jostain ilmestyy joku joka vääntää vääntää sanomiseni kieroon. Kiinnostun erilaisista piirteistä naisessa. Se on usein ulkonäkö kun siitä pystyn hahmottelemaan millainen ihminen hän on, mutta ei se sitä tarkoita että ulkonäön tarvitsisi olla missityyppisesti kaunis. Jos on kiinnostava jollain tavalla niin se riittää.

        Minä sitä paitsi olen äskettäin ollut treffailemassa missi-tasoisen naisen kanssa joka vieläpä oli harvinainen maanläheinen eikä niin vaativa, ja kyllä pitää minua varteenotettavana vaihtoehtona vaikka ihan kaikki asiat ei sovi yhteen mitä itsekin ajattelen hänestä. En nyt joutunut liikaa ujoilemaan koska tunnen hänet ennestään. Ei edes ollut ensimmäinenkään missi. Mutta tosiaan semmoisilla on liikaa vientiä mistä on erilaisia haittoja.

        Joo, ymmärrän mitä ajat takaa. Itse kutsun tuota naistyyppiä pakkelipimuiksi. Useimmiten nuo naiset ovat nuoria tai nuorehkoja ja heidän parisuhdemarkkina-arvonsa on niin korkealla, että he vain lähinnä odottavat, että joku mies tulee ja tekee heidät onnelliseksi. Kun yleensä sitten treffeillä yritetään löytää seikkoja, jotka yhdistävät, niin ne etsivät seikkoja, jotka pudottaisivat miehen pelistä.


    • Viinamies

      Naisen pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa niin löytää sen kumppanin helpoiten. Ujo mies ja ujo nainen kohtaavat yökerhossa ja niin parisuhde voi alkaa.

    • Mitä mieltä siitä nyt sitten pitäisi olla? Eiköhän ujoja ja arkoja ihmisiä ole yhtä lailla molemmissa sukupuolissa.

      Siinä voi tosin olla hankalaa saada suhdetta polkaistua alulle, jos molemmat kovin ujoja ja arkoja, vaikka kiinnostusta löytyisikin puolin ja toisin.

    • Tsemppiä etsintään. Kyllähän niitä kilttejä miehiä on vielä, kenelle kelpaa ujo nainen. Itse en juurikaan piittaa täysmeikatuista naisista, ketkä juoksevat baareissa sun muuta. Luonteva, maat jalassa pitävä ja rauhallinen on kaikkein paras. Siinähän se haaste tietysti onkin, itsekkin vähän ujo. Eikä niitä treffipalstojakaan jaksa kauhean paljon. Välillä tulee katottua ne pari mielenkiintoista josko natsais yhteen. Itselläni on se paha tapa myöskin, että innostun kun löytyy se sopiva. Mikä sitten tietysti säikäyttää heidät pois. Eikä ole tapana esimerkiksi kaupan kassojakaan ruveta kyselemään vaikka sattuisikin juttuun tulemaan. No, kevät alkaa kohta ja pääsee kiertämään Suomen luontoa.

    • Tämä-selvä

      Luulen että kaikille miehille kelpaa ujo arka nainen. Tuskin olet niin ujo kun väität vaan odotat että joku itsevarma komea mies iskee, sulle ulkonäkö merkkaa sitä että mies olisi hyvä kumppani.

    • Öö..Tota..Siinäkö kaikki.
      Niin monenlaiset täysin erilaiset ihmiset voivat olla jollain tasolla ujoja ja arkoja, mut kyl mä vähän enemmän tartten kiinostuakseni kenestäkään:D Aika paljonkin.

      Se miks sinusta ja minusta ei voi tulla me edes teoriassa on tuo kun sanot, että et kelpaa kenellekkään jne.
      Itse kun tiedän kuinka helppoja miehet ovat yleisesti ottaen, niin tuo on aika selvä merkki siitä et on parempi jatkaa matkaa.... Itse kun etsin tasokasta sporttista naista mahtavaan parisuhteeseen...Naista joka kelpaisi kaikille miehille.

    • ajattelinvaan

      Ujous on plussaa. Ujot naiset on kauniita

    • Tuota, kestääkö vatsasi miten hyvin kahvia?

      Ihan vaan meinaan kuvittelin meidät treffeillä kahvilassa. Sinä olet ujo ja minua jännittää joten alkuun saattaa muutama pannu mennä mustaa kultaa ennenkuin saadaan jotakin juttua aikaan. Oikeastaan kannattaisi tehdä niin että lähetetään etukäteen listat toisillemme mitä saa kysyä niin voidaan miettiä vuorosanat alkuun. Kunhan saadaan ne vastaukset ensin ulos merisään äänenvaihtelulla niin ehkä se hiukan lievittää alkukankeutta ja voidaan aloittaa keskustelu sponttaanisti ohi listan.

      Kyllä minä jossakin vaiheessa muistutan itseäni siitä että olen mies ja olisi enemmän kuin suotavaa ottaa tilanne haltuun ja puhe muuttuu piikkilangan oksentamisen sijaan ihan ymmärrettäväksi. Jos minä sillä sitten saisin sinut tuntemaan itsesi hyväksi seuralaiseksi niin ehkä se ujous ja arkuus siitä pikkuhiljaa karisisi.

      Toisaalta voitaisiin mennä vaikka huvipuistoon pelkäämään yhdessä niin saataisiin hiljaisuulle joku muu peruste kuin ujous tai jännittäminen. Tai sitten mennään keilaamaan mutta kerro etukäteen oletko kilpailuhenkinen. Yhdet treffit meni piloille kun voitin naisen siinä lajissa.

      • Treffeillä

        En ole kilpailuhenkinen ja tykkään kahvista. Ja kyllä mä jotain uskalla sanoa, en ihan niin ujo kuitenkaan ole, jos kerran treffeille olen lähtenyt.


      • Treffeillä kirjoitti:

        En ole kilpailuhenkinen ja tykkään kahvista. Ja kyllä mä jotain uskalla sanoa, en ihan niin ujo kuitenkaan ole, jos kerran treffeille olen lähtenyt.

        No ethän sinä sitten niin kovin ujo ja arka ole. Sanoisin että enempi harkitsevainen. Ei sulla mitään hätää ole. Idioottitutka vain päälle ja välttelemään epäsopivia yksilöitä. Niinkuin on tuossa matkan varrella kommentoitu, ei ujous ja arkuus ole pahasta kunhan et sitten kynnysmatoksi rupea.


    • mies--

      Ujoilta saa helposti pillua. Yökerhossa ujot tytöt oikein odottaa että mies tulee pyytämään tanssimaan ja sellaiset tytöt tunnistaa helposti koska ovat aika hiljaisia ja istuvat paikallaan odottavat että mies tulee iskemään.

    • Kummasti on sitä pimpsaa kuitenki jaeltu. :D

    • tulikin

      Ujoudesta jpääsee puhumalla siitä.
      Melkein mikään ei ole tosimiehelle houkuttelevampaa kuin ujo nainen joka kertoo olevansa ujo.
      Arkuuden syy kannattaa selvittää. Jos se johtuu esim heikosta itsetunnosta niin itsetuntoa pitää vahvistaa. Pelon voi poisoppia esim siedättämällä jne.

    • Ujompi

      Olin minäkin aiemmin ujompi ja arempi mutta kun huomasin minkälaisia jalkovälillään ajattelevia kus.päitä miehet on niin en oo enään ihan niin..
      Ja varsinkin jonkun aikaa palstaa lukeneena olen todennut ettei oikein taida olla lääkitys kaikilla kohdillaan niin ei kyllä ole kauheesti kiinnostustakaan enää

      • hiekkaapillussa

        Onko hiekkaa pillussa?


      • HiekkaaAivoissa

        Onko hiekkaa aivoissa?


    • Subliikkimies

      Minä en pystynyt aikoinaan tutustumaan ujoon naiseen. Minusta tuli itsestäkin kauhean arka. Tuntui, että ahdistan häntä ja toisaalta mietin, että ei minusta ole hänen nostajaks ja pönkäksi.

      Ehkä ujo ja arka tarvitsee samantyylisen ihmisen vierelleen. Vaikka pienessä mielikuvituksessa naurahdan, että mitenkähän pitkään siinä ujoillaan, ennenkuin jompikumpi uskaltaa pitää kädestä kiinni edes. 😁

      Mutta kyllä mä uskon, että halu voittaa ujoudenkin, kun oikein haluaa vierelle jonkun oman rakkaan. 😊👌

      Tsemppiä apeelle vaan...

      • Voin.olla.avuksi

        Eikä mitä. Jos toinen on puhelias niin syntyyhän siinä juttua, ujokin pääsee karvoistaan jossain vaiheessa. Rocky on hyvä esimerkki, Adrian oli aika ujo alussa mutta kyllä se ujoudestaan pääsi samalla kun neitsyydestään.

        Ujojen olisikin parempi aloittaa suhde seksillä, miksei muidenkin. Senjälkeen ei enää niin ujostuta kun on saanut melaa mekkoon..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe