Olen kohdannut monenlaisia naisia

rohkea_tyyppi

Kaikenlaisia on. Olen kohdannut opiskeluaikana jopa sellaisen naisen, jonka opiskelijaboksissa kyseinen likinäköinen paksulinssi-rillipäinen nainen vain istui sängyn reunalla, ja katseli maahan, ei vahingossakaan minuun. Hän ei ollut kasvanut yhtä varakkaassa sivistyneessä kodissa kuin minä. Sen huomasi käytöstavoista, tai siis käytöstapojen puutteesta. Onneksi ei alkanut suhde niin vaikean tapauksen kanssa.

Myöhemmin olen onneksi kohdannut sivistyneissä kodeissa kasvaneita naisia, jotka keskustelivat reippaasti, ja rohkeasti katsoivat minua silmiin. Normaali avioliittoon johtanut seurustelu alkoi jo kauan sitten.

Mitä tästä opimme? No sen, että jos yksi nainen on joskus käyttäytynyt hölmösti, niin sillä ei ole mitään merkitystä, koska enemmistö naisista on ihan kivoja.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OuJaaJaa

Hyvä juttu, että tiedät, miten monenlaisia naisia on. Jostain syystä näillä palstoilla pyörii ihmisiä, jotka kuvittelevat kaikkien naisten olevan samanlaisia, höh.

• Viinamies

Olen oppinut sen että enemmistä naisista juo viinaa ja kun käy yökerhoissa niin tapaa naisia jjotka ovat tosi kivoja ja juovat viinaa miesten kanssa. Juttuseuraa löytää aina.

• hähähähäh

Etpä sitten ole kovin kummoista oppinut :D

• pullonpohjalinssit

Onpa hyvä.

• mikä.pönde

Ei voisi olla enää typerämpi aloitus kuin tuo oli. Vai että sivistyneestä kodista. Järki taisi unohtua jonnekin jossain vaiheessa jos sitä on koskaan aloittajalla ollutkaan.

• Rehellisyys

Kyllä mielipiteensä saa kertoa. Sivistyneisyys ei tarkoita, että pitäisi kierrellä ja kaarrella - kyllä asiat pitää sanoa suoraan.

• Rehtija
        Rehellisyys kirjoitti:

Kyllä mielipiteensä saa kertoa. Sivistyneisyys ei tarkoita, että pitäisi kierrellä ja kaarrella - kyllä asiat pitää sanoa suoraan.

Sivistynyt ei arvostele toisia tuntematta tarkemmin taustoja, jotka voivat vaikuttaa toisen käyttäytymiseen. Käytöstapoihinkin voi vaikuttaa monella tavalla, joitakin kasvatetaan vapaammin ja toisilla on kovempi kuri ja alisteinen ympäristö.

Ehkä osannut lukea/ aistia sun tapaa ajatella asioita ja käyttäytyä ja omat kokemukset huomioiden ollut alisteinen ja nöyristelevä? Lopulta todennut, et taitaa kaveri olla aika täynnä itseään tms. Oikeudenmukainen ja rehti käytös ei ole itseisarvo kenellekään. Ehkä et arvostanut toista riittävästi ja toinen aisti sen ja kärsi sen takia sinun seurassa?

• voih

Oiihh mikä aloitus taas, eipä ole kyllä aloittajakaan kasvanut aloituksen perusteella sivistyneessä kodissa...

• rohkea_tyyppi

Minä aloittaja olen kasvanut sivistyneessä kodissa, ja kodissani arvostettiin kohteliaita ihmisiä, mutta epäsosiaaliset ihmiset eivät todellakaan saaneet kehumista. - Kirjoituksellani kerroin sen tosiasian, että enemmistö naisista on ihan kivoja, hyväntuulisia, ystävällisiä. Mutta on muutamia naisia, joiden käytöksessä ei ole kehumista, ja yritän saada ihmiset tajuamaan, että sellaiset kuuluvat noin alle 3 prosentin vähemmistöön.

• pönttö
        rohkea_tyyppi kirjoitti:

Minä aloittaja olen kasvanut sivistyneessä kodissa, ja kodissani arvostettiin kohteliaita ihmisiä, mutta epäsosiaaliset ihmiset eivät todellakaan saaneet kehumista. - Kirjoituksellani kerroin sen tosiasian, että enemmistö naisista on ihan kivoja, hyväntuulisia, ystävällisiä. Mutta on muutamia naisia, joiden käytöksessä ei ole kehumista, ja yritän saada ihmiset tajuamaan, että sellaiset kuuluvat noin alle 3 prosentin vähemmistöön.

Aasien aasi oot. Isi ja äiti tietenkin samanlaisia aaseja.
        Alle 3 %, vittu mikä aasi.

• Puolireuho

Epäystävällisten naisten oikea prosenttiluku varmaan alle 1 % koska lähes kaikki naiset ovat kivoja.

• macynhaamu

Mjoo, niinhän se menee miestenkin kanssa. Yksi fiksu triittää... :)

9. Jänis

Olet todellinen Väiski Vemmelsääri! Jos jänis oli ensimmäinen näkemäsi eläin tarkoittaa se sitä, että olet luova ja energinen ihminen, jonka hymy tarttuu nopeasti kaikkiin ympärilläsi.

Menit sitten, minne tahansa, niin nauru ja ilo kulkevat aina mukanasi. Sinun uskomaton huumorintajusi tekee sinusta automaattisesti huomion keskipisteen, oli sitten kyse töistä tai juhlista. Jotkut saattavat pitää sinua hyvin tavallisena, mutta se on kuitenkin kaukana totuudesta.

Olet hyvin välittävä ja empaattinen ihminen, joka todella nauttii siitä, kun saa muut nauramaan. Välillä myös sinun on kuitenkin muistettava pitää taukoa…

https://fi.newsner.com/viihde/ensimmainen-kuvassa-nakemasi-elain-voi-kertoa-paljon-sinun-persoonallisuudestasi/

Torstain kevennykseksi... :)

• aikahumpuukiakyllä

Mä luulin ekaks kokonaisuutena näkeväni mustekalan (mitähän tosta vois päätellä) mutta sellaista ei ollut. Noista eläimistä sitten mitä oli luulin, että näin aasin, mutta se olikin seepra ja kutakuinkin samaan aikaan näin koalan, mutta kyllä se seepra oli (mitähän näistä tulkinnoista saa).

• macynhaamu
        aikahumpuukiakyllä kirjoitti:

Mä luulin ekaks kokonaisuutena näkeväni mustekalan (mitähän tosta vois päätellä) mutta sellaista ei ollut. Noista eläimistä sitten mitä oli luulin, että näin aasin, mutta se olikin seepra ja kutakuinkin samaan aikaan näin koalan, mutta kyllä se seepra oli (mitähän näistä tulkinnoista saa).

Mulle sattu sopivasti mieleinen elukka ja kuvaus...kernaasti olen porukassa se joka naurattaa. Joko jutuillaan tai omalla olemuksellani, ihan sama kunhan ihmiset hymyilee...

Mun kustannuksellakin saa nauraa, enkä järin osaa loukkantua. :D

Mutta noista sun elukoista voisi päätellä vaikka , että olet vähän kaikesta jotain? :)

• Koala löytyi ensimmäiseksi.

• Ihana, tee tuosta oma aloitus!

Tuli koala :D

• lissukkasihmemaassa

Norsu. : )
        Jos norsu on se eläin, jonka näit ensimmäisenä, niin olet hyvin aito ihminen, joka välittää syvästi kaikista läheisistään.

Aivan kuten norsukin, niin myös sinä olet uskollinen ja vastuullinen ystäviäsi sekä perhettäsi kohtaan. He myös tietävät, että voivat aina luottaa sinuun. Jos he tarvitsevat apua, he kääntyvät ensimmäisenä sinun puoleesi.

Jotenkin sinä onnistunut aina löytämään ratkaisun jokaiseen ongelmaan. Et ole vain hyvä kuuntelija, vaan olet siis myös synnynnäinen ongelmanratkaisija.

Perheesi ja läheisesi ovat aina sinun elämäsi tärkein prioriteetti ja saat mielihyvää siitä, kun läheisilläsi on elämässä kaikki hyvin.

• katso

Kiinnitin huomiota sellaiseen asiaan, että aloittaja mainitsi sen naisen olevan katsekontaktin välttelijä. Sanon, että minunkin mielestäni katsekontaktin välttelijät ovat epäilyttäviä ihmisiä. Luotettavat ihmiset uskaltavat katsoa silmiin.

• EpäilyttäväNainen

Mitäs sitten jos esim. ujo ihastunut nainen välttelee katsekontaktia kiinnostavaan mieheen, onko hän sitten epäilyttävä ja epäluotettava? Apua, mähän olenkin sitten ilmeisesti tuollainen...

• Puoliujo

Niin, ujo ihastunut nainen todellakin välttelee katsekontaktia ujouden tähden. Tämä on asia, jota jotkut miehet eivät tajua, koska nykyään on liian paljon jankutettu sellaista ajattelua, että nainen aina haluaa torjua miehen. Niinpä moni olettaa, että katsekontaktin välttäminen tarkoittaa, että nainen haluaa torjua miehen, vaikka todellisuudessa on kyseessä ujous.

• yks_äijä

Oikeastaan hyvää ja opettavaista, kun kohtaa useammansorttisia naisia.

• Turust_päin

Joo- olis tylsää, jos kaik olis samanlaisii.

• Kylläkelpaa

Minäkin olen tavannut ja tutustunut monenlaisiin mukaviin naisiin. Suurinosa, ihan paria poikkeusta lukuunottamatta on olleet mukavia naisia.

Ja kaikki täysin erilaisia uniikkeja ihmisiä.

Olen ollut onnekas mies.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Oon oppinut että naiset haluaa aina jännämiehen.

• IhankoTotta

Ihanko totta? Sielläkö peräkammarissa olet tämän oppinut? En minä ainakaan mitään jännää peräkammari "miestä" ottais vaikka maksettais... Ne niitä vaarallisimpia on, ei koskaan tiedä milloin pommi räjähtää

• TosiasiaaNyt

Juu - muutamat naiset ehkä haluavat "jännämiehen", ja ajan mittaan aiheuttavat ongelmia itselleen. -Enemmistö naisista taas haluaa miehen, joka on ystävällinen ja rehellinen. Miehen pitää olla asiallinen, mutta ei tiukkapipoinen tosikko, vaan sopivasti huumorintajuinen.

• Kaikissa meissä vikoja on, se kannattaa muistaa. Ei ole olemassakaan täydellistä ihmistä.

Komppaan nimimerkkiä Turust_päin "olis tylsää, jos kaik olis samanlaisii." Näinhän se on. Meitä on niin moneen eri junaan loppujen lopuksi.

• Really_realist

On erilaisia naisia, on erilaisia miehiä. Jokaisessa on omat hyvät puolensa.

• JossainMuualla

Sivistys?

Onko se jokin aperitiivi?

• Lallallaa

Siinä onkin miettimistä.

• NiinOnAsia

Yhteisymmärrys löytyy parhaiten, kun nainen ja mies ovat kasvaneet samantyyppisissä kodeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe