Aina joskus

flowersreally

on kiva istuskella kahvilassa ja seurata ns maailman menoa, ohi kulkevia ihmisiä ja silleen. Tai vaikka juoda vaan kahvia odotellessa jotain, kaveria tai bussia. Mä en kylläkään juo kahvia.

Jotkut kahvilat on vaan viihtyisämpiä kuin toiset, jossain äänekkäämpi kantajengi, jossain mukavammat tuolit, jopa sohvat.

Jos tämä palsta olisi kahvila, niin miten parantaisit sen viihtyisyyttä (jos ollenkaan)?

116

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottaisin spontaania rupattelua kaikkien kanssa :D

      Otatte uuden kohteen ja keskustelut auki. :D

      • flowersreally

        Tässähän sitä rupatellaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        Tässähän sitä rupatellaan.

        Oletko sinä sinä vai feikki sinä. Kun teitä rekkaamattomia voi esittää näköjään joku muukin.

        Mutta eipä siinä. Tässähän sitä rupatellaan juu :)


      • flowersreally
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko sinä sinä vai feikki sinä. Kun teitä rekkaamattomia voi esittää näköjään joku muukin.

        Mutta eipä siinä. Tässähän sitä rupatellaan juu :)

        Olen minä minä. Aina yhtä hyvä rupattelemaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        Olen minä minä. Aina yhtä hyvä rupattelemaan.

        Heh..


      • palikkaapesään
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh..

        Pönttöuunit on kiwoja, varsinkin lämpiminä! Mut auta armias kun päästät jäähtymään, saat taas herutella kauan, siis oikeat, minikaminat on eri juttu ja muut kanisterit.


      • flowersreally
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh..

        Kun kaikki ei ole yhtä hyviä rupattelemaan, onko vielä muita vinkkejä?

        Olisiko mahdollista että voisi jokainen rupatella omalla tavallaan vai pitääkö kaikkien mukautua kantajengin tyyliin.


      • flowersreally kirjoitti:

        Kun kaikki ei ole yhtä hyviä rupattelemaan, onko vielä muita vinkkejä?

        Olisiko mahdollista että voisi jokainen rupatella omalla tavallaan vai pitääkö kaikkien mukautua kantajengin tyyliin.

        Uusien (tai hiljaisempien) pitäisi tehdä omia aloituksia.

        Ja vaikka nimittämäsi "kantajengi" olisi, sitä ei pidä kaihtaa. Voi ajatella ettei sitä ole!

        Jokainen puhtaasti omista lähtökohdistaan eikö silleen ois kiva?


      • palikkaapesään kirjoitti:

        Pönttöuunit on kiwoja, varsinkin lämpiminä! Mut auta armias kun päästät jäähtymään, saat taas herutella kauan, siis oikeat, minikaminat on eri juttu ja muut kanisterit.

        Tuo on totta. Lämmitys on prosessi.


      • PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Uusien (tai hiljaisempien) pitäisi tehdä omia aloituksia.

        Ja vaikka nimittämäsi "kantajengi" olisi, sitä ei pidä kaihtaa. Voi ajatella ettei sitä ole!

        Jokainen puhtaasti omista lähtökohdistaan eikö silleen ois kiva?

        Onhan tää nyt vähän sellainen sisäpiiri johon ulkopuolisten on vaikea tulla mukaan.

        Jututkin ovat enemmän yksityisiä kuin yleisiä.


      • flowersreally
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Uusien (tai hiljaisempien) pitäisi tehdä omia aloituksia.

        Ja vaikka nimittämäsi "kantajengi" olisi, sitä ei pidä kaihtaa. Voi ajatella ettei sitä ole!

        Jokainen puhtaasti omista lähtökohdistaan eikö silleen ois kiva?

        ”Jokainen puhtaasti omista lähtökohdistaan eikö silleen ois kiva?”

        Totta kai. Silloin vaan voi kahvilaan sattua niitä hiljaisempia jolloin sitä spontaania rupattelua ei niin kauheasti synny.


      • macynhaamu
        PäivänPertti kirjoitti:

        Onhan tää nyt vähän sellainen sisäpiiri johon ulkopuolisten on vaikea tulla mukaan.

        Jututkin ovat enemmän yksityisiä kuin yleisiä.

        Täällä kaikki on yleisiä juttuja minkä tänne kitjoittaa. :D

        Mahtaa olla monta lukijaa, joiden kanssa kaiken jakaa..en uskalla edes arvata moniko nämäkin lukee. Aika moni varmaan.

        Luulen, että mukaan tuleminen onnistuu, kun hetken seurailee juttuja. Niin minäkin tein alkuun, lueskelin ja osallistuin varovaisemmin juttuihin...pikkuhiljaa sitä "tulee tutuksi" ja löytää juttuseuraa, jos malttaa ja kokee suinkin että jonkun kanssa keskusteltavaa saa aikaan.

        Joillekin on helppoa loikata mihin vaan mukaan, jotkut vaatii tutusmiseen aikaa. Mua ei ainakaan tarvitse ujostella, eikä varoa. Vaikka kuinka sölkkäisin omia juttujani olen valmis puhumaan muustakin.


      • palikkaapesään
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuo on totta. Lämmitys on prosessi.

        Ompa niinkin, mut ihan mukaavaakin kun on kuiwat sytykkeet ja warsinaisetkin ainekset, mutta eihän mikään korwaa lopputulosta joten kannatta paneutua huolella ja varustautua tuohella.


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Onhan tää nyt vähän sellainen sisäpiiri johon ulkopuolisten on vaikea tulla mukaan.

        Jututkin ovat enemmän yksityisiä kuin yleisiä.

        No siis jos vaan änkeää. Esittäytyy ja tulee? Ei täällä kukaan ollut tuttu itsellekään, tänne vaan vähän niin kuin putoaa sekaan ja siitähän sitten tutustuu.


      • flowersreally kirjoitti:

        ”Jokainen puhtaasti omista lähtökohdistaan eikö silleen ois kiva?”

        Totta kai. Silloin vaan voi kahvilaan sattua niitä hiljaisempia jolloin sitä spontaania rupattelua ei niin kauheasti synny.

        No voi aloittaa vaikka painokkaasti siitä onko samaa vai eri mieltä. Minusta täällä on turha ujostella.


      • PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No siis jos vaan änkeää. Esittäytyy ja tulee? Ei täällä kukaan ollut tuttu itsellekään, tänne vaan vähän niin kuin putoaa sekaan ja siitähän sitten tutustuu.

        Änkeää kuka änkeää.

        Sulla ja mulla tämmöinen epäsovinnainen keskustelutyyli on selkäytimessä, mutta joku voi kauhistella tyyliä.


      • macynhaamu kirjoitti:

        Täällä kaikki on yleisiä juttuja minkä tänne kitjoittaa. :D

        Mahtaa olla monta lukijaa, joiden kanssa kaiken jakaa..en uskalla edes arvata moniko nämäkin lukee. Aika moni varmaan.

        Luulen, että mukaan tuleminen onnistuu, kun hetken seurailee juttuja. Niin minäkin tein alkuun, lueskelin ja osallistuin varovaisemmin juttuihin...pikkuhiljaa sitä "tulee tutuksi" ja löytää juttuseuraa, jos malttaa ja kokee suinkin että jonkun kanssa keskusteltavaa saa aikaan.

        Joillekin on helppoa loikata mihin vaan mukaan, jotkut vaatii tutusmiseen aikaa. Mua ei ainakaan tarvitse ujostella, eikä varoa. Vaikka kuinka sölkkäisin omia juttujani olen valmis puhumaan muustakin.

        Niin samaa mieltä! Ei minusta meistä ketään tarvitse vierastaa. Otan aina avosylin vastaan vieraammankin, kyllä koen, että sinäkin teet niin.

        Nytkin olisi työn alla, että pitäisi enempi tutustua pihallatipuseen elikkäs tuttavallisemmin Tipsuun! :D

        Emme ole juurikaan keskustelleet, mutta hän vaikuttaa mukavalta!

        Että juu, tuntemattomammatkin -tervetuloa koputtamaan nimimerkkiä, jutella voi mistä vain, millon vain, kesken minkä vain : )


      • palikkaapesään kirjoitti:

        Ompa niinkin, mut ihan mukaavaakin kun on kuiwat sytykkeet ja warsinaisetkin ainekset, mutta eihän mikään korwaa lopputulosta joten kannatta paneutua huolella ja varustautua tuohella.

        Lurittelija...


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Änkeää kuka änkeää.

        Sulla ja mulla tämmöinen epäsovinnainen keskustelutyyli on selkäytimessä, mutta joku voi kauhistella tyyliä.

        Joo, mutta kyllä siihenkin kirjoittajat lopulta tottuvat.

        Oikeastaan muistelen, että ehkä siinä ensin itseänikin jännitti kun tuntui, että te täällä tunnette jokaisen sanojan, mutta sitten sitä vaan ei enää pysty sanaista arkkuaan kiinni pitämään, ja kohta siinä olikin nopeasti joku teistä pershöyhenissä kiinni :D

        Kyllä haluaisin kaikkia rohkaista, että kokeilisi. Voi tulla raippaa, mutta voi tulla pusujakin. Yhden kerran olet nitrot ottanut :D

        Nytkin tämä ketju olisi jollekulle uudelle hyvä paikka tulla esittäytymään.

        Ovi on auki. Peremmälle! :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, mutta kyllä siihenkin kirjoittajat lopulta tottuvat.

        Oikeastaan muistelen, että ehkä siinä ensin itseänikin jännitti kun tuntui, että te täällä tunnette jokaisen sanojan, mutta sitten sitä vaan ei enää pysty sanaista arkkuaan kiinni pitämään, ja kohta siinä olikin nopeasti joku teistä pershöyhenissä kiinni :D

        Kyllä haluaisin kaikkia rohkaista, että kokeilisi. Voi tulla raippaa, mutta voi tulla pusujakin. Yhden kerran olet nitrot ottanut :D

        Nytkin tämä ketju olisi jollekulle uudelle hyvä paikka tulla esittäytymään.

        Ovi on auki. Peremmälle! :)

        Po. "Olen ottanut", et sinä:D (tai kuka tietää)

        *naurahdus*


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Änkeää kuka änkeää.

        Sulla ja mulla tämmöinen epäsovinnainen keskustelutyyli on selkäytimessä, mutta joku voi kauhistella tyyliä.

        Kanssakeskustelija opettaa kommunikaatiota.


      • PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Po. "Olen ottanut", et sinä:D (tai kuka tietää)

        *naurahdus*

        Nitrot on jäänyt ottamatta, mutta joskus makasin palstaillessa jäävesipaljussa kun meillä oli kuumimmat hetkemme. Olin varma että me mennään naimisiin.

        Loppuin lopuksi tää palsta on yksi vi.un sisäänpäin lämmennyt kuppikunta jossa tietynlainen hierarkia-ajattelu on voimissaan. Minuakin on uhattu keskusteluista eristämisellä sen tuhat kertaa kun olen antanut palstalla kritiikkiä, kyllähän sekin kertoo jotakin palstadynamiikasta.


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Nitrot on jäänyt ottamatta, mutta joskus makasin palstaillessa jäävesipaljussa kun meillä oli kuumimmat hetkemme. Olin varma että me mennään naimisiin.

        Loppuin lopuksi tää palsta on yksi vi.un sisäänpäin lämmennyt kuppikunta jossa tietynlainen hierarkia-ajattelu on voimissaan. Minuakin on uhattu keskusteluista eristämisellä sen tuhat kertaa kun olen antanut palstalla kritiikkiä, kyllähän sekin kertoo jotakin palstadynamiikasta.

        Ei viitsittäisi nyt dramatisoida.

        Olet välillä melodramaattinen ja uusi palstalainen voinee säikähtää moista.

        Olen eri mieltä. Ei ole hierarkiaa. Kaikki riippuu siitä, millä volyymillä tulee (siis palstalle).


      • PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei viitsittäisi nyt dramatisoida.

        Olet välillä melodramaattinen ja uusi palstalainen voinee säikähtää moista.

        Olen eri mieltä. Ei ole hierarkiaa. Kaikki riippuu siitä, millä volyymillä tulee (siis palstalle).

        Palstakiusaaminen, kyökkistely ja omien mielipiteiden väkivaltainen runnominen palstatotuudeksi on ihan arkipäivää. Ei sitä tarvi kieltää, sen näkee jokainen.

        Eikä tarvitse muistuttaa etten minäkään ole syytön.


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Palstakiusaaminen, kyökkistely ja omien mielipiteiden väkivaltainen runnominen palstatotuudeksi on ihan arkipäivää. Ei sitä tarvi kieltää, sen näkee jokainen.

        Eikä tarvitse muistuttaa etten minäkään ole syytön.

        Ehkä uutta palstalaista en sinun käsiisi ensimmäisenä antaisi?

        Pikkuruiset uudet pipertäjät voivat aloittaa meizikistä ja minusta.

        Sinä otat vähän liian kovasti aina.
        Ja yllättäen. Ja tilaamatta & pyytämättä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehkä uutta palstalaista en sinun käsiisi ensimmäisenä antaisi?

        Pikkuruiset uudet pipertäjät voivat aloittaa meizikistä ja minusta.

        Sinä otat vähän liian kovasti aina.
        Ja yllättäen. Ja tilaamatta & pyytämättä.

        ...ja jos ellukkakettu olisi niin hän olisi ihanan lempeä ja tuttavallinen... : )


      • PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehkä uutta palstalaista en sinun käsiisi ensimmäisenä antaisi?

        Pikkuruiset uudet pipertäjät voivat aloittaa meizikistä ja minusta.

        Sinä otat vähän liian kovasti aina.
        Ja yllättäen. Ja tilaamatta & pyytämättä.

        Minä lienen palstan objektiivisin jäsen, siinä mielessä en koe olevani mitenkään välteltävä tapaus.

        Enempi varoisin niitä jotka ajavat agendaa.


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Minä lienen palstan objektiivisin jäsen, siinä mielessä en koe olevani mitenkään välteltävä tapaus.

        Enempi varoisin niitä jotka ajavat agendaa.

        No nyt vaan odotellaan.

        Missä uudet?...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt vaan odotellaan.

        Missä uudet?...

        Ketju on kädenojennus.


      • PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt vaan odotellaan.

        Missä uudet?...

        Tällaisen palstan ilmapiirimuutokset eivät tapahdu viikoissa, vaan kuukausissa.

        Siitä hetkestä kun viimeinenkin trollaattori on suolistettu, menee herkästi puoli vuotta ennenkuin uudet kommentoijat löytävät palstalle.


      • PäivänPertti kirjoitti:

        Tällaisen palstan ilmapiirimuutokset eivät tapahdu viikoissa, vaan kuukausissa.

        Siitä hetkestä kun viimeinenkin trollaattori on suolistettu, menee herkästi puoli vuotta ennenkuin uudet kommentoijat löytävät palstalle.

        Brutaaleja sanankäänteitä.

        Tuon(kin) takia uusi tulija voi jo jopa sinua säikähtää.

        Me olemme lempeitä täällä.

        Jos kukaan ei tule, pyörimme täällä edelleen homekorvaisina horisijoina.


      • flowersreally
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ketju on kädenojennus.

        Kiitos.


      • JossainMuualla
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Uusien (tai hiljaisempien) pitäisi tehdä omia aloituksia.

        Ja vaikka nimittämäsi "kantajengi" olisi, sitä ei pidä kaihtaa. Voi ajatella ettei sitä ole!

        Jokainen puhtaasti omista lähtökohdistaan eikö silleen ois kiva?

        Aloitusten teko on turhaa.

        Aloitus poistuu aika liukkaasti ja mitä sitä sitten energiaa sen enempää hukkaamaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko sinä sinä vai feikki sinä. Kun teitä rekkaamattomia voi esittää näköjään joku muukin.

        Mutta eipä siinä. Tässähän sitä rupatellaan juu :)

        Minä olen luullut kukkaa pertiksi.


      • flowersreally
        Saapasnaama kirjoitti:

        Minä olen luullut kukkaa pertiksi.

        Mutta etkös sä ollut Pertti? Eli sä olet mä ja mä olen sä?


      • flowersreally kirjoitti:

        Mutta etkös sä ollut Pertti? Eli sä olet mä ja mä olen sä?

        Miksi me keskustelemme itseksemme :D?


      • flowersreally
        Saapasnaama kirjoitti:

        Miksi me keskustelemme itseksemme :D?

        Sitä mäkin ihmettelen.


    • ujoja.ovat

      On mukava istuskella kahvilassa. Naisia pyydän kahville usein mutta harva lähtee, on vielä mukavampaa istuskella yksin kotona, joidenkin naisten mielestä.

      • flowersreally

        No ei siellä kahvilassakaan nyt loputtomiin voi istuksia.


    • kahvilat ovat kyllä ylihintaisia paikkoja joihin ei mulla ole varaa

      • Kahvikuppi maksaa 10 e. Otapa siihen vielä torttu päälle niin vararikko :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kahvikuppi maksaa 10 e. Otapa siihen vielä torttu päälle niin vararikko :(

        Täytyypä keittää kahvit. 🐽


      • possu kirjoitti:

        Täytyypä keittää kahvit. 🐽

        Barista ja kohta rahapussukkaa ravista...

        Parempi sumpit kotona.
        Suodatinpussi sykkyrälle ja purut pessään. Salut!


      • halpaakuheinänteko
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kahvikuppi maksaa 10 e. Otapa siihen vielä torttu päälle niin vararikko :(

        Ei sitä kahvikuppia ostaa tarvi, juot vain siitä parin euron kahvit ja 1.50 wiineri.


      • halpaakuheinänteko kirjoitti:

        Ei sitä kahvikuppia ostaa tarvi, juot vain siitä parin euron kahvit ja 1.50 wiineri.

        Ai eikö ja aina on tullu tehtyä niin :D

        Nyt vasta kerrotaan.

        Pentikki on perhanan kallista.
        Jos siihen on piirrettu joku oliivilehto.


    • katsokaa.muualle

      En pidä ihmisistä jotka kyylää muita vailla mitään kunnon tekemistä.

      • flowersreally

        Mikä on kunnon tekemistä?
        [alkaa tehdä punnerruksia kahvilassa]


      • katsokaa.muualle
        flowersreally kirjoitti:

        Mikä on kunnon tekemistä?
        [alkaa tehdä punnerruksia kahvilassa]

        Ihan mikä vaan kunhan se ei ole muiden ihmisten kyyläystä. Lue vaikka jotain älykästä tai tee niitä punnerruksia.


      • flowersreally
        katsokaa.muualle kirjoitti:

        Ihan mikä vaan kunhan se ei ole muiden ihmisten kyyläystä. Lue vaikka jotain älykästä tai tee niitä punnerruksia.

        Okei.
        [laittaa puhelimen pois]


    • PäivänPertti

      "Jos tämä palsta olisi kahvila, niin miten parantaisit sen viihtyisyyttä (jos ollenkaan)?"

      Antaisin porttikiellon kyökkistelijöille ja muille ylianalysoijille. Elämä kuuluu elää eikä analysoida.

      • macynhaamu

        No koska ajattelit itse lopettaa kyökkistelyn ja ylianalysoimisen? :D

        Ja ELÄÄ. :)


      • PäivänPertti
        macynhaamu kirjoitti:

        No koska ajattelit itse lopettaa kyökkistelyn ja ylianalysoimisen? :D

        Ja ELÄÄ. :)

        Omasta mielestäni en kyökkistele enkä ylianalysoi.

        Mitä elämään tulee, niin olen elänytkin.


      • macynhaamu
        PäivänPertti kirjoitti:

        Omasta mielestäni en kyökkistele enkä ylianalysoi.

        Mitä elämään tulee, niin olen elänytkin.

        Kyllä sinä joskus kyökkistelet ja ylianalysoit meitä muita täällä kirjoittelevia. Miksi? :)

        Olen minäkin elänyt ja elän edelleen...mausoleumistani käsin kaiketi. Kukin tyylillään...


      • PäivänPertti
        macynhaamu kirjoitti:

        Kyllä sinä joskus kyökkistelet ja ylianalysoit meitä muita täällä kirjoittelevia. Miksi? :)

        Olen minäkin elänyt ja elän edelleen...mausoleumistani käsin kaiketi. Kukin tyylillään...

        En minä kyökkistele tai ylianalysoi, minä ruoskin teitä.


      • macynhaamu
        PäivänPertti kirjoitti:

        En minä kyökkistele tai ylianalysoi, minä ruoskin teitä.

        Noilla siimoilla tuntuu lähinnä läpsimiselle, kun ruoskimiselle. Kyllä sinä juuri kyökkistelet ja heität mutuja ilmaan tämän tästä. :D


        Etkö nää enempää pysty? ;D


      • PäivänPertti
        macynhaamu kirjoitti:

        Noilla siimoilla tuntuu lähinnä läpsimiselle, kun ruoskimiselle. Kyllä sinä juuri kyökkistelet ja heität mutuja ilmaan tämän tästä. :D


        Etkö nää enempää pysty? ;D

        Sulla paha mieli?

        Lopetetaan keskustelu tähän, mulla ei ole sulle mitään sanottavaa.


      • macynhaamu
        PäivänPertti kirjoitti:

        Sulla paha mieli?

        Lopetetaan keskustelu tähän, mulla ei ole sulle mitään sanottavaa.

        Ei ole paha mieli. Lähinnä vaan koitan provosoida sinua. :)

        Hei hei...


    • Otatko kahvilassa usein viinerin?

      • flowersreally

        En kyllä muista koska olisin niin tehnyt.


      • törkeää

        Sulle taitaa olla tärkeää tietää tykkääkö nainen viinereistä?


      • törkeää kirjoitti:

        Sulle taitaa olla tärkeää tietää tykkääkö nainen viinereistä?

        Tärkeä tieto on :D


    • "Jos tämä palsta olisi kahvila, niin miten parantaisit sen viihtyisyyttä (jos ollenkaan)? "

      Mä sijoittaisin palstan pikatien varteen kauas bussireiteistä.

      • Sitten se olisi jo joku unohdettu, punasamettiverhoinen motellinrähjä...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitten se olisi jo joku unohdettu, punasamettiverhoinen motellinrähjä...

        Punasamettiverhot kuulostaa huoratalolta.

        Kahvia kannattaa juoda siellä missä rekkamiehetkin käy. Tai sitten MC Donaldsissa, jossa ei ituhipit ole kyyläämässä nenänvarttaan pitkin ja kahvi on aina sellaista kuin pitääkin.


      • scrg kirjoitti:

        Punasamettiverhot kuulostaa huoratalolta.

        Kahvia kannattaa juoda siellä missä rekkamiehetkin käy. Tai sitten MC Donaldsissa, jossa ei ituhipit ole kyyläämässä nenänvarttaan pitkin ja kahvi on aina sellaista kuin pitääkin.

        Siltäpä siltä.


      • flowersreally

        Eli sä haluaisit keskustella pelkästään yksityisautoilijoiden kanssa?


      • flowersreally kirjoitti:

        Eli sä haluaisit keskustella pelkästään yksityisautoilijoiden kanssa?

        Jooh. Mutta kaupan päälle tulisi se ominaisuus, että jokainen sanoisi sanottavansa ja sitten jatkaisi taas muualle eikä ryhtyisi pitämään paikkaa omanaan tai määrittelemään mitä paikassa saa tehdä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siltäpä siltä.

        Tai sitten Lynchin leffalta. FBI agent Cooper oli perso kahville.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Jooh. Mutta kaupan päälle tulisi se ominaisuus, että jokainen sanoisi sanottavansa ja sitten jatkaisi taas muualle eikä ryhtyisi pitämään paikkaa omanaan tai määrittelemään mitä paikassa saa tehdä.

        Ilahduttavaa huomata, että sussakin on vielä haaveilijaa jäljellä :)

        Mun on kuitenkin pakko huomauttaa, että voi niissä moottoritien varrella olevissa kahviloissakin olla kantajengi, joka katsoo vierailijoita vinosti. Itse asiassa tiedän, että ainakin kahdessa näin on.


      • flowersreally kirjoitti:

        Ilahduttavaa huomata, että sussakin on vielä haaveilijaa jäljellä :)

        Mun on kuitenkin pakko huomauttaa, että voi niissä moottoritien varrella olevissa kahviloissakin olla kantajengi, joka katsoo vierailijoita vinosti. Itse asiassa tiedän, että ainakin kahdessa näin on.

        Jos oikein haaveilemaan ryhdytään, niin sellainen Milliways (by D Adams) -tyylinen paikka, jossa voisi ottaa ja sanoa ihan mitä vaan, koska olet joka tapauksessa lähellä maailmanloppua ja seuraukset, maine ja tulevaisuus yleensäkin on merkityksettömiä. Bonuksena kaikki voi olla sairaan kallista, mutta ei silti sentinkään arvoista nykyaikaan diskontattuna.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Jos oikein haaveilemaan ryhdytään, niin sellainen Milliways (by D Adams) -tyylinen paikka, jossa voisi ottaa ja sanoa ihan mitä vaan, koska olet joka tapauksessa lähellä maailmanloppua ja seuraukset, maine ja tulevaisuus yleensäkin on merkityksettömiä. Bonuksena kaikki voi olla sairaan kallista, mutta ei silti sentinkään arvoista nykyaikaan diskontattuna.

        Poikkeaako tuo nyt paljoakaan nykytilanteesta?


    • kukkahattuilija

      Ostaisin tänne muutamia viherkasveja ja kaiuttimista tulemaan rauhallista taustamusaa.

      • Rauhallinen taustamusa saa hermostumaan.


      • flowersreally

        Eikö noita kasveja ole täällä jo ihan tarpeeksi.


      • kukkahattuilija
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Rauhallinen taustamusa saa hermostumaan.

        Se on sinun ongelmasi.


      • kukkahattuilija
        flowersreally kirjoitti:

        Eikö noita kasveja ole täällä jo ihan tarpeeksi.

        Ei ole. Piste.


      • kukkahattuilija kirjoitti:

        Se on sinun ongelmasi.

        Alkaa se pian olemaan muidenkin :D

        Sammuta se ratio.


    • t9rdvmiryutyk

      Kyllä tämä palsta on enemmänkin sellainen pienen kylän kulmaräkälä missä samat juopot möykkäävät samaa päivästä toiseen.

      Mutta joo ite tykkään istua kahvilla etenkin toisilla paikkakunnilla ja reissussa, mieluummin tosin terassilla tai vaikkapa puistossa.

      • Ei kai sentään juopot, mutta samat möykkärit.

        Miten tilanne on päässyt syntymään. Jokaisella on pohdinnan paikka.


      • flowersreally

        No tähän vuodenaikaan terassilla tai puistossa istuskelu on pikkusen ekstremeä mutta miksei kunhan varusteet on oikeanlaiset.


    • "Jos tämä palsta olisi kahvila, niin miten parantaisit sen viihtyisyyttä (jos ollenkaan)?"

      Pysyisin poissa kahvilasta silloin kun oikein ketuttaa .

      • Niin ja sitten voisi opetella kuuntelemaan mitä muut sanoo ennen kuin puhuu itse päälle, tai toistaa kaikuna muiden sanomisia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin ja sitten voisi opetella kuuntelemaan mitä muut sanoo ennen kuin puhuu itse päälle, tai toistaa kaikuna muiden sanomisia.

        Alkoi tehdä mieli tehdä kahvia..


      • Sekinvielä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Alkoi tehdä mieli tehdä kahvia..

        Ei maistu kahvi hyvältä nuhassa!

        😤


      • Sekinvielä kirjoitti:

        Ei maistu kahvi hyvältä nuhassa!

        😤

        Lämmittää suuta, jos ei muuta.. sehän otti ja rimmas.


      • flowersreally

        Hyviä vinkkejä.


      • flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

        Alkoi tehdä mieli tehdä kahvia..

        :D


      • Seonmoronyt
        Wwuwuw kirjoitti:

        Lämmittää suuta, jos ei muuta.. sehän otti ja rimmas.

        Kaikki maistuu tunkkaselle...

        Vähän kuin kuivalle nahkarukkaselle!

        Riimiä täältäkin pukkaa, jalkaan laitan tässä muuten sukkaa...

        Parturiin kiirehdän tästä hetimiten, hörpi sinä sumppis kitusiin jotenkin siten.... (hätäinen loppu)


    • Rauhalliset kahvilat on hyviä. Kesäaikaan reissussa pysähtyy jonnekkin vanhaan hirrestä tehtyyn kahvilaan. Missä lattia vähän natisee kun kävelee ja tiskin takana tervehditään hymyillen. Tuoksuu vanha puu ja vastaleivottu pulla. Ulko ovi on auki ja kuulee lintujen laulua ja puiden havinaa kesätuulessa. Sitten menee terassille istuskelemaan ja nauttii vain olostaan. Haistaa kahvin tuoksua ennen juomisen aloittamista ja samalla katsoo kun heinäpelto huojuu kuin meren pinta. Siinä on unelmien kahvihetki. Harvemmin vain tulee vastaavaa koettua.

      "Jos tämä palsta olisi kahvila, niin miten parantaisit sen viihtyisyyttä (jos ollenkaan)?" Ei osaa sanoa vielä. Sen verran uusi naama täällä.

      • flowersreally

        Hieno tunnelmakuva.


    • Kaitäänsaismieleisekseen

      No mä tykkään käydä vaikka Hesassa just tuon takia.

      Mutta en mä haluis muuttaa tätä paikkaa, joskaan en hesaakaan. Mä en asu kummassakaan, koska nää mestat ei oo mun koti. Se ois sit eri juttu.

      Monipuolisuutta toivoisin. Nyt tää on vähän liian yksitoikkoinen kahvila... siis tää palsta. Kantaporukasta löytyy kivoja tyyppejä ja löytyy paljon kirjoituksia sieltätäältä, mutta yksitoikkoista.... toisaalta sehän voi johtua minusta itsestäni.... voihan välillä vaihtaa pöytää. 😊

      • Eläsnytintoilesiinä

        Jäkäjäkä!

        Tarkoitin ihan näitä viinamies, pakolaismamutusjuttuja, ätmimarinaa yms.

        Mutta oikeesti ois hyvä, kun tulis muitakin kirjoittamaan kuin ”me” vakkarit. Tääkin aloitus ihan piristävä lisä. 😊


      • Eläsnytintoilesiinä kirjoitti:

        Jäkäjäkä!

        Tarkoitin ihan näitä viinamies, pakolaismamutusjuttuja, ätmimarinaa yms.

        Mutta oikeesti ois hyvä, kun tulis muitakin kirjoittamaan kuin ”me” vakkarit. Tääkin aloitus ihan piristävä lisä. 😊

        Hihihii..

        Menes ny parturiin siitä..Mulle tuli ykskaks kovin kuuma, avasin pihaovenkin..Eikö se meinaa että kuume laskee?

        Näkyillään, apina(t)


      • flowersreally

        Joo, sit toisaalta jos palsta olisi viihtyisämpi niin täällä tulisi notkuttua enemmän, että ei sekään sitten välttämättä olisi hyvä.


      • Siistipojutaas
        flowersreally kirjoitti:

        Joo, sit toisaalta jos palsta olisi viihtyisämpi niin täällä tulisi notkuttua enemmän, että ei sekään sitten välttämättä olisi hyvä.

        Totta tuokin. Tää mesta oikeestaan pitääkin olla sitä mitä on ja sillä hyvä. Joskus se yllämainitsema jankkauspas.a voi olla mielenkiintoista luettavaa.

        Sähän oot omituisella päällä? Siis positiivisella tavalla kivalla päällä... 😊 Vai tuntuuko mun flunssaseen päähän vaan siltä?


      • Amnamnam
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hihihii..

        Menes ny parturiin siitä..Mulle tuli ykskaks kovin kuuma, avasin pihaovenkin..Eikö se meinaa että kuume laskee?

        Näkyillään, apina(t)

        Kuumia aaltoja? Vaihdevuodet iski? 😜

        Kävin jo parturissa, siisti tuli kuontalosta. Kävin kaupassakin. Kassalla alkoi nenää kutittamaan ihan simona. En alkanut siinä ravistelemaan nokkaa, niin sit tuli vedet silmistä. Tuttua kaupantätiä hassutin ja rupesin nyyhkimään, sanoin, että niin liikuttaa, kun saa pitsaa kohta. Tirskui ja sanoi, että kohta menee kusi housuun mun kanssa.... kuulemma ihan mahotonta! 😝

        No se on revittävä perskules huvit vähästä näin lentsun kynsissä.... muut asiakkaat vähän kahto kakkosella..... liian vakavia jurpoja!!!! Hymphf! 😤

        Kohta syödään!!!


      • Amnamnam kirjoitti:

        Kuumia aaltoja? Vaihdevuodet iski? 😜

        Kävin jo parturissa, siisti tuli kuontalosta. Kävin kaupassakin. Kassalla alkoi nenää kutittamaan ihan simona. En alkanut siinä ravistelemaan nokkaa, niin sit tuli vedet silmistä. Tuttua kaupantätiä hassutin ja rupesin nyyhkimään, sanoin, että niin liikuttaa, kun saa pitsaa kohta. Tirskui ja sanoi, että kohta menee kusi housuun mun kanssa.... kuulemma ihan mahotonta! 😝

        No se on revittävä perskules huvit vähästä näin lentsun kynsissä.... muut asiakkaat vähän kahto kakkosella..... liian vakavia jurpoja!!!! Hymphf! 😤

        Kohta syödään!!!

        Jaa, sitäkö se oli..Vaihdevuodet tuli ja vihels mennessään.. jaaha.

        Kuumetta mulla oli 37.0, eli 0,1 astetta! Soittakaa palokunta!

        Kah, ukkeli tuli himaan..toikohan pitsaa..


      • Heihouletsgo
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa, sitäkö se oli..Vaihdevuodet tuli ja vihels mennessään.. jaaha.

        Kuumetta mulla oli 37.0, eli 0,1 astetta! Soittakaa palokunta!

        Kah, ukkeli tuli himaan..toikohan pitsaa..

        No nehän ois vissiin sikäli kivat, että menkat loppuis? Vai oonko ymmärtänyt väärin. Tyttökin murpatti mulle, että ne menkat on tyhmät, kun ei kuitenkaan haluu muksuja tehdä. Minä komppasin, en yhtään sulata, että sellaisia harmeja kellään pitäis olla... mutta ilmoitin, että mulla on hitokseen huonot mahdollisuudet vaikuttaa niihin asioihin. (Sain sympatiasta irtopojoja 😀👍)

        Mä en oo nyt mitannut, voiskin mitata, mutta ei tunnu siltä....

        Täällä on pitsaa, tuu tänne! 😁 Pietään apinalauman vuosikokous samalla! 😝🐒💨


      • Heihouletsgo kirjoitti:

        No nehän ois vissiin sikäli kivat, että menkat loppuis? Vai oonko ymmärtänyt väärin. Tyttökin murpatti mulle, että ne menkat on tyhmät, kun ei kuitenkaan haluu muksuja tehdä. Minä komppasin, en yhtään sulata, että sellaisia harmeja kellään pitäis olla... mutta ilmoitin, että mulla on hitokseen huonot mahdollisuudet vaikuttaa niihin asioihin. (Sain sympatiasta irtopojoja 😀👍)

        Mä en oo nyt mitannut, voiskin mitata, mutta ei tunnu siltä....

        Täällä on pitsaa, tuu tänne! 😁 Pietään apinalauman vuosikokous samalla! 😝🐒💨

        Ei ole mulla menkkoja, kun mulla on hormonikierukka. Kerro tytölleskin se vaihtoehto.

        Ok. Mä tuun seuraavalla Savon lennolla, vai junallako sinne pitää tulla..Juna Kuopioon lähtee laiturilta..miten se menikään..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei ole mulla menkkoja, kun mulla on hormonikierukka. Kerro tytölleskin se vaihtoehto.

        Ok. Mä tuun seuraavalla Savon lennolla, vai junallako sinne pitää tulla..Juna Kuopioon lähtee laiturilta..miten se menikään..

        Ei tullu pitsaa, mutta pari sidukkaa tuli..lällällää..

        Sitpaitsi pakastepitsa on aivan kamalaa..


      • Grandiosatainälkä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei tullu pitsaa, mutta pari sidukkaa tuli..lällällää..

        Sitpaitsi pakastepitsa on aivan kamalaa..

        Mulla ois tilkka enon tekemää punkkua vielä jääkaapissa. Otan sen lääkkeeks. 😋

        No en tiedä laittaako ne mitään hormoonikierukoita 12-13 vuotiaalle? Epäilen. Sitäpaitsi ehkä ne menkat ei kuitenskaan hällä ole kivuliaat, inhottavat muuten vaan. Sillä alkoi nekin vaivat tässä mun luona ollessa, rohkeesti sanoi nolona, mut hoidettiin homma hyvin. Ei jäänyt traumoja kummallekkaan.

        No nyt saa pakastepitsa kelvata täällä ainakin...😤


      • Grandiosatainälkä kirjoitti:

        Mulla ois tilkka enon tekemää punkkua vielä jääkaapissa. Otan sen lääkkeeks. 😋

        No en tiedä laittaako ne mitään hormoonikierukoita 12-13 vuotiaalle? Epäilen. Sitäpaitsi ehkä ne menkat ei kuitenskaan hällä ole kivuliaat, inhottavat muuten vaan. Sillä alkoi nekin vaivat tässä mun luona ollessa, rohkeesti sanoi nolona, mut hoidettiin homma hyvin. Ei jäänyt traumoja kummallekkaan.

        No nyt saa pakastepitsa kelvata täällä ainakin...😤

        Jaa, tuskin..tai en minä tiedä. Mä laitatutin sen aikoinaan ensisijaisesti liian runsaiden menkkojen takia, en kipujen takia.. Ei se kipuja kai poista?

        Tässä sitä vaan jutellaan menkoista ja vaihdevuosista jonkun nettiäijän kanssa..Jaajaa, vaan tuleehan ne vaihdevuodet miehillekin..Säkin oot jo 40v, niin onko ollut oireita? Mutsi sanoi ettei edes huomannut koko vaihdevuosia. Tuntuu että aika monella asialla ihan turhaan rahastetaan.

        Tämmöistä tavallista kahvilakeskustelua.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa, tuskin..tai en minä tiedä. Mä laitatutin sen aikoinaan ensisijaisesti liian runsaiden menkkojen takia, en kipujen takia.. Ei se kipuja kai poista?

        Tässä sitä vaan jutellaan menkoista ja vaihdevuosista jonkun nettiäijän kanssa..Jaajaa, vaan tuleehan ne vaihdevuodet miehillekin..Säkin oot jo 40v, niin onko ollut oireita? Mutsi sanoi ettei edes huomannut koko vaihdevuosia. Tuntuu että aika monella asialla ihan turhaan rahastetaan.

        Tämmöistä tavallista kahvilakeskustelua.

        Ei niistä oireista kannata edes lukea, kun pian jo kuvittelee niitä itsellään olevan.

        En muista prosenttilukua, mutta suurin osa naisita kuulemma kokee kuukautisten aikana pms-oireita, vaikka niitä kuuluisi tulla ennen menkkoja..


      • *kurkkaa housuihin*

        Oho , niinpäs onkin..semmonen pikkunen nettiäijähän se siellä kurkkii...voi jösses..No, nyt kissa nappas sen. Kukakohan se oli?

        Tää on muuten todellinen sylikissa, ei raavi, eikä kuolaa, mutta puree joskus. Kerran nappas paitulin läpi nännistä kiinni niin, että meinas irtoo koko turhake..Eikä tää ole enää edes pentu..


      • Juoniaelukoitaovat
        Wwuwuw kirjoitti:

        *kurkkaa housuihin*

        Oho , niinpäs onkin..semmonen pikkunen nettiäijähän se siellä kurkkii...voi jösses..No, nyt kissa nappas sen. Kukakohan se oli?

        Tää on muuten todellinen sylikissa, ei raavi, eikä kuolaa, mutta puree joskus. Kerran nappas paitulin läpi nännistä kiinni niin, että meinas irtoo koko turhake..Eikä tää ole enää edes pentu..

        No kissat on aikamoisia yksilöitä. Ja vinkeitä pirulaisia. Ne ei muista välitä, jos ei ole oma hyvinvointi kyseessä. Eli nännit voi pureskella pois, jos ei sit ole kohta ruoka-aika, sit pitää kiehnätä ja olla suloinen. 😝


      • Turhamiettiä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei niistä oireista kannata edes lukea, kun pian jo kuvittelee niitä itsellään olevan.

        En muista prosenttilukua, mutta suurin osa naisita kuulemma kokee kuukautisten aikana pms-oireita, vaikka niitä kuuluisi tulla ennen menkkoja..

        On kuin kuume.... jos ei tiedä että on, ei välttämättä edes huomaa...


      • Kauneusunetnyt
        Turhamiettiä kirjoitti:

        On kuin kuume.... jos ei tiedä että on, ei välttämättä edes huomaa...

        Nyt muuten otan pikkunokoset....

        Ei jaksa enää.... hiilaria masuun ja uni vie! Se on moro, sano muurari kun katolta jalka lipes. 😝


      • Juoniaelukoitaovat kirjoitti:

        No kissat on aikamoisia yksilöitä. Ja vinkeitä pirulaisia. Ne ei muista välitä, jos ei ole oma hyvinvointi kyseessä. Eli nännit voi pureskella pois, jos ei sit ole kohta ruoka-aika, sit pitää kiehnätä ja olla suloinen. 😝

        Kyllä kissatkin osaa rakastaa..Miu.. 😻

        Mä ostin tommosen ison anopinkielen sen yhden rehun tilalle, jonka tuo söi..No siitä sitten tuli näitä kukkakärpäsiä..(kyrpäsiä)..Huvittava kattoo kun kisuli niitä sitten yrittää lätsiä ikkunaa vasten ja katsoo omaa tassuaan, että nappasko..

        Äsken muuten taas tää yks naapuruston isopäinen valkonen kissa läppäs naamansa ikkunaan.. Se hyppää ton varastolaatikon päälle. Meidän ihana ja kaunis kisuli meni tietysti vastapuoleen..Siinä ne sitten toisiaan pällisteli hetken..Onneks on ikkuna välissä, mä tiedän että se on tappelupukari..oikee Monni!


      • flowersreally
        Siistipojutaas kirjoitti:

        Totta tuokin. Tää mesta oikeestaan pitääkin olla sitä mitä on ja sillä hyvä. Joskus se yllämainitsema jankkauspas.a voi olla mielenkiintoista luettavaa.

        Sähän oot omituisella päällä? Siis positiivisella tavalla kivalla päällä... 😊 Vai tuntuuko mun flunssaseen päähän vaan siltä?

        Ihan oma itteni mä olen. Sä nyt yleensä saat vaan jonkun tunneperäisen reaktion mun kommenteista.


      • Jepjepnäinon
        flowersreally kirjoitti:

        Ihan oma itteni mä olen. Sä nyt yleensä saat vaan jonkun tunneperäisen reaktion mun kommenteista.

        Tympeää, mutta luultavasti totta....

        Onks väsyttävää olla oikeessa?

        Mietin muuten sitä pelkohommaakin joskus. Mähän tartuin siihen, kun nimenomaan juuri sinä siitä kirjoitit. Kyllämä vaikka kuinka yritän asioita miettiä asiana, silti vaikuttaa se toinen kirjoittaja, varsinkin jos olen jonkun mielikuvan päähän saanut.... elikkä tunteen.

        Pystyykö mitään asiaa miettimään kenenkään kanssa täysin tunteetta? Siis niin, että se tunne toista kohtaan ei vääristä itse asiaa? 🤔


      • flowersreally
        Jepjepnäinon kirjoitti:

        Tympeää, mutta luultavasti totta....

        Onks väsyttävää olla oikeessa?

        Mietin muuten sitä pelkohommaakin joskus. Mähän tartuin siihen, kun nimenomaan juuri sinä siitä kirjoitit. Kyllämä vaikka kuinka yritän asioita miettiä asiana, silti vaikuttaa se toinen kirjoittaja, varsinkin jos olen jonkun mielikuvan päähän saanut.... elikkä tunteen.

        Pystyykö mitään asiaa miettimään kenenkään kanssa täysin tunteetta? Siis niin, että se tunne toista kohtaan ei vääristä itse asiaa? 🤔

        Ei, olen tottunut siihen.

        Jos tunnistaa ja tunnustaa tunteensa niin silloin se vääristää tulkintaa ainakin vähemmän kuin jos ne yrittää tukahduttaa.


      • Munavaikanaensin
        flowersreally kirjoitti:

        Ei, olen tottunut siihen.

        Jos tunnistaa ja tunnustaa tunteensa niin silloin se vääristää tulkintaa ainakin vähemmän kuin jos ne yrittää tukahduttaa.

        No jopas tuli savolaisellekin savolainen vastaus! 😝

        Vai oliko tuossa tunnetilaa, missä minun oletetaan tukahduttavani tunteeni? 😃


    • Itsellä on perkolaattori mutta kyllähän oikeassa nuotion yllä tehdyssä nokipannukahvissa on vain jotakin taikaa. Varsinkin jos siinä keitellessä katsoo miten vedestä nousee nainen joka kuin hidastetusta filmistä ravistaa hiuksensa kuivemmiksi ja sitten pyyhkäisee ne kädellä taakse. Helposti käy mielessä että kyllähän sitä kaunista saa kylkiluustakin veistelemällä.

      Itse en juuri enää kahviloissa käy mutta aika paljon kaupoissa olen istuskellut niissä samalla kun mietin että tuliko nyt ostettua kaikki. Samoin paljon käyn jäähalleissa katselemassa junnujen pelejä ja samalla kun hörppäsee kahvit ja syö jonkun kiekkoaidin leipoman mokkaruudun niin tulee tuettua nuorisourheilua. Kyllähän sitä tuolla kaupoissa tulee kirjoiteltua ihmisyksilöille ja pariskunnille tulevaisuuden suuntaviivoja.

      Tämän kahvilan kehittämiseen en nyt niin näe tarvetta. Toki minulla ollut vähän sellainen pahe että olen aina istahtanut valmiiseen pöytään. Yhtä ujoa kuin treffeillä olo. Ehkä tämä sellainen pienen paikkakunnan huoltamokahvila olisi. Osa viettää pidemmän aikaa kantapaikassa ja osa ehkä sellaisia että tämä osuu mukavasti työmatkan varrelle jolloin piipahdetaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Osa sitten tietysti vain ohikulkumatkalla ottaen vain kahvin mukaan ja matka jatkuu.
      Enemmän kahvilassa aikaa viettävillä sitten osalle maistuu vähän karkeampi jauhatus ja osalle sitten vähän tummempi paahto. Aikalailla laaja skaalahan täällä on ja villeimmät jopa kaatavat maitoa joukkoon.
      Mukava tietysti että kaikki saisivat sitä mitä tilaavat eikä ainakaan alkaisi tuntea närästystä. Toki toisilla on sellainen pastorien vatsa ja toisilla alkaa laksatiivinen vaikutus melko nopeasti.

      • flowersreally

        Nuotio on kyllä yksi parhaista paikoista maailmassa, ellei paras. Siellä olen joskus jopa kahviakin juonut.


    • sotilas

      Aina joskus on kiva olla vartiopaikassa tähystämässä vihollisia ja eliminoida ne tarpeen tullen.

    • .. Jokaisen Mestan IlmaPiiri&Henki jne. Muodostuu Asiakkaidensa Lajiston&Veren ja MieliAlojen&MielenTilojen (.. Ja Joissain Tiloissa myös Tilan Pitäjän/Pitäjien Veren) Summasta.. ;P

      .. Tämä Kakku on Vieläpä Kaiken Lisäksi TieTeskin Koristeltu&Maustettu Välillä Pienemmällä ja Välillä Suuremmalla Itsekkyyden ja/tai ItsePetoksellisuuden OpportuNisti NarsuMarsu Koriste&MausteSeoksella (Feikkaukset, SeliSelittelyt, Valheet jne.. Jne..).. ;D

      .. Joten.. Riippuu ihan Asiakkaasta, mitkä Muuttujat Vaikuttavat TähänKin Juttuun minkäkin Verran.. Asiakas "voi" nähdä&tuntea&aistia Silkon Koristellun Kakun SisältäKinKin.. Elikkäs Kakun Maku ei Välttis Kauheasti muutu, vaikka Kakkua Koristeltaisiin ja/tai SiloTeltaisiinkin enemmän tai vähemmän.. Maku voi jopa Toisinaan Pahentuakin.. Riippuen ihan Asiakkaan Lajista&Verestä.. ItsePetokSellisen SiniSimmuuden Määrästä ym. Kyvyistä&Ominaisuuksista.. ;P

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe