Pyhän lääkäripalvelut

Mietiskelin

Huomasin, että kyseinen firma mainostaa "paikallinen lääkäripalvelut ympärivuoden". No googlailin nämä "paikalliset" henkilöt. Yksi paikkakuntalainen töissä, hänkin oman firman kautta. Hyvä, että palveluita on tarjolla, mutta mielestäni ei pitäisi mainostaa "paikallinen ja ympärivuotinen " . Vai tietääkö joku, onko lääkäripalvelun kotipaikka Pelkosenniemi?

15

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienohomma

      Jos fyysinen yritys sijaitsee Pelkosenniemen kuntarajojen sisäpuolella, on se mielestäni silloin paikallista palvelua. En myöskään ymmärrä mitä ajoit takaa kommentoinnilla "hänkin oman firman kautta"? Onko se mielestäsi huono asia?
      Pyhän lääkäripalvelut ovat mielestäni huippu juttu varsinkin kun julkishallinnon puolelle saa aina vain heikommin aikoja. Lääkäripalvelut tarjoaa mainoksen mukaan melko kattavasti eri osaamista ja se on hieno juttu se.
      Mitäs jos keskityttäisiin olemaan positiivisia ja tyytyväisiä että kuntaan saadaan lisäpalveluja.
      Itse olen ko. palveluja käyttänyt ja olen enemmän kuin tyytyväinen!

      • Hoitaja123

        Kiitos kommentistasi. Toivottavasti käytät Pyhän lääkäripalveluita jatkossakin mikäli tarvetta tulee. Hyvää kevättä Sinulle!
        T: Nea


    • Pörssihai

      Minun on kuntapuolelta käsketty mennä aikoinaan Sodankylän Tähtelään Aslakin vastaanotolle. Hyvä niin, mutta kyllä se minulle maksoikin, matkat, toimistomaksut sekä itse vastaanotto ja reseptit. Varakkaat voivat käyttää ja saada palvelua yksityisiltä ja on hyvä, että niitä on tarjolla joka kunnassa. Se on tulevaa valinnanvapautta.

    • Tohtorismies

      Aikoinaan Tähtelässä oli todella töissä tähtitietelijä nimeltään Aslak . Onpa kumma, että edelleen hänen luokseen ohjataan, vaikka kaveri on ollut edesmennyt jo vuosia.

    • Hoitaja123

      Hei hyvä mietiskelijä.
      Harvoin luen näitä Suomi24 juttuja, ja nyt muistin miksi en lue :)
      Sillä ei ole mitään väliä tekeekö työnsä palkallisena vai firmansa kautta, kunhan tekee työnsä hyvin ja perusteellisesti; asiakkaiden vuoksi.
      Iloisesti Pyhällä palvellen ! Nea

    • Pörssihai

      Hyvä "tohtorismies"! Todellakin Tähtelän lentokentän läheisyydessä oli oikea lääkärin vastaanotto. Oli hyvä asiantuntemus, vaikka sairauteni ei vaatinutkaan tähtitiedettä; olisko sittenkin ollut eläinlääkäri🤔.

    • kivaa.jatkoa.yrittäjälle

      Tää on sitä valinnanbaputta jota kommarit ,sossut ja vihreet vastustavat. Mahtavaa et joku on viitsinyt perustaa lääkäripisteen Pyhälle. Nostan hattua hänelle. Palvelu ollut tosi hyvää. Kiitos siitä.
      Näitä vaselaitaisia ruikuttajia riittää mutta he elävät ns."neuvostoliittoaikoja".

      • 33996

        Eivät ole kaikki asiakkaat tyytyväisiä. Samaa palvelua saa kunnallisesti huomattavasti halvemmalla. Ja kivaa.jatkoa.yrittäjälle, kommenttisi on asiaton.


    • Olenropotti

      yrittäjän on yritettävä vaikka sitten kuppaamalla muita

    • H.äpyhäpy2

      Eikös se työterveyspalvelu kunnan työntekijöille nyt osteta kyseisestä firmasta? Päätöksissä luki niin.Eikai tässä mitään esteellisyyttä liene ? Eikö juuri kukaAAAn vastustanut tällä kertaa vaikka Pyhätunturissa sijaitseva yritys on kysymyksessä. Tuleeko haarakonttori keskustaan?Kamala matka lähteä kesken töiden ajamaan tunturiin hemoklobiinia mittaamaan.Onpa kumma AAA,että että läpi meni.

      • Anonyymi

        Ei kait ne AAAt ihan jokapaikkaan ennätä. Jos niillä on voimat loppunu ikuiseen tappeluun ja josko ovat jo lie älynneet miten pahalla silimällä niitä jo tuojotettaan? Henkilökohtasesti luulen että nämät AAAt ammentavat voimansa juuriki kuntalaisten kurjuuden katsomisella.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt kyseistä palvelua Pyhällä ja asiallinen on ollut. Ei voi moittia.

      • Anonyymi

        On mahtavaa kun joku lääkäri on avannut pisteen Pyhälle. Monet ovat saaneet sieltä avun. Näitä ruikuttajia riittää. Niistä ei kannata välittää. Hyvää jatkoa lääkäripisteelle !


      • Anonyymi

        ei, ei saa työterveysapua tältä lekurilta tarvittaessa jos vaik on työperäinen vamma tai vastaava joka tarvii heti jotain apua esim. kipuun ja sen takia vaikka tarkempiin tutkimuksiin. ei edes tee lähetettä esim. toiselle lääkärille kun itse ei jouda oulusta kuin ehkä kerran viikossa käymään paikanpäällä. Kommentitkin on vähän sitä luokkaa että hyvä lääkärietiikka on kyllä kaukana. Kommentteja esim: "ei se sairasloma autuaaksi tee", " ei se levolla parane"........ hoh hoijaa....


    • Anonyymi

      Sai taas hyvät naurut.
      Meinaako aloittaja, että jos saat lääkärissä paikallispuudutuksen on se puudute aine kehitetty, testattu ja annettu niemessä, niemeläisen antamana ja tietysti niemeläisistä ainesosista valmistettu niin itse puudute kuin pakkauskin.
      Kyllä on taas nero ollut asialla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe