Parisuhteessa kaappihomon kanssa?

Confused

Olen jo jonkin aikaa epäillyt avopuolisoni olevan kaappihomo tai bi. Olemme seurustelleet noin 6 vuotta, minä olen 32 vuotta ja hän 35 vuotta. Hän ei halua lapsia ollenkaan (tai ainakaan kanssani), itsellenikin vauvakuume iskenyt tosin vasta vuoden sisällä. Hän ei halua kihloihin eikä naimisiin kanssani. Korostetun vihamielinen suhtautuminen homoihin, toisaalta kuitenkin esim kuntosalillamme käyvät avoimen homot miehet tuntuvat kiinnostavan häntä. Jonkinasteinen naisviha, kommentoi monesti julkisuudessa olevia naisia sävyyn ämmä, harakka jne. Ei ole kuitenkaan vihamielinen minua kohtaan, mutta en usko, että aidosti minua rakastaakaan vaan on jollain tapaa etäinen. Seksi sujuu joten kuten, mutta on hänen puoleltaan suorituskeskeistä ja jotenkin kylmää, ei halua esileikkiä eikä hellittelyjä. Seksi oli suhteen alkaessa parempaa mutta kuivunut kokoon pikkuhiljaa, syytä varmasti myös itsessäni.

Viimeisin merkki kaappihomoudesta oli se, kun huomasin hänen käyttävän eräässä sovelluksessa nimimerkkiä mr.gaylord. Tämä on kuulemma pelkkä vitsi, mutta eikö se olisi aika outo vitsi muuten niin homofobiselta mieheltä?

Suoraan kysyttäessä kieltää jyrkästi olevansa mitään muuta kuin hetero ja suuttuu.
Kertokaapa tuomionne?

51

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasad

      homo ja vaikka oliskin hetero,niin lähe vetää silti

      tommoset ihmiset on myrkkyä seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta, elämä on suorittamista ja vihan täyttämää

      • Metsavend

        Sasadille myrskyisät suosionosoitukset "o samma på viro" tormilised kätteplaksutused!


    • Parisuhdespesialisti

      Minä olin parisuhteessa kaappilesbon kanssa ja tajusin sen silloin, kun nainen kyni hiuksensa sukupuolettomiksi ja alkoi lihoa muodottomaksi. Keskustelun tuloksena nainen keräsi tavaransa ja lähti elämään omillaan.

      • silkkisaara

        Riitelittekö naisesta usein ,jos sattui kiinnostamaan molenpia.


      • Anonyymi

        Jos ei ole parisuhteessa mitään sisältöä ja pitää sitä lähteä levittelemään keskustelupalstoille, kannattaisi jo siitä vetää omat johtopäätökset. Ja kantaa vastuu omasta elämästään.


    • TotuusSattuuQC

      Kuten jo yllä sanottiin, ongelman ydin ei ole miehesi mahdollinen suuntautuminen vaan se että hän on "saliääliö" asenteiltaan eikä halua elämältään samoja asioita kuin sinä.

    • Ehdotonelintila

      Eikö parisuhteessasi ole keskustelua, itse olen tietoinen vaimoni bi suuntautumisesta eikä ole yli 10 vuoden suhteessa haitannut. Se, että salataan omia mieltymyksiä, saa paljastuessaan suuret mittasuhteet.

      • Anonyymi

        Sinä olet joskus halunnut päästä katselemaan kun vaimosi lättäilee (keksimäni verbi sanasta lättäpillu).


    • teeratkaisu

      Lähde äkkiä tuollaisen tyypin vaikutuspiiristä . Olet vielä nuori löytämään kunnollisen miehen itsellesi.

    • Katuva

      Meillä alkoi räikeästi sama kuvio heti kun pappi oli sanonut aamen.
      Enpä olisi ikinä törmännyt koko ihmiseen! Hän varmaan kuvittelee etten enään lähtisi sormusten vaihdon jälkeen.
      Hääyöstä (ensimmäinen kerta kun hän torjui minut) asti on kaikki läheisyys ollut kiven alla välillä pikainen kassien tyhjentäminen ja taas olen kuin ilmaa. tällä hetkellä ei ole enään tuotakaan. Nyt viimeiset 4kuukautta hän on nukkunut sohvalla. Ei meillä ole enään edes kunnon puhe yhteyttä, paitsi silloin kun hän puhuu itsestään minun asiani ei kiinnosta yhtään.
      Syytän itseäni sokeudesta ja tyhmyydestä! Alku oli niin hieno että olisi pitänyt tajuta ettei se ole totta.
      Miesten kanssa hän on onnellinen varsinkin yhden tuttunsa kanssa jopa minun läsnä ollessanikin flirttailu on aika avointa ja suoraa.
      Kun olen kysynyt homoudesta hän suuttuu ja lähtee ovet paukkuen menemään. Kotiin tullessaan käyttäytyy kuin mitään ei olisi puhuttukaan.
      4vuotta saman katon alla ja kohta kaksi aviossa. Asunto laina tietenkin yhteinen... kuinka saatoin olla näin typerä ja sinisilmäinen

    • Jioooo

      Parempi erota. Se tulee olemaan hyväksi molemmille. Luulen että hän kiittää ja pyytää anteeksi kun lakkaa itse taistelemasta ja hyväksyy homoutensa. Koita säilyttää yhteys eron jälkeenkin.

    • ihmekansaa

      onpa täällä paljon vähäjärkisiä ihmisiä neuvomassa vielä tyhmempää, jos miehesi olisi homo niin eikai nyt sentään hän 6 vuotta olisi naisen kanssa seurustellut.. valoja päähän. itse olen joskus nuorenpana miespuolisen kaverin kanssa kokeillu sekstata mutta ei ollut mun juttu, ei se tee minusta homoa tai bi seksuaalia koska en voisi kuvitellakaan seurustelevani tai rakastavani miestä.

      • Anonyymi

        Tekeepä


      • Anonyymi

        Ei kai olisi maailmanhistorian ensimmäinen tai toinenkaan ihminen, joka noin tekee.


      • Anonyymi

        Yök ! Jos mies edes hiplaa toista miestä, on hän kiinnostunut myös miehistä sillä umpihetero mies ei takuulla sellaista tekisi, saati sekstailisi samaa sukupuolta olevan kanssa.
        Tämä Suomi on oikea homo-landia, piilohomoja koko maa täynnä. Oksettavaa!


      • Anonyymi

        suuri on kaappihomojen määrä! naista kohtaan väärin semmoinen kulisseissa eläminen. säälittävää myös ikänsä piilotella homouttaan, olisivat edes itselleen rehellisiä.


    • Sampo.Terho

      6 vuodessa kenen tahansa seksihalut omaan naiseen kuolee. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Eikä kaikki halua lapsia. Ei antamasi esimerkit hänestä todellakaan vielä homoa tee.

      • Manma

        Käännä asia toisinpäin. Miltä kuulostaa että halut naisellasi tai miehelläsi sinuun lopahtaa vuosissa, jos kyse on tosi rakkaudesta niin kuulostaa kai aika julmalta? Herää sampo!


    • lähikiima

      kun katsoo miten naiset pukeutuu ja millanen tukka sekä kävelytyyli , niin homopariskuntia on paljon.......
      väkisten tulee homo ja vielä kun pitäisi aloittaa 3 vuosikymmen selällään makaavan avoreiden kanssa , perjantaina klo 21,46..........
      seksi ja läheisyys on toistensa vastakohdat.

    • Äänestikö

      se sulhosi vihreitä? Jos äänesti ja tuoksui vaali-illan jälkeen pakoputkelle, niin suurella todennäköisyydellä kaveri on homo. Jos sulla ei kantti kestä sen kanssa olla niin kannattaa vaihtaa maisemaa. Homosta et tee heteroa vaikka tahtoa olisikin.

    • Voisitko hyväksyä avopuolisollesi miessuhteen?

    • Ymmärränihmettelysi

      Aika erikoista kyllä, että homojen kanssa on kaveria :)...jotkut osaavat olla niiiin epärehellisiä, ettei mitään rajaa (en voi tietysti mitään varmuudella tietää teidän tilanteesta.

      Ihmetyttää tuokin, kun ei halua lapsia kanssasi. Kyllä rakkauteen kuuluun yleensä lämpö, läsnäolo, toisen kosketteleminen, hierominen silloinkin kun ei seksistä puhuta ja vauvakumeet molemmin puolin !

      Hienoa, että sinulla on vauvakuumekin !.

      Suomi ei pelastu koirilla ja uusilla koiranpennuilla taikka lisääntyvillä homomäärillä vaan uusilla lapsilla.

      T: 51-vuotias mies.

    • Peilin.eteen.ensin

      Aika moni mies esittää kovista noilla jutuillaan. Haluttomuuteen kysymys oletko lähes samoissa mitoissa kun suhteen alkaessa? Aika moni nimittäin lihoo ja muuttaa muotoaan suhteen edetessä ja valittaa miksi en kelpaa. Jos näin on päässyt käymään, niin ruokavalio uusiksi ja vaikka reipasta kävelyä muutaman kerran viikossa pari tuntia kerralla. Usein tätä ei vaivauduta tekemään vaan naristaan jos en tällaisena kelpaa niin antaa olla ja haukutaan kumppani kaikille. Ikävä kyllä aika monelle ulkomuoto on aika ratkaiseva asia. Ja kaupanpäällisenä tulee usein vielä hygieniasta lipsumista lihomisen lisäksi

    • no lue hänelle homoaiheisia kohtia Raamatusta

      • LueHänelleKoraania

        Tai Koraanista. Se on ”in” nykyisin vihervammaiston yltiösuvaitsevaisuuskampanjpinnin nimissä.


      • LueHänelleKoraania kirjoitti:

        Tai Koraanista. Se on ”in” nykyisin vihervammaiston yltiösuvaitsevaisuuskampanjpinnin nimissä.

        koraani on saatanan satukirja

        muhammed oli pedofiili


    • lastirahti

      kaikki kalamiehet jotka haisee vielä maanantaina sillille om miehiä , ne vaan tykkää kun paikkoja venytellään ja lastia heitetään perille .

    • Ei kai tuosta voi homoudesta mitään päätellä.. se että joko on homomyönteinen tai kielteinen asenne tulkitaan kaappihomoudeksi.. -on tosi vaikee olla hetero..

      eikö gaylord ole joku räppäri?

      haluuko lapsia vai ei, on asia joka ei korreloi seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
      Muuten vaikuttaa siltä että voi o olla aika hajalla, eikä ehkä kovin sinut itsensä kannalta, siitä se agressiivisuus helposti pullahtaa pinnalle, ym suorituskeskeisyys ja sitoutumisen pelko (suhde ja lapset).

      toisaalta ei itseänsä tunteva, voi hyvin olla mitä vain piilevänä, tai sitten pitää kokeilla eri juttuja jotta löytäisi itseänsä..

    • Anonyymi

      lähetä kuva naisestasi niin tiedän onko sillä homotutka päällä , ne muijat kulkee muutenkin ilman miehiä ja naisetkin kiertää ne.
      mielummin lintupönttöön kun makavaan silakkalaatikkoon.

    • Anonyymi

      Jos soittelee päivittäin kavereilleen ja viettää mielellään aikaa heidän kanssaan niin on varmasti homo, hetero haluaa olla vain naisensa kanssa..

      • Anonyymi

        Ovatko etelänmaiden kaikki miehet homoja? Viettävät aikaa kahviloissa ja baareissa miespuolisten tuttujensa kanssa.
        Pitäisikö näillä miehillä olla useita tasa-arvoisia naisiakin vain "ystävinä" mukana ryyppäämässä ja jakelemassa...


    • Anonyymi

      Olen hiukan vanhempi ja en voi olla ihmettelemättä , kuinka lapsellisia juttuja täällä lukee...! Oletteko oikeasti 10-vuotiaita, vai ovatko 18-30v -ihmiset tosiaan tuolla tasolla? Itse neuvoisin viestiketjun aloittajaa lähtemään suhteesta. Vaikka hän ei olisi homo (todennäköisesti on), tuota suhdetta ei millään perusteella kannata jatkaa. Ja: lapsia ei kaikkien kannata hankkia, mutta tasapainoisille ja lapsirakkaille suosittelen ehdottomasti!! Mitään parempaa ei voi ollakaan kuin omat lapset! Täydellinen elämänsisältö: rakkautta, tekemistä, vastuuta, onnea!! Ja nuoruus ei kumminkaan jatku yli 40v... Ystävät ja seurustelukumppanit tulevat ja menevät.... Sinä 32v nainen, ala ihmeessä pian suuntautua kohti uuttaa elämää! Myöhemmällä iällä kaikki hyvät ovat varattuja. Jäljellä sitten vain ne, jotka eivät ole muille kelvanneet tai tasapainottomat. Älä hukkaa aikaa!!

      • Anonyymi

        Mä komppaan edellistä. Olet jo 32 vuotias. Älä heitä vuosia hukkaan vaan hanki mies joka haluaa tehdä lapset kanssasi. En mä tunne vielä itseäni 40 vuotiaana vanhaksi mutta haluan vain sanoa että kun sä tiedät että haluat lapsia niin toimi sen mukaan.


    • Anonyymi

      Mää voin tehdä lapsia sun kanssa;)

    • Anonyymi

      Mun entinen kaveri aikuis iässä joko muuttui homoksi tai on ollut aina kaappihomo. Tutustuimme toisiimme ala-asteella. Vaikka hengatessamme katselimme paljon tyttöjä, mutta usein exkaverilla oli monenlaisia tyttömäisiä luonteita, esim tyttömäisesti kiljui huvipuiston laitteissa ja monesti muutenkin kiljui tyttömäisesti. Asuimme lapsena ja nuorena naapurissa. Yks naapurin ukko kerran kysyi multa että miten viitsin hengailla homon kanssa. Kun kysyin mistä se tietää, niin naapurin ukko vastas "Usko mua. Se on homo. Jos et usko, niin huomaat sen kyllä ennemmin tai myöhemmin". En ottanut naapurin ukon puheita kuuleviin korviin. Ainoastaan yhden kerran olen nähnyt tällä exkaverilla tyttöystävän, josta jopa huomas että tyttöystävänsä oli tosissaan rakastunut exkaveriin ja halusi olla exkaverin kanssa niin paljon kun mahdollista. Olin jopa kateellinen exkaverille, kun tyttöystävänsä oli erittäin hyvännäköinen. Sitten ei mennyt kauaa, kun exkaveri jätti tyttöystävänsä. Kun kysyin "Miksi ihmeessä? Teillähän meni hyvin ja mä jopa kadehdin sua". Exkaverin vastaus oli "Se jatkuvasti tuppautuu meille ja haluu muuttaa mun kans yhteen niin pian kun on mahdollista ja mä halun vielä omaa tilaa". Kun kerran menimme exkaverin kanssa etelään, niin exkaverin homotyökaveri soitti sille ja heidän jutellessa puhelimessa ihmettelin, kun exkaverin puhetyyli muuttui homomaiseksi. Kun kysyin että miten se viitsii vapaa-ajallaan hengaa ja olla yhteyksissä homotyökaveriin, niin exkaveri homomaisella puhetyylillä vastas "Se on hyvä tyyppi ja mun parhaita työkavereita ja sitäpaitsi kyllä homous on yhtä luonnollista kun heterous". Matkalla ollessamme se vielä sanoi että kaipaa kovasti entistä työkaveriaan (joka on mies), joka muutti ulkomaille. Sitten ulkomaan matkan jälkeen exkaveri alkoikin yht´äkkii välttelee mua ja alkoikin vähemmän hengaa mun kanssa, vaikka asuimme melkein naapurissa. Kun ei olla vuoteen hengailtu ja kun mun äiti käveli exkaveria vastaan, niin ne jutteli ja kun mun äiti kysyi että kaveerataanko me enää, kun ei olla pitkään aikaan nähty, niin exkaveri vastas kummallisesti "Haluisin hengata, mutta on työkiireitä". Kumminkin oli aikaa hengaa homotyökavereiden kanssa. Kun kerran käveltiin vastaan, niin kysyin exkaverilta että mistä on kysymys, kun ei ole vastannut kuukausiin puhelimeen, niin vastaus oli "Mun puhelin on rikki ja ei ole ollut aikaa hankkii uutta puhelinta". Epäilin tekosyyksi, kun usein sillä oli soittaessani varattua tai hylkäsi puhelun. Kun huomasin facebookista että on muuttanut toiselle paikkakunnalle ja sen monet kaverit onnitteli "Teille" uuteen kotiin. Ihmettelin että mikäs nyt pännii, kun ei esitä mua uudelle kumppanilleen. Sitten sainkin selville että uusi elämänkumppani olikin mies ja facebookista ihan selkeesti huomaa että ne on homopareja ja kummankin vasemman käden nimettömässä on sormus. Päätin pistää exkaveriin välit lopullisesti poikki ja poistin sen facekavereista. En poistanut kavereista homouden takia, vaan huomasin että, kun tapasin pari muuta vanhaa lapsuudenkaveria yli 20:n vuoden jälkeen, niin tajusinkin että nämä kaverit ovatkin paljon parempia kavereita, kun tutustutti mut muihin heidän kavereihin ja ottaa mut kaverijengiin mukaan. Tämä homoexkaveri ei koskaan ottanut mua kaveripiireihin mukaan ja lisäksi vielä valitteli, jos hengasin muidenkin kanssa. Lisaäksi, jos joskun harvoin näin exkaverin työkavereita, niin heidän aikana kohtelikin mua erilailla, esim piti hauskaa omana itsenään ja mä en saanut olla omaitseni. Nämä toiset lapsuudenkaverit antaa kaikkien olla oma itsensä. Hyväpuoli exhomokaverissa oli se että se onneksi sentään tajus että mä oon hetero, eikä oskaan ole yrittänytkään lääppiä. Jos olisi rohkeesti kertonut mulle homoudestaan, niin olisin hyväsynyt sen semmoisena, kun on, kunhan ei mua lääpi, mutta semmoisesta selittämättömistä välttelemisistä ei voi sanoo että se mikään kaveri oo. Muutenkin sain tarpeekseni sen 15vuoden verran, mitä tunnettiin monesta lupauksen pettämisistä, kun jos esim lupas lähtee mun kanssa johonkin, mutta lähtikin joidenkin mieluisampien kavereiden kanssa sinne minne pyysi. Jos huomautin että mulle lupas ekaks, niin alkoi valittelee mun jankkaamisesta ja itsekkään ei hyväksynyt, jos hengailin muidenkin kanssa.

    • Anonyymi

      Mitä välii jos tykkää myös pojista. Tärkeintä että sinua kohtelee hyvin jos ei, anna olla rauhassa kokomies :)))

    • Anonyymi

      Kaappihomo tai bi, se ja sama, mutta jos koet ettei hän rakasta sinua niin pakkaa kapsäkkisi ja lähde.

      Jos haluat lapsia ja hän ei, mieti, haluatko olla lapseton koko ikäsi, koska salaa et voi raskaaksi hankkiutua. Siispä, mieti ja sillä aikaa siivoa pääsi ja tavarasi ja sitten vaan lähdet nostelemaan.

      Miehesi on selvästi sanonut ettei halua lapsia kanssasi ja se on sitten niin. Älä jää odottamaan, koska aika kuluu ja sinun rakkautesi - joka haluaa lapsia kanssasi, odottaa jossain tuolla.

      Universumi on jo kertonut sinulle, mikä on tilanne, älä jää tuleen makaamaan äläkä odota tai painosta muutosta. Tee muutos itse.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että mies ei ole sinut itsensä kanssa. Homoviha mahdollisesti ajanut hänet tuohon pisteeseen.

    • Anonyymi

      Olen alkuperäisen viestin kirjoittaja. Ensimmäisenä todettakoon, että erosimme seuraavana päivänä kun kirjoitin tänne viestin. Olemme hyvissä väleissä, kaappitilanne tai mikä ikinä onkaan ei koskaan selvinnyt enkä ole painostanutkaan puhumaan.

      Ja toisekseen, mulle tuli todella paska fiilis suurimmasta osasta kommenteista mitä tänne on kirjoitettu. Minusta on todella lapsellista tulla ilkkumaan jollain ruskea reikä-jutuilla tänne, kun toinen painii oikeasti kipeiden asioiden kanssa. Tuli ainakin todettua ettei tarvii koskaan enää kirjottaa yhtään mitään netin keskustelupalstalle.

      • Älä lopeta kirjoittamista. Moni antaa kielteistä palautetta. Monelle kirjoituksesi on tärkeä. Kokevat asian omakseen tai elävät samaa vaihdetta nyt. Hauska huomata että jollakin toisella on sama ongelma.


      • Anonyymi

        Niitä törkeitä puhuvia elämäm koululaisia on paljon suomi24:lla, valitettavasti. Harmi, etteivät kasva aikuisiksi.


      • Anonyymi

        Kun tänne kirjoittaa, pitää olla paksu nahka. Pitää osata löytää ne kultahippuset p*skan seasta. Moni vaan syytää tänne ilkeätä vihaansa, mutta on täällä hyviäkin ihmisiä.


    • Anonyymi

      Jos naiselle on tullut ylipainoa niin se on sitten seksielämän loppu - tai ainakin tyydyttävän ja molempia puolia miellyttävän ja kiinnostavan seksielämän loppu. Turha lässyttää tässä yhtään mitään vastaan. Näin se oikeasti menee.

      Miehet eivät tätä koskaan pysty sanomaan naiselleen suoraan, mutta totuus on aivan kamala: lihava nainen on etova seksuaalisessa mielessä. Tulee miehelle pakkosuoritus ja pakkopulla. Mitä nopeammin on ohi sen parempi. Läski ei ole seksikästä. Ja edelleen, turha lässyttää vastaan.

      Teidän naisten on aivan turha luulla, että teidän naistenlehdet, jotka tekevät läskeistä naisista sankareita jne muka kertoisivat teille totuuden. Ne lehdet valehtelevat. Näin se vain nyt on.

      Mutta hei, jokainen voi laihtua. Siinä salaisuus ja kupletin juoni.

      • Anonyymi

        Eli heteromies harrastaa seksiä mielummin miehen kuin yliapainoisen naisen kanssa? Kaappihomomies muuttuu heteroksi jos vaimo laihtuu?
        Älä viitsi.


    • Anonyymi

      Alkuperäisen viestin kirjoittaja edelleen haluaa lisätä vielä kolmannen huomion: ei, en ole ylipainoinen. Eron jälkeen on kyllä vientiä riittänyt.

      Se, että jos joku keski-iän ylittänyt mies nyt on siellä katkera omasta lihoneesta vaimostaan, ei liity aloitukseeni yhtään millään lailla. Opetelkaa lukemaan ja menkää johonki eri ketjuun vuodattamaan.

    • Anonyymi

      Homomiehen huomaa parhaiten seuraamalla hänen katsettaan yleisellä paikalla, ravintolassa, baarissa jne.

      Miehen ketse viivähtää ohikulkevassa naisessa tai miehessä sen mukaan kuin suuntautuneisuus.

      Heterolla kauniskroppainen nainen antaa aina tietyn singnaalin ja homomiehellä komeakroppainen mies.

      Ei varmasti erehdy noissa kuvioissa.

    • Anonyymi

      Kaappihomoja on monenlaisia. Niitä on esimerkiksi Kuopiossa paljon. Muusikot noin yleensä on korostetun maskuliinisia ja viihtyvät samanlaisessa seurassa. Eikös oman peilin nussiminen ole hieman homoseksuaalista. Samankaltaisuus on juuri sitä. Älä sinä huolestu jos olet erilainen tyyppi kuin tämä miehesi. Jos et pysty kaverisuhteeseen niin en voi muuta sanoa kuin että jätä hänet. Ihminen saa kuvitella vaikka parittelevansa sian kanssa jos siltä tuntuu. Näitä fantisioita ei tarvitse kuitenkaan toteuttaa käytännössä. Parisuhteen sisällä nämä asiat on pidettävä.

    • Anonyymi

      Koko ketjun aloitus on pelkkää propagandaa .
      "Mr. gaylord" on itse tuo aloituksen kirjoittaja , mutta saipahan aikaiseksi
      mielenkiintoisen keskustelun.
      Toiset luulotautiset pääsevät purkamaan epäluulojaan.


      TROLLI !

    • Anonyymi

      Et selvästikään tunne miestäsi. Tuskin hän kertomasi perusteella on homo tai homovihaaja.

      Nykyään yleensä naiset ovat niitä jotka eivät halua lapsia. Käytätkö itse e-pillereitä?

    • Anonyymi

      Ja paskaa.
      Kaappihomoja Suomi täynnä.
      Haluavat salaa pikapanoja, kipu-huuto-persepanoja.
      ...myös käyvät uimahallissa usein (2 krt vko) ja harrastavat pitkiä pyörälenkkejä !

      Pierevät ajoittain (efter ???) paskanhajuisia pieruja - päivätolkulla.

      Hyi helvetti. Minulla on ilm kaappihomo avomies. Vihaan häntä nyt.
      Jätän hänet kuukauden kuluttua. Asunnon olen etsinyt.
      Mies kosinut, perunut. Seksi on surkeaaaa.

      Hän ei tiedä, että tiedän.
      Jollain tasolla rakastaakin minua, mutta tämä on petos.
      Kostan kertomatta mitään. Häivyn. Päivää edes en ilmoita.

      Tämä on naiselta miehelle p - j

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe