Oletko ollut
a) lyhytkestoisessa hoidossa psykiatrisella osastolla
b) pitkäkestoisessa hoidossa psykiatrisella osastolla?
Syötkö psyykelääkkeitä?
Käytkö terapiassa?
Oletko mielisairas?
17
58
Vastaukset
- peris_234
Kaikkiin kyllä.
- Naisasialooser11
Kyllä.
- Elluhalloyb
Minä....
Noup
Noup
Noup....
Ehkä muuten hullu...🤔😊👍😎- Elluhalloyb
No, myönnän että joudun syömään psyykelääkkeitä... 😐😜😲
- HulluOlen
Olen :D
- tosisuomalainen
piruako se sinulle kuuluu
- Avoliitto
Olen seksisairas. Haluan seksiä vähintään 5 kertaa viikossa. Kumppani kuitenkin vanhenee ja pian se ei enää halua seksiä joten nyt nuorena pitää sitten harrastaa seksiä usein.
Vaikea masennus oli tuossa joku aika sitten kipujen ja siitä johtuvan unettomuuden takia. En ole käynyt osastolla. Mielialalääkkeitä tulee syötyä.
- kiltti.ja.kunnollinen
En ole hullu
- hullunaonhyväolla
Olen hullu, mutta en ole ikinä ollut hoidossa tai terpiassa tai syönyt mitään lääkkeitä, ei oo tarvis kun tietää olevansa hullu ja osaa elää asian kanssa.
- VippasPiästä
Työtön sinkku juoppo on aina mielisairas.
Oletko mielisairas?-Paljon mahdollista, mutta ei häirihe 🤗
Oletko ollut
a) lyhytkestoisessa hoidossa psykiatrisella osastolla-en
b) pitkäkestoisessa hoidossa psykiatrisella osastolla?-en
Syötkö psyykelääkkeitä? -en ole syönyt koskaan
Käytkö terapiassa? -en, mutta voisi olla aiheellista, ainakin noin parikyt vuotta sitten olisi ollut ihan järkevää käydä. Myöhemmin näin pohdiskellut. Mut näillä mennään.
Suosittelen kaikille tarvitseville terapiaa, huomannut, että auttaa monia. Lääkkeet jees, kunhan löytää ne oikeat.- entäs.tämä
Ootko päässy pillun päälle? ;)
- AsianVierestä
Mikä siinä on että tykkään yksinkertaisen blondin kommenteista. Outoa.
Itse olen ollut pitkään hoidossa mielisairaalassa nimeltä Suomi, välillä käynyt suljetulla ympäri maailman. Kysymys kuuluukin ketkä ovat niitä hulluja, niin sanotusti ne "normaalit" vaiko ne hullut jotka diagnoosin ovat saaneet...en tiedä, enkä ole varma saanko sitä koskaan selville, niin hullu olen. AsianVierestä kirjoitti:
Mikä siinä on että tykkään yksinkertaisen blondin kommenteista. Outoa.
Itse olen ollut pitkään hoidossa mielisairaalassa nimeltä Suomi, välillä käynyt suljetulla ympäri maailman. Kysymys kuuluukin ketkä ovat niitä hulluja, niin sanotusti ne "normaalit" vaiko ne hullut jotka diagnoosin ovat saaneet...en tiedä, enkä ole varma saanko sitä koskaan selville, niin hullu olen."Mikä siinä on että tykkään yksinkertaisen blondin kommenteista. Outoa."
Kaksi vaihtoehtoa, joka sinä olet minut rinnakkaisnikkini (tai minä sinun) tai sitten sinussa vain on riittävästi itsessäsi "yksinkertaista blondia" ;)
- bkbghgbh
Ohohohohohooohoooooo!!!!
- fsfg
Ehkä olen, ehkä en. Suomessa noin miljoona henkilöä käyttää Kelan korvaamia psyykenlääkkeitä, ja pelkästään masennuslääkkeitä käyttää noin 400 000 suomalaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824