Mikä on tunteilla leikkimistä

loukkaantuisitko

Saako kiinnostusta osoittaa jos ei ole valmis lähestymään ihastustaan?

Jos siis vain antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut eikä tee asian eteen ikinä mitään.

34

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kookee

Ei ihminen tunteilleen mitään voi, ne ovat niin voimakkaita niin niitä on erittäin vaikea kontrolloida. Syy miksi ei lähesty on aika varmasti se että on varma ettet tunne samoin.

• Ajatusta_päivään

Juurikin noin kun on epävarma toisen tunteista..
      Pitäisi aina miettiä ennen kuin heittää vihat toisen niskoille. Tulee vaikka itse kysymään jos kokee että toinen epäröi.
      Eikä heti olettaa että se nyt vaan leikkii mun tunteilla.
      Voihan sitä asian ilmaista nätisti sitten jos sitä kiinnostusta ei ole , eikä huutaa infantiilina "Ei kiinnosta ! Olen varattu ! Vitun Lehmä! "
      Minkäs se kiinnostunut ihminen tunteilleen voi kun meillä ei ole sitä on/off nappia.
      Tilanne on muutenkin ikävä jos tunteilleen ei saa vastakaikua ja jos toinen vielä siihen päälle osoittaa ajatuksensa tästä kiinnostuneesta oikein rumasti. Siinä voi herkkä ihminen vaikka riistää henkensä itseltää tuollaisen kokemuksen jälkeen.
      Miettikää mitä sanotte , tarviiko sitä aina yrittää loukata ihmistä pahimman kautta.

• SeNainenMiettii

Fiksu ihminen osaa tosiaan sanoa kauniisti, jos ei kiinnosta.

Olen ollut parikymppisen jälkeen pitkissä parisuhteissa n. 20v. Sinkkuna ”yleensä ottaen etsivässä tilassa” olen ollut noin 10% ajasta, joten en ole joutunut/saanut harjoittaa aloitteentekotaitoa. Huomaa kyllä harjoituksen puutteesta johtuvan oman kömpelyyden.

Kaksi aloitetta olen kuitenkin tehnyt, molemmat reilusti aikuisena 8-10v sitten. Kummassakin tuli pakit. Tyylikkäät ja ystävälliset. Kummankin kanssa vuorovaikutus jatkui kuten ennenkin ja kumpikin sanoi (tai esitti), että aloite tavallaan imartelee ja arvostavansa, että uskalsin sanoa suoraan, vaikkei osumaa tullutkaan. Todella hienosti hoidetut pakit kummaltakin noista. Olo ei ollut yhtään nolo. Oikeastaan mitä noloa tunteissa ja aloitteessa on, jos jättää aloitteessa toiselle osapuolelle tilan perääntyä kunniallisesti?

• SeNainenMiettii

Jos kumpikin on kiinnostunut, ei voi ajatella, että toinen leikkii kun ei tee aloitetta. Jos on itse kiinnostunut,on ihan yhtälailla vastuussa aloitteesta itsekin. Jos taas kiinnostus on yksipuolinen, ei silloinkaan voi ajatella, että toinen leikkii. Totuus on ettei toisella ole vaan tunteita.

Jokainen on itse vastuussa omista tunteistaan ja miten niiden kanssa haluaa toimia. Ei se toisen syy ole jos omat tunteet on vahvat. Ei tunteet yleensä ottaenkaan ole kovinkaan hyvin ”valittavissa” tai ohjattavissa eikä ne aina syty tilanteissa, jotka olisi ympäristön mielestä sopivia.

Sekin, että on tunteita, ei velvoita toimimaan. Joku voi olla ujo, toinen miettii onko aloite sopiva ympäristön takia, kolmannen elämäntilanne hidastaa, neljäs ei halua riskeerata ystävyyttä tai ei voi aseman takia edetä ja viidennellä on jotain muuta minkä takia miettii. Ei elämä ole niin mustavalkoista, paitsi nuorena.

Jos toisesta tykkää kovasti, se tahtoo näkyä joka tapauksessa ilmeistä ja eleistä. Miksi kiinnostusta ei saisi näyttää, jos sen tekee toista kunnioittaen ja ottaen huomioin mitä flirtti tai muu kiinnostuksen osoitus näkyy vastapuolen eleissä ja ilmeissä. Jos toisesta näkyy ettei hän halua vastaanottaa kiinnostuksen eleitä, sitäkin on parempi kunnioittaa. Kuitenkin on myös vastapuolen valittavissa haluaako tai uskaltaako hänkään edetä. Jos molemmat haluaa samaa, kyllä se pikkuhiljaa etenee kiinnostusta osoittamallakin. Joihinkin tilanteisiin se voi jopa sopia hyvinkin (vaikka hitaus saattaa turhauttaa).

Kiinnostuksen osoitus ei AINA tarkoita, että olisi kiinnostunut loppuelämän suhteesta. Joku voi viestiä, että olet viehättävä tai kiva tyyppi (ei muuta), toinen haluaa lyhyttä romanttista kohtaamista tai vain leikkiä ajatuksella kohtaamisesta (ei muuta, sekään ei ole tunteilla leikkimistä jos on rehellinen tunteistaan), kolmas haluaa tutustua ennen kuin tietää mitä haluaa vai haluaako, neljäs tietää että tuossa olisi sopiva elämän suuri rakkaus ja viides jotain muuta.

Mitä toinen tahtoo tai ei tahdo selviää vasta kun jompikumpi tekee sen aloitteen ja nostaa kisulin pöydälle.

• NoinMinäkinAjattelen

Onpa viisas ja hyvä mielipide, arvostan!

• loukkaantuisitko

Hyvin mietitty, tyhjentävä vastaus.

Ja pohdin tosiaan asiaa omasta näkökulmasta. Osoitan mielelläni tykkäämistäni, tai en vain pysty olla osoittamattakaan. Mutta rahkeet ei riitä asian eteen toimimiseksi tämän enempää (johtuen useammasta mainitsemistasi mahdollisista syistä).

• Mielipideyx

hm... tunteilla ei ole hyvä leikkiä. Kiinnostusta ei aina kannata osoittaa jos ei ole valmis kantamaan siitä seurauksia eli sitä, että ottaa riskin toisen loukkaamisesta, sydämen särkemisestä, ihmissuhteen särkymisestä vain oman mielihyvän tai mielijohteen vuoksi. Mielestäni ei ole kovin miehekästä tai naisellista kävellä posliinikaupassa norsun kanssa. Jos tässä tapauksessa tunteet ovat norsu, pitää ne osata hillitä mahdollisten seurausten vuoksi.

• otemporasomores

Minä kuulemma leikin tunteillaan, kun oikeasti olin aika äimänä tyyypin edesottamuksista. Ihan puskista. Ja vielä enemmän äimäksi menin kun näin mitä seurasi. Kyllä se on kuulkaa niin, että ihan zombina sitä pitäisi liikkua ja olla ettei "herkkikset" vaan kokisi että " heidän tunteillaan leikitään".

Voi jumatsukka.

Tosin sillä taisi olla joku ongelma. En tiedä tarkemmin. Epäilen päihteitä, ja osin taisi olla myös nupissakin vikaa.

• Tätäpätätä

Itse ajattelen ihan selkeitä, kiistattomia eleitä toisen kiinnostuksen herättämiseksi enkä mitään mututuntemuksia.

• oliskinollumutua
        Tätäpätätä kirjoitti:

Itse ajattelen ihan selkeitä, kiistattomia eleitä toisen kiinnostuksen herättämiseksi enkä mitään mututuntemuksia.

Niin no, mun kokemuksen mukaan ihme kusipäitä riittää, kiistattomine eleineenkin, kyllä. Mutta en yleistä, olipahan helvetin omituinen kokemus.

• Tätäpätätä
        oliskinollumutua kirjoitti:

Niin no, mun kokemuksen mukaan ihme kusipäitä riittää, kiistattomine eleineenkin, kyllä. Mutta en yleistä, olipahan helvetin omituinen kokemus.

Varmasti tuotakin on, sellaisellehan ei voi mitään, eikä se ole sen ihmisen ongelma jos joku noin ihastuu, mutta ymmärtänet varmasti selkeät lähestymisyritykset, joita ei voi tulkita muuten kuin ihastumisena tai sitten sellaisena tahallisena yrityksenä herättää toisen tunteet saadakseen toisesta jotain hyötyä.

• Joo_o

Mä laitan sut kärsimään, jos vielä tulet vastaan. Mulla ei ole mitään noista ongelmista mitä luettelit, ei edes rööki pala. Opetan sut pelaileen ihmisillä.

• verrattunanormaaliin
        Joo_o kirjoitti:

Mä laitan sut kärsimään, jos vielä tulet vastaan. Mulla ei ole mitään noista ongelmista mitä luettelit, ei edes rööki pala. Opetan sut pelaileen ihmisillä.

No, eipä onneksi tulla törmäämään missään, sen verta uniikit kuviot ja aivoitukset sillä nuppityypillä oli.

• yksiselitteisesti

Ei saa osoittaa.

• Enymmärrä

Miten sellaiseen ihmiseen voi luottaa joka jokaisesta oletetusta ja näin muka oikeutetusta loukkauksesta, torjunnasta tai muusta negatiivisesta kokemuksesta alkaa kostamaan, pahimmassa tapauksessa jopa mustamaalaamaan? Itse pidän tota pahimpana mahdollisena luottamuksen rikkomisena. En tiedä mitä ajatella ihmisestä joka on valmis loukkaamaan noin syvällä tavalla. Se kertoo aivan täydestä arvostuksen puutteesta tätä ihmistä kohtaan.

• Tarkennus

Siis kostaminen ja etenkin mustamaalaaminen, kertoo arvostuksen puutteesta.

• Hienotunteisia

Pitäisi toinen ihminen ainakin sen verran tuntea millaista kielenkäyttöä kukakin käyttää. Harvemmin naiset kiroavat ja vielä harvemmin irstailevat😬

• Dimwit

Ei ihmiset älyä, en luota ihmisten päättelykykyyn ja tulkintaan.

• RIPIhmiskunta
        Dimwit kirjoitti:

Ei ihmiset älyä, en luota ihmisten päättelykykyyn ja tulkintaan.

Mitään ei voi jättää ihmisten järjenkäytön varaan.

Mutta järki on kyllä kiva puheenaihe, niin ihmiset pääsevät kehumaan itseään.

• Pokkaaon

Taidat itse raapustaa näyttämöroolisi☹️

• kaikkieivätymmärrä_

Pelailuahan toi on, äärimmäisen tuomittavaa.

• entykkää

just hiton ärsyttävää! pelailua ,tunteilla leikkimistä tuo on pitkään jatkuessaan....

• pokerinaama

Siis tykkäämistä ei saa osoittaa? Mitä pelailua se nyt on?

• entykkää
        pokerinaama kirjoitti:

Siis tykkäämistä ei saa osoittaa? Mitä pelailua se nyt on?

saa tykkäämistä osoittaa....mut just se pelailu,tunteilla leikkiminen ei kiinnosta....että miksi osoittaa kiinnostusta ja tykkäämistä jos ei kuitenkaan mitään halua....?

• pokerinaama
        entykkää kirjoitti:

saa tykkäämistä osoittaa....mut just se pelailu,tunteilla leikkiminen ei kiinnosta....että miksi osoittaa kiinnostusta ja tykkäämistä jos ei kuitenkaan mitään halua....?

Eihän se tarkoita ettei halua mitään jos jostain syystä ei rohkene aloitetta tekemään.

• entykkää
        pokerinaama kirjoitti:

Eihän se tarkoita ettei halua mitään jos jostain syystä ei rohkene aloitetta tekemään.

se on sit eri juttu,mutta eihän se toinen tule sitä tietämään mistään,jos toinen ei kerro tai osoita muulla tavoin.....eli luulee et se toinen ei halunnu mitään....

• hyppivätväritpeli

Hyppivä tanssihahmo joka vaihtaa väriä, voisi olla joku hauska tyttöjen tekemä peli :D

Mutta tuollainen voi olla aikuisille hirveää: jossain moottoritielläkin auton perään tarttuu joku sivuvauna ja näyttää olevan kyydissä jotain mustilla nahkatakeilla varustautuneita ihmisiä... ja erittäin räjähtävällä nopeudella voi kiihdyttää ohi, jos painaa kaasua, ei riitä auton kaasun painaminen noita vastaan kiihtyvyydessä sitten, mitenkään.

Joku pikkupeli-juttu voisi olla tytöille hauska tehdä.

• eipidäkertoa

Miksi osoittaa kiinnostusta, jos ei mitään halua. Ei mitään järkeä ruveta toiselle kiinnostustaan kertomaan, jos ei ole valmis jatkamaan juttua vakavammaksi.

• pohdintaapohdintaa

Riippuu vähän mitä tekee tämä jolle on ilmaistu tunteet. Jos alkaa pelailu ja hirveä testailu tämän jälkeen tai vaikeasti tavoiteltava-leikki, oon ainakin ite liuennut paikalta. Edellämainitut ei oo mun juttu tai mua varten ja jokasella on mun mielestä tasapuolinen oikeus viheltää poikki missä vaiheessa vaan.

Ainiin, tohon ei- listalle menee myös penkittäminen/monkey branching. Ja mitä oon huomannu ja kokenu niin tota harrastaa kummatkin sukupuolet valitettavan paljon. Menee luotto seurusteluelämään ja ihmisiin ton myötä.
      Mutta joo. Saa ilmaista tunteet ja ei ole tietenkään PAKKO lähestyä. Tosin jos kumpikin on suoraa kiinnostusta osoittanut niin vähän tökeröä sillon olla tekemättä mitään. Ellei toinen sitten oo alkanu pelaamaan ym.

• Sivuhuomautus

Se ettei etene voi johtua ihan muusta kuin pelaamisesta.

• Epäily

Kenen kuvittelit tänne kirjoittavan? Ole varma asiasta sitten.

• jos on toisesta tosissaan kiinnostunut ja todella ihastunut, sillon ottaa kyllä jossain vaiheessa yhteyttä, tavalla tai toisella. Sehän on selvä asia, toki varatut ihmiset asia ja tilanteet erikseen.

elämässähän ei aikaa jäädä arpomaan ja miettimään, jon tunteita on silloin toimittava ja tehtävä aloite! =)

• tyttöjäpitäisiauttaa

Aika kovaa vauhtia pääsemme tuollaisilla jollain tehokkaalla sivuvaunullakin... nopeammin kuin mikään urheiluauto, kuitenkin.

Mietityttää vain kun pitäisi auttaa tyttöjen auttaminen ohjelmoimisessa ja pelijutuissa, mutta niin noh tuokin asia, pitäisi auttaa tyttöjä...

• Saahan sitä, mutta kyllä pitäisi myös tehdä selväksi, että juttu ei tule syystä tai toisesta etenemään, sillä mikäli tällä toisellakin on tunteita ja kiinnostusta, niin sitä tulee vain aiheuttaneeksi odotuksia, joihin ei edes aio vastata ja toinen saa karvaasti kantapään kautta pettyä. Se se vasta on leikkimistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      874
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      823
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      251
      726
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      54
      709
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      49
      619
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      540
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      528
    Aihe