Minua nai kerran 8 eri miestä peräkkäin,niistä kolme kaksikin kertaa. Kaverit laukesi nopeasti ja heti sitten uusi mies pukille. Olin silloin 32 vuotias.
En tiedä,onko se Suomen ennätys,mutta ainakin Satakunnan piiriennätys se on.
Olin silloin jopa selvin päin.
Olisi kiva tietää,löytyykö naista,joka on pannut paremmaksi.
Montato miestä yhdessä illassa?
29
71
Vastaukset
- en.suosittele
ite olen saanut vain 2 miestä samaan aikaan.... ja kaiken kukkuraksi siitä sessiosta klamydian..että näin...
- synninpalkka
Synnin palkka ei ole enää kuolema vaan klamydia
- nuoruuden_päivät
Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä hulluteltua monellakin tapaa ;)
Joskus saattoi päivän aikana olla kolmetkin treffit ja muutaman kerran sattui että harrastin seksiä jokaisen kanssa. Oli suhteellisen kuumottavaa kun seuraava seuralainen nuoli ihan kiimaisena muutama tunti aiemmin naitua pilluani eikä tajunnut mitään :) - 231
Olin orgioissa ja panin 8 erii naista.
- 65nb765
3 miestä samana päivänä, tuosta on jo yli 20v. Eri aikaan tosin.
- onkourasihiipumassa
Paljonko otit kerralta? Olitko urasi huipulla tuolloin?
Parempi ois sanontana "kahdessakymmenessä vuodessa kaksi"...
Ku tuo aloitus, hyi!- Kgutifld
Ei tosiaan ole temppu eikä mikään millä aloittaja kerskuu. Sitten kun puhutaan vuosikymmenistä yhden kumppanin kanssa, aletaan jo olla tekijäasteella.
- Pillujen--asiantuntija
Kaikki oli varmaan jännämiehiä
- varmasti
Mutta sä olisit halunnut olla yksi niistä....
- PyllyynSattuiVarmasti
Aloittajan homopiireissä tuo ei ole mikään ennätys vielä.
- KovaapeliäBos
Klamydia, tippuri sun muut levii hyvin aktivoitumalla. Mitä väliä toisille ainakin niin pitkää, kun ei käy huonosti?
- onks.se.kuallu
Missäs Nalli on? Luulisi, että olisi jo keittelemässä ap:tä
- mummowainaa
Ei se miehiä keittele.
- macynhaamu
Hyi helvetti...
- erisarjassaolette
Varmaan homopiireissä ihan normaalia, ja naiset tuskin laittaa paremmaksi.
- Niinseonvaa
Ätmin ennätys on kahta kättä samana iltana
- Kullisojos
Mä panin viikon aikana muutama vuosi sitten viittä eri maalaista naista paljaalla kullilla;) Ei tullut mulle mitään tautia?
- Munanperässä
Tuolla Suomen ulkopuolella on ihana harrastaa joukkopaneskelua. Balilla se on oikeinkin ihanaa, kun ei tunne miehiä ja ovat monenmaalaisia.
Harrastankin matkailua ja maailman valloittamista, seksikokemuksien perusteella.
Kun tulen tänne räntäiseen Suomeen masennun ja kohta alkaa haarojenkin väliä kutittaa.
Eikun vaan matka jonnekin ja panemaan " joukkomissioissa", rannoilla, sademetsien siimeksissä, hotelleissa ja varsinkin hostelleissa.- mjnhvgcvbn
Kyllä varmaan kutittaakin jalkovälissäsi Suomeen tultuasi, taudeilla kun on itämisaikansa, ja Afrikastahan niitä matkamuistoja saa.
mjnhvgcvbn kirjoitti:
Kyllä varmaan kutittaakin jalkovälissäsi Suomeen tultuasi, taudeilla kun on itämisaikansa, ja Afrikastahan niitä matkamuistoja saa.
Minä kylläkin haistan nimimerkin "Munanperässä" kirjoituksessa selvän provon.
palstalutka kirjoitti:
Minä kylläkin haistan nimimerkin "Munanperässä" kirjoituksessa selvän provon.
Voiko sulle kirjoitella?
jormalaiset@........
- yötuli
Olitko Kuntokeskuksessa,sutereenin kanssa?
No jotenkin sitä on elantonsa ansaittava. - TanjaSusannah
Eipä tuollaisia ole mahdoton järjestää. Itse olen tyttöilijä ja mahis ois saada enemmän kuin 8 miestä samaan aikaa. Se vaan on vaikeeta koska moni on ukm mutta ei mahdotonta eli kyllä se vielä toteutuu ja ilmoittelen täällä sitten että montako oli =)
Joku mies haluis laittaa mut julkisesti johki paikkaan miesten pantavaksi et kävisivät vuorotellen ja olisin siellä pylly pystyssä :D - selvä.tapaus
Miehen tekemä aloitus
- ei.ole.oikeasti
Juuri näin. Ei tuollaisia naisia ole oikeasti
- porttojen-portto
ootko se kauhea portto mistä raamatussa mainitaan?
Aina ollut yksi kerrallaan, eikä riitä että korkeintaan 1 saman illan aikana, vaan edes pitkään (vuosia) sinkkuna ollessani en ole pitänyt koskaan "kahta rakastajaa" yhtä aikaa. Aina täytyy olla juttu edellisen seksikumppanin tai poikaystävän kanssa ohi/poikki ennen kuin olen viitsinyt uutta kelpuuttaa.
Threesomea ovat jotkut kyllä ehdottaneet, siten että olisivat jonkun "kaverinsa" ottaneet mukaansa vieraisille, mutta olen aina kieltäytynyt riippumatta yhtään siitä kuinka komea ehdottelija on ollut kyseessä. Yksi jota en ollut vielä edes kerinnyt kertaakaan livenä nähdä jopa jätti kokonaan tapaamatta (ja ylipäänsä enää vastaamatta mitään) mut sen jälkeen kun sanoin rehellisesti että hänen ehdottomaansa threesomea ei ole kyllä tiedossa.Lukisin mielelläni lisää illastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777