Kumpi hyötyy

onkoyleistänaisilla

Seksi, se monelle tärkeä asia suhtyeessa, minä törmäsin ensi kertaan asiaan jolle ei olisi luulut olevan tarvetta. Aina kun rakastelimme odotin että nainen saa orgasminsa sitten oli mun vuoro. Tuli kertoja kun vaimo ei saanut syystä tai toisesta joten hän näytteli saaneensa ja hyvin näyttelikin koska en erottanut aidosta juurikaan. Muija vaan kerran sanoi että hän on feikannut orgasmejansa satunnaisesti. Kun ei kuulemma saa turha pitkittää yhdyntää ja pääsee vähemmällä kun minä tulen. Mulle tietty tuli vähän falski olo, eikö enää tee hyvää, no vaimo selitteli tietty asiaa varovaisesti ettei tule sanomista. Totuus on että vaimo on ollut ihan seurustelu ajoista asti hyvin vaativainen seksin suhteen, alussa tuli kertoja kun ei vielä osannut rentoutua ja se näkyi naisen ilmeistä kun jäi huippu saavuttamatta. Minä en ainakaan naisen feikeistä mitään saa, tulee vaan kurja olo tila. Mitäköhän vaimo sanoisi jos tietäisi että mullakin pari laukeamista jäänyt saamatta kun vaimo on jo orkunsa saanut, ei vaan jaksanut vääntää loppuun eikä ollut oikein fiilistäkään, mutta kuten moni sanoo pitää säilyttää parisuhdesopu tekee mieli tai ei.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exmartta

No, kyllä on näyttelijäntaidot kohdillaan.

Odottelen vieläkin, näin jälkikäteen Oscar-pystiä.

30 vuotta harjoittelua ensirakkauden kanssa. Jälkikäteen voin todeta, että sen pitkän avioliiton jälkeen olin neitsyt... onneksi pääsin top10 miesten oppiin.

• Olen kyllä itse joskus feikannut orgasmin, kun en ole jaksanut jyystää.

Vakikumppani joskus taas sanoi ihan suoraan, että tänään ei varmaan tule orgasmia. Hän ei halunnut, että siitä hänen orgasmistaan tehdään sellainen päämäärä, johon pyritään väkisin.

Itse asiassa itsekin olen joskus sanonut, että voidaan lopettaa kesken, koska nainen oli saanut jo monta kertaa ja itsellä ei ollut vielä lähelläkään tuleminen ja nainen vaikutti aika väsyneeltä.

• outoa_meininkiä

Siis tilanne voi makuuhuoneessa olla tämä. Nainen ei saa orgasmia ja näyttelee sen, jonka jälkeen kohtelias mies saa luvan laueta, mutta hänkin näyttelee, koska ei jaksa enää äheltää.

Kumpikaan ei saanut, mutta molemmat kuvittelevat toisen saaneen orgasmin?? Voi h***vata teitä ihmisiä. :D

• exmartta

Tämähän on suurinta rakkautta toista kohtaan ... muistetaan myös kehua taitoja

Yritetään kykyjensä mukaan pitää kumppani onnellisena.

Olen sitä mieltä, jos kumppanin miellyttämisen kulttuuri lisääntyisi avioeroja olisi paljon vähemmän.

• outoa_meininkiä
        exmartta kirjoitti:

Olen sitä mieltä, jos kumppanin miellyttämisen kulttuuri lisääntyisi avioeroja olisi paljon vähemmän.

Erikoinen kommentti. Eihän se toinen miellytä sinua, jos jää orgasmikin saamatta. Miellyttämisen kulttuuriin pitäisi kuulua seksin parantaminen sellaiseksi, että kumpikin sitten saa sen orgasminsa, jos se on niin tärkeää.

Ei muuten onnistu, jos kumppani teeskentelee orgasminsa.

• gdghf
        exmartta kirjoitti:

Seksin kuten kaiken muunkin parisuhteessa tulee olla vastavuoroista. Miellyttämisen unohtaisin kokonaan. Sillä miellyttäminen pahimmillaan on suhteen myrkky. Mieluusti korostaisin parisuhteen hyvää vuorovaikutusta, vastavuoroisuutta, empatiakykyjä, tunnetietoisuutta, yhteispeliä jne Nämä edesauttavat suhteen kestämistä.

"Kumppanisi miellyttäminen on tärkeintä elämässäsi
        Huomion keskittäminen vain kumppanin miellyttämiseen myrkyttää ennen pitkää parisuhteen molemmat osapuolet ja ajaa onnettomuuteen. Tästä huolimatta läheisriippuvainen jatkaa kumppaninsa miellyttämistä, sillä rakkaan onnellisuuden kasvattaminen tuntuu olevan elämän tärkein tehtävä."

• maret

Olisiko tuossa nyt vähän orgasmihakuinen asenne? Onko seksi vain jonkinlainen pyrkimys orgasmiin? Ellei saa orgasmia, koetteko seksin turhana ja ikävänä tapahtumana? Missäköhän se lämpö ja into suhteessa? Eikö sekstailu ole mukavaa, vaikkei aina orgasmia saisikaan?

Minullekin tapahtunut muutaman harvan kerran elämäni aikana (56v), että orgasmi ei vain tule, mutta eipä ole haitannut. Kumppanin lämpö ja läheisyys on pääasia. Tietysti varmasti harmittaisi jos kumppani ei osaisi muuta kuin vain jyystää.

• 62457466

No kyllä tasan tarkkaan orgasmi, varsinkin kumppanin orgasmi, on seksin idea. Muuten touhussa ei ole mieltä.

• vaihtoehtoamietivä

Puolisoni ei enää orgasmeja saa, toki yhdyntöjä on todella harvoin ja syytkin moninaiset. Nainen on myös sanonut että ei ole orgasminhakuinen kuten nuorempana, rauhallinen akti riittää silloin kun sellainen olotila sattuu yllättämään.

• jaaaa0
        62457466 kirjoitti:

No kyllä tasan tarkkaan orgasmi, varsinkin kumppanin orgasmi, on seksin idea. Muuten touhussa ei ole mieltä.

"No kyllä tasan tarkkaan orgasmi, varsinkin kumppanin orgasmi, on seksin idea. "

Mjaa. Minusta seksin idea on sekstailu. Sekstailu voi myös luoda edellytykset orgasmille ja etenkin naiset voivat saada kokonaisen sarjan orgasmeja. Aah, se on ihanaa, olen kokenut. Mutta seksin ideana en orgasmia pidä, vaan aikuisten vuorovaikutteisena leikkinä. Jos miettii liikaa orgasmia seksin ideana, seksistä tulee suorittamista, ja useinkin juuri tässä tapauksessa ei saa orgasmia. Kun ei saa orgasmia yhden kerran, niin seuraavalla kerralla seksistä tulee enemmän suorittamista. Jolloin orgasmi on entistä kauempana. Jne.

Kun seksin ideana pitää rentoa sekstailua, siitä ei tule suorittamista, joka puolestaan ei johda ikävään jyystämiseen ja orgasmin puutteeseen. Ja jos sitä orgasmia ei saa (no ei voi pakottaa kuitenkaan), niin jääpähän pelkästä rennosta sekstailusta hyvä mieli. Läheisyys on myös aina valttia.

• eikoskaan

Jaa, jos orgasmi on seksin idea, niin sittenhän minun parisuhteessa ja elämässäni ei ole ollut mitään mieltä.

Kuulun siihen tieteellisesti todistettuun 1/3osa ryhmään naisia jotka eivät koskaan ole saaneet orgasmia. Lukekaa vaikka Tiede-lehden artikkeli asiasta, siinä sanotaan, n. 30% naisista ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä ja vielä isompi joukko naisia ei saa orgasmia kuin hyvin harvoin. Siitä huolimatta naiset elävät ok. elämää.

Kun en ole välittänyt siitä, että orgasmi on pakollinen asia seksissä, olen elänyt erittäin hyvässä parisuhteessa jossa seksiä on vielä näin vanhanakin lähes viikottain, nuorempana sitä oli päivittäin.
      Seksittely on todella mukavaa ja kivaa hommaa. En ole feikannut orgasmia kertaakaan koska ei siihen ole ollut tarvetta. Asiasta on puhuttu ja mieheni hyväksyy minut just tällaisena kuin mitä olen ja saa hyvillä mielin oman nautintonsa ja myös orgasminsa eikä se ole minulta ollut pois, päinvastoin.

Lapsia on saatu ja kasvatettu ne yhdessä aikuisiksi ja nyt eletään taas kahden aikuisen elämää.

Onneksi mieheni ei ole viastani pulttia ottanut eikä asiasta numeroa tehnyt.
      Tässä jokunen vuosi sitten olin hermoratatutkimuksissa aivan muista syistä ja siinä selvisi monta asiaa.Minulla on valuvika hermotuksissa, piuhat menee minne sattuu, aivot korjaavat osan, mutta ei kaikkia puutteita rakennevirheissä. Mieheni olisi ollut aika vaikeaa kasvatella minussa hermosäikeitä sellaisiin paikkoihin mihin niitä ei ole koskaan laitettu.
      Jos minun orgasmi olisi ollut päätavoite ja pakollinen vaatimus meidän parisuhteessa, ero olisi tullut aivan varmasti jo 1970-luvulla ennen lapsia. Onneksi ei ole ollut.

Nautitaan tästä ainokaisesta elämästä ja tulevasta keväästä orgasmilla tai ilman. Elämä on liian lyhyt aika kuluttaa tuosta yhdestä asiasta murehtimiseen.

• 29854784

Sinussa ei ole mitään vikaa. Kun orgasmia ei ole kokenut, sitä ei osaa kaivatakaan. Hienoa, että parisuhteenne toimii.

Omasta puolestani voin sanoa, että elämä ei jaksa kiinnostaa, kun seksi ei toimi. Kiima onkin kirous.

• pohdintaa

Minä kuulun siihen vanhanaikaisesti kasvatettuun ikäryhmään joka ei tiennyt orgasmista mitään vaan naisen yehtävä oli olla miehensä käytettävissä.
        Siksipä vaati aikansa ennen kuin ensimmäisen kerran koin yllättäen sen tunteen.
        En koskaan teeskennellyt orgasmis ja silloin harvoin kun sain seen, niin miehenin kyllä huomasi.
        Hän havaitsi myös vaikeuteni sen saamiseen ja kokeili eri vaihtoehtoja mutta olin itse estynyt.
        En myöskään pystynyt puhumaan asiasta.
        Useamman kerran yhdynnän aikana mieheni yritti ohjata kättäni klitoriksen suuntaan mutta tunsin voittamatiónta vastenmielisyyttä.
        Kuitenkin nautin kaikista kerroista vaikka jotkut tuntuivat velvollisuuden täyttämiseltä.

Kun jouduin lopettamaan hormoonien käytön ja otin liukurasvan käyttöön, tapahtui jonkinlainen vapautuminen. En ymmärrä miksi. Nautin yhdynnöistä toisella tavalla kuin aikaisemmin ja muutuin aktiivisemmaksi.
        Olemme olleet eläkkeellä kohta 20 vuotta. Koemme päivttäistä läheisyyttä ja hellyyden osoituksia. Täyttäessäni mieheni tarpeita ja oikkuja viikoittain muutaman kerran tunnen itsekin fyysistä mielihyvää ja lisäksi mielihyvää siitä, että voin tuottaa sitä miehelleni.

Tyttäremme suhteen en osannut olla mikään valistaja mutta lapsuusajan elämisen tuloksena hänestä ei tullut yhtä estoista kuin minä olin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      75
      1758
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1708
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      337
      1467
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      168
      1419
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1290
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      108
      1269
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      62
      1117
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      60
      1099
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      98
      1050
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      57
      990
    Aihe