"Ei yhtään keskustelua"!
Mitä peliä se semmoinen on.
Huoltoukot hereille, nyt on maanantai. Töihin siitä!
Sivusto rikki!
21
<50
Vastaukset 21
Luulin jo saaneeni bannit.
- Häippäsen
No kuules, mulla sama juttu. Mistä johtunee? Nooh, harmittaa, että eilen tulin mitään vastanneeksi typerään aloitukseen. Riman alitus. Menaiset pidetään yhtä. Tää riittänee multa tänne.
Pitäkää kesää ja naisten mollaamis /vihaviestit pois palstalta. Tuli yökötysrefleksi. Nyt meni yli. Häippäsen kirjoitti:
No kuules, mulla sama juttu. Mistä johtunee? Nooh, harmittaa, että eilen tulin mitään vastanneeksi typerään aloitukseen. Riman alitus. Menaiset pidetään yhtä. Tää riittänee multa tänne.
Pitäkää kesää ja naisten mollaamis /vihaviestit pois palstalta. Tuli yökötysrefleksi. Nyt meni yli.No on hankalaa kun ei täällä tee mieli edes käydä kun tekniikka heittää häränpyllyä.
misspönttöuuni kirjoitti:
No on hankalaa kun ei täällä tee mieli edes käydä kun tekniikka heittää häränpyllyä.
Ja minusta tuo ongelma on ollut jo kolme päivää.
- luulenentiedä
Luulisin että voi johtua sellaisesta jutusta kun on keskusteluja paljon, eivät ehdi tarkistamaan moderaattoreiden toimesta kaikkia tarpeeksi nopeasti, kun pitäisi olla kunnollisia ja laillisia kirjoituksia.
Tuokaa ruuvimeisseli ja taltta.
- H0M0
Mene itte saatana töihin
Miksi et saa tätä kuntoon? Sinua sen sijaan tuntuu v.tuttavan. Mikä kohta sulla on nyt siellä hankalaa siinä korjauksessa?
Oot yrittänyt monta päivää, mutta tiedätkö, tämä ei vieläkään toimi. Ole kiltti, ja pane vähän vauhtia.
Nyt tänne ei pääse enää ollenkaan :D
- Ätmelsson
Vanhalla galaxy s4 selailen ni senkin takia itellä välillä tökkii. En perkele tietokonetta omista.
- Tämä-selvä
Menkää hei töihin. Eikö teillä ole parempaa ajankulua kun ätmi palsta.
- Niiiii
No niimpä saatana, loiset.
Niiiii kirjoitti:
No niimpä saatana, loiset.
Älä vastaile koko ajan itsellesi. Meitä ei ole täällä kuin kolme tällä hetkellä.
Ja vapaapäivinä ei tarvii aatella töitä.
Harjoitan täällä meditaatiota kun on muutama mietittävä juttu...
- linkkienkopioinnista
Mutta linkit ja tuollaiset voivat aiheuttaa sellaista, kun ne voivat sisältää viruksia sun muita, sivustoilta kopioidut linkit.
Jos sanoo asian niin että jokainen voi sitten itse omalla laitteellaan etsiä sen jutun jos haluaa, niin löytää itse.Varmaan ihan hyvä pointti. Ei ole pakko linkittää. Itse olen tarkistanut sitä ennen sivut, että ovat turvallisia.
Mutta aika pilalla tämä on. Ei jaksa katsella näin ontuvaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 57584
- 43540