Sivusto rikki!

"Ei yhtään keskustelua"!

Mitä peliä se semmoinen on.

Huoltoukot hereille, nyt on maanantai. Töihin siitä!

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulin jo saaneeni bannit.

• Sivusto näyttää olevan huonossa hapessa.

• Häippäsen

No kuules, mulla sama juttu. Mistä johtunee? Nooh, harmittaa, että eilen tulin mitään vastanneeksi typerään aloitukseen. Riman alitus. Menaiset pidetään yhtä. Tää riittänee multa tänne.
        Pitäkää kesää ja naisten mollaamis /vihaviestit pois palstalta. Tuli yökötysrefleksi. Nyt meni yli.

• Häippäsen kirjoitti:

No kuules, mulla sama juttu. Mistä johtunee? Nooh, harmittaa, että eilen tulin mitään vastanneeksi typerään aloitukseen. Riman alitus. Menaiset pidetään yhtä. Tää riittänee multa tänne.
        Pitäkää kesää ja naisten mollaamis /vihaviestit pois palstalta. Tuli yökötysrefleksi. Nyt meni yli.

No on hankalaa kun ei täällä tee mieli edes käydä kun tekniikka heittää häränpyllyä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

No on hankalaa kun ei täällä tee mieli edes käydä kun tekniikka heittää häränpyllyä.

Ja minusta tuo ongelma on ollut jo kolme päivää.

• Se on tuo eternalisti se sana, miksi.

• luulenentiedä

Luulisin että voi johtua sellaisesta jutusta kun on keskusteluja paljon, eivät ehdi tarkistamaan moderaattoreiden toimesta kaikkia tarpeeksi nopeasti, kun pitäisi olla kunnollisia ja laillisia kirjoituksia.

• En usko tuohon. Tämä on mennyt romuksi.

• Ai meinaat, että tahallisesti tehty hidaste?

• Tuokaa ruuvimeisseli ja taltta.

• H0M0

Mene itte saatana töihin

• Miksi et saa tätä kuntoon? Sinua sen sijaan tuntuu v.tuttavan. Mikä kohta sulla on nyt siellä hankalaa siinä korjauksessa?

Oot yrittänyt monta päivää, mutta tiedätkö, tämä ei vieläkään toimi. Ole kiltti, ja pane vähän vauhtia.

• Releen suojadiodi ei ole paikoillaan? Katsopas se.

• Nyt tänne ei pääse enää ollenkaan :D

• Ätmelsson

Vanhalla galaxy s4 selailen ni senkin takia itellä välillä tökkii. En perkele tietokonetta omista.

• Ei se johdu siitä. Mulla ihan eri laitteet ja sama meno.

Vaaditaan palvelua.

• Tämä-selvä

Menkää hei töihin. Eikö teillä ole parempaa ajankulua kun ätmi palsta.

• Niiiii

No niimpä saatana, loiset.

• Niiiii kirjoitti:

No niimpä saatana, loiset.

Älä vastaile koko ajan itsellesi. Meitä ei ole täällä kuin kolme tällä hetkellä.

Ja vapaapäivinä ei tarvii aatella töitä.

Harjoitan täällä meditaatiota kun on muutama mietittävä juttu...

• linkkienkopioinnista

Mutta linkit ja tuollaiset voivat aiheuttaa sellaista, kun ne voivat sisältää viruksia sun muita, sivustoilta kopioidut linkit.

Jos sanoo asian niin että jokainen voi sitten itse omalla laitteellaan etsiä sen jutun jos haluaa, niin löytää itse.

• Varmaan ihan hyvä pointti. Ei ole pakko linkittää. Itse olen tarkistanut sitä ennen sivut, että ovat turvallisia.

Mutta aika pilalla tämä on. Ei jaksa katsella näin ontuvaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 57
      584
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      540
    Aihe