Vuodelta 1981
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006014020.html
Toimii se tänäkin päivänä. Martti Mäkelä asialla.
Säätiedote
21
<50
Vastaukset 21
Minusta tämä oli aivan villi. Varsinkin kartat.
Huikeaa.
Oli pakko nauraa vesissä silmin :D ku ei täpät edes taululla pysyneet.
Ja kuin se oli vakavaa! Ei jumlaut :DOnko sää noin vakava juttu?
Mies, ääni ja keppi :D
Hetken kuluttua uutiset, sää, ja mää
Kun katsoo tuon pyhäinpäivien sääennusteen,
niin hiljenin kuin kirkossa konsanaan.
Uutisten jälkeen sää - vakava paikka.misspönttöuuni kirjoitti:
Tuo sääkepakko on paras (millä karttaa husotaan).
Antennimallia. Lienekö Fiatista?Taitaa olla suksisauvasta tehty. Täytyy lähteä takasin hommiin, kahvitauolla vaan olin
HeippapujotteIija kirjoitti:
Taitaa olla suksisauvasta tehty. Täytyy lähteä takasin hommiin, kahvitauolla vaan olin
HeippaHeippa, kiva kun käväsit, näit päivän hassuimman ketjun :D
Nostalgiamatkat on parasta :D
Kaipaaaan niiin....tuollaset takasin ruutuun. :'D
Ai siinä olikin video missä näkyi radioantenni. Katoin vaan hätäisesti ensimmäisen kuvan paksumpaa kepakkoa
misspönttöuuni kirjoitti:
Jep. Sellanen päästävedettävä malli :D
Radioissa on tuollainen?Yhdestä puuttuu..😄
Tuli jotenkin mieleen pikkukakkosen askarteluhetki..🤣
Pidin Kylli-tädin vesivärimaalaushetkistä, mutta meteorologihan taitaa olla parempi :)
Mieti sitäkin kuin ne on valmistellu nuo taulut ennen lähetystä. Ja nyt kun kattoo vaikka maikkarin uutta studiota. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Pidin Kylli-tädin vesivärimaalaushetkistä, mutta meteorologihan taitaa olla parempi :)
Mieti sitäkin kuin ne on valmistellu nuo taulut ennen lähetystä. Ja nyt kun kattoo vaikka maikkarin uutta studiota. :DSitähän mä just mietin,..joku on ne askarrellu-paskarrellu..
Kylli-täti on legenda!
Ja Pelle Hermannin plättyset. Barbababa ja Kössi kenguru..Rosvo- Rudolf! Näitähän nyt alkoi tulemaan.. 😄Wwuwuw kirjoitti:
Sitähän mä just mietin,..joku on ne askarrellu-paskarrellu..
Kylli-täti on legenda!
Ja Pelle Hermannin plättyset. Barbababa ja Kössi kenguru..Rosvo- Rudolf! Näitähän nyt alkoi tulemaan.. 😄Pannaan nyt loputkin kun aloitit: Pelle Hermannin äityli, Tao tao, Jaki ja Nuka, Peukaloinen, Tohtori Sykerö, Nalle Luppakorva, Peukaloinen...Nukku-Matti & Ransu.
Barbababa, mulla on kirja siitä, sehän oli se iso vaaleanpunainen?
Mikäs se oli se ihme piirretty, missä esiteltiin ihmisen anatomiaa, aa Olipa kerran elämä!
Onko vielä lisää?misspönttöuuni kirjoitti:
Pannaan nyt loputkin kun aloitit: Pelle Hermannin äityli, Tao tao, Jaki ja Nuka, Peukaloinen, Tohtori Sykerö, Nalle Luppakorva, Peukaloinen...Nukku-Matti & Ransu.
Barbababa, mulla on kirja siitä, sehän oli se iso vaaleanpunainen?
Mikäs se oli se ihme piirretty, missä esiteltiin ihmisen anatomiaa, aa Olipa kerran elämä!
Onko vielä lisää?Joo muistan, mutta Tohtori Sykerö, Peukaloinen ja TaoTao..ei ollut pikku kakkosessa. Niin!
Jaki ja Nuka..ei soi kello..kvgeetän.Wwuwuw kirjoitti:
Joo muistan, mutta Tohtori Sykerö, Peukaloinen ja TaoTao..ei ollut pikku kakkosessa. Niin!
Jaki ja Nuka..ei soi kello..kvgeetän.Ookei..
"vuosina 1984 ja 1986 esitetyn animaatiosarjan kahdesta karhunpojasta nimeltä Jaki ja Nuka. "
No, mä oon sua kymmenen vee vanhempi, joten se selittää ton.Wwuwuw kirjoitti:
Ookei..
"vuosina 1984 ja 1986 esitetyn animaatiosarjan kahdesta karhunpojasta nimeltä Jaki ja Nuka. "
No, mä oon sua kymmenen vee vanhempi, joten se selittää ton.Niin, no sä olet ollut jo järjissäs sillon kun ite vasta kiiltokuvissa kiinni :D
misspönttöuuni kirjoitti:
Niin, no sä olet ollut jo järjissäs sillon kun ite vasta kiiltokuvissa kiinni :D
Teini-ikäisenä ei kovinkaan järjissään olla..😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 57584
- 43540