Juurikin tämmöiset rehvakkaat miehet....

15

2391

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSatuttaa

Tuollaisen miehen seurassa naiset vaan kikattaa lakkaamatta ja pillut kosteena.

• Kaisanoasaa

Miksi naiset panette paskoja väkivaltaisia miehiä.

• Marjaana122

Kaljuuntuva läskimaha! Ja täysi tomppeli. En panisi!
      Sitäpaitsi naisia hakkaava mies on raukkamaisuuden huippu, sen alapuolella ovat vain lasten saalistajat.

Mutta on totta että jokaiselle niin miehelle kuin naiselle löytyy ottaja.
      Vaikka tuo äijähän ei ole oopperalaulajan virassa vaan näköjään kanttori. Oopperalaulaja houkuttaisi naisia enemmän kuin virsiä kailottava kanttori.

• JossainMuualla

Sukupuoli on pelkästään sosiaalinen konstruktio.

Tällöin miesoletetun naisoletettuun kohdistamat psykofyysiset impulssit eivät sinällään kohdistu henkilöön, vaan enemminkin yhteiskunnan haitallisiin sosiaalisiin konstruktioihin tehden väkivallasta luonteeltaan erilaista.

Luutuneita rakentaita on siis viimeinkin syytä ravistella, elämmehän sentään 2000-lukua!

Edellisten lauseiden innoittajina toimivat Li Andersson, tavoite muuttaa liikennemerkit sukupuolineutraaleiksi sekä Kristiina-Instituutti yhdistettynä nimimerkin patriarkaaiseen taipumukseen paheksua naisten pahoipitelemistä ja hienoiseen ilkeyteen.

• Kanttorivaihtoon

Seiskan paperijutussa sanotaan, että miehellä on vuodelta 2015 tuomio rattijuopumuksesta. Ilmeisesti ollut useaan kertaan naimisissakin. Savonlinna ja Tapiolan kirkko herätkää nyt jo! Eihän tällainen mies voi olla esikuvana, jos tuomio vielä pahoinpitelyistäkin tulee. Kanttori, jolla on rattijuopumustuomio? Haloo, herätys Kirkkoherra Linnoinen!

• pihallatipunen

• Hanna-Mar

Oksettaa lukea tällaista.

• etsillee

Vaimo jos ei osaa pitää turpaansa kiinni, LÄTTY LÄTISEE!

• Kiltti-ätmi

Palstan naistenkin ihannemies. Nyt kun juttu lehdessä että mies on väkivaltainen jännämies ja naiset tietää niin naiset tekee aloittee tuolle miehelle eikä mies joudu koskaan elämään ilman pillua.

• Tuli tässä mieleen Sannin lyriikat:

"Keräilen mustelmia
      Saan sulta niitä
      Kun käännyt pois niin haluun sua vaan enemmän"

"En lankee enää edes kännissä ja läpällä
      Mut baarin jälkeen yllättää taas kumma ikävä
      Kiustataan toisiamme, ei pistetä vastaan
      Kuka nyt kieltäisi leikkimästä lempi lastaan
      Sun kaa oon enemmän elossa ku koskaan"

Oisko siinä taas nainen tuntenut olevansa enemmän "elossa"

• Annikki02

Kamalia ovat väkivaltaiset äijät!

• SannaMorottaja

Ehdonalaista ja käräjäoikeuden mukaan syyllinen kaikkiin syytekohtiin. 6 kertaa pahoinpideellyt vuoden aikana, aika hurjaa lukea tällaista.

• VäkivaltainenKanttori

Onko kirkko reagoinut jo tähän?

• Näkyy olemuksesta ja pällistä, ettei ole kaikki palikat ihan kohillaan laatikossa. Jotenkin ihmisen naamasta ja ilmeistä, eleistä ja silmistä näkyy jo jonkin sortin asennevammat. Ei maha mitään...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe