Haluan varakkaan miehen

Rikasrakasmulle

Koska olen älykäs nainen ja nättikin❤Mitkään luuserit ei mua kiinnosta sorry....

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinostko

      Täälä vraksa meisi. Mijördöhri...🖤

    • Sopivansellaisen

      Haluan omanlaisen ihmisen.

    • voihanvarakaski

      olla täysin luuseri. Sulle kelpaa siis mikä tahansa mies, kunhan se on varakas. Sen ei täydy täyttää mitään muita kriteereitäsi. Itse en voisi olla sellaisen kanssa, joka ei tyydytä henkisellä tasolla, eikä myöskään seksuaalisesti.

    • Jur-vanen

      Älä mies taas pukeudu täällä hameeseen. Eiks tää oo jo liikaa plussana vielä sun alapää keskustelut pimppi pippeli jee jee orgiat pliis.

    • mulle riittää et on rakas, rikas ei välttis tartte olla ollenkaan...

    • Olisikojotainniinnuunuu

      Hei sinulle vaan tuskin olet ainoa ihminen joka ihminen joka on tullut tällä pallolle häpyhuulien välistä. Love your mom.

    • eiluuserinaisille

      Minä olen sitten poissa laskuistasi. En tulisi tarjoamaan sinulle rikkauksilla kyllästettyä elämää. Toisaalta, eipä minuakaan kiinnosta persaukinen nainen. Itsenäinen nainen ansaitsee itse omat rahansa.

      • Aapeeaapee

        Kuka on sanonut että olen köyhä?😆


      • eiluuserinaisille
        Aapeeaapee kirjoitti:

        Kuka on sanonut että olen köyhä?😆

        Enpä tiedä kuka. En minä ainakaan, jos sitä yrität vihjata vastaamalla minun viestiini noin. Yleisesti totean vain, että eipä nuo persaukiset partnerikandit sytytä minuakaan.

        Totesin vain, että minä olen poissa sinun laskuistasi. Ei siis toisinpäin välttämättä.


      • eiluuserinaisille
        Aapeeaapee kirjoitti:

        Kuka on sanonut että olen köyhä?😆

        Myöskään typerät, sisälukutaidottomat, aliälyiset yksilahkeiset eivät sytytä millään lailla.


    • Hyihorohk

      En minäkää halua mitää pinnallista perseensä esittelijää !

    • Perseelläeipitkällepötki

      Miksi rikas mies tyytyisi tyhmään gold diggeriin, kun voi saada korkeasti koulutetun, sivistyneen ja oikeasti älykkään naisen?

    • Luinkohanoikein

      Sinäkö muka älykäs?

      • Nopeatie

        Huora ei ole koskaan älykäs.


    • vähempieienääriitä

      Minä haluan miehen, jota rakastaa, jonka kanssa on helppo olla ja kiva viettää aikaa kuin kohdata elämän haasteita.

    • kokemuksesta

      Tollaiset miehet vaihtaa uuteen kun sä vanhenet, viimeistään 35v tienoilla. Sori....

      • missälogiikka

        Minkä takia varakkaat miehet vaihtais uuteen heti 35 vuotiaana, ehkä tyhmät varakkaat miehet vaihtaa. Varakkaissa miehissä on myös fiksuja miehiä, tosin he ovat naimisissa ja pysyvät naimisissa joten tätä vanhemmille fiksuille naisille ei oo jäljellä muutakuin luuseriäijät, avioliitoista pois porkitut äijät tai sitten hyvällä säkällä varatun vamppaaminen (tässä maailmassa pärjää vain ajattelemalla omaa etuaan, ei kiltteydellä!). Kertokaa yksikin hyvä syy miksi aloituksen mukaisen älykkään ja kivan näköisen naisen pitäisi tyytyä johonkin varattomaan?


      • Sivustakyselen
        missälogiikka kirjoitti:

        Minkä takia varakkaat miehet vaihtais uuteen heti 35 vuotiaana, ehkä tyhmät varakkaat miehet vaihtaa. Varakkaissa miehissä on myös fiksuja miehiä, tosin he ovat naimisissa ja pysyvät naimisissa joten tätä vanhemmille fiksuille naisille ei oo jäljellä muutakuin luuseriäijät, avioliitoista pois porkitut äijät tai sitten hyvällä säkällä varatun vamppaaminen (tässä maailmassa pärjää vain ajattelemalla omaa etuaan, ei kiltteydellä!). Kertokaa yksikin hyvä syy miksi aloituksen mukaisen älykkään ja kivan näköisen naisen pitäisi tyytyä johonkin varattomaan?

        Mikä sulla oikeasti on? Joku sua nyt vaivaa kaikesta päätellen.


      • Naivia
        missälogiikka kirjoitti:

        Minkä takia varakkaat miehet vaihtais uuteen heti 35 vuotiaana, ehkä tyhmät varakkaat miehet vaihtaa. Varakkaissa miehissä on myös fiksuja miehiä, tosin he ovat naimisissa ja pysyvät naimisissa joten tätä vanhemmille fiksuille naisille ei oo jäljellä muutakuin luuseriäijät, avioliitoista pois porkitut äijät tai sitten hyvällä säkällä varatun vamppaaminen (tässä maailmassa pärjää vain ajattelemalla omaa etuaan, ei kiltteydellä!). Kertokaa yksikin hyvä syy miksi aloituksen mukaisen älykkään ja kivan näköisen naisen pitäisi tyytyä johonkin varattomaan?

        Heittääkö päässä? Sä et ota miestä muulla perusteella kuin rahalla, luuletko, että se mies ottaa sua muilla perusteilla kuin ulkönäkösi? Ei todellakaan. Naisen nuoruus on auttamatta ohi tuossa 35 ikävuoden tienoilla.

        Itse olen keski-ikäinen ja menee ihan mukavasti, mutta ajattelisit vähän, miltä viestisi saa nuoremmat miehet tuntemaan.

        Mutta vitsinainenhan sä taisitkin olla.


      • missälogiikka

        Taitaa kuule itelläs heittää päässä ja aika paljonkin. En mä ainakaan alotusta lukenut niin, että alottaja haluaa vaan varakkaan miehen vaan tottakai hänellä voi olla muitakin vaatimuksia kuten kultainen sydän (ai, mut sori erehdyin me puhuttiin miehistä), vaaleat hiukset, komea ulkonäkö tms. eli sähän siinä putkiaivoillas väärin ymmärsit. Onhan miehilläkin aina jotain perusvaatimuksia. Sä teit tyhmän oletuksen, että varakkaat miehet heivaa rumemmat ja vanhemmat naiset pois. Sä niputit kaikki varakkaat miehet tyhmiksi, mähän puolustan osaa niistä. Ei niistä ihan kaikki oopinnallisia ja tyhmiä eikä edes luonnehäiriöisiä.


      • Naivia

        Aikuistu vielä muutama vuosi (tai vaikka 5-10 vuotta) ja tule sitten katsomaan näitä viestejäsi. :)


      • missälogiikka

        Mulla ei oo kuule enää varaa aikuistua, mulla on jo ikää senverta, että tuossa vaiheessa voin ruveta suunnittelemaan eläkepäiviä ja hautajaisia eli se varakas ja mielellään hyvännäkönen ja hyvaluontonenkin mies olis hyvä löytää. Mä oon kuitenkin jo ylittänyt ton vaarallisen 35-v ikäpyykin niin ei oo vaaraa tojon jättämiseks tulemiselle.
        Säkin voisit yrittää tehä kunnon töitä niin varallisuutes vois kasvaa ettei tarttis onnettomana luuseritrollina kirjottaa.


      • Niinpäniinjuu
        missälogiikka kirjoitti:

        Minkä takia varakkaat miehet vaihtais uuteen heti 35 vuotiaana, ehkä tyhmät varakkaat miehet vaihtaa. Varakkaissa miehissä on myös fiksuja miehiä, tosin he ovat naimisissa ja pysyvät naimisissa joten tätä vanhemmille fiksuille naisille ei oo jäljellä muutakuin luuseriäijät, avioliitoista pois porkitut äijät tai sitten hyvällä säkällä varatun vamppaaminen (tässä maailmassa pärjää vain ajattelemalla omaa etuaan, ei kiltteydellä!). Kertokaa yksikin hyvä syy miksi aloituksen mukaisen älykkään ja kivan näköisen naisen pitäisi tyytyä johonkin varattomaan?

        Aivan!Lisää töitä jos mielii hyvän naisen saada💗40 naiset parhaita punkassa👍Tytönhupakot lähinnä säälittäviä vanhemman miehen palvojia kun ei kokemattomuudessaan mitään mihin verrata...


    • Haluan varakkaan miehen
      Rikasrakasmulle
      -
      Koska olen älykäs nainen ja nättikin❤Mitkään luuserit ei mua kiinnosta sorry....
      --Käykö peritty varallisuus?
      Terveisin Rikas mutta Tyhmä

    • Paattijaautoja

      Olen miljonääri mies, mutta en ota vanhaa kehäraakkia vaimokseni. Yli kolmekymppinen ja varsinkin paljon maailmallaliehunut on niin loppuun polj. Joka käytymaa ja monta panomiestä.
      Noup!
      Pitää olla alle kolmekymppinen, sydämen sivistystä, muuta ei tarvitse.

      • eikötäälläjokujosanonut

        Varakkaissa miehissä on fiksuja, on tyhmiä ja umpityhmiä. Joillain tyhmyys periytyy.


      • Toinensivusta

        Ja yli kolmekymppiset naiset alkaa jo sanomaan vastaan. Parempi ottaa näitä nuoria tytönhupakkoja, jotka jättävät johtamisen suosiolla miehelle. Saa hyvää seksiä ja pääsee nauttimaan nuoresta naisesta.


      • Naurattaanää

        Miksi maailmalla liehunut olisi loppuunpoljettu? :D ei voi kauhalla vaatia


      • pienikritiikki
        Toinensivusta kirjoitti:

        Ja yli kolmekymppiset naiset alkaa jo sanomaan vastaan. Parempi ottaa näitä nuoria tytönhupakkoja, jotka jättävät johtamisen suosiolla miehelle. Saa hyvää seksiä ja pääsee nauttimaan nuoresta naisesta.

        Nuoret kokemattomat misut ei tiedä hyvästä seksistä mitään, koska se kokemus siitä puuttuu. Ja jos nuorella misulla on kokemusta, sehän on silloin puhkipoljettu horo. Eli, summasummarum = miehen käsitys hyvästä seksistä on kireäreikäinen kokematon lahna tai puhkipoljettu nuori horo.


      • Saynotostupidpeople
        pienikritiikki kirjoitti:

        Nuoret kokemattomat misut ei tiedä hyvästä seksistä mitään, koska se kokemus siitä puuttuu. Ja jos nuorella misulla on kokemusta, sehän on silloin puhkipoljettu horo. Eli, summasummarum = miehen käsitys hyvästä seksistä on kireäreikäinen kokematon lahna tai puhkipoljettu nuori horo.

        Juuri näin!On noi äijät tyhmiä,hohhoijaa.....Se kun toisille riittää ihhihii ja poly blonde😅Kertoo aika paljon kyseisen "miehen"äo:sta.Tyhmyys hyvin epäviehättävää,yak😫


    • Omakehusilemuaa

      No jos näin olisi niin mitä sä ikävä palstalla teet? Luulis sulla olevan kilometri jono miesten suhteen. Mutta valitettavasti totuus taitaa olla toinen!!!!

      • Aapeeaapee

        On mutta en kelpuuta liian tyhjätaskuisia😘


      • Aapeeaapee

        Piiiitkä pitkä jono ja yli 40 hei👍


      • sivustavaan

        Tämä on trolli. Tunnistan tuon trollaajan... meinasin kirjoittaa tähän että aika onneton yritys... siis silloin kun tämä aloitus tuli. Mutta olkoot... teitä lankaan meneviä kuitenkin riittää.


    • pohdinvain

      AP: Et satu asustelemaan vantaan naapurikylillä? Tiiän sieltä yhen sun kaltasen lumpun jolla just tollanen ajatusmaailma

    • pieni.vinkki

      Kannattaa etsiä joltakin treffipalstoilta tai deittisovelluksista. Esim. eliittikumppanit mainostaa tasokasta seuraa. Täällä ikävä palstalla on enimmäkseen jo aviossa olevia juttelemassa hempeitä salarakkaidensa kanssa :)

      • pidäpuoleskuulejavaraudu

        Mutta ne eliittikumppani jutut maksaa, joten jos ap ei oo kovin varoissaan niin kantaii kumppani kattoo sieltä ennen eroa.


    • Enmäkäänsua

      Kohtalosta on napattava kiinni muuttuakseen.

    • OTM71

      Ootko minusta kuullut koskaan? Toki minulla on myös vaatimuksia!

      • Eräältänaiselta

        Kukapa sinusta ei olisi kuullut.


      • enkäkaipaamonia

        Meidän elämäntapa on liika erilainen. Sä oot jonkun kaa sen verran kunnes joku uus huomioi sua ja vaihat nopsaan. Mä kiinnyn, rakastan syvästi mutta intohimosesti ja se vaatis luottamuksen ja sitoutumisen.


      • OTM71

        Nyt oot kyllö hakoteillä minun suhteen!)


      • tuo
        OTM71 kirjoitti:

        Nyt oot kyllö hakoteillä minun suhteen!)

        On tunnistellut täällä aika monia kirjoituksia sinun kirjoittamiksi ja luonut sitä kautta mielipiteen sinusta. Sinuna ottaisin etäisyyttä ja paljon tuohon henkilöön.


      • enkaipaamonia

        Joo, mä en luule kirjotusten perusteella mitään, mä pidän kaikkia kirjotuksia mahdollisina pelleilyinä. Mä rakennan ajatukset irl tapahtumien ja kokemusten, näkemieni juttujen, tarkkailuni ym.perusteella. Jos oon väärässä saa oikaista.


    • mutsätiiät

      No hienoa kai eträ tiedät mitä haluat. Itse on voi sietää ihmisiä, jotka arvoittavat maailmaa rahanvuoksi. Minä katson naisena miehessä ihan muuta, kuten silmiä, olemusta ja ennen kaikkea keskustelutaitoa. Toki miehellä ei saa olla liuta pikavippejä yms, koska se kertoo vähän arvopohjasta ja elämänhallinnasta. Toki elämä heittelee, että ehdoton ei voi olla. Rikas on minulle ehdoton ei, mutta voi olla poikkeus

    • 876434678

      Varo, ettet paljastu itse luuseriksi.

    • Ikävämimmi

      Saako olla lääkkein kasvatettu?

    • Huomiohuomhohoijaa

      Tämä ketju on trollausta.

    • itsekinvarakas

      Raha tulee aina rahan luokse, ei älykkyydellä saa varakasta puolisoa, rahalla pelkästään ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe