Surullinen ihmiskohtalo....

jalkasienionvaarallinen

Ainoat "ystävät" ovat palstalaiset. Ei ole ketään, jolle voisin puhua. Vapaa-aika menee yksin kotona koneella pelatan. Joka päivä sama juttu. Helvetin aikaisin herätys, töihin. Työpäivän jälkeen kotiin pelaamaan , siinä meneekin loppu ilta...
Tälläinen ruma ätmi joutuu viettämään loppuelämän yksin, ilman naisen kosketusta, kuolemaan asti. Pian sekin koittaa, ei masentuneena enään jaksa elää, onneksi kukaan ei jää kaipaamaan...☹

34

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkusetämäkin

No hyvä se ihmisiin tutustuminen on jostain aloittaa, vaikka palstalta.

Ketäpä pidät hyvänä kirjoittajana?

• Nii.. kyllähän tähän maailmaan surullisia ihmiskohtaloita mahtuu =/.

Jos jää tuleen makaamaan, tai punkkaan ei kotoa kukaan tule koskaan hakemaa, huomattu on. Tässä vuosien aikana joutunut väkisinkin itsetutkistekelua harrastamaan, uudet harrastukset tuovat aina uutta elämään!=)

• Tuo on joku trolli tuo aloittaja tai sitten tosi surullinen tapaus. Itse käyn töissä opiskelena yliopistolla. Työpäivä oli se, että eilen huomasin saaneeni tentin läpi. Kävin heti hakemassa merkinnän yhden aineen perus- ja aineoppinoista iloiten samalla, että sen jälkeen minulla oli opintorekisterissä sivuaineet valmiina. Sen jälkeen pelasin tietokoneella paljon kotona ja muutaman kerran kävin asioita hoitamassa kaupungin keskustassa mm, ottamassa passikuvan poliisia varten ja palauttamassa videoita. Sitten illalla katsoin yhden video ystävän kanssa. Edellisenä päivänä neljä ystävää oli käynyt luonani katsomassa futista. Jotain ystäviä on ja ihmetyttää tämän tyypin aloitus. Minusta se ei ole aito tapaus?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Tuo on joku trolli tuo aloittaja tai sitten tosi surullinen tapaus. Itse käyn töissä opiskelena yliopistolla. Työpäivä oli se, että eilen huomasin saaneeni tentin läpi. Kävin heti hakemassa merkinnän yhden aineen perus- ja aineoppinoista iloiten samalla, että sen jälkeen minulla oli opintorekisterissä sivuaineet valmiina. Sen jälkeen pelasin tietokoneella paljon kotona ja muutaman kerran kävin asioita hoitamassa kaupungin keskustassa mm, ottamassa passikuvan poliisia varten ja palauttamassa videoita. Sitten illalla katsoin yhden video ystävän kanssa. Edellisenä päivänä neljä ystävää oli käynyt luonani katsomassa futista. Jotain ystäviä on ja ihmetyttää tämän tyypin aloitus. Minusta se ei ole aito tapaus?

Lisätäkseni vielä sen, että eilen juttelin puhelimessa kahden naisen kanssa. Toinen haaveili vastoittain yhden miehen kiinnostuksesta ja toinen taitaa seurustella fysiikan opiskelijan kanssa. Molempien luona olen käynyt ystävänä ja he minun luonani. Sellaisia naisia löytää harrastusten parista. Jos aloittaja puhuu totta niin hänen pitäisi löytää joku harrastus, jonka pohjalta tutustuu ihmisiin ja voi tartua mukaan naisia ainakin puhelinnumerolla varustettuna. Naisillakin on haaveita miesystävästä. Ei se naisystävä, joka haaveili miesystävästä, mikään kaunis ole. Jossain voi odottaa aloituksessa kuvattua miestä joku nainen? Pitää alkaa harrastamaan jotain sellaista - missä on vastakkaisen sukupuolen henkilöitä?

• Kuulostaa siltä että elämänpiirisi on päässyt kaventumaan aika ankeaksi. Hienoa että töissä käyt. Se on jo erittäin paljon. Nyt vaan vapaa-ajalle sisältöä. Mutta mitä se voisi olla? Joku harrastus?

Onko sinulla mielenterveydellisiä tekijöitä, jotka vaikeuttavat arkea? Voisiko joku kuntoutujen ryhmä tms. olla helppo tie laajentaa elämänpiiriä?

Kirjoituksistasi paistaa läpi hyvä tyyppi. Olet vain päässyt lannistumaan. Nyt pitää löytää keino palauttaa usko itseesi pienin askelin.

• Mietin.vaan

Hyvä tyyppi, jonka ongelma ei kuitenkaan ole se että on yksinäinen, vaan että hänellä ei ole naista. Pitäisi oppia ensin kävelemään ennen kun voi juosta, ja oppia poistamaan sitä yksinäisyyttä oikeilla ystävyyssuhteiteilla, joita on helpointa solmia toisten miesten kanssa. Aloittaja ei ole rehellinen itselleen, vaan hakkaa päätä seinään vaatiessaan että sen ystävyyssuhteen pitäisi olla juuri naisen kanssa ja että vain nainen voi poistaa yksinäisyyden. Pitäisi oppia antamaan, eikä vaan haluamaan.

• eiseniinhelppoaole
        Mietin.vaan kirjoitti:

Hyvä tyyppi, jonka ongelma ei kuitenkaan ole se että on yksinäinen, vaan että hänellä ei ole naista. Pitäisi oppia ensin kävelemään ennen kun voi juosta, ja oppia poistamaan sitä yksinäisyyttä oikeilla ystävyyssuhteiteilla, joita on helpointa solmia toisten miesten kanssa. Aloittaja ei ole rehellinen itselleen, vaan hakkaa päätä seinään vaatiessaan että sen ystävyyssuhteen pitäisi olla juuri naisen kanssa ja että vain nainen voi poistaa yksinäisyyden. Pitäisi oppia antamaan, eikä vaan haluamaan.

Eivät aikuiset tosta vaan saa uusia kavereita ja aivan turha selittää että senkus menee jonnekin virkkauskurssille.Monilla ei ole "aikaa" edes niille vanhoille kavereille.

• eiseniinhelppoaole kirjoitti:

Eivät aikuiset tosta vaan saa uusia kavereita ja aivan turha selittää että senkus menee jonnekin virkkauskurssille.Monilla ei ole "aikaa" edes niille vanhoille kavereille.

Noihin harrastus juttuihin monesti hakeutuvat ihmiset, jotka kaipaavat seuraa. Eli sieltä pitäisi kyllä löytyä kohtalotovereita.

• juuri.näin
        Mietin.vaan kirjoitti:

Tämä!

• Mietin.vaan
        eiseniinhelppoaole kirjoitti:

Ei tuolla asenteella saakaan. Mutta turha kuvitella saavansa naisen sen helpommalla. Omaan kotiin ihmiset eivät kutsumatta tule, pitää mennä jonnekin missä on muita ihmisiä ennen kun heihin voi tutustua. Ihmiset tutustuvat toisiinsa työpaikoilla, harrastuksissa, muissa piireissä missä nyt liikkuvat. Kaikkien kanssa ei ystävysty, mutta ystävyys alkaa kaveruudesta. Siitä että ylipäätään on jotain puhuttavaa toisten kanssa. Jos ei opi tutustumaan miesten kanssa, missä ei ole mitään seksuaalista jännitettä tai suorituspaineita, ei kyllä ole mahdollisuutta tutustua naisiinkaan.

• Kaisanoasaa

Sama juttu. Olen niin ruma että naiset vihaa minua. Naiset haluaa panna väkivaltaisia jännämiehiä.
      Minulla ei ole edes ystäviä eikä ketään läheistä.

• ätminkäinen

Mulla on pari kaveria, mutta turha se niitä on mun murheilla kuormittaa. Ei mun tilanne sillä muutu mikskään. Kun vaan oon niin surkea kaikessa, etten osaa enkä opi mitään. Enkä enää jaksa hakata päätäni seinään. Kuolisin ihan mielelläni just nyt heti, koska mitään parannusta asioihin ei enää tule. Kaikki menee vaan koko ajan huonompaan suuntaan ja odotan lopullista niittiä, koska loppuu työt ja rahat. Vanhemmat kuolee ja sitten oon täysin itekseni yhteiskunnan armoilla ja eihän musta mitään iloa ole yhteiskunnalle tai kenellekään. Oon niin väsyny tähän kaikkeen ja pois ei pääse.

• pihallatipunen

Sulla on sentään vanhemmat vielä hengissä, mulla ei ole enää.

• Jos kärsii masennuksesta ja yksinäisyydestä. Niin suosittelen varaamaan ajan lääkäriltä, jos ei ole sitä vielä tehnyt. Ohjaavat juttelemaan terapeutin kanssa, auttaa kun pääsee vähän avautumaan tilanteesta ja voi peilata omaa ajatusmaailmaa sen kautta. Olemassa on myös yksinäisten tapaamispaikkoja, missä on harrastusmahdollisuuksia, tietokoneita ym voi siellä jutella samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa. Terapeutti osaa neuvoa siihen asiaan.

Olen tuon saman kokenut kanssa, se on raskasta ja välillä tuntuu että ei vaan jaksa enää. Pahat asiat myllersi pelkästään mielessä. Jotenkuten siitä kuitenkin selvisi, eikä sen jälkeen pienet vastoinkäymiset enää lannista.

Toivotan valoisampia aikoja ja kaikkea hyvää. :)

• Totuus-

Se on yksinäinen elämä. Maailmassa 7.6 miljardia ihmistä ja olen ainoa yksinäinen.

• SuomiSuomalaisilleEiApin

No hae sitten sieltä saastaisesta kehitysmaasta se kääpiöapina ittelles , reppana.

• ÄänestäSuomiTakaisin2019

Rumat reppanat joutuvat tyytymään aasialaiseen "naiseen"

• viinamies

Viinamies ei ole yksinäinen. Kun lähtee lähibaariin juomaan viinaa, löytää sieltä ennenpitkää kavereita.

• SoliterniuM1977

Mulla vähän sama juttu. Tosin työkaverit on töissä. Muutoin ei ole kavereita. On netti ja siellä virtuaalimaailmat ja siellä aina juttuseuraa. Pelaan, kotitreenaan, netflix ja kitara ja kirjat. Aika kuluu hyvin. En tarvitse ketään.

Projekti "hautaan asti yksin" sujuu suunnitelman mukaan.

• minunmielestä

Surullinen projekti😥

• voivoivoireppana

Voi voi.

• Juuui

Surullista

• 6475jyrstwrj

Voihan yksinäiselläkin ihmisellä on jokin "tarkoitus", tuskin joku pitkään metsässä kykkivä luontokuvaajakaan siellä ruikuttaa yksinäistyyttään.

• Lisätietoja

5000 merkkiä jäljellä.

• alk4.99prosnim

juo vitutukseen viinaaaaa

• purkele

raikasta ja ravitsevaa sisuviinaa perkele

• Glmooria

Nyt turha ruikutus ja itsesääli pois.. Liikunta auttaa kaikkeen, eikun salille ja lenkille.

• alk4.99prosnim

Miten liikunta auttaa yksinäisyyteen?

• Glmooria

No salilla tullut uusia tuttavuuksia.. ja nostaa, se ainakin vireystasoa.

• Loiset

Luppuu su vulitus.

• Toisilla ystävät ovat roolipelihahmoina läpi elämän koska elämä on sairauden vuoksi lyhyt.
      https://yle.fi/uutiset/3-10656845

Jota jäätiin kaipaamaan.

• kjhkjhkjhkjhkjh

Onpahan sulla sentään työ minkä takia nousta ylös aamulla ja lähteä ulos ainakin kerran päivässä. Työttömänä sitä voi passivoitua niin että menee päiviäkin ettei kellekään puhu.

Itelläänkään tässä ei ole käytännössä ketään kelle, tai ketään kuka, soittelisi huvikseen. Nekin keitä on joskus ollut ovat erkaantuneet ja vaikka yrittää lähentyä niin eipä siitä mitään tule.
      Jos olisi hintaa niin aivan hyvin voisi hommata jonkun asuntoauton jossa asustella itekseen ja vaihdella maisemaa. Olisihan se edes mukavampaa herätä jostain aurinkoisemmasta paikasta.

• Ääh. Sä käyt töissä. Sulla on siis työkavereita. Odotahan vain kun olet eläkkeellä. 👺

• niihj

Hyvä juttu jos ätmi on yksinäinen ja masentunut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      59
      1324
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe