Raittius on tie yksinäisyyteen. Raittiilla ei ole kavereita, kumppania eikä perhettä.
Viina on tie sosiaaliseen elämään. Viinamiehellä on kavereita, vaimo ja perhe.
Raittius tie yksinäisyyteen
22
101
Vastaukset
- 43-mies
Näin se on. En käy baareissa enkä juo viinaa. Ystäviä ei ole eikä naisia. Lopetin alkoholin käytän 10 v sitten ja aika hiljaista ollut treffi rintamalla sen jälkeen. Naiset aina kyselee alkoholin käytöstä ja kun sanon että en oikein juo niin naisesta ei kuulu mitään sen jälkeen.
- Ätmelsson
Oletko ajatellut alottaa uudestaan viinan juomisen tai jos edes valehtelisit välillä vetäväsi lärvit?
- 43-mies
En ole. Kesällä ehkä otan kaljaa mutta muuten en.
- viinamies
Vain viinaa juomalla löytää naisseuraa.
Kun luopuu viinasta, luopuu samalla naisista.
- KilttiMies89
Eikä kännääminen auta mitään kumppanin löytämisessä eikä seksin saamisessa jos on minun kaltainen asperger ja sosiaalifobiasta kärsivä hylkiö.
- KilttiMies89
Olis varmaan jännempää alkaa käyttämään huumeita ja kertoa siitä naisille niin monet naiset olis ihan innoissaan.
- Kylläotavutonukko
Juominen vie ihmiseltä vaan kaiken hyvän pois. Se alkuun saattaa turruttaa, tehdä jostain sosiaalisempia, mutta loppujen lopuksi tuhoaa vaan kaiken, jos siihen perustaa kaiken.
Kumpikohan oli ensin? Alkoholin juominen vai parisuhteet? Sinäpähän apina mietit, kun näitä aloituksia tänne surkeuksissasi laittelet. Ei ne oikeet viinamiehet ole tuota mieltä. Juo oikeesti sitä viina ja koe se, eläkä vaan täällä jankuta tätä samaa pa.kaa!- KilttiMies89
Mulla ei ainakaan kännissä edes tee mieli nussia mutta krapulassa sitäkin enemmän, silloin taas kuitenkin ahdistaa niin paljon ettei sietäisi sitä jos siinä olis joku nainen vaikka tekiskin mieli panna sitä.
- Raitismies-
Kaveri käytti huumeita joskus ja sillä oli naisia. Se myös kuoli huumeisiin ja niihin pillereihin, veti kaikkea sekaisin. Mutta naisia sillä oli. Sanoin naisille etten juo ja sen jälkeen naiset ei halunneet mitään tutustumista.
- KilttiMies89
Joku kaveri kans vetää huumeita ja kaikkia pillereitä sekaisin alkoholin lisäks, pelottaa koska se jää kiinni ja joutuu vankilaan tai sit kuolee niihin aineisiin.
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Joku kaveri kans vetää huumeita ja kaikkia pillereitä sekaisin alkoholin lisäks, pelottaa koska se jää kiinni ja joutuu vankilaan tai sit kuolee niihin aineisiin.
Mut kyllä ne naiset ehdottomasti on paljon kiinnostuneempia siitä mun kaverista joka käyttää huumeita ja pillereitä alkoholin lisäks ja bodaa toisin kuin minusta.
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Mut kyllä ne naiset ehdottomasti on paljon kiinnostuneempia siitä mun kaverista joka käyttää huumeita ja pillereitä alkoholin lisäks ja bodaa toisin kuin minusta.
Tai kyllä minäkin käytän huumeiksi luokiteltavia pillereitä mutta vain sen takia että mulla on mielenterveysongelmia ja tarvitsen niitä oikeasti, en viihdekäyttö mielessä.
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Tai kyllä minäkin käytän huumeiksi luokiteltavia pillereitä mutta vain sen takia että mulla on mielenterveysongelmia ja tarvitsen niitä oikeasti, en viihdekäyttö mielessä.
Ja se on osasyy miksi mun jutut ovat välillä aika sairaita ja sekavia kuten otan välillä bentsoja alkoholin kanssa.
- KilttiMies89
KilttiMies89 kirjoitti:
Ja se on osasyy miksi mun jutut ovat välillä aika sairaita ja sekavia kuten otan välillä bentsoja alkoholin kanssa.
Nyt joku tietysti sanoo seuraavaksi ettei kiltit miehet harrasta tuollaista mutta poikkeus vahvistaa säännön.
Mtä mieltä viinamies on? Pitäisikö tässä repäistä kalsarikännit, niin lähtisi tämä lentsu ja tapaisi myös muut pöpöt?
Haha! Ei se varmaan ystäviä lisää, mutta olisiko umpijurrissa hauskempaa sairastaa? Suositteletko sellaista kokovartalopuudutusta? Minkälaisella taktiikalla? Köh, krööh!
*taidan ottaa pienet tirsat, kuuppa on ihan tukossa*- mitäsevoimyöstehdä
Ehkä sä et juoppona voi nähdä asioita toisin, jos olet sellaiseen elämäntapaan itse tottunut. Sulle on varmasti aivan kauheeta tavata ihmisiä selvinpäin ja opetella yhdessäolemista ilman viinaa. Viina on varmasti sulle se ikuinen kumppani, jota ilman et tule toimeen ihmisten kanssa ja kykene itse sosiaalisuuteen. Raittiillakin ihmisillä on kavereita, kumppani ja perhe, eivät he ole yksin elämässä, eikä viinankäyttö häiritse heidän sosiaalista elämää haittaavasti,
- viinamies
Kyllä totuus on se, että ne perheelliset ihmiset ovat tavanneet nuorena yökerhossa tai bileissä juodessaan ja bailatessaan.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Olen huomannut että kauniit naiset sekaantuu miehiin jotka käyttää huumeita ja kaikkea eli naiset haluaa jännämiehiä. Paljon on sellaisia tapauksia kun huume jännämies sekoaa ja sitten nainen kuolee.
Naiset ei halua kilttiä ja kunnollista jolla masennus ja työtön sossulla eläilijä, niin se vaan on, paska homma.
- JokaisellaRooli
Raittius on kuin uskonto.
Raitis mies ei tarvitse naisia.
Hän julistaa suurta raittiuttaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723