Kärsin misantropiasta

Makijanärhi

Vihaan lähes kaikkia ihmisiä. Syitä tähän on muun muassa kiusaamiseni ja myös ainainen ja jatkuva perkeleen kilpaileminen.
Kaikki kilpailee kanssani kaikesta. Eniten ärsyttää mielikuvituksettomien ja minulle takaisin mitään antamattomien hyödyttömien ja itsekkäiden ihmisten minun matkiminen.

Jos vaikka ostan hienot kengät jotka on puna valkoiset ja kuljen niillä ylpeänä ja tyytyväisenä nii pian puolella kaupungista on identtiset kengät.

Tämä ei rajoitu vain muotiin vaan kaikki saTanan osa aluuet elämässä millä voisin erottua massasta aina kopioidaan massojen toimest.

Se kilpajuoksu on perkeledn ärsyttävää ja on ajanut minut loppuun.

Tämäkin poistetaan koska koitan kertoa totuuden.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PäivänPertti

En ole koskaan nähnyt ihmisellä punavalkoisia kenkiä.

• Olet siis muodin edelläkävijä? Eikun sosiaaliseen mediaan rahaa tahkomaan siitä.

• 123d123123f

eipäse mene noin, ihmiset vihaa minua sosiaalisessa mediassa. ei ne näytä sitä että ne matkii, eli en saa siitä paskaakaan.

• suosittelensellasta

Kannattas mennä puhumaan jollekin vainoharhoistasi.

• 123d123123f

ei se ole mitää harhaa että vihaan ihmisiä, kokemani viha on todellista. tunteeni on todellinen.

• suosittelensellasta
        123d123123f kirjoitti:

ei se ole mitää harhaa että vihaan ihmisiä, kokemani viha on todellista. tunteeni on todellinen.

Se että luulet kenenkään huomioivan sinua, saati sitten matkivan,, on vainoharhaa.

• 123d123123f

ei ole.

kautta aikojen ihmiset on varastaneet toisilta mitä tahansa ideoita ja hyötyneet niistä itse.

• 123d123123f

se että sinä pystyt suoralta kädeltä heittämään että minua ei kukaan voi matkia missään, on suoranaista hulluutta.

ja siksi väitän sinua joko hulluksi tai törkeäksi vale-pukiksi.

• 123d123123f kirjoitti:

se että sinä pystyt suoralta kädeltä heittämään että minua ei kukaan voi matkia missään, on suoranaista hulluutta.

ja siksi väitän sinua joko hulluksi tai törkeäksi vale-pukiksi.

Yhyy tolla on saman väriset kengät. 🐽 Onko tämä eskaripalsta?

• Punavalkoisetk

Jos kuvittelet että olet ainoa ihminen joka on ajatellut hommaavansa punavalkoiset kengät olet idiootti sama asia pätee kaikkeen

• 123d123123f

en ole idiootti, muut ihmiset ovat aivotonta lammas laumaa joka tarvitsee kulloinkin paimenen jota kaikki kopioivat.

• auttaisiko

Sinä tarvitset elämääsi ihmisen joka ei ole kilpailuhenkinen.

• 123d123213f12

ei, ku vihaan saatanaa ja saatanan valtakuntaa. kaikki on ja varsinki suuryritykset luotu toteuttamaan saatanan valhetta.

siksi jeesus pelastaa minut tästä ja koska emme ole vielä paratiisissa nii asiat ei ole täydellisiä. jeesuksen siunaus.ta

• naisasialooseri11
        123d123213f12 kirjoitti:

ei, ku vihaan saatanaa ja saatanan valtakuntaa. kaikki on ja varsinki suuryritykset luotu toteuttamaan saatanan valhetta.

siksi jeesus pelastaa minut tästä ja koska emme ole vielä paratiisissa nii asiat ei ole täydellisiä. jeesuksen siunaus.ta

hmmm... pidät vaatteita päälläsi nytkin. olet siis matkinut muita ihmisiä vaatteiden pitämisessä :D käytät ruokailuvälineitä. oot matkinut taas. Kaikki mitä teet ja sanot... sut on opetettu alusta loppuun matkimaan, lapsi oppii matkimalla. niin kuuluukin olla :)

Toi sun viha on perkeleeltä saatua. Jeesus ei ole misantrooppi. Yritä siis päästä ihmisvihasta, että pelastuisit <3

• KilttiMies89

On mullakin ollut punavalkoiset kengät jo monta vuotta mut eipä ole tullut käytettyä kuin kerran tai 2.

• refsdfgawersdfg

Siis oletko tehnyt ne kengät itse, kaupoissa kun tuppaa tuotteista olemaan aika monia kappaleita mitä eri ihmiset sitten ostavat.

• läpsy.naamaan

Kun oivallat tämän asiat selkenee..Tällä pallolla on niin paljon ihmisiä että AINA löytyy joku joka pitää jotain samaa mitä sinäkin tai kärsii samoista vaivoista samaan aikaan. Et ole koskaan yksin;)

• Vähän kuin minä kun tukka on sekaisin niin kohta kaikilla on.😁 tai kun pistin punasen hupparin takkini alle kun ei ole varaa talvitakiin se muoti-ilmiöt levisi kauttaaltaan.

• Sattu olemaan vain yksi punainen huppari😂 mitä omistan.

• Annetaananteeksi

Viha huokuu sinusta ympäristöön ja lisää vihaa syntyy.
      Jos vaan antais kaikille anteeksi kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2348
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2124
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1548
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75