Hepolahden kadut

kaatunut

Ei voi olla enää todellista nykyajan kaiken maailman peleillä ja vehkeillä, että kadut hepolahdessa järkyttävässä kunnossa. Hirvittää katsella kun ihmiset yrittävät pysyä pystyssä parhaiten ehkä pysyisi luistimilla. Jos loukkaat itsesi kyseisellä alueella ei muuta kuin lasku kaupungille.

27

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruskemiläinen

      Eipä taija olla kaupungilla varaa maksaa laskuja.

    • Elkääsäästäkö

      En ihmettele jos nuo läski pyörät menee kaupaksi. Työmatka pyöräily ollu todella haastavaa tänä vuonna.

    • Suuruonan

      Hepolahti? Kerroppa meille kemiläisille onko se Lahdessa, vai missä?

      • Laitakari

        Kemiläiset tietää kertomattakin, keskity sinä Lahden asioihin kun ne tuntuu kiinnostavan.


      • Suuruonan
        Laitakari kirjoitti:

        Kemiläiset tietää kertomattakin, keskity sinä Lahden asioihin kun ne tuntuu kiinnostavan.

        Ei Kemissä.


      • Laitakari

        Et siis ole kemiläinen. Et tiedä edes paikkojen historiaa ja alkuperää. Junantuoma juntti.



      • Skjdjdjdjdjd

      • Ahhahhahahahaha

        Kyllä sinun oivaltamiset on yleensäkin meleko vähissä.


      • Hypyä

      • jankutijankutijankuti

    • Näkymätönkö

      Ihan samaa mieltä. Todella huonosti hoidettu. Tai ei hoidettu lainkaan. Niin liukasta, että tosi vaikea liikkua kävellen. Pitänyt pysyä sisällä. Ilmeisesti tämä alue unohdettu tyystin Kemissä.

      • Suuruonan

        Mokä alue on unohdettu?


      • Suuruonan
        Suuruonan kirjoitti:

        Mokä alue on unohdettu?

        Siis. Mikä alue on unohdettu? 🙄


      • Laitakari
        Suuruonan kirjoitti:

        Mokä alue on unohdettu?

        ”Mokä alue”? Etkö osaa edes kirjoittaa, sen lisäksi ettet tiedä Kemistä mitään?


    • Hepoman

      Juokse sinä humma, kun tuo taivas on niin tumma...
      Hepo? Tietääkseni heroiinia kutsutaan myös hepoksi?

    • Kahdestikaatunut

      Tämä talvi on pahin aikoihin. Tiet kuin luistinratoja pientalo alueilla. Urakoitsijoilla hiekat loppu? Ja Kemillä tietysti rahat loppu ettei ole varaa maksaa urakoitsijoille kunnollisesta tienhoidosta.

    • Eilopu

      Kyllä Kemistä loppuu kadut ennemmin kuin urakoitsijoilta hiekotustava/ran saanti mutta kun kaikkeen pitää saada kaupungilta lupa ennen kun saa mitään tehdä ja kun kaupungilta rahat loppu ja jostakin pitää säästää niin ei hirveesti talvikunnossapitoa ole "varaa" tehdä.

    • Polkupyöräilijä.Eino

      Miksi Hepolahdessa pitäisi olla kadut paremmassa kunnossa kuin muualla Kemissä? Ongelma on siinä, että Kemissä kadut ovat talvella huonossa kunnossa, varsinkin sivukadut ja -tiet. Ne aurataan viimeksi, ja jos lunta sataa lisää, sivuteiden auraus aina vaan siirtyy myöhemmäksi.

      • Suuruonan

        Ei Kemissä ole sen nimistä paikkaa kuin Hepolahti.


      • Shhhahahahjahahaj
        Suuruonan kirjoitti:

        Ei Kemissä ole sen nimistä paikkaa kuin Hepolahti.

        Tietäisit asian jos tuntisit Kemiä mutta minkäs teet kun lusikalla on annettu.


    • peruskemiläinen

      Kyllä vaan on Hepolahti. Kylteissä kyllä lukee väärin Hepola.

      • Alamommo

        Ihana paikka asua, en muuttas mihinkään.


    • Kahdestikaatunut

      Onhan niitä netissä videoitakin,kun luistellaan hiekoittamattomilla teillä.

    • köyhää

      Miksi meiltä kemiläisiltä peritään kiinteistövero. Eikö juuri sen takia että tiet pidetään asiallisessa kunnossa. Jos lapsille jaetaan kouluissa heijastimia niin eikös kannattaisi jakaa myös nastakengät. Nimittäin kemin kaduilla ei pysty kulkemaan kuin potkurilla tai nastakengillä. Tie- ja liikenneministeri tulee vierailulle hepolahteen.

    • huoli

      Valtuuston ja hallituksen edustajat missä asuttte.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe