Kauniit naiset saa kaiken helpolla. Töitä saa ilman koulutusta ja miehet maksaa treffit ja ostelee lahjoja. On varmaan helppoa olla kaunis nainen.
Onko nainen helppoa olla kaunis?
25
67
Vastaukset
- mjnk
Turhaan sä sitä täältä kyselet. Eivät kauniit naiset tällä palstalla roiku.
- macynhaamu
Auts!
Ei ole helppoa olla kaunis koska jää vain söpöksi kauniiden rinnalla.
- Hohhoijaataas
Miksi olisi jotenkin tavoiteltava olotila saada työtä ilman koulutusta? No, toki silloin jos se työ on juuri sellaista, mitä haluaa tehdä, mutta aika monihan nimenomaan TYKKÄÄ opiskelusta, kokee sen mielekkääksi ja nimenomaan haluaa tehdä sellaista työtä, mihin tarvitaan joku koulutus. Ei silloin kiinnosta sellaiset työt, joihin otetaan "kuka vaan" ilman osaamista. Usein ne työt ovat vieläpä niitä tylsimpiä ja huonopalkkaisimpia.
Kenelle miehet ostelevat lahjoja? Ketkä miehet? Millaisia lahjoja? Miksi ajattelet, että tällainen olisi elämässä jotenkin tärkeää tai antaisi elämään sisältöä?- Aaniinkuin03
Ei. Ei ole.
Kysyt nyt väärältä naiselta. Jos taas kysymys olisi vain "onko helppoa olla nainen" niin mielestäni ei ole mitenkään "helppoa" olla tavallinen tai vähemmän kaunis nainen. En minä mitään "erityisjuttuja" pelkästään siitä saa että olen nainen. Ja olen siihen ihan tyytyväinen, elämä pyyhkii sentään parempaan malliin kuin teini-iässä ikätoverien yleisen pilkan kohteena ollessa. Ja enempää en vaadikaan, kuin että saa olla haukkumiselta ja halveeraamiselta sentään nykyään rauhassa.
- työnantajakin
Jaa, saako joku muka töitä ulkonäöllään ilman koulutusta. En itse ainakaan uskaltaisi palkata. Paljon muuta voi kyllä saada.
- Pikkupökkis
Olen itse huomannut että monet paikat palkkaavat ihmisiä ulkonäköperusteisesti.
Omaan työpaikkaan tulee jostain syystä vain hyvännäköisiä ja hyvävointisia ihmisiä. Samoin jossain pikkukaupungin kaupassa saattaa olla vain kauniita naisia töissä.
Elämä on kauniille tasa-arvoisempaa ;) - vae
Pikkupökkis kirjoitti:
Olen itse huomannut että monet paikat palkkaavat ihmisiä ulkonäköperusteisesti.
Omaan työpaikkaan tulee jostain syystä vain hyvännäköisiä ja hyvävointisia ihmisiä. Samoin jossain pikkukaupungin kaupassa saattaa olla vain kauniita naisia töissä.
Elämä on kauniille tasa-arvoisempaa ;)Mutta nekään ei varmaan tule pelkällä ulkonäöllä, vaan jonkinlainen koulutuskin on taustalla.
- Pikkupökkis
Joo, tietty, koulutus on taustalla.
Yleensä hyviä paikkoja hakee monta hakijaa. Yleensä valinta ei osu siihen kaikista rumaan vaan paikan saa joku hyvän näköisistä?
- pihallatipunen
Vaikea sanoa, koska olen ollut aina lähinnä ruma. Minulla on kauniita ystäviä kyllä mutta ei heistäkään kukaan ole töitänsä saanut ilman koulutusta. Sairaanhoitaja ilman koulutusta kuulostaa pelottavalta.
Miehiltä he kyllä ovat saaneet "vaikka kuun taivaalta" jos ovat suostuneet ottamaan. Kyllä ei ole helpooa.
https://www.iltalehti.fi/iltvtyylicom/a/3512142c-91df-4cd6-a8e2-21fea26bcd0b
Tissejäkin on maalattava tuntitolkulla, että voi olla nainen.- macynhaamu
Huh huh, kyllä on työlästä! En kyllä vaan viittis..👎
macynhaamu kirjoitti:
Huh huh, kyllä on työlästä! En kyllä vaan viittis..👎
Joka aamunen homma...sitten seuraavaksi suditaan vatsalihakset jne. Tukka ja naama on vielä maalaamatta ja kun on valmista, niin onkin jo viikko vierähtänyt..
- harmijoillekin
Ei ole. Nuori, kaunis nainen, vaikka hänellä olisi koulutusta ja pätevyyttä saa aika paljon osoittaa osaamistaan. Jostain syystä syvälle yhteiskuntaan on iskostunut asenteet, että kivan näköinen nainen ei voi olla älykäs, ylipäätään joillakin on epäilyksiä ettei naiset voi olla älykkäitä tai osaavia. On hienoa, että esimerkiksi teknisille aloille ei ole opintojen hakuprosesseihin tullut mitään naiskiintiöitä, muutenhan saataisikn taas yksi syy, että naiset ei niin pärjää. Sen sijaan esimerkiksi luokanopettajakoulutuksessa ja lastentarhaopettajien koulutuksessa on mieskiintiöt, jotta miehiä saataisiin enemmän alalle. Silti ei ole epäilyjä, että onkohan ne miehet yhtä osaavia.
Jaa ne on jossakin välissä palauttaneet opettajakoulutukseen kiintiöt. Muistelin että 2016 siitä vasta keskusteltiin. Ainakin valtion ja kuntien valmistelevilla toimielimillä on käsittääkseni sukupuolikiintiöt. Samoin taitaa olla jo pörssiyhtiön hallituksissa, tästä en kyllä ole ihan varma.
En nyt ole ihan varma tarkoittiko aloittaja tätä sokerideittailua vai mitä mutta ei kai ainakaan huolitellusta ulkonäöstä haittaa ole varsinkaan asiakaspalvelussa."Sen sijaan esimerkiksi luokanopettajakoulutuksessa ja lastentarhaopettajien koulutuksessa on mieskiintiöt, "
Ei kai.
- nykypäivää
Onhan nykyään naisilla enemmän vaihtoehtoja kuin miehillä, ei tarvitse olla mikään kaunotar vaan osata herutella sopivasti niin jossain instassa on tuhansia seuraajia, ja voi vaikka tehdä rahaa jollain runkkustreameilla.
- Kasvakaavähän
Minkä ikäiset tänne oikein kirjoittelee, jos käsitys helposta elämästä (tai muuten kivasta elämästä) on se, että on "instassa tuhansia seuraajia"...
No, ilmeisesti aika nuoret, kun kerran toinen ajatus helposta elämästä on runkkustreamit.
Jutellaanko siitä elämän helppoudesta vaikka sitten, kun olette ensin valmistuneet peruskoulusta? - 5ytketyketdykes
Kasvakaavähän kirjoitti:
Minkä ikäiset tänne oikein kirjoittelee, jos käsitys helposta elämästä (tai muuten kivasta elämästä) on se, että on "instassa tuhansia seuraajia"...
No, ilmeisesti aika nuoret, kun kerran toinen ajatus helposta elämästä on runkkustreamit.
Jutellaanko siitä elämän helppoudesta vaikka sitten, kun olette ensin valmistuneet peruskoulusta?No tuo nyt sattuu olemaan tätä päivää, joku nettiheruttelija kuka kikattelee netissä voi tienata sillä monta kertaa sen mitä siwan kassalla istuja. Aivan samasta syystä monet nuoret likat myyvät persettään, koska silloin ei tartte mennä minnekään lidliin hyllyjä täyttelemään.
- Katoavaista
Ei, sillä ulkonäöllä ihan, mihin vaan pääse ja koulutus ratkaisee, eikä ulkonäkö. Kauniista ulkonäöstä voi olla haittaakin. Harmi, kun kauneus on katoavaista, kovin kauan ei voi ulkonäöllä ansaita siis parempi ja varmempi täytellä niitä lidln hyllyjä.. ja jokainen fiksu nuori opiskelee itselleen ammatin.
- Kasvakaavähän
5ytketyketdykes kirjoitti:
No tuo nyt sattuu olemaan tätä päivää, joku nettiheruttelija kuka kikattelee netissä voi tienata sillä monta kertaa sen mitä siwan kassalla istuja. Aivan samasta syystä monet nuoret likat myyvät persettään, koska silloin ei tartte mennä minnekään lidliin hyllyjä täyttelemään.
"No tuo nyt sattuu olemaan tätä päivää, joku nettiheruttelija kuka kikattelee netissä voi tienata sillä monta kertaa sen mitä siwan kassalla istuja. Aivan samasta syystä monet nuoret likat myyvät persettään, koska silloin ei tartte mennä minnekään lidliin hyllyjä täyttelemään."
No mutta sen takiahan nimenomaan naiset haluavat opiskella, koska he eivät halua elämää, jossa vaihtoehdot ovat kaupan kassalla istuminen ja nettiheruttelu. Katsos kun ihmisiä voi oikeasti kiinnostaakin jotkut asiat ja ihmiset haluavat tehdä myös sisällöllisesti mielenkiintoista työtä. Esim. minusta juuri tuo nettiheruttelu ja "perseen myyminen" olisi jotain ihan muuta kuin helppoa elämää. Se olisi elämän tuhlaamista, mahdollisuuksien sivuuttamista ja ei-kiinnostavaa.
Vähän "harmijollekin" kompaten.
Ainakin vanhemmat naiset tuntuvat leimaavan kaikki nuoret naiset bimboiksi. Tämä selviää kun on juttua nuoren kauniin naisen ja vanhemman miehen parisuhteesta. Vanhempien naisten mielestä nuoret naiset ovat rahan perässä olevia kypsymättömiä bimboja, eivätkä osaa rakastaa.
Toisaalta olen useammankin kerran ollut kolmen kauniin (ei siis poikkeuksellisen kauniin) n. 30 naisen kanssa baarissa ja koko ilta on mennyt ilman tarvetta ostaa juomia itse, kun viinaa on virrannut pöytään.Miehet on niin pinnallisia!
- Tämä-selvä
Jäätelökioskeissa on aina kauniita tyttöjä myymässä. Tuskin niillä kokemustakaan on hirveesti joten saavat työn ulkonäön perusteella. En ole koskaan nähnyt rumaa naista myymässä tai rumaa miestä, pojat ei saa sellaisia hommia. Myös asiakaspalvelutehtävissä on aina kaunis nainen mutta ei koskaan rumaa miestä. Naisia suositaan paljon ulkonäön takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777