Kysyn nyt: Minkä näköisiä olitte noin vuonna 1969? Siis 50 vuotta sitten. Nuorison ei pidä tähän kysymykseen vastata.
Vastaukset 28
- mummowainaa
Se pilkahdus, jos tarkkaan katsot...
https://i.pinimg.com/736x/62/0f/e2/620fe25e7bf43d16973f9475a6c84504.jpg - AsianVierestä
Olin vasta tulossa kaupan hyllylle mustamultaperunana mutta eivät poimineet, joten ei ehtinyt tuohon lähtöön.
Vauvan.
- pihallatipunen
Niin tuo on varmaan vuodenvaihteessa 69-70 ku silmät harittaa noin. V-70 helluntain aikoihin se pääsikin ns. maaliin.
Pieni, edestä pyöreä ja takaa solakka ja valkoinen.
- ATM.sinkku.yhä
Vastavalmistuneen 25-vuotiaan sinkkuteknikon näköinen. Koulun parhaasta päästötodistuksesta saamani stipendin käytin työnhakuun ruåtsista, koska en Suomaasta silloin töitä itselleni löytänyt.
- Likinäkörillitäti
Minä olin nuori, älykäs, hoikka ja tyylikkäästi pukeutuva. Arvokas rannekello. Hienot valkosankaiset ns. kissamaiset silmälasit, erittäin voimakkailla miinuslinsseillä, voimakkaasta likinäköisyydestäni johtuen. (Vaan ei linssivoimakkuuksia saa pilkata.)
- mää_jostain_Turust
Ne ns. hienot valkosankaiset kissamaiset silmälasit oli useinkin niillä tyttösillä, jotka halusivat olla hienoja. Kyl mää muistan.
- töpö
Kysyn, Likinäkörillitätiltä Että: Pilkatiinko sinu kun siul oli valkosankakset kissanmaiset Silmä Lasit voimakaila minuslinseilä likinäkösyyden.
- hassuäijä
1969 olin ihan itseni näköinen. Ja edelleenkin 2019 olen ihan itseni näköinen, tosin jonkin veran vanhentunut.
- niinkyllä
Hyvä kun on itsensä näköinen.
- metsätonttu
Juu, melko harva on esimerkiksi naapurinsa näköinen. Paitsi silloin, jos naapurissa asuu kaksoisveli.
- Äänekäs
Ai kaksoisveli. Unohdit naisten olemassaolon. Voi olla myös kaksoissisko.
- viisas_ajatus
Voi olla naapurin näköinen myös, jos on samaa sukua.
Maailma valmistautui vielä tulevaan yksitoista vuotta.
(naurua)- 4556766
Synnyin 1984
- macynhaamu
En ollut vielä olemassa tuolloin...
- pitkätukka-68
Mulla ei ole kuin yksi kuva itsestäni vuodelta 1969. Aika tavalliselta vauvalta siloin näytin. Hiukset on niistä ajoista vähän kasvaneet, ja moni muukin asia.
En ollu vielä olemassa vuonna 1969
- pitkätukka-68
Tää kysymys ei ollutkaan nuorisolle, kuten aloittaja mainitsi.
- olijoikää
Olin aika komea ja vaikuusvaltainen mies edellisessä elämässä, mutta vuonna 1969 olin jo yli 80 vuotias.
- hyvä.minä
Maaliskuussa 1969, olin suloinen sinappitykki-ipana.
Tää biisi on maaliskuulta 1969. Se lukee siinä alussa.
https://www.youtube.com/watch?v=WEhS9Y9HYjU- pitkätukka-68
Parikolmikuinen sinappitykki mieki tuossa kuussa olin.
- nutturakireemmällä
Vanhus.
- pellavapää-v.1969
Kuvissa olin pellavapää v.1969 ja nyt alkaa taas muistuttaa tuota
- yhewax
Mun äiti oli 10-vuotias pellavapää tuolloin ja isä 12-vuotias.
- metriii
Laistensuojeluviranomaisille pitäisi tuollaiset padofiiliseksilaiset ilmiantaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480