Kysyn nyt: Minkä näköisiä olitte noin vuonna 1969? Siis 50 vuotta sitten. Nuorison ei pidä tähän kysymykseen vastata.
Minkä näköisiä olitte noin vuonna 1969?
28
<50
Vastaukset
- mummowainaa
Se pilkahdus, jos tarkkaan katsot...
https://i.pinimg.com/736x/62/0f/e2/620fe25e7bf43d16973f9475a6c84504.jpg - AsianVierestä
Olin vasta tulossa kaupan hyllylle mustamultaperunana mutta eivät poimineet, joten ei ehtinyt tuohon lähtöön.
Vauvan.
- pihallatipunen
Niin tuo on varmaan vuodenvaihteessa 69-70 ku silmät harittaa noin. V-70 helluntain aikoihin se pääsikin ns. maaliin.
Pieni, edestä pyöreä ja takaa solakka ja valkoinen.
- ATM.sinkku.yhä
Vastavalmistuneen 25-vuotiaan sinkkuteknikon näköinen. Koulun parhaasta päästötodistuksesta saamani stipendin käytin työnhakuun ruåtsista, koska en Suomaasta silloin töitä itselleni löytänyt.
- Likinäkörillitäti
Minä olin nuori, älykäs, hoikka ja tyylikkäästi pukeutuva. Arvokas rannekello. Hienot valkosankaiset ns. kissamaiset silmälasit, erittäin voimakkailla miinuslinsseillä, voimakkaasta likinäköisyydestäni johtuen. (Vaan ei linssivoimakkuuksia saa pilkata.)
- mää_jostain_Turust
Ne ns. hienot valkosankaiset kissamaiset silmälasit oli useinkin niillä tyttösillä, jotka halusivat olla hienoja. Kyl mää muistan.
- töpö
Kysyn, Likinäkörillitätiltä Että: Pilkatiinko sinu kun siul oli valkosankakset kissanmaiset Silmä Lasit voimakaila minuslinseilä likinäkösyyden.
- hassuäijä
1969 olin ihan itseni näköinen. Ja edelleenkin 2019 olen ihan itseni näköinen, tosin jonkin veran vanhentunut.
- niinkyllä
Hyvä kun on itsensä näköinen.
- metsätonttu
Juu, melko harva on esimerkiksi naapurinsa näköinen. Paitsi silloin, jos naapurissa asuu kaksoisveli.
- Äänekäs
Ai kaksoisveli. Unohdit naisten olemassaolon. Voi olla myös kaksoissisko.
- viisas_ajatus
Voi olla naapurin näköinen myös, jos on samaa sukua.
Maailma valmistautui vielä tulevaan yksitoista vuotta.
(naurua)- 4556766
Synnyin 1984
- macynhaamu
En ollut vielä olemassa tuolloin...
- pitkätukka-68
Mulla ei ole kuin yksi kuva itsestäni vuodelta 1969. Aika tavalliselta vauvalta siloin näytin. Hiukset on niistä ajoista vähän kasvaneet, ja moni muukin asia.
En ollu vielä olemassa vuonna 1969
- pitkätukka-68
Tää kysymys ei ollutkaan nuorisolle, kuten aloittaja mainitsi.
- olijoikää
Olin aika komea ja vaikuusvaltainen mies edellisessä elämässä, mutta vuonna 1969 olin jo yli 80 vuotias.
- hyvä.minä
Maaliskuussa 1969, olin suloinen sinappitykki-ipana.
Tää biisi on maaliskuulta 1969. Se lukee siinä alussa.
https://www.youtube.com/watch?v=WEhS9Y9HYjU- pitkätukka-68
Parikolmikuinen sinappitykki mieki tuossa kuussa olin.
- nutturakireemmällä
Vanhus.
- pellavapää-v.1969
Kuvissa olin pellavapää v.1969 ja nyt alkaa taas muistuttaa tuota
- yhewax
Mun äiti oli 10-vuotias pellavapää tuolloin ja isä 12-vuotias.
- metriii
Laistensuojeluviranomaisille pitäisi tuollaiset padofiiliseksilaiset ilmiantaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393